alleen met hamquote:Op zondag 2 juni 2013 17:51 schreef Beach het volgende:
even een hapje eten
asperges zijn toch gezond??
Klopt er is wel een grensquote:Op zondag 2 juni 2013 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Ik denk niet dat Sapstengel zo extreem is
al naait ze met 100 gasten, heb jij niks mee te maken, toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stoer man je moet wel een egte vangst zijn als je ex je zo ie zo terug wil, egte one of a kind jij!1
ma je hangt dus lkr de slet uit?? mag k je nr dan
kenne jij verhaal van de sleutel en de slotquote:Op zondag 2 juni 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al naait ze met 100 gasten, heb jij niks mee te maken, toch?
tja dr ex is zo een nice guy maar ze wil nu ff de bad guys in der bed hebben. ff de slet uithange want yolo toch.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al naait ze met 100 gasten, heb jij niks mee te maken, toch?
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tja dr ex is zo een nice guy maar ze wil nu ff de bad guys in der bed hebben. ff de slet uithange want yolo toch.
slechte jongens weet je wel die haar voor hoer uitschelde en haar slaan
tot ze zo abused is dat ze huilend terugkomt in de armen van haar zo lieve ex
hij moest s weten
straatsoldaat?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tja dr ex is zo een nice guy maar ze wil nu ff de bad guys in der bed hebben. ff de slet uithange want yolo toch.
hij moest s weten
Stalk jij mij ofzo..hoe weet je dit allemaal?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij moest s weten
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gelijk kaas erbij...want je moet toch blijven genieteh.
ze vint dat gwn lkkr leer mij die bitches kennen vriendquote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij moest s weten
Die fase maakt iedere jonge vrouw vroeg of laat door.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stalk jij mij ofzo..hoe weet je dit allemaal?
Hahaha ben je hommo?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:51 schreef Beach het volgende:
even een hapje eten
asperges zijn toch gezond??
je bent zelf hommo want je liked de page van een gay club.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha ben je hommo?
[ afbeelding ]
Werd net gepost door een gay club hier.
Inb4 je bent zelf hommo want je liked de page van een gay club.
whahhahahaquote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ben je hommo?
[ afbeelding ]
Werd net gepost door een gay club hier.
Inb4 je bent zelf hommo want je liked de page van een gay club.
Niet dat ik serieus was ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Die fase maakt iedere jonge vrouw vroeg of laat door.
ja persies die badboys met tattoes en wenkbrauwpiersings kunnen haar gewoon 'ravishen' snap je, die weten wat n vrouwtje wilt. gewoon oermens en fanta wil die boy dan temmen maarja dat kan niet dus krygt ze klapjesquote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze vint dat gwn lkkr leer mij die bitches kennen vriend
Hahaha gasten.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja persies die badboys met tattoes en wenkbrauwpiersings kunnen haar gewoon 'ravishen' snap je, die weten wat n vrouwtje wilt. gewoon oermens en fanta wil die boy dan temmen maarja dat kan niet dus krygt ze klapjes
sm is in het keldertje, hequote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja persies die badboys met tattoes en wenkbrauwpiersings kunnen haar gewoon 'ravishen' snap je, die weten wat n vrouwtje wilt. gewoon oermens en fanta wil die boy dan temmen maarja dat kan niet dus krygt ze klapjes
Zal ik anders gewoon ff zelf bepalen wat ik wel en niet tegen mijn moeder zeg.... Oke? Ja!quote:
Ga je nu tegen je moeder zeggen dat mensen op FOK je pesten?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon ff zelf bepalen wat ik wel en niet tegen mijn moeder zeg.... Oke? Ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |