why not?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Tering ik weet dat er in de keuken bulgur met kip is..Maar mag het niet eten
.
morgen dan maar eten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Dus?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Vroeg of laat?quote:
wat nouwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.
Nee, ga eind augustus beginnen met studeren. Mag nu nog niet werken, dus lekker huisvrouwtje spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:21 schreef seto het volgende:
[..]
heb je al iets te doen in de VS? baan of school ofzo?
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dik
goeden grap matti
ja haatbaar is datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.
Nederlandse vrouwen gaan altijd hun haar kort knippen en Gaastra jassen dragen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja altijd bro? en buitenlandse vrouwen zijn altijd meer bezig met hun uiterlijk? mag ik de resultatne van je onderzoek zien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:26 schreef seto het volgende:
[..]
ja altijd bro? en buitenlandse vrouwen zijn altijd meer bezig met hun uiterlijk? mag ik de resultatne van je onderzoek zien?
Omdat 80% daar tokkies zijn. Het simpele volk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.
de huishoudbeurs als maatstaf nemenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.
Ja daar zie je die uit de post van IrCutequote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef seto het volgende:
[..]
de huishoudbeurs als maatstaf nemen!
ga jij dan door de gemiddelde allochtonenwijk lopen, kan je zien hoe mooi die vrouwen zijn
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daar zie je die uit de post van IrCute.
Ik overdrijf ook wel een beetje, maar toch blijf ik het zien. Buitenlandse vrouwen lijken meer met hun uiterlijk bezig te zijn. Ook bijvoorbeeld in Italië, Brazilië ofzo.
Ik wilde net vragen hoe het in Spanje was. Maar ik kan me wel een post herinneren over dat er zoveel Spaanse vrouwen naar de gym gaan en squats doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.
Ik ben een keertje op studiereis geweest in Spanje en van de achterkant kan je de jonge meisjes niet van de oudere vrouwen onderscheiden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe het in Spanje was. Maar ik kan me wel een post herinneren over dat er zoveel Spaanse vrouwen naar de gym gaan en squats doen.
Ben jij dat echt!?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hihi ik in de tuin![]()
![]()
wat vinden jullie van mn laarsjes?
Daar leer je wel mee oppassen als je er langer bent. Denk je een mooie deerne te zien, is het een oude heks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een keertje op studiereis geweest in Spanje en van de achterkant kan je de jonge meisjes niet van de oudere vrouwen onderscheiden.
spaanse vrouwen zijn dus lelijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.
Ik ben weer in nederland. De korte koppies en harde gelaatsuitdrukking is niet bepaald aantrekkelijk.quote:
ah zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben weer in nederland. De korte koppies en harde gelaatsuitdrukking is niet bepaald aantrekkelijk.
In spanje ga ik met plezier boodschappen doen, zeker in de zomer. Hot pants zijn nog steeds in, in spanje.quote:
Wat is dit, wk bench?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:00 schreef seto het volgende:
http://styrkeloft.qrodo.tv/index/30-eventid=2450.html
time2fap
in stukjes met tagliatella, spinazie, roomkaas, eventueel cherrytomaatjes in stukjes maken en erdoorheen en natuurlijk kruiden eroverquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef H1N1 het volgende:
Ahzo, iemand nog 'n tip voor een visrecept? Heb 2 zeebaarzen gehaald voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |