Je moet uit eten, ochermquote:Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeën![]()
(naar de winkel gaan leek me niet verstandigmoet vanavond ook nog uit eten, dus nog meer eten is niet zo handig)
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegquote:
Ik dacht: dat is idd wel heel ver op een doordeweekse avond!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het is heel ver rijden (Friesland) en ik weet nu al dat ik heel laat thuis kom en morgen gaat de wekker weer vroegWil graag een apparaat a la The Fly in huis zodat ik niet meer hoef te reizen. Maar dan zonder vlieg natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door CarOnline op 04-06-2013 04:17:44 ]Screw them.
We're going home.
Heel veel lekkere groentjes uit de wokquote:Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Wat is jullie favoriete gezonde avondmaaltijd?
Ik hoop heel erg met je mee!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn lief. Ik hoop heel erg dat ik woensdag niet meer mank loop. Dan kan ik nog twee keer proeflopen voor zondag, en dan moet het gewoon lukken.
Q, kut van je knie. Ik wilde een foto van Hugh posten voor je maar het lukt me mobiel niet
.
Doe je daar nog iets van kruiden door dan? Want die groente kan ik idd wel in een wok gooien, maar daar word ik nooit heel gelukkig van als ik het alleen daarbij laat.quote:
Leuk zijn ze!quote:Edit:
Check onze nieuwe gordijnen voor de slaapkamer en/of woonkamer... Denk dat ik ze voor de woonkamer te druk vind. We hebben op de slaapkamer twee kleinere raampjes die voorzien worden van een wit rolgordijntje tegen het licht en deze print krijgen we dan uitvergroot ook één keertje op de muur van ons hoofdeinde...
[ afbeelding ]
Meestal roerbak ik dan in wat knoflookolie of doe ik er lekker wat peper en zout door. Ik ben snel tevreden met groentequote:Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je daar nog iets van kruiden door dan? Want die groente kan ik idd wel in een wok gooien, maar daar word ik nooit heel gelukkig van als ik het alleen daarbij laat.
Voor mij op dit moment de vegetarische enchilada's.
Hoewel ik nog wel een paar andere dingen ook op de nominatie heb staan.![]()
Ainsley's chicken fajita's.
Jamie's Quinoa chicken san fran dinges salade
[..]
Leuk zijn ze!![]()
Oh, heerlijk! (rode kool + hachee = win!)quote:Op maandag 3 juni 2013 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Grappig hoe smaken kunnen verschillen... gekookte aardappels met rodekool
En appeltaart is nou net van de duivel!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef _Dido_ het volgende:
Daar ging m'n '3 maanden geen taart eten op het werk'-challenge. Op de allereerste dag. Damn de collega die niet zoals iedereen met multivlaai aan kwam zetten, maar met zelfgemaakte appeltaart
. Morgen beginnen we opnieuw
.
Precies! Maar op dag 1 falen is natuurlijk beter dan een dag voor het einde van de challenge falenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En appeltaart is nou net van de duivel!!!
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Didoquote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef _Dido_ het volgende:
Precies! Maar op dag 1 falen is natuurlijk beter dan een dag voor het einde van de challenge falen. Denk ik. Al was ik dan hopelijk sterker geweest
.
Sst! We praten er niet meer over!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Dido
Dat dusquote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind op dag 1 falen wel wat tragi-komisch, Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |