abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2013 @ 09:30:20 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127349368
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Alleen al vanwege de smaak zou je margarine moeten laten staan :r
Ja, maar ik vond (iig vroeger) dat ranzige laagje dat roomboter in mijn mond achterliet echt om van te gruwelen. :D :X
Die boter die we nu hebben is precies goed. :Y
pi_127349565
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Alleen al vanwege de smaak zou je margarine moeten laten staan :r
Het beste argument tegen margarine :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 juni 2013 @ 09:40:40 #159
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127349581
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:01 schreef Brighteyes het volgende:
He balen Dido! -O-

En DP! *;

Niet 100% boter, maar wel behoorlijk natuurlijk, hoewel ik geen idee heb wat raapzaad is. ;)
koolraapzaad. Je weet wel. Die prachtige gele velden. Ff googlen please want ik zit mobiel. De olie daarvan gebruiken wij ook voor alles. Bakken, braden etc

Heeft maar 7% enkelvoudig onverzadigde vetzuren tegenover de 15% van olijfolie. Heeft minder ppalmatinezuur dan olijfolie. Weet niet precies de exacte verhoudingen meer maar zoek ik straks voor he op.

Heet in het engels rapeseed
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_127349632
Rapeseed is koolzaad, ER

Koolraap =
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127349640
koolzaad =
pi_127349676
En raapzaad is wéér een ander plantje, lijkt op koolzaad, maar is het niet.

quote:
De plant lijkt veel op koolzaad (Brassica napus). Het koolzaad bloeit echter iets later, en is hiervan ook te onderscheiden doordat bij het koolzaad de knoppen van de ongeopende bloemen hoger zitten dan de bloemen, terwijl bij het raapzaad de bloemen de knoppen bedekken.

De bladeren zijn lancetvormig, en zijn stengelomvattend. De bladeren aan de voet zijn helder groen. De lancetvormige bladeren met stengelomvatting ontbreken bij koolzaad.

De gele bloemen hebben vier kroonbladeren en vormen een bolvormige of platte kroon aan de top van de plant. De kelkbladeren staan van de kroonbladeren af. Onder de bloemtros staan een aantal lange hauwen.

Koolzaad is een landbouwgewas dat ook verwilderd vaak wordt aangetroffen, maar raapzaad is een inheemse wilde plant, die echter ook wel gekweekt wordt, vooral in o.a. Duitsland.

Uit de zaden kan raapolie gewonnen worden. De zaden worden ook gebruikt in voedermengsels voor vogels, zoals kanaries.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:47:17 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127349725
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Isabeau het volgende:
koolzaad =
[ afbeelding ]
die bedoel ik met de prachtige gele velden!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_127351138
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan ;(. Halverwege moeten stoppen weiger ik.

Bleh.
pi_127351170
quote:
9s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan ;(. Halverwege moeten stoppen weiger ik.

Bleh.
Ik ben mijn eerste loop geblesseerd gestart onder het mom van 'ik kan altijd stoppen als ik dat wil'. Uitgelopen natuurlijk. Ik zou dus gewoon starten en zien waar het schip strandt ;)
pi_127351171
quote:

Bleh.
Ik denk dat je gewoon moet gaan en ook echt weigeren om halverwege te stoppen. Desnoods wandel je m uit, ja toch? Ik denk dat je door alle adrenaline en mensen om je heen en langs de kant wel meer kan dan je denkt!
My salvation lies in your love..
pi_127351189
En er zijn idd genoeg mensen die hele stukken wandelen, daar hoef je je ook niet voor te schamen!
pi_127351284
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
En er zijn idd genoeg mensen die hele stukken wandelen, daar hoef je je ook niet voor te schamen!
Nou ja, helemaal stoppen zou ik natuurlijk nooit doen. Met stoppen bedoelde ik ook wandelen :P. Zo van "kijk die dikke het niet volhouden".
  maandag 3 juni 2013 @ 11:21:51 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127352047
Clums, je gaat dat wrsch echt wel redden hoor, puur op wilskracht. Het verschil tussen 4 of 5 km maakt op zo'n moment echt weinig meer uit.
En je zal idd de enige niet zijn die tussendoor even een stukje wandelt! :Y
pi_127352068
En ik kom je aanmoedigen *O*
pi_127352141
quote:

Bleh.
Gewoon proberen, en zo'n evenement geeft je vleugels! Eerst wel de zenuwen, maar als je dan onderweg bent dan sleept iedereen je er wel doorheen. KOmt goed! :*
Ja doei.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:36:33 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127352439
Nou, ik lig er weer uit qua sporten. Dikke knie, pijnlijk, warm, ontsteking dus. Dus niet sporten en bankrust.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_127352552
Wat vervelend Qwea -O- hoe komt het?
  maandag 3 juni 2013 @ 11:47:38 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127352827
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
En ik kom je aanmoedigen *O*
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 3 juni 2013 @ 11:47:45 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127352832
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Wat vervelend Qwea -O- hoe komt het?
Geen flauw idee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_127352882
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja hoor :Y
pi_127352955
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:

Oh leuk! Ik kom eigenlijk voor een vriendin die mee doet, maar daar een beetje alleen staan is ook maar alleen hè 8-)
  maandag 3 juni 2013 @ 11:55:09 #178
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127353116
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh leuk! Ik kom eigenlijk voor een vriendin die mee doet, maar daar een beetje alleen staan is ook maar alleen hè 8-)
Tof *gaat organiseren doen, vindt dat leuk*

Welke ladiesrun hebben we het eigenlijk over? Ik zie nu dat die in meerdere plaatsen georganiseerd wordt...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127353168
Jullie zijn lief O+. Ik hoop heel erg dat ik woensdag niet meer mank loop. Dan kan ik nog twee keer proeflopen voor zondag, en dan moet het gewoon lukken.

Q, kut van je knie :{. Ik wilde een foto van Hugh posten voor je maar het lukt me mobiel niet ;(.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:57:31 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127353203
OMG, have to share:

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)n-hit-in-de-VS.dhtml

Ik kwam hem net tegen in het slank-topic! Die cameltoe! :o :D
Ik ben wel heel benieuwd hoe zwaar of effectief het is, maar voorlopig hou ik het nog even bij Jillian.
pi_127353336
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Tink89 het volgende:

Welke ladiesrun hebben we het eigenlijk over? Ik zie nu dat die in meerdere plaatsen georganiseerd wordt...
Ik ga naar die op zondag in Rotterdam, ik hoop clumsy ook :D
  maandag 3 juni 2013 @ 12:01:29 #182
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127353365
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ow wacht, ik zag al dat die van komende zondag in Rotterdam is.

Dus:

- Clumsy_clown - Loopster!
- Isabeau
- Tink89
- BananaPancake

Wie nog?
  maandag 3 juni 2013 @ 12:01:46 #183
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127353380
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga naar die op zondag in Rotterdam, ik hoop clumsy ook :D
_O-.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 12:01:55 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127353387
Ik moet even kijken hoe het uit komt thuis met de planning, maar anders lijkt het me idd ook wel leuk om te komen. :Y
  maandag 3 juni 2013 @ 12:03:04 #185
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127353440
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet even kijken hoe het uit komt thuis met de planning, maar anders lijkt het me idd ook wel leuk om te komen. :Y
Tof, ik ken R'dam niet, maar volgens mij moeten we gewoon bij Ahoy zijn. Iemand een handig punt om te meeten in gedachte?
pi_127354016
Ja nou moet ik wel :D.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:44:08 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127357277
Clums, we zoeken nog 1 persoon voor de Ekiden op 6 juli. Een estafette-marathon, waarin de afstand verdeeld is over 5-10-5-10-7,195km. http://www.rotterdamekiden.nl/
Doe je mee met een 5-je??

Dit zijn de mensen die dan meelopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 03-06-2013 13:50:24 ]
  maandag 3 juni 2013 @ 13:57:38 #188
217702 Lonaa
Honger!
pi_127357879
Rotterdam is voor mij echt veels te ver. ;(

Jammer Qwea en Clums van het niet kunnen sporten.

Ik heb me heel erg laten gaan dit weekend. :@ Bier, wijn, BBQ, chips, alles. :@ :@ :@
Wat heb ik geleerd: Ik moet mezelf niet 1 vinger geven.
Vandaag gaan we weer normaal doen. Zo even met de hond lopen en daarna sporten. Hard sporten.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:00:57 #189
16245 CarOnline
met lange O
pi_127358028
Tot zover mijn mogelijkheid om te gaan bewegen en te Jilliannen, ben vanmorgen in volle vaart vol op de zijkant van een bestelbus geklapt met mn gezicht frontaal op 't zijraam, mn afdruk staat er keurig op.
Ik ben helemaal bont en blauw, gelukkig heb ik mn voortanden nog.
Mijn lip is echt huge en ik kan ook niet echt eten daar hij gescheurd is en mn voortanden echt pijn doen. Naar de eerste hulp voor foto's van nek en gezicht, niks gebroken maar rustig aan doen.

Niet mijn fout, alhoewel de bestuurder zegt van wel. Hij sloeg rechtsaf en ik ging als een speer rechtdoor. Vol in de rem maar dat lukt niet meer. Wel 330 kcal verbrand volgens Endomondo ;)
Screw them.
We're going home.
pi_127358146
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:
Tot zover mijn mogelijkheid om te gaan bewegen en te Jilliannen, ben vanmorgen in volle vaart vol op de zijkant van een bestelbus geklapt met mn gezicht frontaal op 't zijraam, mn afdruk staat er keurig op.
Mijn lip is echt huge en ik kan ook niet echt eten daar hij gescheurd is en mn voortanden echt pijn doen. Naar de eerste hulp voor foto's van nek en gezicht, niks gebroken maar rustig aan doen.

Niet mijn fout, alhoewel de bestuurder zegt van wel. Hij sloeg rechtsaf en ik ging als een speer rechtdoor. Vol in de rem maar dat lukt niet meer. Wel 330 kcal verbrand volgens Endomondo ;)
Oh jakkes dat is vervelend zeg!
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor! Niet jouw fout dus.. Tenzij stoplicht of haaientanden.
pi_127358294
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:

:o Gaat het nu wel weer een beetje? :* En ik zou er minimaal 100 kcal extra bij optellen voor de verbranding door de adrenalinerush en het herstel :+

En wat BP zegt: niet jouw schuld.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:07:57 #192
16245 CarOnline
met lange O
pi_127358335
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Oh jakkes dat is vervelend zeg!
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor! Niet jouw fout dus.. Tenzij stoplicht of haaientanden.
Nee was echt zijn fout. Hij maakte er van: Ze stond stil, deed iets met haar telefoon, wij gingen dus rechtsaf en toen ging ze snel fietsen en reed zonder te remmen in onze bus 8)7

Tuurlijk. Gelukkig geloofde meneer Polizei het ook niet en ik heb echt staan schreeuwen dat ie loog. Ik was zo boos. Hij is niet bij me geweest tijdens het wachten, wilde de politie niet bellen en heeft niet gevraagd hoe het ging. Ik zat helemaal onder het bloed, een voorbijgangster heeft voor zakdoeken, een nat lapje en de politie gezorgd. Asociaal.
Gelukkig wil ze getuigen als het nodig is.
Screw them.
We're going home.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:08:54 #193
16245 CarOnline
met lange O
pi_127358379
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o Gaat het nu wel weer een beetje? :* En ik zou er minimaal 100 kcal extra bij optellen voor de verbranding door de adrenalinerush en het herstel :+

En wat BP zegt: niet jouw schuld.
Jawel, schrik nog in de benen, dat wel en ik voel echt om de paar minuten een zere plek opkomen }:|
Screw them.
We're going home.
pi_127358457
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef CarOnline het volgende:
Tuurlijk. Gelukkig geloofde meneer Polizei het ook niet en ik heb echt staan schreeuwen dat ie loog. Ik was zo boos. Hij is niet bij me geweest tijdens het wachten, wilde de politie niet bellen en heeft niet gevraagd hoe het ging. Ik zat helemaal onder het bloed, een voorbijgangster heeft voor zakdoeken, een nat lapje en de politie gezorgd. Asociaal.
Gelukkig wil ze getuigen als het nodig is.
Hufters heb je overal. Car -O- Fijn dat die mevrouw zo behulpzaam was.

Ik heb overigens een vreetkick, maar niets in huis, dus heb me moeten behelpen met een paar beschuitjes en een kommetje melk met muesli :')
  maandag 3 juni 2013 @ 14:12:52 #195
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127358531
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb overigens een vreetkick, maar niets in huis, dus heb me moeten behelpen met een paar beschuitjes en een kommetje melk met muesli :')
:D Goeie vreetkick :D

Mijn vreetmonster houdt zich rustig vandaag *O* Vorige week had ik al m'n eten voor het middaguur al op en nu heb ik nog kwark met ananas en een appel :9.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:13:07 #196
16245 CarOnline
met lange O
pi_127358540
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh das ook erg ja.
Gelukkig ben je niet naar de winkel gehold!
(Guilty :P)
Screw them.
We're going home.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:13:16 #197
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127358546
Schrikken zeg, CarOnline! :o :* En wat een eikel :(.
And eternity in an hour.
pi_127358617
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef CarOnline het volgende:

Oh das ook erg ja.
Gelukkig ben je niet naar de winkel gehold!
(Guilty :P)
Breng me nou niet op ideeën }:|

(naar de winkel gaan leek me niet verstandig :D moet vanavond ook nog uit eten, dus nog meer eten is niet zo handig)
  maandag 3 juni 2013 @ 14:16:01 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127358656
Jeetje Caro! :o Wat een schrik zeg! :o
  maandag 3 juni 2013 @ 14:16:48 #200
16245 CarOnline
met lange O
pi_127358684
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef _Dido_ het volgende:
Schrikken zeg, CarOnline! :o :* En wat een eikel :(.
Ja, bizar!
Zo maak je ze zelden mee, gelukkig.
Screw them.
We're going home.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:19:23 #201
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127358775
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Breng me nou niet op ideeën }:|

(naar de winkel gaan leek me niet verstandig :D moet vanavond ook nog uit eten, dus nog meer eten is niet zo handig)
Je moet uit eten, ocherm ;(.
And eternity in an hour.
pi_127358875
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef _Dido_ het volgende:

Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroeg :'( Wil graag een apparaat a la The Fly in huis zodat ik niet meer hoef te reizen. Maar dan zonder vlieg natuurlijk.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:22:47 #203
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127358920
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroeg :'( Wil graag een apparaat a la The Fly in huis zodat ik niet meer hoef te reizen. Maar dan zonder vlieg natuurlijk.
Ik dacht: dat is idd wel heel ver op een doordeweekse avond! :o maar jij woont natuurlijk wel dichter bij Friesland dan ik :P
And eternity in an hour.
pi_127358951
Het eten zal vast lekker zijn en het gezelschap leuk *O* Da's het probleem ook niet :+
  maandag 3 juni 2013 @ 14:24:04 #205
16245 CarOnline
met lange O
pi_127358960
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 44% gewijzigd door CarOnline op 04-06-2013 04:17:44 ]
Screw them.
We're going home.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:24:27 #206
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127358976
Ieh!
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:24:53 #207
16245 CarOnline
met lange O
pi_127358998
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Sneu he..
Screw them.
We're going home.
pi_127359002
Je tanden zijn gelukkig wel heel, Car! Maar je mond... :o Auw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')