Dumbells kopen, opdrukken, biceps trainen... naar de sportschool als je je daarmee gaat vervelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:28 schreef antraxius het volgende:
Ik wil graag mijn armen en buik trainen, hoe kan ik dit het beste doen?
ik ben 16 jaar en 1,87m lang, niet echt gespierd op het moment, mijn buik wel redelijk, maar mijn armen niet.
Ik hoop dat jullie wat weten
Calisthenicsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:45 schreef antraxius het volgende:
Oh oke nou hoe train ik alles ?
ik vind thuis trainen beter dan sportschool
Dat kan je vinden, maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:45 schreef antraxius het volgende:
Oh oke nou hoe train ik alles ?
ik vind thuis trainen beter dan sportschool
Kun je dat (iets meer) onderbouwen?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar dat is het niet.
Dat je op de sportschool gewoon altijd meer spul en ruimte hebt om een goede workout te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Kun je dat (iets meer) onderbouwen?
Als t.s. een voor 3 tientjes een pull up bar aanschaft en naar dit toewerkt is hij m.i. lekker bezig
Doe je het de kerel in het filmpje na (het zijn 3 routines die je achter elkaar doet)?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat je op de sportschool gewoon altijd meer spul en ruimte hebt om een goede workout te doen.
Vast niet (filmpje niet gezien). Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar in de sportschool trainen is gemiddeld gezie gewoon beter. Meer mensen die daar resultaat halen dan thuistrainers.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Doe je het de kerel in het filmpje na (het zijn 3 routines die je achter elkaar doet)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |