Nou ik denk zo dat de één het wel snel onder de knie heeft maar de ander er misschien wel heel veel moeite mee heeft ik weet het niet hoowrquote:
Die eerste seconde direct!quote:
oke duidelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou ik denk zo dat de één het wel snel onder de knie heeft maar de ander er misschien wel heel veel moeite mee heeft ik weet het niet hoowr
Leek me wel een mooie oefening om erbij te gaan doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Relatief gezien 1 van de moeilijkste compounds
welke anabolen zijn ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:41 schreef THEFXR het volgende:
kreeg vanmorgen een pakketje binnen![]()
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Leek me wel een mooie oefening om erbij te gaan doen.
nah, das best weinigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ga binnekort sporten, maar nu vragen ze hier 40 euro per maand, vind ik best wel veel, is dat veel?
Waar woon je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ga binnekort sporten, maar nu vragen ze hier 40 euro per maand, vind ik best wel veel, is dat veel?
Beter squat jij niet. Straks krimp je tot 1.55.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag was wel even schrikken met squatten, ik knalde halverwege mijn 60 kg squat tegen het rack aan en verloor mijn evenwicht en liet alle schijven op de grond kletteren.Komt er daarna zo'n engels sprekende oostblokker dat ik te diep squat en niet voorbij parallel moet gaan + <insert heel verhaal die ie getrained heeft met professional>, en hij deed het even voor, hij kwam niet eens tot parallel.
![]()
Even later wees hij mij op zo'n gozer die ook aan het squatten was van: "kijk hoe hij het doet", hij kwam niet verder dan 145 graden en squatte nog lichter dan mij.
Dan moet ik ongeveer 23 keer per maand om zelfde prijsefficiëntie te hebben als u.quote:
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitnessquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Ik betaal 56 euro per maand. Wel met zwembad, sauna, stoombad en squatrek erbij.
ligt eraan of je in een kelderbox met oud ijzer komt of een wellnessclubquote:
Is ook veel geld. De sportschool is maar 10 minuten loopafstand vandaar dat ik daar sport.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitness
Kelderwerk toch? Is dat wat? Zit nog te twijfelen of ik vanaf volgend collegejaar daar ga of bij Harimau.quote:
Beide zullen prima zijn, voor 3 euro heb je een losse les en kan je kijken of het wat isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kelderwerk toch? Is dat wat? Zit nog te twijfelen of ik vanaf volgend collegejaar daar ga of bij Harimau.
Allebei maar een keertje proberen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beide zullen prima zijn, voor 3 euro heb je een losse les en kan je kijken of het wat is
ben een keer bijna verzuipen door die sluizen daar, fucking stroming als ze die open zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Das geheim, maar laten we zeggen in de buurt van Hellevoetsluis.
ik ook 10 minuutjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook veel geld. De sportschool is maar 10 minuten loopafstand vandaar dat ik daar sport.
Keurig, daar is over nagedacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grote kanttekening: kelderwerk heeft geen douches
Oosterhamrikkade. Oh, Go4Fitness heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar zit Harimau trouwens, wellicht een idee om in de zomer even te switchen
Bullys?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitness
Nou word ik helemaal onceker enzooo...;(...quote:
Gewoon bittergarnituur, 16delig. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vind altijd zo lastig wat ik als eerste zal eten. Ik heb 2 broodjes pindakaas, 2 broodjes kipfilet, bak van 500 gr kwark, banaan en 3 rijstwafels mee. Pffff HELP ME!
die heb ik al 6x gezien, maar die ass van ashley blijft geweldigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heat! Wat een heerlijke film blijft dat toch.
hoesow bby ook jij mag er sijn ieder is mooi op sn eigen manier de een iets mooier dan de ander geeft nixquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou word ik helemaal onceker enzooo...;(...
Sou ook myn eerste keusz geweest syn, ben helemaal trotsop jouw.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik hou jullie neit langer ion spanning ben met de rijstwafels begonnen
why not?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Tering ik weet dat er in de keuken bulgur met kip is..Maar mag het niet eten
.
morgen dan maar eten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Dus?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Vroeg of laat?quote:
wat nouwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.
Nee, ga eind augustus beginnen met studeren. Mag nu nog niet werken, dus lekker huisvrouwtje spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:21 schreef seto het volgende:
[..]
heb je al iets te doen in de VS? baan of school ofzo?
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dik
goeden grap matti
ja haatbaar is datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.
Nederlandse vrouwen gaan altijd hun haar kort knippen en Gaastra jassen dragen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja altijd bro? en buitenlandse vrouwen zijn altijd meer bezig met hun uiterlijk? mag ik de resultatne van je onderzoek zien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:26 schreef seto het volgende:
[..]
ja altijd bro? en buitenlandse vrouwen zijn altijd meer bezig met hun uiterlijk? mag ik de resultatne van je onderzoek zien?
Omdat 80% daar tokkies zijn. Het simpele volk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.
de huishoudbeurs als maatstaf nemenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.
Ja daar zie je die uit de post van IrCutequote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef seto het volgende:
[..]
de huishoudbeurs als maatstaf nemen!
ga jij dan door de gemiddelde allochtonenwijk lopen, kan je zien hoe mooi die vrouwen zijn
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daar zie je die uit de post van IrCute.
Ik overdrijf ook wel een beetje, maar toch blijf ik het zien. Buitenlandse vrouwen lijken meer met hun uiterlijk bezig te zijn. Ook bijvoorbeeld in Italië, Brazilië ofzo.
Ik wilde net vragen hoe het in Spanje was. Maar ik kan me wel een post herinneren over dat er zoveel Spaanse vrouwen naar de gym gaan en squats doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.
Ik ben een keertje op studiereis geweest in Spanje en van de achterkant kan je de jonge meisjes niet van de oudere vrouwen onderscheiden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe het in Spanje was. Maar ik kan me wel een post herinneren over dat er zoveel Spaanse vrouwen naar de gym gaan en squats doen.
Ben jij dat echt!?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hihi ik in de tuin![]()
![]()
wat vinden jullie van mn laarsjes?
Daar leer je wel mee oppassen als je er langer bent. Denk je een mooie deerne te zien, is het een oude heks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een keertje op studiereis geweest in Spanje en van de achterkant kan je de jonge meisjes niet van de oudere vrouwen onderscheiden.
spaanse vrouwen zijn dus lelijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.
Ik ben weer in nederland. De korte koppies en harde gelaatsuitdrukking is niet bepaald aantrekkelijk.quote:
ah zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben weer in nederland. De korte koppies en harde gelaatsuitdrukking is niet bepaald aantrekkelijk.
In spanje ga ik met plezier boodschappen doen, zeker in de zomer. Hot pants zijn nog steeds in, in spanje.quote:
Wat is dit, wk bench?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:00 schreef seto het volgende:
http://styrkeloft.qrodo.tv/index/30-eventid=2450.html
time2fap
in stukjes met tagliatella, spinazie, roomkaas, eventueel cherrytomaatjes in stukjes maken en erdoorheen en natuurlijk kruiden eroverquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef H1N1 het volgende:
Ahzo, iemand nog 'n tip voor een visrecept? Heb 2 zeebaarzen gehaald voor vanavond.
Hahaha she mirin sws. Vandaag ook bjj mij met squaten ;dquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
vandaag was dl dag
leuke chick zat naast me op de legpress dus ik deed maar wat extra gewichtwas wel zwaar maar ze keek
s-she mirin toch??
Kont extra ver naar achter?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:13 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hahaha she mirin sws. Vandaag ook bjj mij met squaten ;d
Moet je nu eens kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:00 schreef seto het volgende:
http://styrkeloft.qrodo.tv/index/30-eventid=2450.html
time2fap
Haha was je toevallig in mijn gym? Hier loopt ook iemand rond die precies zo is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:44 schreef G.R.S. het volgende:
Gister was zo'n gozer z'n borst aan het trainen. Z'n bovenlijf ziet er prima uit maar zijn benen zijn net zo dik als mijn armen. Het zag er gewoon eng uit. Volgens mij zag hij mij z'n benen checken want 5 minuten later ging ie squatten. mooi tog?
Mensen helpen is fijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
TYFT EENS OP MET DIE TYFUS KATTENN!!!!!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die derde is wel chill, die gaat gigantisch op zijn bek.
Hier nog een chille kat.
[ afbeelding ]
Slechte ervaringen met poesjes?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die derde is wel chill, die gaat gigantisch op zijn bek.
Hier nog een chille kat.
[ afbeelding ]
Was niet alleen maar zonneschijn nee.quote:
+++ Roidrage +++quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
TYFT EENS OP MET DIE TYFUS KATTENN!!!!!
JONGE!quote:
alsof die hond net uit de sloot komtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
Soms van die mensen waar je dan binnenkomt en het hele huis stinkt naar honden.
Nog erger, als je in een auto moet zitten waar ze ook hun honden in laten als ze naar het bos gaan oid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
weleens gelezen over een kerel die alle katten in de wijk had uitgeroeid, dmv gifquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Smerige teringkatten ik rijd ze allemaal dood.
JMF, jij moet echt oppassen jonguh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Smerige teringkatten ik rijd ze allemaal dood.
er zit kattevlees in frikandellenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:39 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
JMF, jij moet echt oppassen jonguh.
allebei smerig man die haren in huis gatver ik zie hier ook mensen lopen die met een plastic zakje dat ze de stront van hun beest op kunnen ruimen kan je lekker in de warme kak gaan zitten graaienquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha was je toevallig in mijn gym? Hier loopt ook iemand rond die precies zo is.
Oh wacht ik denk het niet, want hij zou helemaal nooit gaan squatten. Legs not even once.
Dat snap ik ook nooit, je laat hem toch bij ander in tuin schijten. Dan moet degene van die tuin zelf opruimen. Is zijn tuin.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
allebei smerig man die haren in huis gatver ik zie hier ook mensen lopen die met een plastic zakje dat ze de stront van hun beest op kunnen ruimen kan je lekker in de warme kak gaan zitten graaien
Kijk hoe lief!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
fuck, das een lelijkequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo'n hond zou ik nog wel willen (nohomo)
Of deze:
[ afbeelding ]
Schattig!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo'n hond zou ik nog wel willen (nohomo)
Of deze:
[ afbeelding ]
Wow die is wel mooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een Finse Spits.
gekruisd met een leeuw?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow die is wel mooi.
Deze hond is ook alpha as fuck cuzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
überhaupt KLB lezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Schattig!!
Veel gym topics in KLB de laatste tijd
Arcanine?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow die is wel mooi.
Deze hond is ook alpha as fuck cuzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niveau van dit topic gaat steeds meer richting KLB nu er steeds minder veteranen posten en hier meer mensen posten die niet serieus liften dan mensen die dat wel doen.quote:
Klaagsoldaat moet je huilen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
niveau van dit topic gaat steeds meer richting KLB nu er steeds minder veteranen posten en hier meer mensen posten die niet serieus liften dan mensen die dat wel doen.
En dat typen als een 13 jarige breezer is ook niet grappig.
zegt de klaag generaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
niveau van dit topic gaat steeds meer richting KLB nu er steeds minder veteranen posten en hier meer mensen posten die niet serieus liften dan mensen die dat wel doen.
je bent zelf niet eens een veteraanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Begin je eigen zinnen dan ook gewoon met hoofdletter straatdiplomaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb mw1, mw2 en mw3 op veteran uitgespeeld. Kom haten dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef Pastapipos het volgende:
Hahaha zit ik op bb.com een thread over dikke billen te lezen, heeft sapstengel er al in gepostKan ook niet anders hahah
Je wil billen zien?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef Pastapipos het volgende:
Hahaha zit ik op bb.com een thread over dikke billen te lezen, heeft sapstengel er al in gepostKan ook niet anders hahah
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154430781quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso, ben niet vies van een beetje bil
Volgens mij zitten die twee plaatjes onder een sneltoets hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154430781
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die twee plaatjes onder een sneltoets he
he bah, ze heeft geen tieten meer overgehouden, volgens mij is dr ass ook knetterhardquote:
Ik veeg het altijd af aan een tissue.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Pastapipos het volgende:
Heb nog redelijk veel eiwit over dat nu best snel op moet en vind het zonde om weg te gooien.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik veeg het altijd af aan een tissue.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik veeg het altijd af aan een tissue.
kan je geen ban krijgen voor het posten van die pics??quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel verschil in aanhechting bij traps altijd. Heb ze zelf net als de eerste, wat hebben jullie?
Tweede is een overdreven voorbeeld
ja, jeweetwel, vrouwen,hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:31 schreef Kerol het volgende:
wtf is deze katten en honden shit hoor als ik die plaatjes wil zien ga ik wel naar een asiel
Een ding is zeker, met zo'n lage bf kan die poenie van haar niet meer bloeden vriend.quote:
Ach boeiend wil sowieso geen kinderen baren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een ding is zeker, met zo'n lage bf kan die poenie van haar niet meer bloeden vriend.
Als ik vrouw was dan zou ik nooit streven naar zulke belachelijk lage bf.
ze verneuken ook je lichaamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ach boeiend wil sowieso geen kinderen baren.
Valt dat onder bewust gekozen Darwinisme?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Valt dat onder bewust gekozen Darwinisme?
Daar gaan mijn toekomstdromen van samen met jou een gezinnetje beginnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:
Als je erover nadenkt is het niet eens zo'n rare vraag.quote:
vrouwen zijn toch niet verplicht om kinderen te krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:58 schreef ChesterPerry het volgende:
heb het meer over dat niet kinderen baren omdat je figuur dan minder word, dan ben je geobserdeerd
Pas wel op voor gammele paardentrailers achter een te lichte auto op zondag.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker rustig op de weg, misschien moet ik vaker op zondag om 07:00 beginnen met werken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:58 schreef ChesterPerry het volgende:
heb het meer over dat niet kinderen baren omdat je figuur dan minder word, dan ben je geobserdeerd
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen zijn toch niet verplicht om kinderen te krijgen
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
quote:
Ik ga gewoon adopteren, beta I know.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar gaan mijn toekomstdromen van samen met jou een gezinnetje beginnen.
[..]quote:Op zondag 2 juni 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote
[..]
][ afbeelding ] Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
quote:
Lukt het?quote:
Daar wil ik nog even aan toevoegen dat ik gewoon alleen op de quote knopjes drukte en automatisch gebeurd ditquote:
Oh zullen we samen zo'n schattig Chinees kindje adopteren?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga gewoon adopteren, beta I know.
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zullen we samen zo'n schattig Chinees kindje adopteren?
Hahah nee gewoon een Nederlands/Turks/whatever kindje, dan voelt het zich nooit ''anders''. Blanke mensen die negroide kinderen adopteren..weten niet wat ze het kind aandoen.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zullen we samen zo'n schattig Chinees kindje adopteren?
Ik ben bang dat ik een superras ga creeren waar iedereen op gaat lopen haten, mee experimenteren.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, niet je eigen genen willen verspreiden
Er is vast wel een alliantie onder de superrassen te vormen. Al die manlets hebben dan toch geen schijn van kansquote:Op zondag 2 juni 2013 11:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik een superras ga creeren waar iedereen op gaat lopen haten, mee experimenteren.
Waarom adopteren, gewoon baren die handel. Lekker preggo naar de gymquote:Op zondag 2 juni 2013 11:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hahah nee gewoon een Nederlands/Turks/whatever kindje, dan voelt het zich nooit ''anders''. Blanke mensen die negroide kinderen adopteren..weten niet wat ze het kind aandoen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:29 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker gezellig tog?
mijn vrouw wel. Wat denk jij, dat ik m'n superieure genen al bij mij laat uitstervenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen zijn toch niet verplicht om kinderen te krijgen
Ambipur is nog maar een paar jaar goed vruchtbaar dus doe het snel.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
mijn vrouw wel. Wat denk jij, dat ik m'n superieure genen al bij mij laat uitsterven?
Vrouwen hebben daar weinig keuze in. Waarom denk je dat de natuur rape heeft uitgevonden?
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ff quoten in klbsc voor een goeie rel hier
Gebruiken jullie sherlock dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Alsof ze zelf niet via sherlock erachterkomt.
Ja. Sinds kort wel. Ben er achtergekomen dat ik dus Chlamydia van Panzermaus of hij van mij heb opgelopen en dat ik een relatie heb. Verder mag Ambipur mij niet. En moet iedereen naar mij rennen omdat ik zgn alles weet.quote:
weet niet hoe maar hier niet en tis koudquote:Op zondag 2 juni 2013 13:32 schreef Ganzz het volgende:
Waarom zitten jullie binnen, 1x per jaar schijnt de zon!
Dan had je toch gewoon wat meer vet moeten hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet niet hoe maar hier niet en tis koud
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
Waarom moet ik een heuse DM krijgen om hier te komen postenOm die paar opmerkingen van Fanta?!
Wil degene die mij een DM heeft gestuurd zich svp kenbaar makenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof je een dm kreeg, gewoon sherlock F5en om te zien waar je aandacht kreeg
we hebben je door
mij.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
1ste gymfittie wie moet ik verbaal helemaal verwoeste???
c'est moiquote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil degene die mij een DM heeft gestuurd zich svp kenbaar maken
hoe zit dat dan met die relatie?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja. Sinds kort wel. Ben er achtergekomen dat ik dus Chlamydia van Panzermaus of hij van mij heb opgelopen en dat ik een relatie heb. Verder mag Ambipur mij niet. En moet iedereen naar mij rennen omdat ik zgn alles weet.
Met alle plezier.. Hopelijk snappen bepaalde mensen dat ik geen quotes/dm's wil om te komen "rellen". Please.quote:
ik dacht even dat het Sapstengel was maar toen keek ik naar de naam.quote:
fok is meer dan alleen een online forumquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ik dacht even dat het Sapstengel was maar toen keek ik naar de naam.
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, omdat ze fysiek een mooier persoon in haar hoofd had voor de ontmoeting. Blijkbaar had ze wat afkeer van zijn fysiek na de ontmoeting.
Is puur een gevoel, ik denk dat er weinig rationaliteit in zo'n situatie zit. Sowieso moet je enorm opassen als vrouwen gaan rationaliseren:
[..]
Vertaling: 'ik ben in m'n hoofd al uitgecheckt bij deze kerel, maar ik post nog ff op Fok om medestanders te krijgen en bevestiging dat ik geen slecht mens ben omdat ik dit zo voel'
Meid tis wat.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.
wij praten lekker wel voor vrouwen, ze kramen vaker onzin uit, nlquote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.
hihi, niet daten omdat je hoopt dat je ex nog een poging waagt?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Momenteel lekkur single, ben ook niemand aan het daten verder.
Zie PH.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wij praten lekker wel voor vrouwen, ze kramen vaker onzin uit, nl
Uhm mijn ex wilt mij sowieso wel terug als ik er voor open zou staan en er 100% voor zou gaan. Ik was degene die het uit heeft gemaakt. Maar nu even tijd voor mezelfquote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hihi, niet daten omdat je hoopt dat je ex nog een poging waagt?
ooh snap, verkeerd meegekregenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uhm mijn ex wilt mij sowieso wel terug als ik er voor open zou staan en er 100% voor zou gaan. Ik was degene die het uit heeft gemaakt. Maar nu even tijd voor mezelf.
stoer man je moet wel een egte vangst zijn als je ex je zo ie zo terug wil, egte one of a kind jij!1quote:Op zondag 2 juni 2013 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uhm mijn ex wilt mij sowieso wel terug als ik er voor open zou staan en er 100% voor zou gaan. Ik was degene die het uit heeft gemaakt. Maar nu even tijd voor mezelf.
Haha maakt niet uit.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stoer man je moet wel een egte vangst zijn als je ex je zo ie zo terug wil, egte one of a kind jij!1
ma je hangt dus lkr de slet uit?? mag k je nr dan
alleen met hamquote:Op zondag 2 juni 2013 17:51 schreef Beach het volgende:
even een hapje eten
asperges zijn toch gezond??
Klopt er is wel een grensquote:Op zondag 2 juni 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Ik denk niet dat Sapstengel zo extreem is
al naait ze met 100 gasten, heb jij niks mee te maken, toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stoer man je moet wel een egte vangst zijn als je ex je zo ie zo terug wil, egte one of a kind jij!1
ma je hangt dus lkr de slet uit?? mag k je nr dan
kenne jij verhaal van de sleutel en de slotquote:Op zondag 2 juni 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al naait ze met 100 gasten, heb jij niks mee te maken, toch?
tja dr ex is zo een nice guy maar ze wil nu ff de bad guys in der bed hebben. ff de slet uithange want yolo toch.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al naait ze met 100 gasten, heb jij niks mee te maken, toch?
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tja dr ex is zo een nice guy maar ze wil nu ff de bad guys in der bed hebben. ff de slet uithange want yolo toch.
slechte jongens weet je wel die haar voor hoer uitschelde en haar slaan
tot ze zo abused is dat ze huilend terugkomt in de armen van haar zo lieve ex
hij moest s weten
straatsoldaat?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tja dr ex is zo een nice guy maar ze wil nu ff de bad guys in der bed hebben. ff de slet uithange want yolo toch.
hij moest s weten
Stalk jij mij ofzo..hoe weet je dit allemaal?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij moest s weten
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gelijk kaas erbij...want je moet toch blijven genieteh.
ze vint dat gwn lkkr leer mij die bitches kennen vriendquote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij moest s weten
Die fase maakt iedere jonge vrouw vroeg of laat door.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stalk jij mij ofzo..hoe weet je dit allemaal?
Hahaha ben je hommo?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:51 schreef Beach het volgende:
even een hapje eten
asperges zijn toch gezond??
je bent zelf hommo want je liked de page van een gay club.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha ben je hommo?
[ afbeelding ]
Werd net gepost door een gay club hier.
Inb4 je bent zelf hommo want je liked de page van een gay club.
whahhahahaquote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ben je hommo?
[ afbeelding ]
Werd net gepost door een gay club hier.
Inb4 je bent zelf hommo want je liked de page van een gay club.
Niet dat ik serieus was ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Die fase maakt iedere jonge vrouw vroeg of laat door.
ja persies die badboys met tattoes en wenkbrauwpiersings kunnen haar gewoon 'ravishen' snap je, die weten wat n vrouwtje wilt. gewoon oermens en fanta wil die boy dan temmen maarja dat kan niet dus krygt ze klapjesquote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze vint dat gwn lkkr leer mij die bitches kennen vriend
Hahaha gasten.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja persies die badboys met tattoes en wenkbrauwpiersings kunnen haar gewoon 'ravishen' snap je, die weten wat n vrouwtje wilt. gewoon oermens en fanta wil die boy dan temmen maarja dat kan niet dus krygt ze klapjes
sm is in het keldertje, hequote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja persies die badboys met tattoes en wenkbrauwpiersings kunnen haar gewoon 'ravishen' snap je, die weten wat n vrouwtje wilt. gewoon oermens en fanta wil die boy dan temmen maarja dat kan niet dus krygt ze klapjes
Zal ik anders gewoon ff zelf bepalen wat ik wel en niet tegen mijn moeder zeg.... Oke? Ja!quote:
Ga je nu tegen je moeder zeggen dat mensen op FOK je pesten?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon ff zelf bepalen wat ik wel en niet tegen mijn moeder zeg.... Oke? Ja!
Ik praat niet met mijn moeder.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga je nu tegen je moeder zeggen dat mensen op FOK je pesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |