Ik geef je een roosje mijn roosje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:41 schreef Tem het volgende:
[..]
We gingen toen ook vaak naar Spanje op vakantie. Mijn vader was dan weer liefhebber van Conny van den Bos.
Gezellig uitje in Tsjechië?quote:
Ga eens eten bij cometacinc. Veel plezierquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:40 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Barcelona...... whiksy en vreten... meer kan ik er niet van maken.
Geef La sagrada familia een zoentje van me.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:40 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag geweest... veels te druk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geef La sagrada familia een zoentje van me.
Jazeker en al die ellende op zondagochtend met Muziekmozaïekquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geef je een roosje mijn roosje?
Was toen ook een hele hit met Gerard Cox, Het is weer voorbij deze zomer, weet je dat nog?
Zoeken we op.....nog 1,5 dag... en dan abfurhen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga eens eten bij cometacinc. Veel plezier
Je mocht toch je laptop mee van pa en ma?quote:
flaptop.... die had ik ook bij... behalve de stroomadapter (sick)...Nu in de hotellobby kloten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je mocht toch je laptop mee van pa en ma?
Ik hou het op vodka en halloween feestjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:40 schreef Drugshond het volgende:
Ook een leuke combi.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hou het op vodka en halloween feestjes
Ja, wij stonden daar ook en konden om de hoek + 25 m wachten, hebben we dus niet gedaan, onze hond Ollie heeft wel een poepje gedaan in het parkje erachter en dat poepje leek erg op de heilige familie...quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vandaag geweest... veels te druk.
1 ding wel geleerd hier... bestel nooit een Irisch koffie... je gaat geheid verdwalen hoeveel ze erin flikkeren.
Een dagje vakantie, het is zaterdag man... dat is gewoon weekend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Puh, ik heb nog een dagje vakantie
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Puh, ik heb nog een dagje vakantie
Dan gaat-ie geen carrière maken natuurlijk, die praatjes die hij nu heeft daar bouw je geen carrière op nl.quote:
Ach, ik kan uitslapen dus dat is niet zo'n heel erg probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een dagje vakantie, het is zaterdag man... dat is gewoon weekend.
lol...... net zo heilig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wij stonden daar ook en konden om de hoek + 25 m wachten, hebben we dus niet gedaan, onze hond Ollie heeft wel een poepje gedaan in het parkje erachter en dat poepje leek erg op de heilige familie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |