ligt eraan of je in een kelderbox met oud ijzer komt of een wellnessclubquote:
Is ook veel geld. De sportschool is maar 10 minuten loopafstand vandaar dat ik daar sport.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitness
Kelderwerk toch? Is dat wat? Zit nog te twijfelen of ik vanaf volgend collegejaar daar ga of bij Harimau.quote:
Beide zullen prima zijn, voor 3 euro heb je een losse les en kan je kijken of het wat isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kelderwerk toch? Is dat wat? Zit nog te twijfelen of ik vanaf volgend collegejaar daar ga of bij Harimau.
Allebei maar een keertje proberen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beide zullen prima zijn, voor 3 euro heb je een losse les en kan je kijken of het wat is
ben een keer bijna verzuipen door die sluizen daar, fucking stroming als ze die open zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Das geheim, maar laten we zeggen in de buurt van Hellevoetsluis.
ik ook 10 minuutjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook veel geld. De sportschool is maar 10 minuten loopafstand vandaar dat ik daar sport.
Keurig, daar is over nagedacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grote kanttekening: kelderwerk heeft geen douches
Oosterhamrikkade. Oh, Go4Fitness heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar zit Harimau trouwens, wellicht een idee om in de zomer even te switchen
Bullys?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitness
Nou word ik helemaal onceker enzooo...;(...quote:
Gewoon bittergarnituur, 16delig. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vind altijd zo lastig wat ik als eerste zal eten. Ik heb 2 broodjes pindakaas, 2 broodjes kipfilet, bak van 500 gr kwark, banaan en 3 rijstwafels mee. Pffff HELP ME!
die heb ik al 6x gezien, maar die ass van ashley blijft geweldigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heat! Wat een heerlijke film blijft dat toch.
hoesow bby ook jij mag er sijn ieder is mooi op sn eigen manier de een iets mooier dan de ander geeft nixquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou word ik helemaal onceker enzooo...;(...
Sou ook myn eerste keusz geweest syn, ben helemaal trotsop jouw.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik hou jullie neit langer ion spanning ben met de rijstwafels begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |