das voor de postquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij wel, vanaf de opstapplaats
zo hop, op de bus
Welke gasten.? Opeens is er beweging in het hotel. En dan goed slaapdronken je deur open doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Zullen de medegasten wel leuk gevonden hebbenIdioot.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:42 schreef Drugshond het volgende:
O ja.... en in dit hotel de terror uithangen..... 1 crofty bom per lift verstuurd. Wat een herrie om 4.00 s´nachts. Altijd leuk in een 3 sterren hotel.
Hotelgasten he.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke gasten.? Opeens is er beweging in het hotel. En dan goed slaapdronken je deur open doen.
![]()
What the fuck. En de deur weer dicht doen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hotelgasten he.
Misschien waren die net zo gek als jij
Het raarste wat ik heb meegemaakt is door de guardia civil naar het hotel gebracht worden omdat ik verdwaald was met mijn dronken kop.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hotelgasten he.
Misschien waren die net zo gek als jij
Het raarste wat ik heb meegemaakt is door de guardia civil naar het hotel gebracht worden omdat ik verdwaald was met mijn dronken kop.
Ik werd een keer wakker, en dacht...wat zijn die rare zwarte plekken op de muur.quote:
egniequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:54 schreef GSbrder het volgende:
Iedereen in Amsterdam, zie ik? Het was in de airco-loze trams weer niet te harden.
Jij bent er!quote:
Eeeh. Oklahoma.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, half... en met een half oog in Oklahoma
Geen idee. Ik zit onder de rook van Rotterdam al mijn hele leven.quote:
Das nog ergerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit onder de rook van Rotterdam al mijn hele leven.
Oh. Prima vertoeven hier hoor. Lekker langs de Maas.quote:
Heb ik nog een leuk verhaal over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Drugshond het volgende:
Hetzelfde als destijds een OV-jaarkaart hebben zonder er officieel nog recht te hebben of stufi.
9 mnd plezier van gehad.
1 x behoorlijk close of caught...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |