Max Eeuwepleinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag in A'dam na het Rijksmuseum na 5 uur kunst aan het bekijken geweest.
[ afbeelding ]
Ik was er met familie...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Max EeuwepleinAls ik het had geweten was ik even langsgekomen man.
We waren er om 11:00, is redelijk te doen. Behoorlijk veel mensen maar het is geniaal opgeknapt. Er is over veel dingen goed nagedacht. Bellen in een musea vinden ze weer iets minder tof.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook nog naar het RIjks gaan trouwens.
Was het nog steeds zo druk? Of wordt het al wat minder?
De foto's zagen er ook heel mooi uit, ik ben echt benieuwd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We waren er om 11:00, is redelijk te doen. Behoorlijk veel mensen maar het is geniaal opgeknapt. Er is over veel dingen goed nagedacht. Bellen in een musea vinden ze weer iets minder tof.
Die met het lachje van Maxima blijf ik de leukste vinden, ik lig elke keer weer in een deuk.quote:
15 euro is niks inderdaad. Vroeger meerdere malen geweest, voornamelijk met school. Laatste jaren nooit meer. Mooi om weer een dagje rond te zwerven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef Drugshond het volgende:
Pak een pasje van de ING of Postbank en bestel een e-ticket voor 7,50 euro (anders 15 euro). Voor een museum van dit kaliber is dat echt een koopje.
In deze zitten er een aantal. Die vent met dat debiele gegil in het publiek, maxima die staat te eten, dat gedoe over die broek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met het lachje van Maxima blijf ik de leukste vinden, ik lig elke keer weer in een deuk.
Ja, maar die aan tafel blijft voor mij het meligst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
In deze zitten er een aantal. Die vent met dat debiele gegil in het publiek, maxima die staat te eten, dat gedoe over die broek.
En niet alleen dat laatste: is altijd bij dat soort gelegenheden, je betaalt je blauw aan eten en ik ben al zo een krent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef Drugshond het volgende:
Eten in het Rijksmuseum is wel grappig duur.... 4 broodjes (Old Amsterdammer, wel met een mooeie presentatie + 4 fris)
41 euro. (En alle tafels bezet). Maar ja de verbouwing koste ook wat.
Dat mag helemaal niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mooi weer doet hij dat blijkbaar vaker ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |