Ik dacht al dat je het daar over had met je 'vind iek goor'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
In deze zitten er een aantal. Die vent met dat debiele gegil in het publiek, maxima die staat te eten, dat gedoe over die broek.
Met cjp krijg je ook korting. Moet je wel 26- zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef Drugshond het volgende:
Pak een pasje van de ING of Postbank en bestel een e-ticket voor 7,50 euro (anders 15 euro). Voor een museum van dit kaliber is dat echt een koopje.
26.... nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met cjp krijg je ook korting. Moet je wel 26- zijn.
Maakt niet uit, al leen je een pasje. Tussen je e-ticket en je pasje zit geen harde correlatie. Ik had 4 tickets op mijn naam. En pasje was slechts een keer zwaaien voor goedkeuring.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Staat me bij dat je via de Rabobank ook korting kon krijgen, moet ik even opzoeken als ik ga.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Nee dat doe ik niet, daar ben ik te schijterig voor
En dan alsnog een kaartje kopen tegen 15 euro. Je gaat echt niet naar de gevangenis of zo. Net zoiets als bewust fout parkeren. (krijg je een boete... jammer name of the game)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik ben zo een pechvogel, als ik zoiets doe word ik geheid gesnapt.
De timing is ook erg goed. En maxima haar imago gaat helemaal aan gort.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het daar over had met je 'vind iek goor'.
Ik moest vooral lachen om die baby (is deze gewoon gezond?) en die zwaaiende schone (zo, goeiemorgen!)
Ach voor 15 euro vind ik het ook niet de moeite waard. dat kan er nog wel af.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dan alsnog een kaartje kopen tegen 15 euro. Je gaat echt niet naar de gevangenis of zo. Net zoiets als bewust fout parkeren. (krijg je een boete... jammer name of the game)
Ga gewoon voor de 7,50, en je hebt later op terras 2 gratis wit-biertjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach voor 15 euro vind ik het ook niet de moeite waard. dat kan er nog wel af.
jajaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de 7,50, en je hebt later op terras 2 gratis wit-biertjes.
Of ga voor de 0... think smart.
Mwah, op vakantie doe ik nooit niks fout.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Ja jij was vast een hele wilde vroegerOf vroeger, nog steeds wel denk ik.
Zullen de medegasten wel leuk gevonden hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, op vakantie doe ik nooit niks fout., Crofty bommen maken (met een supermarkt om de hoek) en af laten gaan op een andere verdieping (met de lift).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |