Ambipur is nog maar een paar jaar goed vruchtbaar dus doe het snel.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
mijn vrouw wel. Wat denk jij, dat ik m'n superieure genen al bij mij laat uitsterven?
Vrouwen hebben daar weinig keuze in. Waarom denk je dat de natuur rape heeft uitgevonden?
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ff quoten in klbsc voor een goeie rel hier
Gebruiken jullie sherlock dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Alsof ze zelf niet via sherlock erachterkomt.
Ja. Sinds kort wel. Ben er achtergekomen dat ik dus Chlamydia van Panzermaus of hij van mij heb opgelopen en dat ik een relatie heb. Verder mag Ambipur mij niet. En moet iedereen naar mij rennen omdat ik zgn alles weet.quote:
weet niet hoe maar hier niet en tis koudquote:Op zondag 2 juni 2013 13:32 schreef Ganzz het volgende:
Waarom zitten jullie binnen, 1x per jaar schijnt de zon!
Dan had je toch gewoon wat meer vet moeten hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet niet hoe maar hier niet en tis koud
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
Waarom moet ik een heuse DM krijgen om hier te komen postenOm die paar opmerkingen van Fanta?!
Wil degene die mij een DM heeft gestuurd zich svp kenbaar makenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof je een dm kreeg, gewoon sherlock F5en om te zien waar je aandacht kreeg
we hebben je door
mij.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
1ste gymfittie wie moet ik verbaal helemaal verwoeste???
c'est moiquote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil degene die mij een DM heeft gestuurd zich svp kenbaar maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |