hoe zit dat dan met die relatie?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja. Sinds kort wel. Ben er achtergekomen dat ik dus Chlamydia van Panzermaus of hij van mij heb opgelopen en dat ik een relatie heb. Verder mag Ambipur mij niet. En moet iedereen naar mij rennen omdat ik zgn alles weet.
Met alle plezier.. Hopelijk snappen bepaalde mensen dat ik geen quotes/dm's wil om te komen "rellen". Please.quote:
ik dacht even dat het Sapstengel was maar toen keek ik naar de naam.quote:
fok is meer dan alleen een online forumquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ik dacht even dat het Sapstengel was maar toen keek ik naar de naam.
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, omdat ze fysiek een mooier persoon in haar hoofd had voor de ontmoeting. Blijkbaar had ze wat afkeer van zijn fysiek na de ontmoeting.
Is puur een gevoel, ik denk dat er weinig rationaliteit in zo'n situatie zit. Sowieso moet je enorm opassen als vrouwen gaan rationaliseren:
[..]
Vertaling: 'ik ben in m'n hoofd al uitgecheckt bij deze kerel, maar ik post nog ff op Fok om medestanders te krijgen en bevestiging dat ik geen slecht mens ben omdat ik dit zo voel'
Meid tis wat.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.
wij praten lekker wel voor vrouwen, ze kramen vaker onzin uit, nlquote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.
hihi, niet daten omdat je hoopt dat je ex nog een poging waagt?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Momenteel lekkur single, ben ook niemand aan het daten verder.
Zie PH.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wij praten lekker wel voor vrouwen, ze kramen vaker onzin uit, nl
Uhm mijn ex wilt mij sowieso wel terug als ik er voor open zou staan en er 100% voor zou gaan. Ik was degene die het uit heeft gemaakt. Maar nu even tijd voor mezelfquote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hihi, niet daten omdat je hoopt dat je ex nog een poging waagt?
ooh snap, verkeerd meegekregenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uhm mijn ex wilt mij sowieso wel terug als ik er voor open zou staan en er 100% voor zou gaan. Ik was degene die het uit heeft gemaakt. Maar nu even tijd voor mezelf.
stoer man je moet wel een egte vangst zijn als je ex je zo ie zo terug wil, egte one of a kind jij!1quote:Op zondag 2 juni 2013 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uhm mijn ex wilt mij sowieso wel terug als ik er voor open zou staan en er 100% voor zou gaan. Ik was degene die het uit heeft gemaakt. Maar nu even tijd voor mezelf.
Haha maakt niet uit.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stoer man je moet wel een egte vangst zijn als je ex je zo ie zo terug wil, egte one of a kind jij!1
ma je hangt dus lkr de slet uit?? mag k je nr dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |