mij best hoor maar als ik helemaal naar Amsterdam moet voor computerproblemen dan wil ik wel seks hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:56 schreef Karina het volgende:
Ja fix het dan even sp3c. Ik kan niet tegen verandering. FOK! ziet er nu heel anders uit
Op de bus ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef sp3c het volgende:
en volgens mij is op de trein stappen gewoon correct Nederlands
volgens mij wel, vanaf de opstapplaatsquote:
Oh dat zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:24 schreef Tem het volgende:
Ik stap op het vliegtuig naar een warm land is een prima zin.
Vrouwenhumor hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef sp3c het volgende:
en volgens mij is op de trein stappen gewoon correct Nederlands
En net was de laatste Spangasquote:
Wat voor kleren, waar besteld?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En net was de laatste SpangasVolgende week wordt alles anders.
Maar wel kleren besteldWerd weer eens tijd.
Oh niet zoveel hoor, ik vind nooit wat leuk. Een tunica en een shirtje en 2 van die topjes voor onder de tunica. En nog wat ondermodequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor kleren, waar besteld?
Hm ja babyboom is ook al afgelopen, eigenlijk de meeste dingen die ik kijk. Maarjs ik moet toch leren dus minder afleiding zo
Leuk leuk! Online winkelen is echt ideaal vind ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh niet zoveel hoor, ik vind nooit wat leuk. Een tunica en een shirtje en 2 van die topjes voor onder de tunica. En nog wat ondermode
Ik koop al jaren bij bonprix, ik weet nu welke maat ik heb en hoef zelden iets terug te sturen.
Vooral de spijkerbroeken zitten heerlijk en helemaal niet duur ook.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk leuk! Online winkelen is echt ideaal vind ik.
Ik wacht nog op mijn bestelling van vorige week, veel zomerkleren
Gebeurt dat vaker?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Dit zit zeker weer in zijn onderbroek bij de voordeur.
Max Eeuwepleinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag in A'dam na het Rijksmuseum na 5 uur kunst aan het bekijken geweest.
[ afbeelding ]
Ik was er met familie...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Max EeuwepleinAls ik het had geweten was ik even langsgekomen man.
We waren er om 11:00, is redelijk te doen. Behoorlijk veel mensen maar het is geniaal opgeknapt. Er is over veel dingen goed nagedacht. Bellen in een musea vinden ze weer iets minder tof.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook nog naar het RIjks gaan trouwens.
Was het nog steeds zo druk? Of wordt het al wat minder?
De foto's zagen er ook heel mooi uit, ik ben echt benieuwd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We waren er om 11:00, is redelijk te doen. Behoorlijk veel mensen maar het is geniaal opgeknapt. Er is over veel dingen goed nagedacht. Bellen in een musea vinden ze weer iets minder tof.
Die met het lachje van Maxima blijf ik de leukste vinden, ik lig elke keer weer in een deuk.quote:
15 euro is niks inderdaad. Vroeger meerdere malen geweest, voornamelijk met school. Laatste jaren nooit meer. Mooi om weer een dagje rond te zwerven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef Drugshond het volgende:
Pak een pasje van de ING of Postbank en bestel een e-ticket voor 7,50 euro (anders 15 euro). Voor een museum van dit kaliber is dat echt een koopje.
In deze zitten er een aantal. Die vent met dat debiele gegil in het publiek, maxima die staat te eten, dat gedoe over die broek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met het lachje van Maxima blijf ik de leukste vinden, ik lig elke keer weer in een deuk.
Ja, maar die aan tafel blijft voor mij het meligst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
In deze zitten er een aantal. Die vent met dat debiele gegil in het publiek, maxima die staat te eten, dat gedoe over die broek.
En niet alleen dat laatste: is altijd bij dat soort gelegenheden, je betaalt je blauw aan eten en ik ben al zo een krent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef Drugshond het volgende:
Eten in het Rijksmuseum is wel grappig duur.... 4 broodjes (Old Amsterdammer, wel met een mooeie presentatie + 4 fris)
41 euro. (En alle tafels bezet). Maar ja de verbouwing koste ook wat.
Dat mag helemaal niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mooi weer doet hij dat blijkbaar vaker ja
Ik dacht al dat je het daar over had met je 'vind iek goor'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
In deze zitten er een aantal. Die vent met dat debiele gegil in het publiek, maxima die staat te eten, dat gedoe over die broek.
Met cjp krijg je ook korting. Moet je wel 26- zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef Drugshond het volgende:
Pak een pasje van de ING of Postbank en bestel een e-ticket voor 7,50 euro (anders 15 euro). Voor een museum van dit kaliber is dat echt een koopje.
26.... nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met cjp krijg je ook korting. Moet je wel 26- zijn.
Maakt niet uit, al leen je een pasje. Tussen je e-ticket en je pasje zit geen harde correlatie. Ik had 4 tickets op mijn naam. En pasje was slechts een keer zwaaien voor goedkeuring.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Staat me bij dat je via de Rabobank ook korting kon krijgen, moet ik even opzoeken als ik ga.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Nee dat doe ik niet, daar ben ik te schijterig voor
En dan alsnog een kaartje kopen tegen 15 euro. Je gaat echt niet naar de gevangenis of zo. Net zoiets als bewust fout parkeren. (krijg je een boete... jammer name of the game)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik ben zo een pechvogel, als ik zoiets doe word ik geheid gesnapt.
De timing is ook erg goed. En maxima haar imago gaat helemaal aan gort.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het daar over had met je 'vind iek goor'.
Ik moest vooral lachen om die baby (is deze gewoon gezond?) en die zwaaiende schone (zo, goeiemorgen!)
Ach voor 15 euro vind ik het ook niet de moeite waard. dat kan er nog wel af.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dan alsnog een kaartje kopen tegen 15 euro. Je gaat echt niet naar de gevangenis of zo. Net zoiets als bewust fout parkeren. (krijg je een boete... jammer name of the game)
Ga gewoon voor de 7,50, en je hebt later op terras 2 gratis wit-biertjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach voor 15 euro vind ik het ook niet de moeite waard. dat kan er nog wel af.
jajaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de 7,50, en je hebt later op terras 2 gratis wit-biertjes.
Of ga voor de 0... think smart.
Mwah, op vakantie doe ik nooit niks fout.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Ja jij was vast een hele wilde vroegerOf vroeger, nog steeds wel denk ik.
Zullen de medegasten wel leuk gevonden hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, op vakantie doe ik nooit niks fout., Crofty bommen maken (met een supermarkt om de hoek) en af laten gaan op een andere verdieping (met de lift).
das voor de postquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij wel, vanaf de opstapplaats
zo hop, op de bus
Welke gasten.? Opeens is er beweging in het hotel. En dan goed slaapdronken je deur open doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zullen de medegasten wel leuk gevonden hebbenIdioot.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:42 schreef Drugshond het volgende:
O ja.... en in dit hotel de terror uithangen..... 1 crofty bom per lift verstuurd. Wat een herrie om 4.00 s´nachts. Altijd leuk in een 3 sterren hotel.
Hotelgasten he.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke gasten.? Opeens is er beweging in het hotel. En dan goed slaapdronken je deur open doen.
![]()
What the fuck. En de deur weer dicht doen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hotelgasten he.
Misschien waren die net zo gek als jij
Het raarste wat ik heb meegemaakt is door de guardia civil naar het hotel gebracht worden omdat ik verdwaald was met mijn dronken kop.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hotelgasten he.
Misschien waren die net zo gek als jij
Het raarste wat ik heb meegemaakt is door de guardia civil naar het hotel gebracht worden omdat ik verdwaald was met mijn dronken kop.
Ik werd een keer wakker, en dacht...wat zijn die rare zwarte plekken op de muur.quote:
egniequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:54 schreef GSbrder het volgende:
Iedereen in Amsterdam, zie ik? Het was in de airco-loze trams weer niet te harden.
Jij bent er!quote:
Eeeh. Oklahoma.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, half... en met een half oog in Oklahoma
Geen idee. Ik zit onder de rook van Rotterdam al mijn hele leven.quote:
Das nog ergerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit onder de rook van Rotterdam al mijn hele leven.
Oh. Prima vertoeven hier hoor. Lekker langs de Maas.quote:
Heb ik nog een leuk verhaal over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Drugshond het volgende:
Hetzelfde als destijds een OV-jaarkaart hebben zonder er officieel nog recht te hebben of stufi.
9 mnd plezier van gehad.
1 x behoorlijk close of caught...
Dat is geen leuk verhaal maar het beste wat je kan doen. Meteen naar de conducteur gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik nog een leuk verhaal over.
Flat broke in een trein stappen met 2 conducteurs , wachten tot de deuren dicht gaan.
En dan open kaart spelen.
Mijne heren even serieus, Ik moet !! van Dordrecht Naar Tilburg heb geen treinkaartje voor identificatie heb alleen mijn bankpas (Geen tijd gehad om te pinnen (te druk), ik wil gewoon zo snel mogelijk naar huis). Technisch zou dit voor jullie al voldoende moeten zijn. Maar hoe gaan we dit oplossen ? Denk met mij mee. Ze moesten wel lachen dat dit echt wauz is. Maar ze gaven me wel het voordeel van de twijfel. Don't argue with an idiot.![]()
Kreeg slechts een administratieve boete (5 euro) en een papieren vodje in mijn handen als transportbewijs (wat ik in slechts 2 dagen moest voldoen). Wat ik ook vlekkenloos heb gedaan (bij aankomst, waar ik wel kon pinnen, en het zaakje afwerken).
P'cies, hence open kaart. Maar ik wachte alleen tot de deuren dicht gingen... next stop Breda (geeft mij meer outs).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is geen leuk verhaal maar het beste wat je kan doen. Meteen naar de conducteur gaan.
Okkie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd een keer wakker, en dacht...wat zijn die rare zwarte plekken op de muur.
Waren er s nachts 3 vleermuizen naar binnen gevlogen en die hingen daar gezellig te hangen
Paar keer geweest, wel echt zo'n vieze afterparty tent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:11 schreef Drugshond het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-het-niet-meer.dhtml
Bummer...![]()
Die had ik liever gehadquote:
Ik kom hier te weinig om gezelli te meeten. Ik wil natuurlijk wel Corrie 8 flessen wijn weg zien tikken, dat wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou en. Gaan we eerst een biertje doen enzo. Gezelli.
Heel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:15 schreef Kentoet het volgende:
Hallo goedemiddag.
Leuk zo'n meet. Als ik toestemming krijg van de leiding kom ik ook.
Alvast oefenen voor de toekomst, Rabo gaat niet zo goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef Tem het volgende:
Voorbips op een camping zie ik niet zo snel gebeuren.
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/fotos.htmquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor de toekomst, Rabo gaat niet zo goed.
Ik kreeg pas een brief dat ik door een of andere regeling 5k terugkreeg van een baantje uit 2003.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
Onverwachte meevaller, ik had nog een klein pensioentje van een werkgever van jaaaaren geleden en krijg net een brief dat ik het in één keer kan afkopen. Per maand zou ik toch amper wat krijgen (ongeveer 8 euro per maand netto.
Afkopen dan maar
Helaas is het bij mij geen 5K, ik denk dat er netto misschien 800 euro overblijft, geen idee hoeveel er af gaat eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kreeg pas een brief dat ik door een of andere regeling 5k terugkreeg van een baantje uit 2003.![]()
Netjes verhuld in pensieonretoriek, maar het viel mij op dat er een formulier bij zat, wat normaal nooit het geval is. Even doorlezen en hoppa.
Ik zou wel wat met haar lippen kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:19 schreef Tem het volgende:
Volgens mij kan je heel goed met haar praten.
Bedankt voor deze bijdrage.quote:
Good girl.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Met die karaoketekst eronder ga ik automatisch mee zitten zingenHardop bijna.
Here's what we did to conquer the 80'squote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Beetje hetzelfde stijltje als deze, wat weer 1 van mijn favorieten is uit die tijd:
Achtung Baby is wel een ++ (vooral de laatste 3 nummers die niet echt zijn doorgebroken)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Tem het volgende:
In het begin ja, voor de rest is Bono een berg aids.
Dat klassieke stuk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:09 schreef Drugshond het volgende:
Oude zoektocht.... Frans/Belgisch nummer heb hem op LP gehad. Openingstune van Rur.
Nee wat er daarna kwam....heb het ook al gepost in [MUZ] konden er ook geen chocolade van maken.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee wat er daarna kwam....heb het ook al gepost in [MUZ] konden er ook geen chocolade van maken.
Was een belgische/franse band.... als je het hoort is het gelijk (bingo). 1 hit wonder.
Kudo's. ... idd deze. Bookmarker.quote:
Onbewust, ken je meer franse muziek dan je denkt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ah Julien Clerc ook zo een idool van vroeger
Mooiquote:
?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Staat een beetje lullig met een blikopener.
Door mijn opmerking? sorryquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef Drugshond het volgende:
Dankzij je opmerking liet ik mijn blikopener vallen, de rest ook.
Warcraft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Drugshond met een erectie en een blikopener. Beelddenken is niet alles.
Hm goed bewijs van de kwaliteit van google translatequote:
Pasteitje. easy food.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Vanwaar de blikopener? Je vond nog een blikje bier
Smakelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nu verder met mijn eten.
DH gaat net eten hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Intussen ben ik op zoek naar de belangrijkste oorzaken van massief rectaal bloedverlies, maar kan geen duidelijk overzicht vinden.
Vraag het na bij Voorbocht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Intussen ben ik op zoek naar de belangrijkste oorzaken van massief rectaal bloedverlies, maar kan geen duidelijk overzicht vinden.
Oh nee dat eerste hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
DH gaat net eten he![]()
Klinkt ernstig trouwens. Ik hoop maar dat het iets met je studie te maken heeft en niet dat iemand dit heeft.
Ragout... warm maken (10 minuten laten koken)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Eetze. Al weet ik niet wat ik me moet voorstellen bij een pasteitje in blik.
Terwijl ik het zat te typen bedacht ik al: oh ja natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ragout... warm maken (10 minuten laten koken)
Die brroddingens ook 10 minuten in de oven.
En voilla... food (ben lui)
Andere site proberen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ondertussen heb ik weer een 4th world problem zoals sp3c het zou noemen, ik moet schoenen hebben, maar ja, zie ik iets wat ik leuk vind (echt al zeker 5x) zijn ze er niet in mijn maat
Crohn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha ik heb juist een kleine maat voor mijn lengte, 39 en die heeft dus bijna iedereen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:20 schreef Tem het volgende:
Maat 46 is ook niet zo doorgaans voor vrouwen.
Zit er soms een buitenboordmotor op ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ondertussen heb ik weer een 4th world problem zoals sp3c het zou noemen, ik moet schoenen hebben, maar ja, zie ik iets wat ik leuk vind (echt al zeker 5x) zijn ze er niet in mijn maat
Ik heb er al 3 geprobeerd ik word er niet goed vanquote:
Ze moet naar de ring om te keren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit er soms een buitenboordmotor op ?
ja, dezequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit er soms een buitenboordmotor op ?
Ja dat probeer ik dus he? Maar ik ben het al zat voor vandaag, morgen maar weer kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Drugshond het volgende:
Online bestellen.....is goed voor onze economie.
Niet kijkenswaardig dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef poepa het volgende:
Dat programma waarin kinderen hun ouders een cijfer moeten geven_!
Een en al bagger.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet kijkenswaardig dus.
Zometeen maar Paul de Leeuw. Ergeren.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Zoals gewoonlijk is de kwis het leukste onderdeel bij Paul de Leeuw.
quote:Het beste van Tineke Schouten
Nah.quote:
Haha ja die kwam tegelijk uit met the prestige, die gaat ook over goochelaars.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Ook maar opgezet. Geen idee of ik deze heb gezien, ik kan me dacht ik herinneren dat er op een gegeven moment twee films waren over illusionisten, 1 heb ik gezien.
Ik moest even switchen in mijn hoofd met waar je het over had, maar inderdaad ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
Fijn dat de Turken eindelijk inzien wat iedereen buiten Turkije al jaren ziet.
Oh ja Prestige, ik denk dat ik die heb gezien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja die kwam tegelijk uit met the prestige, die gaat ook over goochelaars.
Hoop dat die Erdogan lekker mag optyfen, mafkees dat 't is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even switchen in mijn hoofd met waar je het over had, maar inderdaad ja.
Die stem klinkt enigszins bekend, maar nee verder geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
All in the Family nooit gezien? Mjah beetje voor jouw tijd misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |