Alvast oefenen voor de toekomst, Rabo gaat niet zo goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef Tem het volgende:
Voorbips op een camping zie ik niet zo snel gebeuren.
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/fotos.htmquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor de toekomst, Rabo gaat niet zo goed.
Ik kreeg pas een brief dat ik door een of andere regeling 5k terugkreeg van een baantje uit 2003.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
Onverwachte meevaller, ik had nog een klein pensioentje van een werkgever van jaaaaren geleden en krijg net een brief dat ik het in één keer kan afkopen. Per maand zou ik toch amper wat krijgen (ongeveer 8 euro per maand netto.
Afkopen dan maar
Helaas is het bij mij geen 5K, ik denk dat er netto misschien 800 euro overblijft, geen idee hoeveel er af gaat eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kreeg pas een brief dat ik door een of andere regeling 5k terugkreeg van een baantje uit 2003.![]()
Netjes verhuld in pensieonretoriek, maar het viel mij op dat er een formulier bij zat, wat normaal nooit het geval is. Even doorlezen en hoppa.
Ik zou wel wat met haar lippen kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:19 schreef Tem het volgende:
Volgens mij kan je heel goed met haar praten.
Bedankt voor deze bijdrage.quote:
Good girl.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Met die karaoketekst eronder ga ik automatisch mee zitten zingenHardop bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |