SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel volop genoten, SQ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Tnxhet was zo leuk! En zo snel voorbij!
Jaaa zeker! Wat een bizarre dagquote:
klopt, maar je ziet toch niks van de uitslagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vermoed overigens dat je met zo'n jurk aan niet op een weegschaal moet stappen
Ook handigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, maar je ziet toch niks van de uitslag
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi scheetjes. Jullie hadden nog iets tegoed!
[ afbeelding ]
Met papa
[ afbeelding ]
Schoonfamilie en echtgenoot
Er volgen nog meer
OMG!!! Wat prachtig!! Proficiat, wat een wereldjurk zeg!! Ik hoop dat je een geweldige dag had.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi scheetjes. Jullie hadden nog iets tegoed!
[ afbeelding ]
Met papa
[ afbeelding ]
Schoonfamilie en echtgenoot
Er volgen nog meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ElizabethR op 01-06-2013 21:54:41 ]Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn eerste lijstje hier
O: 2 volkoren met gebakken ei (in rapeseed olie)
T: appel
L: Komkommersalade met mini trostomaatjes, dressing van wholeseed mustard with Guinness en balsamico azijn. Bolletje sesamzaad
T: twee schijven verse ananas en een handje amandelen
D: kipfilet in paprika/oesterzwammen saus op basis van creme fraiche
T: twee mandarijnen
S: 30 minuten hometrainer en het gras maaien, hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker lijstje!
Ik doe er even geen eentje, want eten was tikje chaotisch vandaag. Jetlag valt mee, maar ik merl wel dat ik wat uit mijn doen ben, sneller hapje hier, hapje daar. Tijdsbesef kwijt. Mijn oren zijn nu ook echt aan het suizen van de slaap.
Net Jillian gedaan, 28e, nu lekker douchen, mijn bed in en dan morgen weer rondje lopen. En weer netjes eten.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, ER, als je dat gras nou maait met een handmaaiertje dan ben je zó al die overtollige kilootjes kwijt
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn eerste lijstje hier
O: 2 volkoren met gebakken ei (in rapeseed olie)
T: appel
L: Komkommersalade met mini trostomaatjes, dressing van wholeseed mustard with Guinness en balsamico azijn. Bolletje sesamzaad
T: twee schijven verse ananas en een handje amandelen
D: kipfilet in paprika/oesterzwammen saus op basis van creme fraiche
T: twee mandarijnen
S: 30 minuten hometrainer en het gras maaien, hier
Ik kom bij jou wonen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En SQ, wauw wat ben je moooooi!
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
Frietjes mayo met een hamburger is iets van 1200 kcal, groentemix 250 kcal max? Hoeveel kcalorien "mag" jij dan per dag? En je kan als lunch toch een salade eten van diverse gestoomde, rauwe en gekookte en afgekoelde groenten met een drupje olie voor de vitamineopname? EN een ongebonden groentensoep tussendoor?
Zelfs als je een 2000 kcal portie patat en hamburger hebt gegeten kan er altijd nog groente bij.
Ook al heb je gisteren friet op. Dit is natuurlijk echt een slecht lijstje. Je had er makkelijk nog wat groente, een salade en een volwaardig ontbijt bij kunnen eten.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:57 schreef Serieliefhebber het volgende:
Gisteren had ik mezelf frietjes beloofdHet heeft heel erg gesmaakt, maar mijn lijstje is wel absurd eigenlijk. Ik vind het nog altijd zo moeilijk te geloven dat wanneer je vettig eet, zo weinig mag eten en wanneer je gezond eet zo veel.
Mijn lijstje voor gisteren is dan ook beperkt.
O: Groentenmix
L: Frietjes mayo met een hamburger
Ik zat voor de rest heel de dag vol. Wat ik wel begrijp want qua calorieën was ik er al. Ik at vroeger zo wel vaker, maar dan at ik er in de ochtend nog wat koeken bij en voor diner een minipizza of een worstenbroodje![]()
Straks moet ik naar de familie voor te gaan eten en dat is ook altijd veel. Het is dus geen cheatday maar een heel weekend. Nu ja ik post straks de schade wel en dan gaan we maandag er weer tegenaan. Eerst ga ik wat fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |