Dat is geen leuk verhaal maar het beste wat je kan doen. Meteen naar de conducteur gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik nog een leuk verhaal over.
Flat broke in een trein stappen met 2 conducteurs , wachten tot de deuren dicht gaan.
En dan open kaart spelen.
Mijne heren even serieus, Ik moet !! van Dordrecht Naar Tilburg heb geen treinkaartje voor identificatie heb alleen mijn bankpas (Geen tijd gehad om te pinnen (te druk), ik wil gewoon zo snel mogelijk naar huis). Technisch zou dit voor jullie al voldoende moeten zijn. Maar hoe gaan we dit oplossen ? Denk met mij mee. Ze moesten wel lachen dat dit echt wauz is. Maar ze gaven me wel het voordeel van de twijfel. Don't argue with an idiot.![]()
Kreeg slechts een administratieve boete (5 euro) en een papieren vodje in mijn handen als transportbewijs (wat ik in slechts 2 dagen moest voldoen). Wat ik ook vlekkenloos heb gedaan (bij aankomst, waar ik wel kon pinnen, en het zaakje afwerken).
P'cies, hence open kaart. Maar ik wachte alleen tot de deuren dicht gingen... next stop Breda (geeft mij meer outs).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is geen leuk verhaal maar het beste wat je kan doen. Meteen naar de conducteur gaan.
Okkie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd een keer wakker, en dacht...wat zijn die rare zwarte plekken op de muur.
Waren er s nachts 3 vleermuizen naar binnen gevlogen en die hingen daar gezellig te hangen
Paar keer geweest, wel echt zo'n vieze afterparty tent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:11 schreef Drugshond het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-het-niet-meer.dhtml
Bummer...![]()
Die had ik liever gehadquote:
Ik kom hier te weinig om gezelli te meeten. Ik wil natuurlijk wel Corrie 8 flessen wijn weg zien tikken, dat wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou en. Gaan we eerst een biertje doen enzo. Gezelli.
Heel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:15 schreef Kentoet het volgende:
Hallo goedemiddag.
Leuk zo'n meet. Als ik toestemming krijg van de leiding kom ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |