vrouwen zijn toch niet verplicht om kinderen te krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:58 schreef ChesterPerry het volgende:
heb het meer over dat niet kinderen baren omdat je figuur dan minder word, dan ben je geobserdeerd
Pas wel op voor gammele paardentrailers achter een te lichte auto op zondag.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker rustig op de weg, misschien moet ik vaker op zondag om 07:00 beginnen met werken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:58 schreef ChesterPerry het volgende:
heb het meer over dat niet kinderen baren omdat je figuur dan minder word, dan ben je geobserdeerd
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen zijn toch niet verplicht om kinderen te krijgen
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Valt dat onder bewust gekozen Darwinisme?
quote:
Ik ga gewoon adopteren, beta I know.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar gaan mijn toekomstdromen van samen met jou een gezinnetje beginnen.
[..]quote:Op zondag 2 juni 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote
[..]
][ afbeelding ] Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Valt dat onder bewust gekozen Darwinisme?
quote:
Lukt het?quote:
Daar wil ik nog even aan toevoegen dat ik gewoon alleen op de quote knopjes drukte en automatisch gebeurd ditquote:
Oh zullen we samen zo'n schattig Chinees kindje adopteren?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga gewoon adopteren, beta I know.
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zullen we samen zo'n schattig Chinees kindje adopteren?
Hahah nee gewoon een Nederlands/Turks/whatever kindje, dan voelt het zich nooit ''anders''. Blanke mensen die negroide kinderen adopteren..weten niet wat ze het kind aandoen.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh zullen we samen zo'n schattig Chinees kindje adopteren?
Ik ben bang dat ik een superras ga creeren waar iedereen op gaat lopen haten, mee experimenteren.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, niet je eigen genen willen verspreiden
Er is vast wel een alliantie onder de superrassen te vormen. Al die manlets hebben dan toch geen schijn van kansquote:Op zondag 2 juni 2013 11:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik een superras ga creeren waar iedereen op gaat lopen haten, mee experimenteren.
Waarom adopteren, gewoon baren die handel. Lekker preggo naar de gymquote:Op zondag 2 juni 2013 11:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hahah nee gewoon een Nederlands/Turks/whatever kindje, dan voelt het zich nooit ''anders''. Blanke mensen die negroide kinderen adopteren..weten niet wat ze het kind aandoen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:29 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker gezellig tog?
mijn vrouw wel. Wat denk jij, dat ik m'n superieure genen al bij mij laat uitstervenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen zijn toch niet verplicht om kinderen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |