SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel volop genoten, SQ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Tnxhet was zo leuk! En zo snel voorbij!
Jaaa zeker! Wat een bizarre dagquote:
klopt, maar je ziet toch niks van de uitslagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vermoed overigens dat je met zo'n jurk aan niet op een weegschaal moet stappen
Ook handigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, maar je ziet toch niks van de uitslag
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi scheetjes. Jullie hadden nog iets tegoed!
[ afbeelding ]
Met papa
[ afbeelding ]
Schoonfamilie en echtgenoot
Er volgen nog meer
OMG!!! Wat prachtig!! Proficiat, wat een wereldjurk zeg!! Ik hoop dat je een geweldige dag had.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi scheetjes. Jullie hadden nog iets tegoed!
[ afbeelding ]
Met papa
[ afbeelding ]
Schoonfamilie en echtgenoot
Er volgen nog meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ElizabethR op 01-06-2013 21:54:41 ]Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn eerste lijstje hier
O: 2 volkoren met gebakken ei (in rapeseed olie)
T: appel
L: Komkommersalade met mini trostomaatjes, dressing van wholeseed mustard with Guinness en balsamico azijn. Bolletje sesamzaad
T: twee schijven verse ananas en een handje amandelen
D: kipfilet in paprika/oesterzwammen saus op basis van creme fraiche
T: twee mandarijnen
S: 30 minuten hometrainer en het gras maaien, hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker lijstje!
Ik doe er even geen eentje, want eten was tikje chaotisch vandaag. Jetlag valt mee, maar ik merl wel dat ik wat uit mijn doen ben, sneller hapje hier, hapje daar. Tijdsbesef kwijt. Mijn oren zijn nu ook echt aan het suizen van de slaap.
Net Jillian gedaan, 28e, nu lekker douchen, mijn bed in en dan morgen weer rondje lopen. En weer netjes eten.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, ER, als je dat gras nou maait met een handmaaiertje dan ben je zó al die overtollige kilootjes kwijt
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn eerste lijstje hier
O: 2 volkoren met gebakken ei (in rapeseed olie)
T: appel
L: Komkommersalade met mini trostomaatjes, dressing van wholeseed mustard with Guinness en balsamico azijn. Bolletje sesamzaad
T: twee schijven verse ananas en een handje amandelen
D: kipfilet in paprika/oesterzwammen saus op basis van creme fraiche
T: twee mandarijnen
S: 30 minuten hometrainer en het gras maaien, hier
Ik kom bij jou wonen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En SQ, wauw wat ben je moooooi!
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
Frietjes mayo met een hamburger is iets van 1200 kcal, groentemix 250 kcal max? Hoeveel kcalorien "mag" jij dan per dag? En je kan als lunch toch een salade eten van diverse gestoomde, rauwe en gekookte en afgekoelde groenten met een drupje olie voor de vitamineopname? EN een ongebonden groentensoep tussendoor?
Zelfs als je een 2000 kcal portie patat en hamburger hebt gegeten kan er altijd nog groente bij.
Ook al heb je gisteren friet op. Dit is natuurlijk echt een slecht lijstje. Je had er makkelijk nog wat groente, een salade en een volwaardig ontbijt bij kunnen eten.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:57 schreef Serieliefhebber het volgende:
Gisteren had ik mezelf frietjes beloofdHet heeft heel erg gesmaakt, maar mijn lijstje is wel absurd eigenlijk. Ik vind het nog altijd zo moeilijk te geloven dat wanneer je vettig eet, zo weinig mag eten en wanneer je gezond eet zo veel.
Mijn lijstje voor gisteren is dan ook beperkt.
O: Groentenmix
L: Frietjes mayo met een hamburger
Ik zat voor de rest heel de dag vol. Wat ik wel begrijp want qua calorieën was ik er al. Ik at vroeger zo wel vaker, maar dan at ik er in de ochtend nog wat koeken bij en voor diner een minipizza of een worstenbroodje![]()
Straks moet ik naar de familie voor te gaan eten en dat is ook altijd veel. Het is dus geen cheatday maar een heel weekend. Nu ja ik post straks de schade wel en dan gaan we maandag er weer tegenaan. Eerst ga ik wat fietsen
Ik probeer van te voren te beslissen wat ik mag van mezelf. Iemand die altijd heerlijke zelfgebakken taarten heeft? Ik mag een klein puntje. Borrelhapjes op tafel? Ik mag een paar nootjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Gister een verjaardag gehad waarbij er rond etenstijd broodjes frikandellen, kroketten en hamburgers bij werden geserveerd, incl patat. De hele kluit zat te eten en ik heb NIETS genomen. Geen taart, geen chips, borrelnootjes, toastjes met salade of de frituurmeuk.
Daarna fietste ik kei trots naar huus!
Mijn probleem is, is dat het nooit bij een paar nootjes blijft. Dus dan maar niks en dat maakt ook wel weer dat ik me goed voelquote:Op zondag 2 juni 2013 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik probeer van te voren te beslissen wat ik mag van mezelf. Iemand die altijd heerlijke zelfgebakken taarten heeft? Ik mag een klein puntje. Borrelhapjes op tafel? Ik mag een paar nootjes.
Is er alleen diepvriestaart en alleen blokjes kaas en worst en chips? Nee, dan zou ik ook niets nemen, want niet de moeite waard.
En sinds wanneer was snackbarvoer wat al iets lauw is geworden ooit lekker? Eigenlijk nooit hè. Wat kan ik me vies voelen na zo'n 'maaltijd'Dus daar zou ik ook heel makkelijk nee tegen zeggen en als ze aandringen dat ik toch iets moet eten zou ik in staat zijn om te vragen of ze dan een boterham voor me hebben
![]()
Dus ik zou net als jij bijna niets gehad hebben op die verjaardag.
Dan snap ik dat je liever niets neemtquote:Op zondag 2 juni 2013 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Mijn probleem is, is dat het nooit bij een paar nootjes blijft. Dus dan maar niks en dat maakt ook wel weer dat ik me goed voel
Ik ben nu bijna een volle week bezig, en om dan in het weekend al te gaan zondigen...
Dan moet ik eerst een week of 3 bezig zijn hoor! Nu nog ff strak er tegenaan!
Het allereerste wat wij doen als we eens in Nederland zijn is naar de snackbar rennen en een frikandel speciaal bestellen. Zo heerlijk!!!! We hebben geprobeerd omze zelf te maken, lekker hoor, maar net niet echt zal ik maar zeggen. Ik ben bang dat frikandellen altijd een zonde blijvenquote:Op zondag 2 juni 2013 12:32 schreef Isabeau het volgende:
En sinds wanneer was snackbarvoer wat al iets lauw is geworden ooit lekker? Eigenlijk nooit hè.
Precies dat!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Serieliefhebber, ik zie het niet eens als zondigen als ik eens dingen eet die kcalrijk zijn. Het hoort gewoon bij eten, alleen minder frequent en minder qua hoeveelheid. Als ik 's avonds een (zelfgemaakte!) hamburger en frietjes wil dan neem ik een gewoon ontbijt, een gewone lunch, een tussendoortje in de vorm van bijv fruit met noten en dan 's avonds een kleine portie patat en een zelfgemaakte hamburger waarvan ik weet wat er in gaat. Mayonaise een héél klein beetje of niets. Salade on the side. Bij jou lijkt het alsof je je hele dag rond die 'vreselijk slechte & zondige maaltijd' hebt gepland. Dat is imho al een verkeerde kijk op eten.
Je moet je eetgewoontes aanpassen, maar op zo'n manier dat het je normale eetpatroon voor de rest van je leven wordt. Je bent niet op dieet. Diëten met een einddatum werken niet.
Beter gaat mijn hondje weer normaal doen qua gezondheid. Scheelt me achterlijk veel stress en dus eten.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Qwea, niet te lang blijven zeggen dat je weer normaal gaat doen, maar het ook doen![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snackbareten hoort, net als seks, een beetje vies te zijn.
Er waren er hier laatst 4 over na een avond visite en toen heb ik eerst het zakje onder de kraan gehouden en daarna in de prullenbak gemikt.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:33 schreef _Dido_ het volgende:
@ LadyOracle: herkenbaarAls ik het langere tijd niet neem, mis ik het niet en als ik het een paar keer toch neem (een keertje zondigen kan bij mij niet zoveel kwaad), moet ik weer dat hele proces van afkicken door. Bovendien helpt het mij erg om te denken dat ik er niet écht naar verlang, maar dat ik ernaar verlang, omdat mijn lichaam verslaafd is
. Ik weet dat ik dan even moet doorzetten om ervan af te komen, maar dat is best moeilijk.
Nu heb ik een pak stroopwafels in huis ivm visite vanmiddag. Heb er sinds gisteren al drie opgegeten. Had erger gekund: normaal gesproken zou ik alles hebben opgegeten minus het aantal dat over moet blijven voor visite
(zak-moet-leeg-syndroom, waar Isa het al over had
). Vanmiddag nog eentje met visite en de rest mogen zij meenemen
Je wil niet weten wat ik al door de plee heb gespoeld...quote:Op zondag 2 juni 2013 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er waren er hier laatst 4 over na een avond visite en toen heb ik eerst het zakje onder de kraan gehouden en daarna in de prullenbak gemikt.
Beetje achterlijk eigenlijk dat het zo moet, maar goed, eerst maar eens echt-echt-echt afkicken.
Verstampen en tussen de etensresten van gisteravond gooien in de prullenbak helpt ook welquote:Op zondag 2 juni 2013 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er waren er hier laatst 4 over na een avond visite en toen heb ik eerst het zakje onder de kraan gehouden en daarna in de prullenbak gemikt.
Beetje achterlijk eigenlijk dat het zo moet, maar goed, eerst maar eens echt-echt-echt afkicken.
Dat was ook precies wat mij opviel wat er mis was gegaanquote:Op zondag 2 juni 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn kritiek was ook niet dat frietje en die hamburger, maar meer het feit dat je de rest van de dag nauwelijks iets gegeten hebt.
Je kan altijd wel een stress-excuus aanhalen om te veel en slecht te eten. Leer stress op een andere manier te lijf te gaan dan met eten. Dat zou al een hele stap zijn!quote:Op zondag 2 juni 2013 13:14 schreef Qwea het volgende:
Beter gaat mijn hondje weer normaal doen qua gezondheid. Scheelt me achterlijk veel stress en dus eten.
Op het moment dat ik het eet vind ik het wel lekker hoor, maar als het op is blijft er zo'n knagend, onvoldaan en vies gevoel over. Dat laatste heb ik toch echt niet van seksquote:Op zondag 2 juni 2013 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snackbareten hoort, net als seks, een beetje vies te zijn.
m&m's met handen vol van een brug afgooien: checkquote:Op zondag 2 juni 2013 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je wil niet weten wat ik al door de plee heb gespoeld...
Ik heb er echt geen moeite mee om 3 pakken koeken weg te vreten. Ik merkte dat v/d week ook, op het moment dat je je kut voelt en je stopt wat in je mond is alles beter, je slikt het door en alles is nog steeds even kutquote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef Zeester het volgende:
Ik haat dat aan mezelf, dat bodem eten. Daarom zijn mijn tussendoortjes ook absoluut niet gevarieerd, ook ontbijt koek, liga's en snack a jacks eet ik zo allemaal achter elkaar op.
Hey, je had ook patat kunnen eten, dus wat dat betreft...quote:Ik was trouwens vergeten hoe moeilijk het is om na een lange lange werkdag nog gezond voor mezelf te koken. Ik was om kwart voor 8 op m'n werk, en er waren 2 vd 5 mensen ziek, dus met z'n 3 tot 7 uur doorgebikkeld. Nee, dan heb ik geen puf meer om thuis te koken. Dus ik eet ravioli met sla, de dressing als sausje voor de pasta. Geen kracht voor meer moeite doen, en dit was t gezondste wat ik kon bedenken!
Ik ben er ook trots op dat het dit is geworden want patat of ff langs de surinamer lonkten enorm. Maar moest sowieso langs de AH voor melk dus toen dit even meegepikt. Ik had nl ook niet de aller gezondste lunchkeuze gemaakt, en dan vond ik het zonde. Ga zo trouwens nog wel een biertje drinken op een terras, dat mag best vind ikquote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
Hey, je had ook patat kunnen eten, dus wat dat betreft...
Enlighten me, ik dacht dat cola light supersupersuperslecht was, met al dat aspartaam??quote:Op zondag 2 juni 2013 20:00 schreef Qwea het volgende:
Cola light, cola light, cola light, cole light, cola light, cola light.
Er zijn mensen die roepen dat aspartaam uitgevonden is door de duivel, maar volgens mij moet je gewoon voor jezelf besluiten of je het daarmee eens bent. Het is een legale, en geteste stof, dus het zal wat mij betreft zo'n vaart niet lopen. Dus ik drink gewoon Cola Light. Het enige waar je wel mee moet uitkijken is dat het met je suikerspiegel kan rommelen, waardoor Cola Light je een vals hongergevoel krijgt, daar waar water of thee dat niet doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Enlighten me, ik dacht dat cola light supersupersuperslecht was, met al dat aspartaam??
Waar woon je?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben knap misselijk. Geen idee of dat van het eten is, of van de hitte. Het is hier vies plakkerig weer.Toch maar 18 graden, maar de luchtvochtigheid is 100% en zodra je één arm optilt breekt het zweet je al uit.
Ierland.quote:
Ja, dat dacht ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig Qwea!
En wat je zegt over Zeester is ook waar, het kan echt heel veel erger hoor!
LOL!! Nee, dat hoor je mij niet beweren. Ik geloof niet zo in dat heerschap.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef Zeester het volgende:
[..]
Er zijn mensen die roepen dat aspartaam uitgevonden is door de duivel,
Maar dat bedoelde ik ook, dat het je suikerspiegel naar de vergallenis helpt. Mijn schoonpa hield zichzelf ook alsmaar voor de gek door alles light te eten en drinken. Liters per dag, echt minstens 6. En verbaasd zijn dat ie alsmaar aankwam.Maar hij schranste ook de hele dag door.quote:maar volgens mij moet je gewoon voor jezelf besluiten of je het daarmee eens bent. Het is een legale, en geteste stof, dus het zal wat mij betreft zo'n vaart niet lopen. Dus ik drink gewoon Cola Light. Het enige waar je wel mee moet uitkijken is dat het met je suikerspiegel kan rommelen, waardoor Cola Light je een vals hongergevoel krijgt, daar waar water of thee dat niet doen.
Dan hou je jezelf ook voor de gek. Zo sprak ik gisteren met een vriend van mijn ouders, die had gehoord dat ik zoveel was afgevallen door de Weight Watchers. Hij deed het ook, maar het schoot niet zo op. Dus ik vertelde wat ik zoals at op een dag, maar toen kwam de aap uit de mouw, hij at de hele dag heel weinig, zodat hij binnen zijn punten nog 4/5 biertjes kon drinken. Nou ken ik de beste man goed, en is hij echt niet iemand die altijd dronken is, en hij is met pensioen dus waarom niet, maar nee, dan val je niet afquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!! Nee, dat hoor je mij niet beweren. Ik geloof niet zo in dat heerschap.
[..]
Maar dat bedoelde ik ook, dat het je suikerspiegel naar de vergallenis helpt. Mijn schoonpa hield zichzelf ook alsmaar voor de gek door alles light te eten en drinken. Liters per dag, echt minstens 6. En verbaasd zijn dat ie alsmaar aankwam.Maar hij schranste ook de hele dag door.
Ja, er zijn ook mensen die zeggen dat je van melk kanker krijgt.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Enlighten me, ik dacht dat cola light supersupersuperslecht was, met al dat aspartaam??
quote:
Ja daar heb ik weinig moeite mee. Ik heb niet het idee dat de aspartaam mij meer suiker laat eten. Of meer laat snacken / een hongergevoel geeftquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!! Nee, dat hoor je mij niet beweren. Ik geloof niet zo in dat heerschap.
[..]
Maar dat bedoelde ik ook, dat het je suikerspiegel naar de vergallenis helpt. Mijn schoonpa hield zichzelf ook alsmaar voor de gek door alles light te eten en drinken. Liters per dag, echt minstens 6. En verbaasd zijn dat ie alsmaar aankwam.Maar hij schranste ook de hele dag door.
Maar daar gaat het me niet echt om, ik eet gewoon van alles de volle producten, dus geen margarine, maar roomboter (Ierse!!quote:Op zondag 2 juni 2013 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen die zeggen dat je van melk kanker krijgt.
Zo blijf je het houden. En ja, als ik moet kiezen op het terras tussen bier en cola light (en ik hou echt van bier) doe ik dieet technisch gezien liever bier
In mijn yoghurt van 's avonds zit ook aspartaam. En in mijn crystal clear ook. Ja, nou ja, ik weet niet of ik er kanker van krijg, ofzo. Maar als ik bij alles moet gaan stil staan waar ik dood aan kan gaan kan ik geloof ik beter stoppen met leven
Puur en alleen vanwege de fucking met je suiker? Heb ik echt geen last vanquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar daar gaat het me niet echt om, ik eet gewoon van alles de volle producten, dus geen margarine, maar roomboter (Ierse!!) Geen cola light, maar gewone cola (als ik het al zou drinken, wat ik niet doe, want ik lust het niet). Geen light producten.
Zelfde hierquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef ElizabethR het volgende:
Maar daar gaat het me niet echt om, ik eet gewoon van alles de volle producten, dus geen margarine, maar roomboter (Ierse!!) Geen cola light, maar gewone cola (als ik het al zou drinken, wat ik niet doe, want ik lust het niet). Geen light producten. Ik eet geen vervangers. En geen processed foods.
Ierse roomboter ja. Argh ER wat doe je met mijquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Puur en alleen vanwege de fucking met je suiker? Heb ik echt geen last van
Roomboter. Omg. Shut up. Een vers plakje eigen gebakken brood met een laag roomboter en kaas. Bohhhhh
d werd Thaise soep met lenteui en tahoe, gebakken tahoe met groenten in zoetzure saus en klein beetje witte rijst en een glas witte wijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef fluster het volgende:
[..]
Ook hier tijd om (structureel) normaal te doen.
Lijstje vandaag:
s: hardlopen (6x3)
o: 3 rijstwafels met pindakaas
t: eat natural reep (oranje), appel
l: 2 volkoren bio broodjes met 2 plakjes kaas, 250 gram cherrytomaatjes
d: Thais (uit eten)
Wat kan een weegschaal ook lief zijn hèquote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging net even op de weegschaal staan om even te spieken en ik was een hele ons zwaarder dan van,orgen.![]()
Heerlijk hoor, de dag nadat je geland bent, afwateren for the win! En dat betekent dus ook dat ik qua gewicht echt maar een klein tikkie zit boven wat ik vorige week maandag woog en daar ben ik echt zo blij mee! Geen schade opgelopen dus!
Pittige Thaise soep?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef fluster het volgende:
d werd Thaise soep met lenteui en tahoe, gebakken tahoe met groenten in zoetzure saus en klein beetje witte rijst en een glas witte wijn.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan een weegschaal ook lief zijn hè
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ierse roomboter ja. Argh ER wat doe je met mijSodabrood, roomboter en een kom leek/potatosoup
De mijne heeft echt een hekel aan me, ik zal hem wel gepest hebben vroegerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan een weegschaal ook lief zijn hè
Voor het eerst in hele lange tijd hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De mijne heeft echt een hekel aan me, ik zal hem wel gepest hebben vroeger![]()
Netjes BE!! Ik heb nog steeds moeite om als ik ergens anders ben dan thuis, me aan mijn regime te houden, en jou lukt dat gewoon dagen achter elkaar!
my kind of girlquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar daar gaat het me niet echt om, ik eet gewoon van alles de volle producten, dus geen margarine, maar roomboter (Ierse!!) Geen cola light, maar gewone cola (als ik het al zou drinken, wat ik niet doe, want ik lust het niet). Geen light producten. Ik eet geen vervangers. En geen processed foods.
Dat had ik ook moeten doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie het helemaal voor me.
En ik trek vaak halverwege mijn shirtje uit.
Omgquote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Roomijs en films met Hugh Jackman.
Buh.
QFT.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou echt dagenlang stokslobberen als die gast in m'n bed zou belanden.
Zo. Dat is gezegd.
Ik mijd avondeten uit pakjes en zakjes ook, dat doe ik echt zelden tegenwoordig, behalve af en toe een boemboe of curry omdat ik dat écht teveel moeite vind om voor 1 of 2 personen in elkaar te draaien. Maar ik vind het wel echt lastig om tussendoortjes te bedenken die niet fruit of een zuivelproduct zijn, en ook niet kant en klaar. Ik doe tegenwoordig soms een roggebroodje met kaas, maar dat is dan gelijk wel weer best een flinke hap, zoveel trek heb ik lang niet altijd. Hebben jullie tips?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde hierAls ik zin heb in cola, drink ik cola en niet de light meuk. Voor de rest vind ik (groene) thee ook erg lekker en water is mijn standaard drinken. Het lijkt me lastig worden als je water niet lekker vindt. Heb ook gewoon roomboter in huis, naast kokosolie en olijfolie. En ik mijd zoveel mogelijk eten uit pakjes en zakjes, en daar hoort voor mij ook ontbijtkoek, liga etc bij.
Vanavond gekookt met wat er in de koelkast lag en oh wat was het lekkerBulgur, perzik, kalkoen en spinazie
Datquote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, niet zo erg als Hugh. Daar word ik echt een beetje week van.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef douche-eendje het volgende:
Pakjeszakjes is inderdaad suf. En echte boter op sodabrood en een lik jam![]()
Vandaag een beetje prut gegeten door de hoofdpijn van gisteren. Gisteren namelijk veeeeel te weinig gegeten. Nou ja, morgen weer een dag
Omfg. Wacht ik kom ff stukkie halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou echt dagenlang stokslobberen als die gast in m'n bed zou belanden.
Zo. Dat is gezegd.
geen last vanquote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, niet zo erg als Hugh. Daar word ik echt een beetje week van.
margarine is vd duivel, weet ik sinds kortquote:Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef Zeester het volgende:
Ik ben trouwens op m'n 7e ofzo opgehouden met boter eten. Enige waarbij ik het eet is bij hagelslag en vlokken, en die mag ik van mezelf eigenlijk zelden. Als ik het dan toch eet, dan met de margarine van m'n huisgenootje, die nooit op komt omdat we allebei echt geen boter eters zijn.
Roomboter is een natuurlijk product en de vetten die erin zitten zijn gewoon goed voor je (met mate).quote:Op maandag 3 juni 2013 08:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is er dat slecht aan dieetboter om het zo maar even te noemen?
Zoals gezegd, het is een beetje tendentieus geschreven, maar in de basis zitten er wel waarheden in het verhaal als je er goed over nadenkt.quote:Margarine/halvarine is slecht voor de gezondheid:
Het bestaat uit zeer grote hoeveelheden transvetzuren
Het ondermijnt het immuunsysteem
Het verhoogt tot 3x toe de kans op verstopte kransslagaders
Het verhoogt tot 5x toe de kans op kanker
Het verhoogt het gehalte aan lipoproteine-a en dus de kans op arteriosclerose
Het verlaagt de kwaliteit van moedermelk
Het verlaagt de insuline respons
En…het bevat 27 ingrediënten die ook in verf zitten!
Zelfs insecten of bacteriën moeten er niets van hebben. Zet maar eens een open kuipje margarine of halvarine ergens in een hoekje. Je hoeft niet bang te zijn dat het gaat schimmelen of rotten of stinken want er komt geen vlieg op af. Zelfs micro-organismen kunnen er niet op groeien. En dat smeren wij dan op onze boterham.
quote:Op maandag 3 juni 2013 03:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Datborst haar!
en als ie een baard heeft
Een beetje?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
Zoals gezegd, het is een beetje tendentieus geschreven, maar in de basis zitten er wel waarheden in het verhaal als je er goed over nadenkt.
Dat laatste stuk doet het hem voor mij ook enormquote:Op maandag 3 juni 2013 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, je krijgt er kanker van. Uiteraard. Maar goed, van pijpen ook. Dus de vraag is: welke van de twee levert gezondere eiwitten op, en is dus de betere keuze?
Ergo: zodra ergens staat dat je er kanker van krijgt haak ik al vrij snel af. Het is niet alsof ik asbest op m'n brood smeer.
Eigenlijk is het allemaal heel simpel. Als je magere producten eet, al je eigen maaltijden klaar maakt, niet snoept in de vorm van chips, koekjes, snoep etc en je weg blijft van snackbars, restaurants, pizzeria's en verjaardagen dan is te veel eten echt moeilijkquote:Op maandag 3 juni 2013 08:41 schreef Mokkels het volgende:
+ klein zakje nibbit chips. Bizar eigelijk.. daarvoor kan ik bijvoorbeeld 500 gram aardbeien voor eten waar je veel voller van zit. Dat besef komt nu pas en dat laat me wel schrikken soms.
Broodje asbest met een glaasje xyleen, jammiequote:Op maandag 3 juni 2013 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ergo: zodra ergens staat dat je er kanker van krijgt haak ik al vrij snel af. Het is niet alsof ik asbest op m'n brood smeer.
Ja ik voerde het net allemaal in en ik dacht: wat..? zo weinig? Want ik zat wel echt vol..quote:Op maandag 3 juni 2013 08:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal heel simpel. Als je magere producten eet, al je eigen maaltijden klaar maakt, niet snoept in de vorm van chips, koekjes, snoep etc en je weg blijft van snackbars, restaurants, pizzeria's en verjaardagen dan is te veel eten echt moeilijkOmgekeerd is ook waar, je eet binnen no time te veel als je al die dingen wel doet.
Onder steen kruipt...quote:Op maandag 3 juni 2013 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje?Allemachtig, ik zou direct elke zin in twijfel trekken in zo'n stuk. En ik trek overigens ook elke zin in twijfel. Ik ben geen fan van margariniie, maar dit slaat ook nergens op.
Niewaar... Gewoon alles zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onder steen kruipt...
Ik wist dat ik beter niks had kunnen zeggen.
Klopt, maar dan nog kun je keuzes maken. Als ik zin heb in -in mijn geval- sprite of bitter lemon, neem ik dat. Dat gebeurt namelijk zo'n 1 keer per 2 maanden ofzo en dan wil ik dus geen light-meuk.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:13 schreef Zeester het volgende:
Waar het als zo vaak op neer komt, gaat hier denk ik ook wel op.
Eet geen pakje margarine per week, drink geen fles cola light per dag. Maar eet ook geen pakje roomboter per week, of drink een fles gewone cola per dag. Allebei onverstandige keuzes. Matiging, matiging matiging
Ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Alleen al vanwege de smaak zou je margarine moeten laten staan
Ja, maar ik vond (iig vroeger) dat ranzige laagje dat roomboter in mijn mond achterliet echt om van te gruwelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Het beste argument tegen margarinequote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
koolraapzaad. Je weet wel. Die prachtige gele velden. Ff googlen please want ik zit mobiel. De olie daarvan gebruiken wij ook voor alles. Bakken, braden etcquote:Op maandag 3 juni 2013 08:01 schreef Brighteyes het volgende:
He balen Dido!
En DP!![]()
Niet 100% boter, maar wel behoorlijk natuurlijk, hoewel ik geen idee heb wat raapzaad is.
quote:De plant lijkt veel op koolzaad (Brassica napus). Het koolzaad bloeit echter iets later, en is hiervan ook te onderscheiden doordat bij het koolzaad de knoppen van de ongeopende bloemen hoger zitten dan de bloemen, terwijl bij het raapzaad de bloemen de knoppen bedekken.
De bladeren zijn lancetvormig, en zijn stengelomvattend. De bladeren aan de voet zijn helder groen. De lancetvormige bladeren met stengelomvatting ontbreken bij koolzaad.
De gele bloemen hebben vier kroonbladeren en vormen een bolvormige of platte kroon aan de top van de plant. De kelkbladeren staan van de kroonbladeren af. Onder de bloemtros staan een aantal lange hauwen.
Koolzaad is een landbouwgewas dat ook verwilderd vaak wordt aangetroffen, maar raapzaad is een inheemse wilde plant, die echter ook wel gekweekt wordt, vooral in o.a. Duitsland.
Uit de zaden kan raapolie gewonnen worden. De zaden worden ook gebruikt in voedermengsels voor vogels, zoals kanaries.
die bedoel ik met de prachtige gele velden!!quote:
Ik ben mijn eerste loop geblesseerd gestart onder het mom van 'ik kan altijd stoppen als ik dat wil'. Uitgelopen natuurlijk. Ik zou dus gewoon starten en zien waar het schip strandtquote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan. Halverwege moeten stoppen weiger ik.
Bleh.
Ik denk dat je gewoon moet gaan en ook echt weigeren om halverwege te stoppen. Desnoods wandel je m uit, ja toch? Ik denk dat je door alle adrenaline en mensen om je heen en langs de kant wel meer kan dan je denkt!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan. Halverwege moeten stoppen weiger ik.
Bleh.
Nou ja, helemaal stoppen zou ik natuurlijk nooit doen. Met stoppen bedoelde ik ook wandelenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
En er zijn idd genoeg mensen die hele stukken wandelen, daar hoef je je ook niet voor te schamen!
Gewoon proberen, en zo'n evenement geeft je vleugels! Eerst wel de zenuwen, maar als je dan onderweg bent dan sleept iedereen je er wel doorheen. KOmt goed!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh.
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?quote:
Ja hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?
Oh leuk! Ik kom eigenlijk voor een vriendin die mee doet, maar daar een beetje alleen staan is ook maar alleen hèquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?
Tof *gaat organiseren doen, vindt dat leuk*quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik kom eigenlijk voor een vriendin die mee doet, maar daar een beetje alleen staan is ook maar alleen hè
Ik ga naar die op zondag in Rotterdam, ik hoop clumsy ookquote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Tink89 het volgende:
Tof *gaat organiseren doen, vindt dat leuk*
Welke ladiesrun hebben we het eigenlijk over? Ik zie nu dat die in meerdere plaatsen georganiseerd wordt...
Ow wacht, ik zag al dat die van komende zondag in Rotterdam is.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tof *gaat organiseren doen, vindt dat leuk*
Welke ladiesrun hebben we het eigenlijk over? Ik zie nu dat die in meerdere plaatsen georganiseerd wordt...
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga naar die op zondag in Rotterdam, ik hoop clumsy ook
Tof, ik ken R'dam niet, maar volgens mij moeten we gewoon bij Ahoy zijn. Iemand een handig punt om te meeten in gedachte?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet even kijken hoe het uit komt thuis met de planning, maar anders lijkt het me idd ook wel leuk om te komen.
[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 03-06-2013 13:50:24 ]***
Oh jakkes dat is vervelend zeg!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:
Tot zover mijn mogelijkheid om te gaan bewegen en te Jilliannen, ben vanmorgen in volle vaart vol op de zijkant van een bestelbus geklapt met mn gezicht frontaal op 't zijraam, mn afdruk staat er keurig op.
Ik ben helemaal bont en blauw, gelukkig heb ik mn voortanden nog.
Mijn lip is echt huge en ik kan ook niet echt eten daar hij gescheurd is en mn voortanden echt pijn doen. Naar de eerste hulp voor foto's van nek en gezicht, niks gebroken maar rustig aan doen.
Niet mijn fout, alhoewel de bestuurder zegt van wel. Hij sloeg rechtsaf en ik ging als een speer rechtdoor. Vol in de rem maar dat lukt niet meer. Wel 330 kcal verbrand volgens Endomondo
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:
Tot zover mijn mogelijkheid om te gaan bewegen en te Jilliannen, ben vanmorgen in volle vaart vol op de zijkant van een bestelbus geklapt met mn gezicht frontaal op 't zijraam, mn afdruk staat er keurig op.
Ik ben helemaal bont en blauw, gelukkig heb ik mn voortanden nog.
Mijn lip is echt huge en ik kan ook niet echt eten daar hij gescheurd is en mn voortanden echt pijn doen. Naar de eerste hulp voor foto's van nek en gezicht, niks gebroken maar rustig aan doen.
Niet mijn fout, alhoewel de bestuurder zegt van wel. Hij sloeg rechtsaf en ik ging als een speer rechtdoor. Vol in de rem maar dat lukt niet meer. Wel 330 kcal verbrand volgens Endomondo
Nee was echt zijn fout. Hij maakte er van: Ze stond stil, deed iets met haar telefoon, wij gingen dus rechtsaf en toen ging ze snel fietsen en reed zonder te remmen in onze busquote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh jakkes dat is vervelend zeg!
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor! Niet jouw fout dus.. Tenzij stoplicht of haaientanden.
Jawel, schrik nog in de benen, dat wel en ik voel echt om de paar minuten een zere plek opkomenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]Gaat het nu wel weer een beetje?
En ik zou er minimaal 100 kcal extra bij optellen voor de verbranding door de adrenalinerush en het herstel
En wat BP zegt: niet jouw schuld.
Hufters heb je overal. Carquote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef CarOnline het volgende:
Tuurlijk. Gelukkig geloofde meneer Polizei het ook niet en ik heb echt staan schreeuwen dat ie loog. Ik was zo boos. Hij is niet bij me geweest tijdens het wachten, wilde de politie niet bellen en heeft niet gevraagd hoe het ging. Ik zat helemaal onder het bloed, een voorbijgangster heeft voor zakdoeken, een nat lapje en de politie gezorgd. Asociaal.
Gelukkig wil ze getuigen als het nodig is.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hufters heb je overal. CarFijn dat die mevrouw zo behulpzaam was.
Ik heb overigens een vreetkick, maar niets in huis, dus heb me moeten behelpen met een paar beschuitjes en een kommetje melk met muesli
Oh das ook erg ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hufters heb je overal. CarFijn dat die mevrouw zo behulpzaam was.
Ik heb overigens een vreetkick, maar niets in huis, dus heb me moeten behelpen met een paar beschuitjes en een kommetje melk met muesli
Breng me nou niet op ideeënquote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef CarOnline het volgende:
Oh das ook erg ja.
Gelukkig ben je niet naar de winkel gehold!
(Guilty)
Ja, bizar!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef _Dido_ het volgende:
Schrikken zeg, CarOnline!![]()
En wat een eikel
.
Je moet uit eten, ochermquote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeën![]()
(naar de winkel gaan leek me niet verstandigmoet vanavond ook nog uit eten, dus nog meer eten is niet zo handig)
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegquote:
Ik dacht: dat is idd wel heel ver op een doordeweekse avond!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegWil graag een apparaat a la The Fly in huis zodat ik niet meer hoef te reizen. Maar dan zonder vlieg natuurlijk.
[ Bericht 44% gewijzigd door CarOnline op 04-06-2013 04:17:44 ]Screw them.
We're going home.
Heel veel lekkere groentjes uit de wokquote:Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Wat is jullie favoriete gezonde avondmaaltijd?
Ik hoop heel erg met je mee!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn lief. Ik hoop heel erg dat ik woensdag niet meer mank loop. Dan kan ik nog twee keer proeflopen voor zondag, en dan moet het gewoon lukken.
Q, kut van je knie. Ik wilde een foto van Hugh posten voor je maar het lukt me mobiel niet
.
Doe je daar nog iets van kruiden door dan? Want die groente kan ik idd wel in een wok gooien, maar daar word ik nooit heel gelukkig van als ik het alleen daarbij laat.quote:
Leuk zijn ze!quote:Edit:
Check onze nieuwe gordijnen voor de slaapkamer en/of woonkamer... Denk dat ik ze voor de woonkamer te druk vind. We hebben op de slaapkamer twee kleinere raampjes die voorzien worden van een wit rolgordijntje tegen het licht en deze print krijgen we dan uitvergroot ook één keertje op de muur van ons hoofdeinde...
[ afbeelding ]
Meestal roerbak ik dan in wat knoflookolie of doe ik er lekker wat peper en zout door. Ik ben snel tevreden met groentequote:Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je daar nog iets van kruiden door dan? Want die groente kan ik idd wel in een wok gooien, maar daar word ik nooit heel gelukkig van als ik het alleen daarbij laat.
Voor mij op dit moment de vegetarische enchilada's.
Hoewel ik nog wel een paar andere dingen ook op de nominatie heb staan.![]()
Ainsley's chicken fajita's.
Jamie's Quinoa chicken san fran dinges salade
[..]
Leuk zijn ze!![]()
Oh, heerlijk! (rode kool + hachee = win!)quote:Op maandag 3 juni 2013 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Grappig hoe smaken kunnen verschillen... gekookte aardappels met rodekool
En appeltaart is nou net van de duivel!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef _Dido_ het volgende:
Daar ging m'n '3 maanden geen taart eten op het werk'-challenge. Op de allereerste dag. Damn de collega die niet zoals iedereen met multivlaai aan kwam zetten, maar met zelfgemaakte appeltaart
. Morgen beginnen we opnieuw
.
Precies! Maar op dag 1 falen is natuurlijk beter dan een dag voor het einde van de challenge falenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En appeltaart is nou net van de duivel!!!
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Didoquote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef _Dido_ het volgende:
Precies! Maar op dag 1 falen is natuurlijk beter dan een dag voor het einde van de challenge falen. Denk ik. Al was ik dan hopelijk sterker geweest
.
Sst! We praten er niet meer over!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Dido
Dat dusquote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Dido
Nee hoor, ik heb tot de dag dat ik met pensioen ga, want ik heb geen tijdslimiet eraan zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Maar goed je hebt nog 1001 dagen
Meer een bucket list dus?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb tot de dag dat ik met pensioen ga, want ik heb geen tijdslimiet eraan zitten(daar zijn bepaalde doelen iets te groot voor, die krijg ik nooit in 1001 dagen voor elkaar). Zie het meer als een lijst met dingen die ik nog eens wil doen icm kleinere doelen als deze, omdat het anders zo lang duurt voor ik iets mag doorstrepen
.
Ik heb er een marathon op staan en gezien mijn huidige gesteldheid, zie ik het niet gebeuren dat ik die in 1001 dagen ga lopenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meer een bucket list dus?
Dat zou voor mij niet werken, ik heb juist die einddatum nodig.
Maar grote kans dat ik daarna weer opnieuw begin met weer 1001 dagen.
Dat is wel een heel groot doel inderdaadquote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb er een marathon op staan en gezien mijn huidige gesteldheid, zie ik het niet gebeuren dat ik die in 1001 dagen ga lopenMaar hij moet wel echt op zo'n lijst staan
Dus meer een bucket list idd
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:13 schreef Lonaa het volgende:
Yay!
Boodschappen gedaan, alleen maar heule gezonde dingen. Nogmaals trots vandaag!
binnen een jaar of vijf, hoop ik. Rustig aanquote:Op maandag 3 juni 2013 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot doel inderdaad
Enig idee wanneer dat wel mogelijk zou zijn?
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]heerlijk gevoel is dat he.
Ik kan helaas niet gaan sporten vandaagiets van het eten is verkeerd gevallen, echt frustrerend.
Hoop niet dat het van het restaurant van gisteren is.
Ah, goeie reden!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
BE, ik heb al gekeken voor de Ekidenloop. Lijkt me heel erg leuk, maar ik zit dan helaas (nou ja, helaas...) in Maleisië.
Ooit een fantastische bucket list online gevonden. Moest punt 1 wel 'de loterij winnen' zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef _Dido_ het volgende:
Nee hoor, ik heb tot de dag dat ik met pensioen ga, want ik heb geen tijdslimiet eraan zitten(daar zijn bepaalde doelen iets te groot voor, die krijg ik nooit in 1001 dagen voor elkaar). Zie het meer als een lijst met dingen die ik nog eens wil doen icm kleinere doelen als deze, omdat het anders zo lang duurt voor ik iets mag doorstrepen
.
dat zijn dingen waar je geen invloed op hebt, vind ik onzinnigquote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit een fantastische bucket list online gevonden. Moest punt 1 wel 'de loterij winnen' zijn
Dat was niet de nr 1, ik bedoel daarmee dat de lijst zo knalduur was dat je of heel rijk moest zijn of eerst de loterij moest winnenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:15 schreef _Dido_ het volgende:
dat zijn dingen waar je geen invloed op hebt, vind ik onzinnigvond er ook eentje met: bij Oprah komen
dat kan niet eens meer
Mooi puntje voor je day zero lijstjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef Zeester het volgende:
Het lijkt me echt onwijs leuk om jullie allemaal te ontmoeten,
Je kunt hetquote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
En gewoon geen zin hebben in die 30e Jillian he.
Zo even moed verzamelen.
27 minuutjes, wat is dat nou op een mensenlevenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zo even moed verzamelen.
Go go go go!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zo even moed verzamelen.
Och, Lucky, dat is dan op het laatst nog best rap gegaan. Gecondoleerd met je schoonvader. Heb wel het idee nav al jouw verhalen dat dit het beste is voor iedereenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, het is echt gebeurd. Mijn schoonvader is vanochtend om 6.15 overleden. Het is allemaal ok want beter voor iedereen natuurlijk enzo maar het is natuurlijk wel mooi kut dat ie maar 65 jaar oud is geworden.
Hij wordt vrijdag begraven. Alles is al geregeld, er zijn prachtige kaarten op de bus gegaan met een watermerk van een schip dat aan de kade van zijn favoriete matras ligt. Hij ligt thuis opgebaard. Echt prachtig, had ik niet verwacht. Hij ligt er ontspannener bij dan ik hem in maanden heb gezien. Het was de hele dag zoete inval bij mijn schoonmoeder dus we zijn kapot, we hebben ook maar 4 uur geslapen vannacht. Dus, om nog maar even ontopic te eindigen, we hebben net pizza gegeten
Gecondoleerd lieve Lucky. Hopelijk is dit einde ook een nieuw begin. Veel sterkte voor jou en vriend komende tijd!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, het is echt gebeurd. Mijn schoonvader is vanochtend om 6.15 overleden. Het is allemaal ok want beter voor iedereen natuurlijk enzo maar het is natuurlijk wel mooi kut dat ie maar 65 jaar oud is geworden.
Hij wordt vrijdag begraven. Alles is al geregeld, er zijn prachtige kaarten op de bus gegaan met een watermerk van een schip dat aan de kade van zijn favoriete matras ligt. Hij ligt thuis opgebaard. Echt prachtig, had ik niet verwacht. Hij ligt er ontspannener bij dan ik hem in maanden heb gezien. Het was de hele dag zoete inval bij mijn schoonmoeder dus we zijn kapot, we hebben ook maar 4 uur geslapen vannacht. Dus, om nog maar even ontopic te eindigen, we hebben net pizza gegeten
Daar moest ik ook aan denken. Hoe zwaar het ook was en hoe kut je het ook gehad hebt, ik denk/hoop dat jullie blij zijn later dat het toch is gebeurd...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:10 schreef Sometimes het volgende:
Gecondoleerd Lucky.
Die cruise was goed getimed...
Dat zijn we absoluut. Het begint inmiddels al zo'n verhaal voor feestjes en partijen te worden. In hindsight was al die ongein met virussen, jenever, geile barmannen en diabetes best prima. En goed getimed inderdaad zoals we het nu zien. En vooral heel goed voor de onderlinge band.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Hoe zwaar het ook was en hoe kut je het ook gehad hebt, ik denk/hoop dat jullie blij zijn later dat het toch is gebeurd...
Heel veel sterkte de komende tijd Lucky.
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn we absoluut. Het begint inmiddels al zo'n verhaal voor feestjes en partijen te worden. In hindsight was al die ongein met virussen, jenever, geile barmannen en diabetes best prima. En goed getimed inderdaad zoals we het nu zien. En vooral heel goed voor de onderlinge band.
OW, da's niet goed, BEquote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Bij de lunges zei mijn linkerknie *auw*
En echt auw... En na even pauze ging het niet beter, dus ik ben maar gestopt. Beter niks forceren en morgen of overmorgen even kijken.
ff een zak diepvrieserwten erop en pootje omhoog, zodat het iig niet al te hard zwelt.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had de pest erin en ging nog even proberen. Maar ik kan echt niet meer zonder pijn door die knie buigen met gewicht erop.
Dan ga je idd stukken snellerquote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
En als jij naar R'dam komt sleep ik mezelf over de finish heen, al moet ik m'n been er halverwege afzagen.
tsja, als het slechts een dood gewicht is waar ik niets aan hebquote:Op maandag 3 juni 2013 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan ga je idd stukken sneller
Gecondoleerd Lucky
Nee sorry, je zal me op mijn woord moeten geloven. Als ik na nog eens 30 dagen nog eens 5cm kwijt ben wil ik er over nadenken, maar nu echt no way. It still ain't pretty en het internet en zijn users zijn onverbiddelijk. Die stok geef ik niemand in handen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef _Dido_ het volgende:
Gecondoleerd Lucky
Tevens tvp voor de voor- en nafoto's van BE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
klopt, maar 5 mnd prednison deed niet veel goeds, 28 kg erbij... nu alweer 26 eraf, nog 2 te gaan + 3 extra graag.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij staat er nergens in de OP dat je hier niet mag komen als je niet X of juist wel Y doet.
Maarreh... was jij niet al eerder eens heel erg veel afgevallen?
Wat eet je dan in je vertrouwde menu van 2100kcal?
150 gr rauw vlees en daarbij groente (al dan niet gestoomd/gekookt)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:45 schreef Ruby88 het volgende:
En wat eet je in een 300 kcal-opbouwmaaltijd eigenlijk?
Rauw vlees....?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef Adnap het volgende:
[..]
150 gr rauw vlees en daarbij groente (al dan niet gestoomd/gekookt)
Nou ik bak/grill het wel hoor, maar 150 gr rauw gewogenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Rauw vlees....?
Hier ben ik nogal boos op mezelf. Vanochtend + 1,8 t.o.v. de atl van vorige week... Heb het vermoeden dat ik daar zojuist zo'n 0,5 kilo van in het toilet heb achtergelaten, maar toch. Het is stom!
Dus, nu weer gewoon normaal:
O: 2 volkoren met aardbeien. 250 ml lv yoghurt met aardbeien. 2 theelepeltjes suiker.
T: 250 ml lv yoghurt met niks.
L: 4 volkoren. 2 achterham, 2 gestampte muisjes.
T: Appel of wat meloensalade van de groentboer hier. Was gisteren jum, maar pricy.
D: Wraps met roomkaas, rucola, ananas, gerookte kip. Was gisteren het plan, maar toen werd het zelfgemaakte pizza![]()
S: Dozen sjouwen en inpakken. We tekenen zaterdag, dus mag beginnen van vriendjelief
T: Misschien nog een appeltje met kaneel uit de magnetron.
Comments?
Ow haha! Ik snapte hem al niet, dacht dat je zo'n enge Raw-Foodie geworden was ofzo, brrt!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Nou ik bak/grill het wel hoor, maar 150 gr rauw gewogen
Wat ontzettend goed!quote:
deze week nog kip,kalkoen, witte vis, vanaf volgende week alles weerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ow haha! Ik snapte hem al niet, dacht dat je zo'n enge Raw-Foodie geworden was ofzo, brrt!Wat voor vlees eet je?
Ja, eig moet die foto op de koelkast of de doos met koekjes ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat ontzettend goed!![]()
En wat fijn he, om zelf het verschil te zien! Ik zit hier al een tijdje keurig op gewicht, en dat weet ik als ik de weegschaal en de kledingmaten zie, en wat ik in commentaar krijg van anderen, maar in m'n hoofd... Dat lijkt een stuk langer te duren voor ik in de spiegel zie wat anderen zien (sterker nog, gister voor het eerst sinds lange tijd een spijkerbroek gekocht en van dat soort broeken wist ik m'n huidige maten nog niet, ik dacht echt dat ik 2 tot 4 maten groter nodig had dan waar ik mee naar huis ging, en dat maakte me blij maar eigenlijk ook best verdrietig, dat ik 't nog zo verkeerd zie).
Maar laatst had ik weer even zo'n momentje dat ik het zag, en ik maak ook af en toe een foto van mezelf, en op de foto die ik toen heb gemaakt zie ik 't nog steeds wél goed. Daar naar kijken helpt wel om m'n beeld van mezelf te veranderen, of als die pot B&J roeptDus ik zou lekker een foto maken op een moment dat je je goed voelt, en daar regelmatig even naar kijken, en dan lekker trots zijn op jezelf
Wel even de sokken wegdenkenquote:
Ja, ik onder andere.quote:
Vlgs mij alleen door sporten en tijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wel even de sokken wegdenkenDie zitten normaal gesproken onder de laarzen...
Edit; En je ziet op deze foto ook de blubbervellen die mijn armen inmiddels hebben. Iemand nog tips om dat te verbeteren?
Dat is zonder begeleiding enzo, toch? Bevalt dat?quote:
Per maand, toch? En daarnaast kun je wel overdragen, maar dus niet samen gaan sporten, want maar 1 persoon tegelijk... Zo werkt het bij ons iig. Reden voor mij om het niet te doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is zonder begeleiding enzo, toch? Bevalt dat?
En heb je wel eens een virtuele groepsles ofzo gedaan?
Het is maar 15,95 per week en daar kunnen B en ik samen voor sporten, want de kaart is binnen het gezin overdraagbaar, begreep ik. Nou, daar wil ik het wel een jaartje voor proberen, als ik tenminste niet te veel heel negatieve ervaringen tegenkom
Ja, per maand, dat klopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Per maand, toch? En daarnaast kun je wel overdragen, maar dus niet samen gaan sporten, want maar 1 persoon tegelijk... Zo werkt het bij ons iig. Reden voor mij om het niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |