Verstampen en tussen de etensresten van gisteravond gooien in de prullenbak helpt ook welquote:Op zondag 2 juni 2013 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er waren er hier laatst 4 over na een avond visite en toen heb ik eerst het zakje onder de kraan gehouden en daarna in de prullenbak gemikt.
Beetje achterlijk eigenlijk dat het zo moet, maar goed, eerst maar eens echt-echt-echt afkicken.
Dat was ook precies wat mij opviel wat er mis was gegaanquote:Op zondag 2 juni 2013 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn kritiek was ook niet dat frietje en die hamburger, maar meer het feit dat je de rest van de dag nauwelijks iets gegeten hebt.
Je kan altijd wel een stress-excuus aanhalen om te veel en slecht te eten. Leer stress op een andere manier te lijf te gaan dan met eten. Dat zou al een hele stap zijn!quote:Op zondag 2 juni 2013 13:14 schreef Qwea het volgende:
Beter gaat mijn hondje weer normaal doen qua gezondheid. Scheelt me achterlijk veel stress en dus eten.
Op het moment dat ik het eet vind ik het wel lekker hoor, maar als het op is blijft er zo'n knagend, onvoldaan en vies gevoel over. Dat laatste heb ik toch echt niet van seksquote:Op zondag 2 juni 2013 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snackbareten hoort, net als seks, een beetje vies te zijn.
m&m's met handen vol van een brug afgooien: checkquote:Op zondag 2 juni 2013 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je wil niet weten wat ik al door de plee heb gespoeld...
Ik heb er echt geen moeite mee om 3 pakken koeken weg te vreten. Ik merkte dat v/d week ook, op het moment dat je je kut voelt en je stopt wat in je mond is alles beter, je slikt het door en alles is nog steeds even kutquote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef Zeester het volgende:
Ik haat dat aan mezelf, dat bodem eten. Daarom zijn mijn tussendoortjes ook absoluut niet gevarieerd, ook ontbijt koek, liga's en snack a jacks eet ik zo allemaal achter elkaar op.
Hey, je had ook patat kunnen eten, dus wat dat betreft...quote:Ik was trouwens vergeten hoe moeilijk het is om na een lange lange werkdag nog gezond voor mezelf te koken. Ik was om kwart voor 8 op m'n werk, en er waren 2 vd 5 mensen ziek, dus met z'n 3 tot 7 uur doorgebikkeld. Nee, dan heb ik geen puf meer om thuis te koken. Dus ik eet ravioli met sla, de dressing als sausje voor de pasta. Geen kracht voor meer moeite doen, en dit was t gezondste wat ik kon bedenken!
Ik ben er ook trots op dat het dit is geworden want patat of ff langs de surinamer lonkten enorm. Maar moest sowieso langs de AH voor melk dus toen dit even meegepikt. Ik had nl ook niet de aller gezondste lunchkeuze gemaakt, en dan vond ik het zonde. Ga zo trouwens nog wel een biertje drinken op een terras, dat mag best vind ikquote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
Hey, je had ook patat kunnen eten, dus wat dat betreft...
Enlighten me, ik dacht dat cola light supersupersuperslecht was, met al dat aspartaam??quote:Op zondag 2 juni 2013 20:00 schreef Qwea het volgende:
Cola light, cola light, cola light, cole light, cola light, cola light.
Er zijn mensen die roepen dat aspartaam uitgevonden is door de duivel, maar volgens mij moet je gewoon voor jezelf besluiten of je het daarmee eens bent. Het is een legale, en geteste stof, dus het zal wat mij betreft zo'n vaart niet lopen. Dus ik drink gewoon Cola Light. Het enige waar je wel mee moet uitkijken is dat het met je suikerspiegel kan rommelen, waardoor Cola Light je een vals hongergevoel krijgt, daar waar water of thee dat niet doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Enlighten me, ik dacht dat cola light supersupersuperslecht was, met al dat aspartaam??
Waar woon je?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben knap misselijk. Geen idee of dat van het eten is, of van de hitte. Het is hier vies plakkerig weer.Toch maar 18 graden, maar de luchtvochtigheid is 100% en zodra je één arm optilt breekt het zweet je al uit.
Ierland.quote:
Ja, dat dacht ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig Qwea!
En wat je zegt over Zeester is ook waar, het kan echt heel veel erger hoor!
LOL!! Nee, dat hoor je mij niet beweren. Ik geloof niet zo in dat heerschap.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef Zeester het volgende:
[..]
Er zijn mensen die roepen dat aspartaam uitgevonden is door de duivel,
Maar dat bedoelde ik ook, dat het je suikerspiegel naar de vergallenis helpt. Mijn schoonpa hield zichzelf ook alsmaar voor de gek door alles light te eten en drinken. Liters per dag, echt minstens 6. En verbaasd zijn dat ie alsmaar aankwam.Maar hij schranste ook de hele dag door.quote:maar volgens mij moet je gewoon voor jezelf besluiten of je het daarmee eens bent. Het is een legale, en geteste stof, dus het zal wat mij betreft zo'n vaart niet lopen. Dus ik drink gewoon Cola Light. Het enige waar je wel mee moet uitkijken is dat het met je suikerspiegel kan rommelen, waardoor Cola Light je een vals hongergevoel krijgt, daar waar water of thee dat niet doen.
Dan hou je jezelf ook voor de gek. Zo sprak ik gisteren met een vriend van mijn ouders, die had gehoord dat ik zoveel was afgevallen door de Weight Watchers. Hij deed het ook, maar het schoot niet zo op. Dus ik vertelde wat ik zoals at op een dag, maar toen kwam de aap uit de mouw, hij at de hele dag heel weinig, zodat hij binnen zijn punten nog 4/5 biertjes kon drinken. Nou ken ik de beste man goed, en is hij echt niet iemand die altijd dronken is, en hij is met pensioen dus waarom niet, maar nee, dan val je niet afquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!! Nee, dat hoor je mij niet beweren. Ik geloof niet zo in dat heerschap.
[..]
Maar dat bedoelde ik ook, dat het je suikerspiegel naar de vergallenis helpt. Mijn schoonpa hield zichzelf ook alsmaar voor de gek door alles light te eten en drinken. Liters per dag, echt minstens 6. En verbaasd zijn dat ie alsmaar aankwam.Maar hij schranste ook de hele dag door.
Ja, er zijn ook mensen die zeggen dat je van melk kanker krijgt.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Enlighten me, ik dacht dat cola light supersupersuperslecht was, met al dat aspartaam??
quote:
Ja daar heb ik weinig moeite mee. Ik heb niet het idee dat de aspartaam mij meer suiker laat eten. Of meer laat snacken / een hongergevoel geeftquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!! Nee, dat hoor je mij niet beweren. Ik geloof niet zo in dat heerschap.
[..]
Maar dat bedoelde ik ook, dat het je suikerspiegel naar de vergallenis helpt. Mijn schoonpa hield zichzelf ook alsmaar voor de gek door alles light te eten en drinken. Liters per dag, echt minstens 6. En verbaasd zijn dat ie alsmaar aankwam.Maar hij schranste ook de hele dag door.
Maar daar gaat het me niet echt om, ik eet gewoon van alles de volle producten, dus geen margarine, maar roomboter (Ierse!!quote:Op zondag 2 juni 2013 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook mensen die zeggen dat je van melk kanker krijgt.
Zo blijf je het houden. En ja, als ik moet kiezen op het terras tussen bier en cola light (en ik hou echt van bier) doe ik dieet technisch gezien liever bier
In mijn yoghurt van 's avonds zit ook aspartaam. En in mijn crystal clear ook. Ja, nou ja, ik weet niet of ik er kanker van krijg, ofzo. Maar als ik bij alles moet gaan stil staan waar ik dood aan kan gaan kan ik geloof ik beter stoppen met leven
Puur en alleen vanwege de fucking met je suiker? Heb ik echt geen last vanquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar daar gaat het me niet echt om, ik eet gewoon van alles de volle producten, dus geen margarine, maar roomboter (Ierse!!) Geen cola light, maar gewone cola (als ik het al zou drinken, wat ik niet doe, want ik lust het niet). Geen light producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |