Wow die is wel mooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een Finse Spits.
gekruisd met een leeuw?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow die is wel mooi.
Deze hond is ook alpha as fuck cuzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
überhaupt KLB lezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Schattig!!
Veel gym topics in KLB de laatste tijd
Arcanine?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow die is wel mooi.
Deze hond is ook alpha as fuck cuzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niveau van dit topic gaat steeds meer richting KLB nu er steeds minder veteranen posten en hier meer mensen posten die niet serieus liften dan mensen die dat wel doen.quote:
Klaagsoldaat moet je huilen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
niveau van dit topic gaat steeds meer richting KLB nu er steeds minder veteranen posten en hier meer mensen posten die niet serieus liften dan mensen die dat wel doen.
En dat typen als een 13 jarige breezer is ook niet grappig.
zegt de klaag generaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
niveau van dit topic gaat steeds meer richting KLB nu er steeds minder veteranen posten en hier meer mensen posten die niet serieus liften dan mensen die dat wel doen.
je bent zelf niet eens een veteraanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Begin je eigen zinnen dan ook gewoon met hoofdletter straatdiplomaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb mw1, mw2 en mw3 op veteran uitgespeeld. Kom haten dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef Pastapipos het volgende:
Hahaha zit ik op bb.com een thread over dikke billen te lezen, heeft sapstengel er al in gepostKan ook niet anders hahah
Je wil billen zien?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef Pastapipos het volgende:
Hahaha zit ik op bb.com een thread over dikke billen te lezen, heeft sapstengel er al in gepostKan ook niet anders hahah
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154430781quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso, ben niet vies van een beetje bil
Volgens mij zitten die twee plaatjes onder een sneltoets hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154430781
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die twee plaatjes onder een sneltoets he
he bah, ze heeft geen tieten meer overgehouden, volgens mij is dr ass ook knetterhardquote:
Ik veeg het altijd af aan een tissue.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Pastapipos het volgende:
Heb nog redelijk veel eiwit over dat nu best snel op moet en vind het zonde om weg te gooien.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik veeg het altijd af aan een tissue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |