Andere site proberen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ondertussen heb ik weer een 4th world problem zoals sp3c het zou noemen, ik moet schoenen hebben, maar ja, zie ik iets wat ik leuk vind (echt al zeker 5x) zijn ze er niet in mijn maat
Crohn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Intussen ben ik op zoek naar de belangrijkste oorzaken van massief rectaal bloedverlies, maar kan geen duidelijk overzicht vinden.
Haha ik heb juist een kleine maat voor mijn lengte, 39 en die heeft dus bijna iedereen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:20 schreef Tem het volgende:
Maat 46 is ook niet zo doorgaans voor vrouwen.
Zit er soms een buitenboordmotor op ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ondertussen heb ik weer een 4th world problem zoals sp3c het zou noemen, ik moet schoenen hebben, maar ja, zie ik iets wat ik leuk vind (echt al zeker 5x) zijn ze er niet in mijn maat
Ik heb er al 3 geprobeerd ik word er niet goed vanquote:
Ze moet naar de ring om te keren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit er soms een buitenboordmotor op ?
ja, dezequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit er soms een buitenboordmotor op ?
Ja dat probeer ik dus he? Maar ik ben het al zat voor vandaag, morgen maar weer kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Drugshond het volgende:
Online bestellen.....is goed voor onze economie.
Niet kijkenswaardig dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef poepa het volgende:
Dat programma waarin kinderen hun ouders een cijfer moeten geven_!
Een en al bagger.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet kijkenswaardig dus.
Zometeen maar Paul de Leeuw. Ergeren.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Zoals gewoonlijk is de kwis het leukste onderdeel bij Paul de Leeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |