Ik zat ook keihard te vloekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef hexje het volgende:
GODSAMME mijn computer laat dat vlak niet zien waar in in moet klikken!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg jij wel het vlak?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook keihard te vloekenweer een error. Kutzooi.
Niet het vlak wel de pagina waar je het zou moeten zien, maar het vlakje zie ik niet, daarna error 404quote:
Oke ligt dus niet aan mijn oude computer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet het vlak wel de pagina waar je het zou moeten zien, maar het vlakje zie ik niet, daarna error 404
Nee was nog iemand in het topic die het had en de rest errors ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke ligt dus niet aan mijn oude computer.
Bij mij ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:11 schreef hexje het volgende:
GODSAMME mijn computer laat dat vlak niet zien waar in in moet klikken!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit aan het bier. Net ff in de kroeg geweest.quote:
Dat zal ze leren.quote:
Oh beters. Lekker doorzakken dus vanavond.quote:
Ja.quote:
hmm nee je maakt dan kans op een box.quote:
Ja ik zag hetquote:
Ja want ik heb zo langzamerhand wel een bui gekregen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh beters. Lekker doorzakken dus vanavond.
Ik ga al sinds mij studententijd op donderdag een biertje doen. Dus ook altijd sinds ik werk, het was alleen dat iedereen vanavond gaar was en al naar huis ging.quote:
Oh als het alleen het eerste uur is valt het wel mee inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ga al sinds mij studententijd op donderdag een biertje doen. Dus ook altijd sinds ik werk, het was alleen dat iedereen vanavond gaar was en al naar huis ging.
Maar iedereen weet ook al jaren dat ik op vrijdag niet om half 8 ben (normaal zo ongeveer als eerste aanwezig) en dat ik meestal het eerste uur brak ben.
Jaren training gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh als het alleen het eerste uur is valt het wel mee inderdaadDan kun je die biertjes wel verdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |