why not?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Tering ik weet dat er in de keuken bulgur met kip is..Maar mag het niet eten
.
morgen dan maar eten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Dus?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Vroeg of laat?quote:
wat nouwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.
Nee, ga eind augustus beginnen met studeren. Mag nu nog niet werken, dus lekker huisvrouwtje spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:21 schreef seto het volgende:
[..]
heb je al iets te doen in de VS? baan of school ofzo?
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dik
goeden grap matti
ja haatbaar is datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.
Nederlandse vrouwen gaan altijd hun haar kort knippen en Gaastra jassen dragen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja altijd bro? en buitenlandse vrouwen zijn altijd meer bezig met hun uiterlijk? mag ik de resultatne van je onderzoek zien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |