mij best hoor maar als ik helemaal naar Amsterdam moet voor computerproblemen dan wil ik wel seks hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:56 schreef Karina het volgende:
Ja fix het dan even sp3c. Ik kan niet tegen verandering. FOK! ziet er nu heel anders uit
Op de bus ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef sp3c het volgende:
en volgens mij is op de trein stappen gewoon correct Nederlands
volgens mij wel, vanaf de opstapplaatsquote:
Oh dat zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:24 schreef Tem het volgende:
Ik stap op het vliegtuig naar een warm land is een prima zin.
Vrouwenhumor hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef sp3c het volgende:
en volgens mij is op de trein stappen gewoon correct Nederlands
En net was de laatste Spangasquote:
Wat voor kleren, waar besteld?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En net was de laatste SpangasVolgende week wordt alles anders.
Maar wel kleren besteldWerd weer eens tijd.
Oh niet zoveel hoor, ik vind nooit wat leuk. Een tunica en een shirtje en 2 van die topjes voor onder de tunica. En nog wat ondermodequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor kleren, waar besteld?
Hm ja babyboom is ook al afgelopen, eigenlijk de meeste dingen die ik kijk. Maarjs ik moet toch leren dus minder afleiding zo
Leuk leuk! Online winkelen is echt ideaal vind ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh niet zoveel hoor, ik vind nooit wat leuk. Een tunica en een shirtje en 2 van die topjes voor onder de tunica. En nog wat ondermode
Ik koop al jaren bij bonprix, ik weet nu welke maat ik heb en hoef zelden iets terug te sturen.
Vooral de spijkerbroeken zitten heerlijk en helemaal niet duur ook.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk leuk! Online winkelen is echt ideaal vind ik.
Ik wacht nog op mijn bestelling van vorige week, veel zomerkleren
Gebeurt dat vaker?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Dit zit zeker weer in zijn onderbroek bij de voordeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |