Onder steen kruipt...quote:Op maandag 3 juni 2013 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje?Allemachtig, ik zou direct elke zin in twijfel trekken in zo'n stuk. En ik trek overigens ook elke zin in twijfel. Ik ben geen fan van margariniie, maar dit slaat ook nergens op.
Niewaar... Gewoon alles zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onder steen kruipt...
Ik wist dat ik beter niks had kunnen zeggen.
Klopt, maar dan nog kun je keuzes maken. Als ik zin heb in -in mijn geval- sprite of bitter lemon, neem ik dat. Dat gebeurt namelijk zo'n 1 keer per 2 maanden ofzo en dan wil ik dus geen light-meuk.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:13 schreef Zeester het volgende:
Waar het als zo vaak op neer komt, gaat hier denk ik ook wel op.
Eet geen pakje margarine per week, drink geen fles cola light per dag. Maar eet ook geen pakje roomboter per week, of drink een fles gewone cola per dag. Allebei onverstandige keuzes. Matiging, matiging matiging
Ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Alleen al vanwege de smaak zou je margarine moeten laten staan
Ja, maar ik vond (iig vroeger) dat ranzige laagje dat roomboter in mijn mond achterliet echt om van te gruwelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Het beste argument tegen margarinequote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
koolraapzaad. Je weet wel. Die prachtige gele velden. Ff googlen please want ik zit mobiel. De olie daarvan gebruiken wij ook voor alles. Bakken, braden etcquote:Op maandag 3 juni 2013 08:01 schreef Brighteyes het volgende:
He balen Dido!
En DP!![]()
Niet 100% boter, maar wel behoorlijk natuurlijk, hoewel ik geen idee heb wat raapzaad is.
quote:De plant lijkt veel op koolzaad (Brassica napus). Het koolzaad bloeit echter iets later, en is hiervan ook te onderscheiden doordat bij het koolzaad de knoppen van de ongeopende bloemen hoger zitten dan de bloemen, terwijl bij het raapzaad de bloemen de knoppen bedekken.
De bladeren zijn lancetvormig, en zijn stengelomvattend. De bladeren aan de voet zijn helder groen. De lancetvormige bladeren met stengelomvatting ontbreken bij koolzaad.
De gele bloemen hebben vier kroonbladeren en vormen een bolvormige of platte kroon aan de top van de plant. De kelkbladeren staan van de kroonbladeren af. Onder de bloemtros staan een aantal lange hauwen.
Koolzaad is een landbouwgewas dat ook verwilderd vaak wordt aangetroffen, maar raapzaad is een inheemse wilde plant, die echter ook wel gekweekt wordt, vooral in o.a. Duitsland.
Uit de zaden kan raapolie gewonnen worden. De zaden worden ook gebruikt in voedermengsels voor vogels, zoals kanaries.
die bedoel ik met de prachtige gele velden!!quote:
Ik ben mijn eerste loop geblesseerd gestart onder het mom van 'ik kan altijd stoppen als ik dat wil'. Uitgelopen natuurlijk. Ik zou dus gewoon starten en zien waar het schip strandtquote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan. Halverwege moeten stoppen weiger ik.
Bleh.
Ik denk dat je gewoon moet gaan en ook echt weigeren om halverwege te stoppen. Desnoods wandel je m uit, ja toch? Ik denk dat je door alle adrenaline en mensen om je heen en langs de kant wel meer kan dan je denkt!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan. Halverwege moeten stoppen weiger ik.
Bleh.
Nou ja, helemaal stoppen zou ik natuurlijk nooit doen. Met stoppen bedoelde ik ook wandelenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
En er zijn idd genoeg mensen die hele stukken wandelen, daar hoef je je ook niet voor te schamen!
Gewoon proberen, en zo'n evenement geeft je vleugels! Eerst wel de zenuwen, maar als je dan onderweg bent dan sleept iedereen je er wel doorheen. KOmt goed!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh.
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |