Hahaha she mirin sws. Vandaag ook bjj mij met squaten ;dquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
vandaag was dl dag
leuke chick zat naast me op de legpress dus ik deed maar wat extra gewichtwas wel zwaar maar ze keek
s-she mirin toch??
Kont extra ver naar achter?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:13 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hahaha she mirin sws. Vandaag ook bjj mij met squaten ;d
Moet je nu eens kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:00 schreef seto het volgende:
http://styrkeloft.qrodo.tv/index/30-eventid=2450.html
time2fap
Haha was je toevallig in mijn gym? Hier loopt ook iemand rond die precies zo is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:44 schreef G.R.S. het volgende:
Gister was zo'n gozer z'n borst aan het trainen. Z'n bovenlijf ziet er prima uit maar zijn benen zijn net zo dik als mijn armen. Het zag er gewoon eng uit. Volgens mij zag hij mij z'n benen checken want 5 minuten later ging ie squatten. mooi tog?
Mensen helpen is fijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
TYFT EENS OP MET DIE TYFUS KATTENN!!!!!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die derde is wel chill, die gaat gigantisch op zijn bek.
Hier nog een chille kat.
[ afbeelding ]
Slechte ervaringen met poesjes?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die derde is wel chill, die gaat gigantisch op zijn bek.
Hier nog een chille kat.
[ afbeelding ]
Was niet alleen maar zonneschijn nee.quote:
+++ Roidrage +++quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
TYFT EENS OP MET DIE TYFUS KATTENN!!!!!
JONGE!quote:
alsof die hond net uit de sloot komtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
Soms van die mensen waar je dan binnenkomt en het hele huis stinkt naar honden.
Nog erger, als je in een auto moet zitten waar ze ook hun honden in laten als ze naar het bos gaan oid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
weleens gelezen over een kerel die alle katten in de wijk had uitgeroeid, dmv gifquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Smerige teringkatten ik rijd ze allemaal dood.
JMF, jij moet echt oppassen jonguh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Smerige teringkatten ik rijd ze allemaal dood.
er zit kattevlees in frikandellenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:39 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
JMF, jij moet echt oppassen jonguh.
allebei smerig man die haren in huis gatver ik zie hier ook mensen lopen die met een plastic zakje dat ze de stront van hun beest op kunnen ruimen kan je lekker in de warme kak gaan zitten graaienquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha was je toevallig in mijn gym? Hier loopt ook iemand rond die precies zo is.
Oh wacht ik denk het niet, want hij zou helemaal nooit gaan squatten. Legs not even once.
Dat snap ik ook nooit, je laat hem toch bij ander in tuin schijten. Dan moet degene van die tuin zelf opruimen. Is zijn tuin.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
allebei smerig man die haren in huis gatver ik zie hier ook mensen lopen die met een plastic zakje dat ze de stront van hun beest op kunnen ruimen kan je lekker in de warme kak gaan zitten graaien
Kijk hoe lief!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
fuck, das een lelijkequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo'n hond zou ik nog wel willen (nohomo)
Of deze:
[ afbeelding ]
Schattig!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo'n hond zou ik nog wel willen (nohomo)
Of deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |