Nou ik denk zo dat de één het wel snel onder de knie heeft maar de ander er misschien wel heel veel moeite mee heeft ik weet het niet hoowrquote:
Die eerste seconde direct!quote:
oke duidelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou ik denk zo dat de één het wel snel onder de knie heeft maar de ander er misschien wel heel veel moeite mee heeft ik weet het niet hoowr
Leek me wel een mooie oefening om erbij te gaan doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Relatief gezien 1 van de moeilijkste compounds
welke anabolen zijn ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:41 schreef THEFXR het volgende:
kreeg vanmorgen een pakketje binnen![]()
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Leek me wel een mooie oefening om erbij te gaan doen.
nah, das best weinigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ga binnekort sporten, maar nu vragen ze hier 40 euro per maand, vind ik best wel veel, is dat veel?
Waar woon je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ga binnekort sporten, maar nu vragen ze hier 40 euro per maand, vind ik best wel veel, is dat veel?
Beter squat jij niet. Straks krimp je tot 1.55.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag was wel even schrikken met squatten, ik knalde halverwege mijn 60 kg squat tegen het rack aan en verloor mijn evenwicht en liet alle schijven op de grond kletteren.Komt er daarna zo'n engels sprekende oostblokker dat ik te diep squat en niet voorbij parallel moet gaan + <insert heel verhaal die ie getrained heeft met professional>, en hij deed het even voor, hij kwam niet eens tot parallel.
![]()
Even later wees hij mij op zo'n gozer die ook aan het squatten was van: "kijk hoe hij het doet", hij kwam niet verder dan 145 graden en squatte nog lichter dan mij.
Dan moet ik ongeveer 23 keer per maand om zelfde prijsefficiëntie te hebben als u.quote:
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitnessquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Ik betaal 56 euro per maand. Wel met zwembad, sauna, stoombad en squatrek erbij.
ligt eraan of je in een kelderbox met oud ijzer komt of een wellnessclubquote:
Is ook veel geld. De sportschool is maar 10 minuten loopafstand vandaar dat ik daar sport.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitness
Kelderwerk toch? Is dat wat? Zit nog te twijfelen of ik vanaf volgend collegejaar daar ga of bij Harimau.quote:
Beide zullen prima zijn, voor 3 euro heb je een losse les en kan je kijken of het wat isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kelderwerk toch? Is dat wat? Zit nog te twijfelen of ik vanaf volgend collegejaar daar ga of bij Harimau.
Allebei maar een keertje proberen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beide zullen prima zijn, voor 3 euro heb je een losse les en kan je kijken of het wat is
ben een keer bijna verzuipen door die sluizen daar, fucking stroming als ze die open zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Das geheim, maar laten we zeggen in de buurt van Hellevoetsluis.
ik ook 10 minuutjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook veel geld. De sportschool is maar 10 minuten loopafstand vandaar dat ik daar sport.
Keurig, daar is over nagedacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grote kanttekening: kelderwerk heeft geen douches
Oosterhamrikkade. Oh, Go4Fitness heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar zit Harimau trouwens, wellicht een idee om in de zomer even te switchen
Bullys?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
betaalde dat ook incl kickboks,boksen en mma etc etc nu de zomer eraankomt en ik wat operaties krijg maar niet meer gedaan, dus nu 16 euro voor fitness
Nou word ik helemaal onceker enzooo...;(...quote:
Gewoon bittergarnituur, 16delig. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vind altijd zo lastig wat ik als eerste zal eten. Ik heb 2 broodjes pindakaas, 2 broodjes kipfilet, bak van 500 gr kwark, banaan en 3 rijstwafels mee. Pffff HELP ME!
die heb ik al 6x gezien, maar die ass van ashley blijft geweldigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heat! Wat een heerlijke film blijft dat toch.
hoesow bby ook jij mag er sijn ieder is mooi op sn eigen manier de een iets mooier dan de ander geeft nixquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou word ik helemaal onceker enzooo...;(...
Sou ook myn eerste keusz geweest syn, ben helemaal trotsop jouw.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik hou jullie neit langer ion spanning ben met de rijstwafels begonnen
why not?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Tering ik weet dat er in de keuken bulgur met kip is..Maar mag het niet eten
.
morgen dan maar eten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Dus?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net keihard getraind en dan ga ik weer carbs eten.
Vroeg of laat?quote:
wat nouwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef seto het volgende:
mijn ergste nachtmerrie is echt dat ik later getrouwd ben en mijn vrouw in zoiets verandert
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn altijd Nederlandse vrouwen die dat doen. Daarom gewoon een buitenlandse vrouw trouwen.
Nee, ga eind augustus beginnen met studeren. Mag nu nog niet werken, dus lekker huisvrouwtje spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:21 schreef seto het volgende:
[..]
heb je al iets te doen in de VS? baan of school ofzo?
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
ja want buitenlandse vrouwen wordne niet dik
goeden grap matti
ja haatbaar is datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja dat vast wel, maar die zijn wel meer bezig met hun uiterlijk meestal.
Nederlandse vrouwen gaan altijd hun haar kort knippen en Gaastra jassen dragen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja altijd bro? en buitenlandse vrouwen zijn altijd meer bezig met hun uiterlijk? mag ik de resultatne van je onderzoek zien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:26 schreef seto het volgende:
[..]
ja altijd bro? en buitenlandse vrouwen zijn altijd meer bezig met hun uiterlijk? mag ik de resultatne van je onderzoek zien?
Omdat 80% daar tokkies zijn. Het simpele volk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.
de huishoudbeurs als maatstaf nemenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga maar naar de huishoudbeurs. Allemaal vrouwen die Truus en Bep heten en een kort pittig kapsel hebben.
Ja daar zie je die uit de post van IrCutequote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:29 schreef seto het volgende:
[..]
de huishoudbeurs als maatstaf nemen!
ga jij dan door de gemiddelde allochtonenwijk lopen, kan je zien hoe mooi die vrouwen zijn
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daar zie je die uit de post van IrCute.
Ik overdrijf ook wel een beetje, maar toch blijf ik het zien. Buitenlandse vrouwen lijken meer met hun uiterlijk bezig te zijn. Ook bijvoorbeeld in Italië, Brazilië ofzo.
Ik wilde net vragen hoe het in Spanje was. Maar ik kan me wel een post herinneren over dat er zoveel Spaanse vrouwen naar de gym gaan en squats doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.
Ik ben een keertje op studiereis geweest in Spanje en van de achterkant kan je de jonge meisjes niet van de oudere vrouwen onderscheiden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe het in Spanje was. Maar ik kan me wel een post herinneren over dat er zoveel Spaanse vrouwen naar de gym gaan en squats doen.
Ben jij dat echt!?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hihi ik in de tuin![]()
![]()
wat vinden jullie van mn laarsjes?
Daar leer je wel mee oppassen als je er langer bent. Denk je een mooie deerne te zien, is het een oude heks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een keertje op studiereis geweest in Spanje en van de achterkant kan je de jonge meisjes niet van de oudere vrouwen onderscheiden.
spaanse vrouwen zijn dus lelijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze zien er altijd beter uit dan hier. Het is altijd weer even schrikken als ik hier buiten kom.
Ik ben weer in nederland. De korte koppies en harde gelaatsuitdrukking is niet bepaald aantrekkelijk.quote:
ah zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben weer in nederland. De korte koppies en harde gelaatsuitdrukking is niet bepaald aantrekkelijk.
In spanje ga ik met plezier boodschappen doen, zeker in de zomer. Hot pants zijn nog steeds in, in spanje.quote:
Wat is dit, wk bench?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:00 schreef seto het volgende:
http://styrkeloft.qrodo.tv/index/30-eventid=2450.html
time2fap
in stukjes met tagliatella, spinazie, roomkaas, eventueel cherrytomaatjes in stukjes maken en erdoorheen en natuurlijk kruiden eroverquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef H1N1 het volgende:
Ahzo, iemand nog 'n tip voor een visrecept? Heb 2 zeebaarzen gehaald voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |