Je moet uit eten, ochermquote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeën![]()
(naar de winkel gaan leek me niet verstandigmoet vanavond ook nog uit eten, dus nog meer eten is niet zo handig)
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegquote:
Ik dacht: dat is idd wel heel ver op een doordeweekse avond!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegWil graag een apparaat a la The Fly in huis zodat ik niet meer hoef te reizen. Maar dan zonder vlieg natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door CarOnline op 04-06-2013 04:17:44 ]Screw them.
We're going home.
Heel veel lekkere groentjes uit de wokquote:Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Wat is jullie favoriete gezonde avondmaaltijd?
Ik hoop heel erg met je mee!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn lief. Ik hoop heel erg dat ik woensdag niet meer mank loop. Dan kan ik nog twee keer proeflopen voor zondag, en dan moet het gewoon lukken.
Q, kut van je knie. Ik wilde een foto van Hugh posten voor je maar het lukt me mobiel niet
.
Doe je daar nog iets van kruiden door dan? Want die groente kan ik idd wel in een wok gooien, maar daar word ik nooit heel gelukkig van als ik het alleen daarbij laat.quote:
Leuk zijn ze!quote:Edit:
Check onze nieuwe gordijnen voor de slaapkamer en/of woonkamer... Denk dat ik ze voor de woonkamer te druk vind. We hebben op de slaapkamer twee kleinere raampjes die voorzien worden van een wit rolgordijntje tegen het licht en deze print krijgen we dan uitvergroot ook één keertje op de muur van ons hoofdeinde...
[ afbeelding ]
Meestal roerbak ik dan in wat knoflookolie of doe ik er lekker wat peper en zout door. Ik ben snel tevreden met groentequote:Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je daar nog iets van kruiden door dan? Want die groente kan ik idd wel in een wok gooien, maar daar word ik nooit heel gelukkig van als ik het alleen daarbij laat.
Voor mij op dit moment de vegetarische enchilada's.
Hoewel ik nog wel een paar andere dingen ook op de nominatie heb staan.![]()
Ainsley's chicken fajita's.
Jamie's Quinoa chicken san fran dinges salade
[..]
Leuk zijn ze!![]()
Oh, heerlijk! (rode kool + hachee = win!)quote:Op maandag 3 juni 2013 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Grappig hoe smaken kunnen verschillen... gekookte aardappels met rodekool
En appeltaart is nou net van de duivel!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef _Dido_ het volgende:
Daar ging m'n '3 maanden geen taart eten op het werk'-challenge. Op de allereerste dag. Damn de collega die niet zoals iedereen met multivlaai aan kwam zetten, maar met zelfgemaakte appeltaart
. Morgen beginnen we opnieuw
.
Precies! Maar op dag 1 falen is natuurlijk beter dan een dag voor het einde van de challenge falenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En appeltaart is nou net van de duivel!!!
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Didoquote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef _Dido_ het volgende:
Precies! Maar op dag 1 falen is natuurlijk beter dan een dag voor het einde van de challenge falen. Denk ik. Al was ik dan hopelijk sterker geweest
.
Sst! We praten er niet meer over!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Dido
Dat dusquote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Dido
Nee hoor, ik heb tot de dag dat ik met pensioen ga, want ik heb geen tijdslimiet eraan zittenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Maar goed je hebt nog 1001 dagen
Meer een bucket list dus?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb tot de dag dat ik met pensioen ga, want ik heb geen tijdslimiet eraan zitten(daar zijn bepaalde doelen iets te groot voor, die krijg ik nooit in 1001 dagen voor elkaar). Zie het meer als een lijst met dingen die ik nog eens wil doen icm kleinere doelen als deze, omdat het anders zo lang duurt voor ik iets mag doorstrepen
.
Ik heb er een marathon op staan en gezien mijn huidige gesteldheid, zie ik het niet gebeuren dat ik die in 1001 dagen ga lopenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meer een bucket list dus?
Dat zou voor mij niet werken, ik heb juist die einddatum nodig.
Maar grote kans dat ik daarna weer opnieuw begin met weer 1001 dagen.
Dat is wel een heel groot doel inderdaadquote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb er een marathon op staan en gezien mijn huidige gesteldheid, zie ik het niet gebeuren dat ik die in 1001 dagen ga lopenMaar hij moet wel echt op zo'n lijst staan
Dus meer een bucket list idd
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:13 schreef Lonaa het volgende:
Yay!
Boodschappen gedaan, alleen maar heule gezonde dingen. Nogmaals trots vandaag!
binnen een jaar of vijf, hoop ik. Rustig aanquote:Op maandag 3 juni 2013 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot doel inderdaad
Enig idee wanneer dat wel mogelijk zou zijn?
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]heerlijk gevoel is dat he.
Ik kan helaas niet gaan sporten vandaagiets van het eten is verkeerd gevallen, echt frustrerend.
Hoop niet dat het van het restaurant van gisteren is.
Ah, goeie reden!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
BE, ik heb al gekeken voor de Ekidenloop. Lijkt me heel erg leuk, maar ik zit dan helaas (nou ja, helaas...) in Maleisië.
Ooit een fantastische bucket list online gevonden. Moest punt 1 wel 'de loterij winnen' zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef _Dido_ het volgende:
Nee hoor, ik heb tot de dag dat ik met pensioen ga, want ik heb geen tijdslimiet eraan zitten(daar zijn bepaalde doelen iets te groot voor, die krijg ik nooit in 1001 dagen voor elkaar). Zie het meer als een lijst met dingen die ik nog eens wil doen icm kleinere doelen als deze, omdat het anders zo lang duurt voor ik iets mag doorstrepen
.
dat zijn dingen waar je geen invloed op hebt, vind ik onzinnigquote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit een fantastische bucket list online gevonden. Moest punt 1 wel 'de loterij winnen' zijn
Dat was niet de nr 1, ik bedoel daarmee dat de lijst zo knalduur was dat je of heel rijk moest zijn of eerst de loterij moest winnenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:15 schreef _Dido_ het volgende:
dat zijn dingen waar je geen invloed op hebt, vind ik onzinnigvond er ook eentje met: bij Oprah komen
dat kan niet eens meer
Mooi puntje voor je day zero lijstjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef Zeester het volgende:
Het lijkt me echt onwijs leuk om jullie allemaal te ontmoeten,
Je kunt hetquote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
En gewoon geen zin hebben in die 30e Jillian he.
Zo even moed verzamelen.
27 minuutjes, wat is dat nou op een mensenlevenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zo even moed verzamelen.
Go go go go!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zo even moed verzamelen.
Och, Lucky, dat is dan op het laatst nog best rap gegaan. Gecondoleerd met je schoonvader. Heb wel het idee nav al jouw verhalen dat dit het beste is voor iedereenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, het is echt gebeurd. Mijn schoonvader is vanochtend om 6.15 overleden. Het is allemaal ok want beter voor iedereen natuurlijk enzo maar het is natuurlijk wel mooi kut dat ie maar 65 jaar oud is geworden.
Hij wordt vrijdag begraven. Alles is al geregeld, er zijn prachtige kaarten op de bus gegaan met een watermerk van een schip dat aan de kade van zijn favoriete matras ligt. Hij ligt thuis opgebaard. Echt prachtig, had ik niet verwacht. Hij ligt er ontspannener bij dan ik hem in maanden heb gezien. Het was de hele dag zoete inval bij mijn schoonmoeder dus we zijn kapot, we hebben ook maar 4 uur geslapen vannacht. Dus, om nog maar even ontopic te eindigen, we hebben net pizza gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |