Ik geloof dat het van een soort siliconen is gemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
maar dat voelt toch ook gewoon aan als een levensgrote pop of is dat speciaal materiaal ofzo
freaky stuff
lol!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof dat het van een soort siliconen is gemaakt.
De grap uit die docu toen was dat niemand die dingen wilde hebben tot de bedenker zorgde dat mensen er mee konden neuken. Sindsdien loopt het storm.
nou voordeel van Windows 8 is meer dat al je spulletjes dezelfde taal spreken als het warequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Ja dan heeft het W8 ook geen nut eigenlijk he? Dan kun je net zo goed W7 nemen.
Op mijn laptop doe ik toch niks bijzonders. Beetje internetten en films downloaden, dat is het wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou voordeel van Windows 8 is meer dat al je spulletjes dezelfde taal spreken als het ware
verder zie ik het nut ook niet
Dat dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef sp3c het volgende:
voor 1 standalone laptop is het idd niet zo interessant
Ik heb er ook niet zo heel lang geleden eentje gekocht, zat ook nog W7 op. maar was wel een wat ouder model. Kleine.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef hexje het volgende:
Maar het is moeilijk om een w7 laptop te vinden.
Wanneer zet je het topic sticky?quote:
Ik wist het.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
het was ook niet allang sticky maar zo roll ik gewoon
Sp3c ik wist niet dat jij een uganda kleur hadquote:
ik ook niet, ik gok maar watquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sp3c ik wist niet dat jij een uganda kleur had![]()
Daten moet ik afslaan, ik heb al een Fok!ker.
Wie is tijs?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond, Tijs is een berg sensuele aids.
Is het donkerder dan light african op die gaypoppensite?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet, ik gok maar wat
het is iig donkerderderder
ik ben niet op die gaypoppensite geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het donkerder dan light african op die gaypoppensite?
das geen sensuele aidsquote:
Beh wat is daar sensueel aan?quote:
Ja ja..quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet op die gaypoppensite geweest
geef dan gewoon ff een link ofzo!quote:
Ik zit mobiel,.ben niet zo handig met dingen terugzoeken hieropquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
geef dan gewoon ff een link ofzo!
vrouwen ...
Tem had het gepost in vorige topic ergrns aan het einde.quote:
Pics.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik ga ook maar eens op bed aan, tot morgen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
ok gevonden, volgens mij ben ik wel light African
maar als je toch niet wil daten kan het me al niet meer schelen
zit wat melk inquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Njos wil weten of je pure chocola of melkchocola bent.
pics!quote:
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 2892 Jimbo
02. 1420 bambino
03. 1036 essnhills
04. 0745 Rockiejj
05. 0548 Rezania
06. 0461 Karina
07. 0379 Stuart
08. 0368 LompeHork
09. 0328 Pino112
10. 0307 jordyqwerty
Ah vervelendquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een chronische darmontsteking en die is sinds deze week opgevlamd. Dus veel buikpijn, ik moet een paar dagen rusten en zoveel mogelijk liggen. Zal na het weekend wel over zijn.
Sterkte en beterschap.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een chronische darmontsteking en die is sinds deze week opgevlamd. Dus veel buikpijn, ik moet een paar dagen rusten en zoveel mogelijk liggen. Zal na het weekend wel over zijn.
IJstijd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:22 schreef OProg het volgende:
Mogguh allemaal.
Een heerlijke dag weer buiten, goed te zien dat het al bijna Juni is.
Ja CU, (zo kom ik trouwens ook aan de UC in uccie), was ooit mijn username op een Crohn&Col. forum.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad vervelend uccie.. Heb je crohn of RCU ofzo? Beterschap in ieder geval!
Ah lijkt me echt een nare ziekte. Heb je vaak van die opflakkeringen of is het meestal wel onder controle?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja CU, (zo kom ik trouwens ook aan de UC in uccie), was ooit mijn username op een Crohn&Col. forum.
Nee ik heb het gelukkig nu heel weinig, meestal in deze periode van het jaar omdat het op het werk dan heel druk is geweest en mijn lichaam nu tot rust komt. Verder heb ik medicijnen die het goed onder controle houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah lijkt me echt een nare ziekte. Heb je vaak van die opflakkeringen of is het meestal wel onder controle?
Oh dat is wel beter danquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb het gelukkig nu heel weinig, meestal in deze periode van het jaar omdat het op het werk dan heel druk is geweest en mijn lichaam nu tot rust komt. Verder heb ik medicijnen die het goed onder controle houden.
Haaaaiquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter dan.
En goedenavond allen.
Hopelijk weer een leuke babyboom.quote:
Ja inderdaad. Vorige keer had ik wel een naar gevoel van dat gure gedoe in tsjechie.quote:
Droevig verhaal nav jouw topic wending.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vorige keer had ik wel een naar gevoel van dat gure gedoe in tsjechie.
Hopelijk nu weer eens een stel waarbij het wel lukt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Droevig verhaal nav jouw topic wending.
http://www.marleentemmerm(...)eder-ter-wereld.html
Zou best eens kunnen. Vrouw uit onderstaand verhaal kreeg ook een tumor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wat een verhaal..
Dat ze daar in LA voor terecht kon..
Ontzettend verdrietig voor die tweeling.
En ook nog gestorven aan ovariumkanker, grote kans dat dat iets te maken heeft gehad met die hormoonbehandelingen natuurlijk.
Pfff, dat die artsen daar aan meewerken.. Als ze er maar geld aan verdienen, dan geldt 'klant' is koning.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Vrouw uit onderstaand verhaal kreeg ook een tumor.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_stervende__.html
Ja crimineel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfff, dat die artsen daar aan meewerken.. Als ze er maar geld aan verdienen, dan geldt 'klant' is koning.
Wie gaat ie interviewen? Alleen sporters?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
Vanaf 26 augustus kunnen we naar de late night show van Humberto kijken.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Vrouw uit onderstaand verhaal kreeg ook een tumor.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_stervende__.html
Doe maar, denk dat Tem het niet snapt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult.
Haha, zal ik hem even uitleggen?
Heb je het artikel gelezen?quote:
nopequote:
Ik denk dat jij een kerel bent met bierbuik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Doe maar, denk dat Tem het niet snapt.
Daarom kom ik ook niet naar meets.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een kerel bent met bierbuik.
Waarom zou ik het niet snappen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Doe maar, denk dat Tem het niet snapt.
Ik vraag me af, nu we een Koning en Koningin hebben of het koninkrijk ook ineens is verdubbeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef sp3c het volgende:
man, ik vergeet steeds dat Maxima de koningin is tegenwoordig
Jawel dat zei jezelf. Niet stoer doen nu.quote:
Ik zeg zoveel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Jawel dat zei jezelf. Niet stoer doen nu.
Mag dit wel?quote:
Want?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Hexje zijn missie is om deze SC om zee te helpen.
Weet je niks van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft geen bierbuik, wel enorme tetters.
Spec heeft jou toch gezien?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niks van.
Kut ik verval in herhaling
Mannen kunnen dan alsnog wel een goede inschatting maken is mijn ervaring.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had kleren aan he? Dikke kleren want het was koud.
Ja want met dikke kleren kan je niet zien of je een AA-cup of een DD-cup (en alles ertussen of groter) zou hebben ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had kleren aan he? Dikke kleren want het was koud.
nee?quote:
is ook zo, daarom willen mannen graag voelen hequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Nee daar ga ik wel van uit dat ze die inschatting niet kunnen maken
Dat klopt niet wat je zegt, mannen willen graag voelen, maar je wil picsquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ook zo, daarom willen mannen graag voelen he
als je strax zuchtend pics post om er maar vanaf te zijn ben je er nog bepaald niet vanaf maar dat weet je nog niet
Kan ie NOG groter?quote:
je moet nooit gelijk allin gaan dudequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt, mannen willen graag voelen, maar je wil picsJa wat is het nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
wel gek, je vond het megagrappigquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik nietdit soort opmerkingen slik ik niet langer sp3c.
Nee maar misschien is dit iets voor jou, komt net voorbijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Heb je al een harde tarzan gescoord, Corrie, voor 34,95 ipv 29,95?
Doen alsof je dat niet weet.quote:
Die was er gister ook, en ik post niet eens in dat topic.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar misschien is dit iets voor jou, komt net voorbij![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je er gekocht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Vorig jaar hadden ze wel een soort vibrators trouwens.
was het wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Vorig jaar hadden ze wel een soort vibrators trouwens.
Oh niet gezien gisteren. En je hoeft er ook niet voor te posten he? Je kan OOK alleen op die site kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was er gister ook, en ik post niet eens in dat topic.
Ik had gister het plaatje al hier gepost.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh niet gezien gisteren. En je hoeft er ook niet voor te posten he? Je kan OOK alleen op die site kijken.
gebruiksaanwijzing lezenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nul want het ware hele rare.
[ afbeelding ]
HOE moet je dit in hemelsnaam gebruiken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik had gister het plaatje al hier gepost.
quote:Philips Verwarmde Vibrator / Stimulator
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
Geeft niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]ik was druk in dat andere topic, niet op zitten letten.
Dat had ik al gepost.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Philips Verwarmde Vibrator / Stimulator
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
Dat is net zo spannend als Barbara Barend op 1.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel wat anders gekocht, 2 kussens.
Ooit eens gedaan. Lagen klote.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel wat anders gekocht, 2 kussens.
Veel soeps hadden ze verder niet en ik kon er sowieso wel 1 gebruiken, die andere is dan voor "erbij".quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is net zo spannend als Barbara Barend op 1.
Ik hoorde juist dat deze wel lekker lagen, een paar mensen hadden ze al. Nou ja voor die 2 tientjes.quote:
Ik heb er wat vulling uitgehaald. Daarna lag het heerlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat deze wel lekker lagen, een paar mensen hadden ze al. Nou ja voor die 2 tientjes.
Ligt ook aan wat je lekker vindt, ik vind wat dikkere kussens lekker. En 1 van de 2 die ik nu heb is een beetje plat geworden, die is aan vervanging toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb er wat vulling uitgehaald. Daarna lag het heerlijk.
Hij is ook aan het hunten.quote:
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar uur terug, maar niemand had hemKlik, pats, error.
Daarom zei ik ook dandy-achtig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Dandy's wonen niet bij pappie en mammie thuis.
Ik zat ook keihard te vloekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef hexje het volgende:
GODSAMME mijn computer laat dat vlak niet zien waar in in moet klikken!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg jij wel het vlak?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook keihard te vloekenweer een error. Kutzooi.
Niet het vlak wel de pagina waar je het zou moeten zien, maar het vlakje zie ik niet, daarna error 404quote:
Oke ligt dus niet aan mijn oude computer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet het vlak wel de pagina waar je het zou moeten zien, maar het vlakje zie ik niet, daarna error 404
Nee was nog iemand in het topic die het had en de rest errors ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke ligt dus niet aan mijn oude computer.
Bij mij ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef hexje het volgende:
GODSAMME mijn computer laat dat vlak niet zien waar in in moet klikken!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit aan het bier. Net ff in de kroeg geweest.quote:
Dat zal ze leren.quote:
Oh beters. Lekker doorzakken dus vanavond.quote:
Ja.quote:
hmm nee je maakt dan kans op een box.quote:
Ja ik zag hetquote:
Ja want ik heb zo langzamerhand wel een bui gekregen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh beters. Lekker doorzakken dus vanavond.
Ik ga al sinds mij studententijd op donderdag een biertje doen. Dus ook altijd sinds ik werk, het was alleen dat iedereen vanavond gaar was en al naar huis ging.quote:
Oh als het alleen het eerste uur is valt het wel mee inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ga al sinds mij studententijd op donderdag een biertje doen. Dus ook altijd sinds ik werk, het was alleen dat iedereen vanavond gaar was en al naar huis ging.
Maar iedereen weet ook al jaren dat ik op vrijdag niet om half 8 ben (normaal zo ongeveer als eerste aanwezig) en dat ik meestal het eerste uur brak ben.
Jaren training gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh als het alleen het eerste uur is valt het wel mee inderdaadDan kun je die biertjes wel verdragen.
Nostalgie. De effecten waren natuurlijk voor die tijd geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Zal denk ik meer de nostalgie zijn dan dat het echt tof is.
Ken ik niet, maar ik ben eigenlijk ook geen echte filmkijker.quote:
Zo een lekker foute slechte film.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef OProg het volgende:
Ken ik niet, maar ik ben eigenlijk ook geen echte filmkijker.
Dat is gewoon cult. Door Ford, door Hauer en door de muziek.quote:
Ik had het spel vroeger, verkocht met mijn stomme kopquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is gewoon cult. Door Ford, door Hauer en door de muziek.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het spel vroeger, verkocht met mijn stomme kop
Nee morgen op RTL7, was net een vooraankondiging van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is die dan?
Of moet ik dat downloaden?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die laatste Karate Kid nog steeds maar heb een teringhekel aan dat zoontje van The Fresh Prince.
Ik kijk op de site voor de omschrijvingen, veel onbekende films en soms zit er iets tussen waarvan ik denk: OK dat is wel de moeite waard. Vaak haalde ik de film dan ook ergens anders, omdat je op die site ook een ratio moest halen anders mocht je niks meer downloadenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb deze topfilm nog:
Iron Sky (2012) - IMDb
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef hexje het volgende:
Met het liken ook geen box gewonnen. Meteen ge unliked natuurlijk.
Nou een aantal maanden geleden had ik een fake facebook gemaakt om glossybox te liken. Die heb ik wel gewonnen. Dus met goede hoop had ik geliked.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had ik je gisteren ook wel kunnen vertellen. Wel lekkere marketing natuurlijk.
Goud geld voor bedrijven die acties. Omgerekend kost elke like je misschien een paar cent, maar levert een veelvoud op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had ik je gisteren ook wel kunnen vertellen. Wel lekkere marketing natuurlijk.
Sommige denken, omdat het in de buitenlucht is, je gewoon door kan blijven praten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom gaan jullie op de meet naar de film? Jullie willen niet met elkaar praten, maar wel stiekum handjes vasthouden?
En het is dan donker, dan lijkt het nog een beetje op mijn zolderkamertjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom gaan jullie op de meet naar de film? Jullie willen niet met elkaar praten, maar wel stiekum handjes vasthouden?
Bemoei je er niet mee, Wesley.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |