Nostalgie. De effecten waren natuurlijk voor die tijd geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Zal denk ik meer de nostalgie zijn dan dat het echt tof is.
Ken ik niet, maar ik ben eigenlijk ook geen echte filmkijker.quote:
Zo een lekker foute slechte film.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef OProg het volgende:
Ken ik niet, maar ik ben eigenlijk ook geen echte filmkijker.
Dat is gewoon cult. Door Ford, door Hauer en door de muziek.quote:
Ik had het spel vroeger, verkocht met mijn stomme kopquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is gewoon cult. Door Ford, door Hauer en door de muziek.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het spel vroeger, verkocht met mijn stomme kop
Nee morgen op RTL7, was net een vooraankondiging van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is die dan?
Of moet ik dat downloaden?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die laatste Karate Kid nog steeds maar heb een teringhekel aan dat zoontje van The Fresh Prince.
Ik kijk op de site voor de omschrijvingen, veel onbekende films en soms zit er iets tussen waarvan ik denk: OK dat is wel de moeite waard. Vaak haalde ik de film dan ook ergens anders, omdat je op die site ook een ratio moest halen anders mocht je niks meer downloadenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb deze topfilm nog:
Iron Sky (2012) - IMDb
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef hexje het volgende:
Met het liken ook geen box gewonnen. Meteen ge unliked natuurlijk.
Nou een aantal maanden geleden had ik een fake facebook gemaakt om glossybox te liken. Die heb ik wel gewonnen. Dus met goede hoop had ik geliked.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had ik je gisteren ook wel kunnen vertellen. Wel lekkere marketing natuurlijk.
Goud geld voor bedrijven die acties. Omgerekend kost elke like je misschien een paar cent, maar levert een veelvoud op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had ik je gisteren ook wel kunnen vertellen. Wel lekkere marketing natuurlijk.
Sommige denken, omdat het in de buitenlucht is, je gewoon door kan blijven praten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom gaan jullie op de meet naar de film? Jullie willen niet met elkaar praten, maar wel stiekum handjes vasthouden?
En het is dan donker, dan lijkt het nog een beetje op mijn zolderkamertjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom gaan jullie op de meet naar de film? Jullie willen niet met elkaar praten, maar wel stiekum handjes vasthouden?
Bemoei je er niet mee, Wesley.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |