Ja, maar ik vond (iig vroeger) dat ranzige laagje dat roomboter in mijn mond achterliet echt om van te gruwelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Alleen al vanwege de smaak zou je margarine moeten laten staan
Het beste argument tegen margarinequote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef tjoptjop het volgende:
Alleen al vanwege de smaak zou je margarine moeten laten staan
koolraapzaad. Je weet wel. Die prachtige gele velden. Ff googlen please want ik zit mobiel. De olie daarvan gebruiken wij ook voor alles. Bakken, braden etcquote:Op maandag 3 juni 2013 08:01 schreef Brighteyes het volgende:
He balen Dido!
En DP!![]()
Niet 100% boter, maar wel behoorlijk natuurlijk, hoewel ik geen idee heb wat raapzaad is.
quote:De plant lijkt veel op koolzaad (Brassica napus). Het koolzaad bloeit echter iets later, en is hiervan ook te onderscheiden doordat bij het koolzaad de knoppen van de ongeopende bloemen hoger zitten dan de bloemen, terwijl bij het raapzaad de bloemen de knoppen bedekken.
De bladeren zijn lancetvormig, en zijn stengelomvattend. De bladeren aan de voet zijn helder groen. De lancetvormige bladeren met stengelomvatting ontbreken bij koolzaad.
De gele bloemen hebben vier kroonbladeren en vormen een bolvormige of platte kroon aan de top van de plant. De kelkbladeren staan van de kroonbladeren af. Onder de bloemtros staan een aantal lange hauwen.
Koolzaad is een landbouwgewas dat ook verwilderd vaak wordt aangetroffen, maar raapzaad is een inheemse wilde plant, die echter ook wel gekweekt wordt, vooral in o.a. Duitsland.
Uit de zaden kan raapolie gewonnen worden. De zaden worden ook gebruikt in voedermengsels voor vogels, zoals kanaries.
die bedoel ik met de prachtige gele velden!!quote:
Ik ben mijn eerste loop geblesseerd gestart onder het mom van 'ik kan altijd stoppen als ik dat wil'. Uitgelopen natuurlijk. Ik zou dus gewoon starten en zien waar het schip strandtquote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan. Halverwege moeten stoppen weiger ik.
Bleh.
Ik denk dat je gewoon moet gaan en ook echt weigeren om halverwege te stoppen. Desnoods wandel je m uit, ja toch? Ik denk dat je door alle adrenaline en mensen om je heen en langs de kant wel meer kan dan je denkt!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik baal. Ik had als doel voor mezelf de Ladiesrun 5km gesteld. Ik heb nog nooit, ook als kind niet, zoiets gekund. Ik ben weliswaar te laat begonnen met écht doorzetten, maar ik ben zo dichtbij. Als die klote-enkel niet blauw was geworden had ik het sowieso gehaald (5km-lessen zouden een week na de ladiesrun aflopen volgens schema, maar dat red je op wilskracht dab nog wel), maar nu twijfel ik heel erg of ik wel moet gaan. Halverwege moeten stoppen weiger ik.
Bleh.
Nou ja, helemaal stoppen zou ik natuurlijk nooit doen. Met stoppen bedoelde ik ook wandelenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
En er zijn idd genoeg mensen die hele stukken wandelen, daar hoef je je ook niet voor te schamen!
Gewoon proberen, en zo'n evenement geeft je vleugels! Eerst wel de zenuwen, maar als je dan onderweg bent dan sleept iedereen je er wel doorheen. KOmt goed!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh.
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?quote:
Ja hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?
Oh leuk! Ik kom eigenlijk voor een vriendin die mee doet, maar daar een beetje alleen staan is ook maar alleen hèquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik voel een meet-moment aankomen? Nog meer mensen die willen aanmoedigen?
Tof *gaat organiseren doen, vindt dat leuk*quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik kom eigenlijk voor een vriendin die mee doet, maar daar een beetje alleen staan is ook maar alleen hè
Ik ga naar die op zondag in Rotterdam, ik hoop clumsy ookquote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Tink89 het volgende:
Tof *gaat organiseren doen, vindt dat leuk*
Welke ladiesrun hebben we het eigenlijk over? Ik zie nu dat die in meerdere plaatsen georganiseerd wordt...
Ow wacht, ik zag al dat die van komende zondag in Rotterdam is.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tof *gaat organiseren doen, vindt dat leuk*
Welke ladiesrun hebben we het eigenlijk over? Ik zie nu dat die in meerdere plaatsen georganiseerd wordt...
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga naar die op zondag in Rotterdam, ik hoop clumsy ook
Tof, ik ken R'dam niet, maar volgens mij moeten we gewoon bij Ahoy zijn. Iemand een handig punt om te meeten in gedachte?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet even kijken hoe het uit komt thuis met de planning, maar anders lijkt het me idd ook wel leuk om te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 03-06-2013 13:50:24 ]***
Oh jakkes dat is vervelend zeg!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:
Tot zover mijn mogelijkheid om te gaan bewegen en te Jilliannen, ben vanmorgen in volle vaart vol op de zijkant van een bestelbus geklapt met mn gezicht frontaal op 't zijraam, mn afdruk staat er keurig op.
Ik ben helemaal bont en blauw, gelukkig heb ik mn voortanden nog.
Mijn lip is echt huge en ik kan ook niet echt eten daar hij gescheurd is en mn voortanden echt pijn doen. Naar de eerste hulp voor foto's van nek en gezicht, niks gebroken maar rustig aan doen.
Niet mijn fout, alhoewel de bestuurder zegt van wel. Hij sloeg rechtsaf en ik ging als een speer rechtdoor. Vol in de rem maar dat lukt niet meer. Wel 330 kcal verbrand volgens Endomondo
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:
Tot zover mijn mogelijkheid om te gaan bewegen en te Jilliannen, ben vanmorgen in volle vaart vol op de zijkant van een bestelbus geklapt met mn gezicht frontaal op 't zijraam, mn afdruk staat er keurig op.
Ik ben helemaal bont en blauw, gelukkig heb ik mn voortanden nog.
Mijn lip is echt huge en ik kan ook niet echt eten daar hij gescheurd is en mn voortanden echt pijn doen. Naar de eerste hulp voor foto's van nek en gezicht, niks gebroken maar rustig aan doen.
Niet mijn fout, alhoewel de bestuurder zegt van wel. Hij sloeg rechtsaf en ik ging als een speer rechtdoor. Vol in de rem maar dat lukt niet meer. Wel 330 kcal verbrand volgens Endomondo
Nee was echt zijn fout. Hij maakte er van: Ze stond stil, deed iets met haar telefoon, wij gingen dus rechtsaf en toen ging ze snel fietsen en reed zonder te remmen in onze busquote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh jakkes dat is vervelend zeg!
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor! Niet jouw fout dus.. Tenzij stoplicht of haaientanden.
Jawel, schrik nog in de benen, dat wel en ik voel echt om de paar minuten een zere plek opkomenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]Gaat het nu wel weer een beetje?
En ik zou er minimaal 100 kcal extra bij optellen voor de verbranding door de adrenalinerush en het herstel
En wat BP zegt: niet jouw schuld.
Hufters heb je overal. Carquote:Op maandag 3 juni 2013 14:07 schreef CarOnline het volgende:
Tuurlijk. Gelukkig geloofde meneer Polizei het ook niet en ik heb echt staan schreeuwen dat ie loog. Ik was zo boos. Hij is niet bij me geweest tijdens het wachten, wilde de politie niet bellen en heeft niet gevraagd hoe het ging. Ik zat helemaal onder het bloed, een voorbijgangster heeft voor zakdoeken, een nat lapje en de politie gezorgd. Asociaal.
Gelukkig wil ze getuigen als het nodig is.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hufters heb je overal. CarFijn dat die mevrouw zo behulpzaam was.
Ik heb overigens een vreetkick, maar niets in huis, dus heb me moeten behelpen met een paar beschuitjes en een kommetje melk met muesli
Oh das ook erg ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hufters heb je overal. CarFijn dat die mevrouw zo behulpzaam was.
Ik heb overigens een vreetkick, maar niets in huis, dus heb me moeten behelpen met een paar beschuitjes en een kommetje melk met muesli
Breng me nou niet op ideeënquote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef CarOnline het volgende:
Oh das ook erg ja.
Gelukkig ben je niet naar de winkel gehold!
(Guilty)
Ja, bizar!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef _Dido_ het volgende:
Schrikken zeg, CarOnline!![]()
En wat een eikel
.
Je moet uit eten, ochermquote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeën![]()
(naar de winkel gaan leek me niet verstandigmoet vanavond ook nog uit eten, dus nog meer eten is niet zo handig)
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegquote:
Ik dacht: dat is idd wel heel ver op een doordeweekse avond!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegWil graag een apparaat a la The Fly in huis zodat ik niet meer hoef te reizen. Maar dan zonder vlieg natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door CarOnline op 04-06-2013 04:17:44 ]Screw them.
We're going home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |