Deze top 5 kan ik me in vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Lump
2. Peaches
3. Kitty
4. We're not gonna make it
5. Ca plane pour moi
(en een positieve opmerking voor dune buggy want dan zijn de liedjes die ik van ze ken op)
ja klopt, was er toen ook bij met Lowlands? of was dat met kwarc. iig best een tof optreden toenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch is het best een leuk bandje eigenlijk
Dat was ik niet iig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt, was er toen ook bij met Lowlands? of was dat met kwarc. iig best een tof optreden toen
jups, het is wel erg veel van het zelfde iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit vind ik een lastige de nummers zijn een beetje inwisselbaar in mijn oren... skip dus.
het album dat ik het beste ken is ook nog eens die EP met de nummers day 1 t/m day 8 erop dus dat maakt de inwisselbaarheid ook nog groterquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
jups, het is wel erg veel van het zelfde idd
Dat was ook niet mijn bedoeling. Wilde alleen duidelijk maken dat het niet om albums ging. Ik doel dus op de top 5 van nummers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet allemaal singles, maar waarom zouden we daar nu opeens mee gaan beginnen.
Of deze lijst een beetje vertalenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:35 schreef Tackleberry het volgende:
1. The Offspring - Half-Truism
2. Tool - Schism
3. Skunk Anansie - Hedonism (Just Because You Feel Good)
4. After Forever - Sins Of Idealism
5. Porcupine Tree - Cure for Optimism
Dat zijn volgens mij alle "ism" liedjes die ik heb. Met Google kom je trouwens ook niet heel ver door te zoeken op "ism songs"...
daar ken ik er maar een van ofzo, en ik geloof niet dat ze muzikaal erg anders zijn of ze in het engels of vlaams zingen.quote:
Nee joh, uit het leven gegrepen en op het laatst wordt ie schor van verdriet. Da's mooi.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wil niet dat je weggaat, écht? Wát een schijtnummer vind ik dat.
Net zo erg als Zeg me dat het niet zo is van Boeijen, het gaaat maar door.
Houzeau?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ongelofelijk!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jij, ik, iedereen die hier komt mag een lijst maken. Ik trap wel af.quote:
'Outside' moet zijn 'Out in...'.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef Gehenna het volgende:
2. In a Beautiful Place Outside the Country
Opzoeken!quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef Weakling het volgende:
Ik ben wel fan, nou ja groot liefhebber, maar titels onthou ik vrijwel nooit.
Te laat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef methodmich het volgende:
Experiment dan maar eens, kijken of dit een beetje lijstjes oplevert of totaal niet:
[ afbeelding ]
Mag ik jullie Top 5 songs van Clouseau?
Wel een goeie nr 1 voorlopig.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef Gehenna het volgende:
zozo al 2 lijstjes inmiddels, waar zijn de fans?
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef Gehenna het volgende:
1. Everything You Do Is A Balloon
2. In a Beautiful Place Out in the Country
3. Dayvan cowboy
4. Turquoise Hexagon Sun
5. Dawn Chorus
Waarom niet?quote:
Omdat het natuurlijk nogal makkelijk is om nu heel erg enthousiast te zijn over die nieuwe nummers. Eigenlijk precies om dezelfde reden waarom bij al die top 100 lijsten hier nooit albums/singles uit het huidige jaar meegerekend worden. Zo kunnen we bij wijze van spreken over een tijdje weer een BoC top 5 doen, en kijken of de nummers van TH wel of niet een blijvende indruk hebben achtergelaten.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:41 schreef Gillingham het volgende:
Waarom niet?
Niet dat er daar nu al een van in mijn top vijf zou staan, maar waarom de keuze beperken?
...en neem A Few Old Tunes ook gelijk mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ik zie dat ik geloof ik Hi-Scores eens moet luisteren
Geen 1969 meer? Dat was ooit een favoriet toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef On het volgende:
1. Music is Math
2. Everything You Do Is A Balloon
3. Dayvan Cowboy
4. Chromakey Dreamboat
5. Amo Bishop Roden
Dat was moeilijk.
Stond in de shortlist, maar ben nu voor de wat 'progressievere' tracks gegaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen 1969 meer? Dat was ooit een favoriet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door methodmich op 11-06-2013 16:33:36 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Vanessa Paradis ook? Hm... even zoekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me af of ranja een top 5 in gaat leveren of dat-ie over Magnapop, The Bangles en Vanessa Paradis begint
quote:
Dat vind ik serieus één van hun minderequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergeet ook niet op In the Street te stemmen, mensen. Aangezien Jackie en Kelso nu eindelijk gaan trouwen.
Ah ja. Ik heb wel de dvd van dit concertquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ballad of El Goodo
Waarschijnlijk alleen deze opname en geen echte release
Dat vond ik ook wel de minste van de oertrilogie, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hebt gelijk. Stem dan maar op Holocaust of Kanga Roo, want de 3e is tot nu toe wat ondervertegenwoordigd.
Het is wellicht wat taaiere kost dan de 1e twee. Maar toch ook wel een erg goed album.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel de minste van de oertrilogie, moet ik zeggen.
Kwa geheel is die misschien wel de beste, maar heeft wat minder losse uitschietersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is wellicht wat taaiere kost dan de 1e twee. Maar toch ook wel een erg goed album.
Krijgt op de meeste sites ook wel de hoogste waardering van de 3.
Ja, okee. Maar persoonlijk vind ik de eerste veruit de beste. Maar misschien moet ik de derde nog eens een kans geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is wellicht wat taaiere kost dan de 1e twee. Maar toch ook wel een erg goed album.
Krijgt op de meeste sites ook wel de hoogste waardering van de 3.
December heeft toch meestal wel wat weg van de derde helft....quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef pipster het volgende:
Doen we dit jaar een wat langere tweede helft
Klinkt inderdaad wel leuk, maar wat een belachelijke naam om aan je band te geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef Gehenna het volgende:
'History of Apple Pie' vind ik ook een fijn plaatje idd
The Strokes en Paramorequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef droommoord het volgende:
1. Daft Punk - R.A.M
2. Great Minds - Great Minds
3. The strokes - comedown machine
4. Paramore - paramore
5. The opposites - slapeloze nachten
Weer wat andere stijl dan jullie allemaal haha
Ik hou me eigenlijk nooit bezig met wat er precies in welk jaar uitkomt maar die split zou er sowieso in staan, alleen de 1e riff van Awe maakt hem al de moeite.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Stuurbaard Bakkebaard - Boys do cry
2. Nick cave and the bad seeds - push the sky away
3. The machine/ Sungrazer - split
4. David Bowie - the next day
5. Tomahawk - oddfellows
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nr 5 is nog stijgende want vrij recent. Voor het komende half jaar kijk ik uit naar Sigur Rós, die ligt al bijna op de mat en ook Bell X1 gaat hoog scoren.
Je noemt ook allemaal albums die bij mij niet zo zijn blijven hangenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:41 schreef alpeko het volgende:
Allemaal nog niet genoemd...
1. Daughter - If you leave
2. The Veils - Time stays, we go
3. Kashmir - E.A.R
4. Moddi - Set the house on fire
5. The National - Trouble will find me
Die laatste is nog stijgende want vrij recent. Voor het komende half jaar kijk ik uit naar Sigur Rós, die ligt al bijna op de mat en ook Bell X1 gaat hoog scoren.
Ik denk dat het hier ook wel bij blijft, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet te veel stemmen voor een goede klassering
Wel mooi topic zo. Weer chille albums om te checken. En ook alweer van die albums die ik al vergeten was die toch ook wel heel goed zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:44 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook wel bij blijft, eerlijk gezegd.
Dat heb ik dan weer met de eerste 2 die je noemt. Zijn niet vol te houden voor mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je noemt ook allemaal albums die bij mij niet zo zijn blijven hangenThe National kan ik niet afluisteren
The Bronx heb ik dit jaar ontdekt, leuke band is dat idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:05 schreef pipster het volgende:
Ik kom er nog niet echt uit voor 2013 tot nu toe, wat degelijk werk van wat oudere bands verder nog niet veel echt goede nieuwe dingen kunnen ontdekken.
1 The Bronx - IV
bestaan die nogquote:
Ja, dit was volgens mij een nieuw onderdeel/ander hoofdkarakter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bestaan die nogzijn ze nogsteeds met die enorme strip saga bezig?
Ik heb vroeger hun eerste paar albums wel geluisterd vond ik wel ok maar ben op een gegeven moment afgehaakt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:24 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja, dit was volgens mij een nieuw onderdeel/ander hoofdkarakter.
Niet helemaal mijn band. Starla raadde dit album al eerder aan, maar ik kom er niet echt in.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:24 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja, dit was volgens mij een nieuw onderdeel/ander hoofdkarakter.
Niet helemaal mijn band. Starla raadde dit album al eerder aan, maar ik kom er niet echt in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door methodmich op 16-06-2013 14:28:24 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Je kan zelf een goede stap zetten door er al vast vijf te noemen zonder Stef.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik een belofte krijg dat Stef Bos NIET wint, wil ik wel meedoen.
19 lijstjes....ik wil best even tellen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef methodmich het volgende:
Woei, lekker veel lijsten.Enige nadeel, nu gaat er waarschijnlijk niemand tellen....
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef starla het volgende:
Volgens mij hebben we een gedeelde 1ste: Aphex Twin en George Michael.
en had je al over een nieuwe opgave nagedacht? dat hoort er wel bijquote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef Kingstown het volgende:
19 lijstjes....ik wil best even tellen.
Ben er een tijdje tussenuit geweest, dus hopelijk geen thema wat al eerder is geweest, maar de volgende is de top-5 titels van nummers waarin een windrichting voor komt. (Noord, Oost, Zuid en/of West) In welke taal dan ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef ranja het volgende:
[..]
en had je al over een nieuwe opgave nagedacht? dat hoort er wel bij
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Gehenna het volgende:
1. Ede Staal - Het is nog nooit zo Donker west
[ Bericht 92% gewijzigd door methodmich op 18-06-2013 15:47:12 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijvoorbeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Verkeerde Bees zijn dit... Jij pakt de Amerikaanse band, denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:55 schreef Gehenna het volgende:
1. Voices Green and Purple
2. Trip to New Orleans
3. Leave Me Be
4. She's an Artist
5. Forget Me Girl
Hehe, dat wordt dus precies 1 lijstje zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verkeerde Bees zijn dit... Jij pakt de Amerikaanse band, denk ik.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:04 schreef methodmich het volgende:
Nee joh, er moet toch nog wel iemand zijn....
Weet ik, dat was de grapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verkeerde Bees zijn dit... Jij pakt de Amerikaanse band, denk ik.
Treurig, maar goed, het is nu eenmaal zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |