Tja veel dure auto's hier in de stad staan op buitenlandse kentekens. Komt vast door die grappige belastingdienst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel grappig dat die dan een buitenlands kenteken heeft.
Klopt. Bugatti Veyron in België is 1 miljoen euro, in Nederland 1,8 miljoen. Belachelijk verschil. Ook als je door een Top Gear magazine bladert zijn de prijsverschillen tussen "normale" auto's te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef kaasplankje het volgende:
Als je hier niet zo tyfusveel wegenbelasting,BPM en omzetbelasting hoefde te betalen kon iedereen een Quattroporte GTS rijden voor de prijs van een middenklasser.
Ja inderdaad, wat een drama eigenlijk. Nederland is niet fijn voor autobezitters.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef kaasplankje het volgende:
Als je hier niet zo tyfusveel wegenbelasting,BPM en omzetbelasting hoefde te betalen kon iedereen een Quattroporte GTS rijden voor de prijs van een middenklasser.
wie van jullie hosselt dieetchickies?quote:Er liep er eenn langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!'
Daarentegen, als je kankerzware latpulleys doet wordt je 4 cm groter #manletsolutionsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twee centimeter eraf aan het einde van de dag is heel gebruikelijk, zakt geleidelijk in. Met deadlifts/squats kun je in een halfuur 2 cm korter zijn.
Cool story broquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
Er staat hier voor m'n instituutsgebouw een automaat van Coca Cola waar je gratis een blikje cola van 0,2L uitkrijgt als je lacht ofzo.
En serieus een rij van 20 meter van mensen die wachten tot ze aan de beurt zijn.
+1 hihiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
Wel lekker die zon, ff die roidpuisten van mijn rug laten schroeien.
sinds mijn lengte van dag tot dag varieert maak ik de gains van m'n levenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah1.89 ben ik nog nooit geweest. 186-187 is mijn lengte inderdaad.
Nouja, meisje kan op zich niks aan haar gevoel doen. Dat is er nu eenmaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
R&P / Zou gewicht voor jou een probleem zijn om te daten?
Wat is dat tegenwoordig?
Is ook geen keuze, maar waarom dan achteraf gaan twijfelen? Omdat je relatie niet binnen je sprookjesbeeld of de maatschappelijke norm past?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, meisje kan op zich niks aan haar gevoel doen. Dat is er nu eenmaal.
Iets met 'attraction is not a choice' ...
Nee, omdat ze fysiek een mooier persoon in haar hoofd had voor de ontmoeting. Blijkbaar had ze wat afkeer van zijn fysiek na de ontmoeting.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook geen keuze, maar waarom dan achteraf gaan twijfelen? Omdat je relatie niet binnen je sprookjesbeeld of de maatschappelijke norm past?
/moraalridder verhaal
Vertaling: 'ik ben in m'n hoofd al uitgecheckt bij deze kerel, maar ik post nog ff op Fok om medestanders te krijgen en bevestiging dat ik geen slecht mens ben omdat ik dit zo voel'quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef caisy90 het volgende:
Zijn gewicht vind ik niet de reden om nu te stoppen omdat we een totale klik hebben en het leuk hebben.
gelukkig wordt dat allemaal betaald door de werkgever. Met 60.000 km per jaar 1:10 diesel rijden is wel goed voor m'n spaarpunten bij de Essoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat een drama eigenlijk. Nederland is niet fijn voor autobezitters.
Buiten het hele BPM en wegenbelasting heb je ook nog drukte op de weg, overal verkeersdrempels en flitspalen en de dure benzine.
Dit!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, omdat ze fysiek een mooier persoon in haar hoofd had voor de ontmoeting. Blijkbaar had ze wat afkeer van zijn fysiek na de ontmoeting.
Is puur een gevoel, ik denk dat er weinig rationaliteit in zo'n situatie zit. Sowieso moet je enorm opassen als vrouwen gaan rationaliseren:
[..]
Vertaling: 'ik ben in m'n hoofd al uitgecheckt bij deze kerel, maar ik post nog ff op Fok om medestanders te krijgen en bevestiging dat ik geen slecht mens ben omdat ik dit zo voel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |