quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
je bent te traagquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef Anne het volgende:
GodverJij geluk! Anders kwam er een Honda CRX topic (825 kg / 1815 lbs).
Jahoor, dat mag. Ik doe het niet, maar ik mag het wel. Fijn he ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
gefeliciteerd, mag je nu dan ook je internet inleveren?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jahoor, dat mag. Ik doe het niet, maar ik mag het wel. Fijn he ?
Zo, Gouda heeft er een burger bij!quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:58 schreef Anne het volgende:
Aangifte van wat?
Edit: De baby natuurlijk....
.
Kaart ... ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef Duvel het volgende:
En, fijna PTA-vriendjes, hartstikke bedankt voor de kaart!!!
dat geeft je een warm gevoel nietwaar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef Duvel het volgende:
En, fijna PTA-vriendjes, hartstikke bedankt voor de kaart!!!
Ik was blij verrast ja!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
dat geeft je een warm gevoel nietwaar?
je bent ook een echte vader hè... iedereen opvoedenquote:
Het is net plotselinge diarree.quote:
Sommige mensen kunnen best nog wat opvoeding gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef lipje het volgende:
[..]
je bent ook een echte vader hè... iedereen opvoeden
had je een leenbak gekregen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Duvel het volgende:
Morgen is de nieuwe auto als het goed is zoals ie hoort te zijn.
Dit is tenslotte PTA.
je oude auto?quote:
Dat had wel grappig geweest, maar die is handelsvoorraad en kunnen ze niet zomaar meesturen denk ik?quote:
tuurlijk wel, ze kunnen zo switchen tussen handel en uitleen/proefrit/inboedelquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat had wel grappig geweest, maar die is handelsvoorraad en kunnen ze niet zomaar meesturen denk ik?
Ohw... Nou ja, ik heb een nieuwere Focus Wagon mee nu.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef lipje het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ze kunnen zo switchen tussen handel en uitleen/proefrit/inboedel
een 2012 model Focus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ohw... Nou ja, ik heb een nieuwere Focus Wagon mee nu.
in de vorm 1-THX-99quote:
Met goudse kaas?quote:
Sorry hoor, ik móest een kaasgarp machenquote:
Goed, ze gaat met de dag vooruit gelukkig, was gisteren nog behoorlijk duizelig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik móest een kaasgarp machen![]()
Hoeist met mams?
's Middags nog een keer toen ze probeerde op te staan, maar toen zat/lag ze gelukkig op bed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Anne het volgende:
Dus het is gelukkig bij die ene keer flauwvallen gebleven?
Wens haar maar een goed herstel toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
's Middags nog een keer toen ze probeerde op te staan, maar toen zat/lag ze gelukkig op bed.
Zo hé, wij hebben maar één Focus! (met een iks-kenteken uit 2007). Die ik nu mee heb ik een Focus 3. Leuke auto, mooie schermpjes, startknop. En dezelfde climate-control console als in mijn eigen wagen, dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
burgerbak
[ afbeelding ]
lease hatchbak
Is ze eigenlijk wel al thuis, dat heb ik ff gemistquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
's Middags nog een keer toen ze probeerde op te staan, maar toen zat/lag ze gelukkig op bed.
En Floradix, en abrikozen zonder zwavel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Wens haar maar een goed herstel toe.
(en geef haar een boterhammetje met appelstroop)
maar wij hebben dan ook twee kinderen, dus ook twee frodjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo hé, wij hebben maar één Focus! (met een iks-kenteken uit 2007). Die ik nu mee heb ik een Focus 3. Leuke auto, mooie schermpjes, startknop. En dezelfde climate-control console als in mijn eigen wagen, dat vind ik dan wel weer grappig.
Ja hoor, sinds gistermiddag!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ze eigenlijk wel al thuis, dat heb ik ff gemist?
Goed excuus, wij hebben twee katten, ff kijken of ik er een Cougar bij kan scoren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:23 schreef lipje het volgende:
[..]
maar wij hebben dan ook twee kinderen, dus ook twee frodjes
Ik hoor dankjewel naast me.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, dat is wel fijn. Wens d'r inderdaad maar een snel herstel
.
thnx jullie ook.quote:
teveel gepraat bij de ambtenaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:01 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn keel voelt of ik gisteren een sloot bier leeg gedronken heb, maar ik heb geen druppel op
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:31 schreef Alfisti het volgende:
Over 1,5 uur het transport bij de notaris
Ohh, daar heb ik keihard overheen gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:31 schreef Alfisti het volgende:
En gefeliciteerd Fristiquote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me net 5 minuten gelden aangemeld op het saabfourm iig
Gefeliciteerd maar eemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:31 schreef Alfisti het volgende:
quote:Dit is onder my aandag gebring dat die inwoners in u bogemelde eiendom 'n hond op die perseel aanhou. Ek het geen rekord dat daar ooit enige toestemming gevra is vir sodanige hond nie. Derhalwe word die hond, in terme van die Gedragsreëls van die Beheerliggaam, onwettig op die perseel aangehou. Behalwe dat die hond onwettig is, laat die eienaars van die hond ook toe dat hy gereeld die gemeenskaplike area bevuil en hulle maak nie skoon agter die hond nie.
As verantwoordelike eienaar van bogemelde eiendom wens ek u, namens die Trustees van Disa Gardens Beheerliggaam, te versoek om dringend toe te sien dat bogemelde onwettige hond van die perseel verwyder word. Die Trustees sal ongelukkig nie toestemming gee vir die aanhou van die hond nie.
Dit snap ik niet, maar de rest van de tekst welquote:Dit is onder my aandag gebring dat die inwoners in u bogemelde eiendom 'n hond op die perseel aanhou.
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 11:58:42We moeten van een aantal hogesnelheidstreinen af, maar we kunnen op Marktplaats alleen een categorie voor modeltreinen vinden? #durftevragen reageer retweet
Ik kwam vanaf leeuwarden, en stoplicht stond al op oranje, ik was al zo dichtbij dat stoppen geen zin meer had, dus doorgereden. Toen viel mij in de binnenspiegel op dat er helemaal geen flitspaal meer stondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Paladijn het volgende:
@ NS
En is die flitspaal weg?! Ik rij daar altijd als een bejaarde voorbij
Watwatwat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
je bent te traag
trager dan Barca zijn interieur ververst
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[s]Watwatwat?
Ah, ff teruggelezen
Ik heb slechts 1 Scania intereurstuk. Nouja, 2 eigenlijkOf wacht, 3.[/s]
Ik woon in een Scania
In my defense: het staat niet in mijn huiskamerquote:
nee op de opritquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In my defense: het staat niet in mijn huiskamer
Nee, in de garage.quote:
daar staat al een bonk amerikaanse roestquote:
Nee, die staat op de opritquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
daar staat al een bonk amerikaanse roest
en de Dafo?quote:
Dafoc k?quote:
V250?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:14 schreef Paladijn het volgende:
Mooi man, die treinen.
Alle negentien treinen zijn hierdoor verschillend. In Nederland is een zogenoemde stofkamanalyse uitgevoerd van twee halve treinen. Het maximale aantal strafpunten dat hierbij is toegestaan is tien. Uit de analyse van de twee halve treinen kwamen echter scores van 1057 en 2019 punten naar voren.
Vanzelfsprekendquote:
Uiteraard.quote:
Die Suzuki is zelfs nog sneller dan die slome dieselSaab. Wat een grafbakken zijn dat zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:13 schreef Paladijn het volgende:
RIP Saabtaxi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stop je netjes voor een zebra, knalt er een zoekzoekie achterin
Wat heeft dat met het tijdig remmen voor een zebrapad te makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die Suzuki is zelfs nog sneller dan die slome dieselSaab. Wat een grafbakken zijn dat zeg.
Nee, maar je doet alsof die Saab zo geweldig is tov de Suzuki. Wat dus onterecht is, niet voor niets is Saab failliet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het tijdig remmen voor een zebrapad te maken
Het enige mooie aan Saab is het logo, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Paladijn het volgende:
huh
Ah, een blik op de posthistorie doet wonderen.
Dit is PTA, geen ONZ/SEX/R&P/ikverveelmeendurfnietnaarbuiten
Daf 330/340/360? tis geen Lolvoquote:
Oja. Die ligt in onderdelen ergens achter in een hoekje in de schuurquote:
En de stoelenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het enige mooie aan Saab is het logo, dat weet iedereen.
Ik maak sowieso geen onderscheid tussen subfora.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Paladijn het volgende:
huh
Ah, een blik op de posthistorie doet wonderen.
Dit is PTA, geen ONZ/SEX/R&P/ikverveelmeendurfnietnaarbuiten
Scheelt nogal een boel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat valt me nog mee... de 126 is best klein qua plaatwerk
Hij heeft een achterbank, en in Polen was het heel gebruikelijk om er met 4 personen (vooral als gezinsauto) mee op uit te gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:50 schreef 2cv het volgende:
Heeft een 126 eigenlijk wel een achterbank ? Of iets wat er de schijn van heeft een achterbank te zijn
Te kort door de bocht. Saab maakte te goede auto's. Geen compromissen, het moet gewoon goed zijn. maar de consument koos voor de minder goed, maar goedkopere (geldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, maar je doet alsof die Saab zo geweldig is tov de Suzuki. Wat dus onterecht is, niet voor niets is Saab failliet.
Kwaliteit van Saab is best wel teleurstellend anders. En goedkope materialen, vooral in het interieur, zie bv bij de 9-3.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Te kort door de bocht. Saab maakte te goede auto's. Geen compromissen, het moet gewoon goed zijn. maar de consument koos voor de minder goed, maar goedkopere (geld) Suzuki.
Ik ben erg nieuwschierig naar de pechstatistieken. Los daarvan: sommige dingen die de kwaliteit bewijzen merk je als het goed is nooit op. N.l. als je de auto in de prak rijdt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwaliteit van Saab is best wel teleurstellend anders. En goedkope materialen, vooral in het interieur, zie bv bij de 9-3.
Volgende keer zelf halen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
2 uur geleden pizza besteld, belt net die kerel op dat ie mijn huis niet kan vinden. Ik loop naar buiten, zie em aan de andere kant van de straat staan, 500 meter lopen om mijn bezorgpizza af te halen (3.00 bezorgkosten), dus ik zit koude pizza te vreten nu, waar ze ook nog eens champignons op gepleurd hebben die ik niet besteld had...
Eerste en laatste keer dat ik online pizza bestel...
Eventueel, maar iig niet bij die tent.quote:
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar als je te weinig hebt kun je zo weer een extra rol halen toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Scheelt nogal een boel ja
Ik houd het nu op 38 meter, dat is een factor 1.6 meer dan vorig jaar met de 126. Even snel opgemeten; de 9000 is ook een factor 1.6 langer dan de 126
quote:
Kwaliteit betekent dus veiligheid voor jou. Ik vind de eigenschappen ook belangrijk, daar heb je constant mee te maken namelijk. Maar een 9-3 die ik gereden heb stuurt als een boot kan ik uit ervaring vertellen, constant onderstuur en voelt zwaar aan. De motoren bieden ook weinig spektakel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwschierig naar de pechstatistieken. Los daarvan: sommige dingen die de kwaliteit bewijzen merk je als het goed is nooit op. N.l. als je de auto in de prak rijdt.
Uitlijnen dus. En eens kijken wat voor banden er onder wonen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwaliteit betekent dus veiligheid voor jou. Ik vind de eigenschappen ook belangrijk, daar heb je constant mee te maken namelijk. Maar een 9-3 die ik gereden heb stuurt als een boot kan ik uit ervaring vertellen, constant onderstuur en voelt zwaar aan. De motoren bieden ook weinig spektakel.
de 9-3 is ook geen echte saab maar meer een Slopelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwaliteit betekent dus veiligheid voor jou. Ik vind de eigenschappen ook belangrijk, daar heb je constant mee te maken namelijk. Maar een 9-3 die ik gereden heb stuurt als een boot kan ik uit ervaring vertellen, constant onderstuur en voelt zwaar aan. De motoren bieden ook weinig spektakel.
We moeten het wel bestellen, beetje zonde van de verzendkosten steedsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar als je te weinig hebt kun je zo weer een extra rol halen toch?
Wat ga je met de 9000 doen na de run? Doorverkopen aan een winterteam? - dat doen de mensen die de onze overgenomen hebben ook
Ik heb nooit achterin een 944 gezetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef Paladijn het volgende:
Dingest: heb je eigenlijk wel beenruimte achterin de 126, of is het meer als in de 944?
[ afbeelding ]
Alleen kabouters en mensen zonder benen
tijd teveelquote:
Hey, dat zijn mijn wielen. Nou ja, bijna. Mijn 166 is azzurro nuvola. Ennn heeft het 3.2-GTA-blok erinquote:
gat erin zagen fleshlight erin bouwenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:59 schreef 2cv het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe vriendin ?
[ afbeelding ]
Toegegeven, ze is wat onhandig ...
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef Paladijn het volgende:
Viel mee, zoveel Saab rijder topics zijn er niet op fok
En je moet daar niet te lang zitten, straks moet je zelf mercedes rijden omdat je teveel schnitzels verorberd hebt.
Hmz ...quote:
Ik vond deze nog verrassender: http://www.elsevier.nl/Eu(...)jtschelden-1263737W/quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:50 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)j-bezuinigingen.html
Dit komt nou echt als een verrassing voor mij
Ook een pareltje jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik vond deze nog verrassender: http://www.elsevier.nl/Eu(...)jtschelden-1263737W/
Dit. Jammer dat in het ambtenarenapparaat een hand boven het hoofd houden en elkaars banen behouden of je eigen baan vasthouden belangrijker is dan verantwoording nemen voor je fouten en oplossingen voor problemen zoeken ipv de gevolgen van de problemen wegstoppen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook een pareltje jaNederland is echt compleet de weg kwijt volgens mij
![]()
Alle uitgave problemen verdoezelen door maar gewoon meer belasting bij de burgers te leggen![]()
Als je alle lekkages van afgelopen maand bij elkaar legt heb je het gat al dicht. Van fraude tot extra betalen aan Brussel
halloquote:
Nee, beetjeboel drukke dag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef lipje het volgende:
en Duvel ben je al verder gekomen met je puzzel?
Kijkt er uberhaupt iemand naar dat ding?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
Het was vandaag warm in Leeuwarden.
[ afbeelding ]
ik wel, want ik maakte er een foto van.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kijkt er uberhaupt iemand naar dat ding?
je maakt wel foto's hèquote:
Reken maar! En video dankzij cadeautje van oma.quote:
spam eens een paar foto's?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Reken maar! En video dankzij cadeautje van oma.
Mijn oma, dus.
* Paladijn alt-tabt voor de awwwww cute geluidjes om de oren vliegenquote:
* Alfisti ziet Paal de Aero al inruilen op een Frod Focus "Edizione Burgerbak"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn alt-tabt voor de awwwww cute geluidjes om de oren vliegen
* lipje jat Fristi's stokbrood en laat een Ford Focus Burgerbak Wagon achterquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ziet Paal de Aero al inruilen op een Frod Focus "Edizione Burgerbak"
Mits ST wil ik best een Focus voor de deur hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje jat Fristi's stokbrood en laat een Ford Focus Burgerbak Wagon achter
2.0 Rallye editie mag ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mits ST wil ik best een Focus voor de deur hebben.
spam eens een paar foto's?quote:
Vrij simpel. Eerst het hoofdje, daarna de armpjes en dan om de luier met drukknoopjes sluitenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef lipje het volgende:
en Duvel ben je al verder gekomen met je puzzel?
lekker geslapen meneer de grootgrondbezitterquote:
ik dacht dat de klapdoos weer raar deed.....quote:
Spierpijn van f*cking muren met latex rollenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:48 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker geslapen meneer de grootgrondbezitter
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Spierpijn van f*cking muren met latex rollen
en met papa en mama van de kleine?quote:@Duvelke: Gaat alles goed met de kleine?
* lipje pikt de koffie in en roept "weltrusten" tegen Duvelquote:Op zondag 2 juni 2013 10:02 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schuift extra sterke koffie naar Duvel.
Hm, nee, er komt vanmiddag een lactatiedeskundige. Er wordt gekolfd en aangevuld met Nutrilon.quote:
tja wij hebben 6 maanden gekolft, de één zoog niet krachtig genoeg, de ander niet lang genoeg. Plus dat er niet genoeg melk was voor alle voedingen, we moesten er toch eentje met Nutrilon doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, nee, er komt vanmiddag een lactatiedeskundige. Er wordt gekolfd en aangevuld met Nutrilon.
Noor heeft het toehappen ook nog niet helemaal door, en dat frustreerde moeders, dus had het kind er geen zin in, etc. En de productie is ook nog niet heel optimaal. Maar goed, hoe oud is ze, vanavond vijf dagen.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:18 schreef lipje het volgende:
[..]
tja wij hebben 6 maanden gekolft, de één zoog niet krachtig genoeg, de ander niet lang genoeg. Plus dat er niet genoeg melk was voor alle voedingen, we moesten er toch eentje met Nutrilon doen.
lekker blijven proberen.... over een paar daagjes lukt het ineens.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Noor heeft het toehappen ook nog niet helemaal door, en dat frustreerde moeders, dus had het kind er geen zin in, etc. En de productie is ook nog niet heel optimaal. Maar goed, hoe oud is ze, vanavond vijf dagen.
waren ze dat al eerder dan ?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:22 schreef Anne het volgende:
Moi parents zijn morgen 35 jaar getrouwd alweer!
Gefeliciteerd! Die van mij zijn deze maand 30 jaar gescheiden!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:22 schreef Anne het volgende:
Moi parents zijn morgen 35 jaar getrouwd alweer!
Ik denk patat/friet met vissticks, al heb ik ook nog IKEA-gehaktballetjes in de vriezer liggenquote:
hier een reisplannerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:17 schreef Dingest het volgende:
En ik ben halverwege 50 Tinten Grijs, en dringend op zoek naar een trein
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:17 schreef Dingest het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Dingest het volgende:
Los van de sterke, constante herhaling van het thema en een onrealistisch sullig wicht als hoofdpersoon;
NS heeft wel wat fyra's te koop staanquote:Op zondag 2 juni 2013 14:17 schreef Dingest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Nee vroeg ik aan de koper van de baby.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Duvel het volgende:
Dat vraag je toch niet aan mij? Ik ben slechts de ontvanger!
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:49 schreef Duvel het volgende:
Harlo, daar zijn we weer! We hebben eindelijk tijd gehad om jullie cadeaus uit te pakken. Wat een tofheid!Mademoiselle heeft het nog niet helemaal door, maar dat komt nog wel! Ook bedankt van XM natuurlijk! Fotootje in de spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja... Mijn deadlines tikken gewoon door, of ik nu in Koarnjum, Übach of Widdern ben?quote:
Harlo, daar zijn we weer! We hebben eindelijk tijd gehad om jullie cadeaus uit te pakken. Wat een tofheid!Mademoiselle heeft het nog niet helemaal door, maar dat komt nog wel! Ook bedankt van XM natuurlijk! Fotootje in de spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!![]()
!
wat een cutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Herkenbaar, had alleen de indruk dat je je tijdsbesteding wat meer onder controle had.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja... Mijn deadlines tikken gewoon door, of ik nu in Koarnjum, Übach of Widdern ben?
Mja, ergens achter het treinstation geronseldquote:Op zondag 2 juni 2013 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee vroeg ik aan de koper van de baby.
Wat wil je dan precies geregeld hebbenquote:
Nou, als dat zou kunnen... Graag tot op de minuut, inclusief volledige kostenberekeningquote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
We hoeven toch geen heel tijdschema gedurende de dag te hebben, of wel?
Ja, en wie er in welke auto komt enzo is ook wel handig.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies geregeld hebben?
We hoeven toch geen heel tijdschema gedurende de dag te hebben, of wel?
Verzamelpunt + tijd van verzamelen is voldoende toch?
Je bent bang dat je ons niet herkentquote:Op zondag 2 juni 2013 22:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, en wie er in welke auto komt enzo is ook wel handig.
Misschien ook wat tips om te gaan kijken voor de mensen die de omgeving niet kennen of eens willen kijken op een plek waar ze nog niet geweest zijn
Jou herken ik wel van foto'squote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent bang dat je ons niet herkent![]()
.
Maar oké! Dat lijstje maak ik.
Beter is er wat tastbaars (uitgeprint) of iig vooraf voorbereid, want uitleggen hoe en wat werkt nooit zo goed als je denktquote:En die tips kunnen ook ter plekke gegeven worden toch? Ik heb ze in ieder geval niet, dus blaat maar raak.
Ook dat is wat handiger.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef Dingest het volgende:
Als we vaak verplaatsen is het misschien wel handig om daar wat te carpoolen. Vorige keer had ik de auto ook ergens weggezet en met Paal de rest meegereden. Als je telkens 8 auto's ergens kwijt moet en het is een drukke dag...
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. En ik sta bij de rest. Volgens mij weet ik hoe iedereen eruit ziet
, behalve jou dan.
Tja, ik had eerst wat eerder staan, maar dan mogen Bara en M5 bijvoorbeeld op een redelijk onmenselijke tijd op staan op een zondag.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Herkenbaar, had alleen de indruk dat je je tijdsbesteding wat meer onder controle had.
Ik ga niet over Meppelquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat je niet echt overkomt als iemand die zich door deadlines laat jagen
En je mag meerijden, maar wij vertrekken vanuit Cochem... mocht je vanuit Koarnjum gaan dan kun je mogelijk meerijden met onze waldpyk of met Dingest vanaf Meppel
Ja daar.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:10 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon op de truckstop aan de afrit lijkt me handig toch?
Oei, nòg minder?!quote:Op maandag 3 juni 2013 07:15 schreef lipje het volgende:
goedesmorgens.... Ik heb minder geslapen dan Duvel denk ik...
Ik heb een trailer voor de zekerheidquote:Op maandag 3 juni 2013 09:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou je niet nu alvast vertrekken dan om op tijd te zijn?
quote:Tussen 09:30-09:45 uur verzamelen liefhebbers alvast in Venlo:
http://goo.gl/maps/soTd8
Tussen 11:00-11:30 uur verzamelen we bij de Ring:
http://goo.gl/maps/DlP3L
Venlo is niet zo spannend hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 09:50 schreef .Neovo. het volgende:
Misschien ga ik ook wel langs Venlo. Ben ik ook eens een keertje in het zuiden van het land, daar kom ik noooit.
Als ik ga tenminste.
Oh daar, bij de grensovergang. Ik dacht op de truckstop bij de afrit Venlo, afrit 39.quote:
Jullie weten dat je dan al te ver bent hoop ik?quote:
Een ouderwetse omdraai-en-verkeerd-rijden-weg-zoeken-meeting.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jullie weten dat je dan al te ver bent hoop ik?
Je moet namelijk A73/A74 naar de A61 nemen, de oude rotonde bestaat niet meer!
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een ouderwetse omdraai-en-verkeerd-rijden-weg-zoeken-meeting.
Dus toch bij de truckstop op afrit 39
Ik vond dat echt een droog broodje kip. En die McChicken kost verdorie iets van 3,25 ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef .Neovo. het volgende:
Chili Chicken is ook lekker
Dat smaakt tenminste nog ergens naar.
Chili Chicken is (tijdelijk?) voor 1 euro. En ik vond het wel meevallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een droog broodje kip. En die McChicken kost verdorie iets van 3,25 ofzo!
Ongelofelijk dat jij geen 200kg weegt als ik dit elke keer leesquote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
Ik vrat vroeg altijd cheeseburgers. Daar heb ik er denk ik wel honderden van op.
Tegenwoordig is het alleen een Big Mac, een McKroket of een McWrap. De rest vind ik maar zo-zo.
Nee. Dat gezeik is sinds een paar maanden begonnenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat jij geen 200kg weegt als ik dit elke keer lees
Ik vrat vroeger (2 jaar terug) altijd van die hamburgers. Tegenwoordig zit ik ook meer aan de kip. Maar als ik bij de Mac kom is het niet een complete maaltijd, maar gewoon wat simpels als een wrap, of wat kipnuggets.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
Ik vrat vroeg altijd cheeseburgers. Daar heb ik er denk ik wel honderden van op.
Tegenwoordig is het alleen een Big Mac, een McKroket of een McWrap. De rest vind ik maar zo-zo.
Pondje gaat door het mondje?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Dat gezeik is sinds een paar maanden begonnen![]()
!
* Anne en SD hebben dus bijna geen snoep en koek meer in huis.
Die heb ik ook wel gehad jaquote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Dingest het volgende:
Ik heb hele perioden dat ik heel bewust ben van wat ik eet en ook veel beweeg, en hele perioden van exact het tegenovergestelde
Ben nog nooit bij een BK geweest. Zit hier niet in de buurt. (40km verderop, de mazzl)quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij de Burger King heb je voor 3,75 euro een Whopper, friet en cola. tenminste, als je even met een bonnetje een code ophaalt na zo'n survey. uiterst prettige prijs.
die Whopper mag ik wel. een wipperdewapperdewopper
Ik beweeg ook inderdaad helemaal niet. Mijn mountainbike staat al 2 jaar stof te happen bij mijn ouders, vanwege het feit dat ik hem gewoon nergens kwijt kan waar we nu wonenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Dingest het volgende:
Ik heb hele perioden dat ik heel bewust ben van wat ik eet en ook veel beweeg, en hele perioden van exact het tegenovergestelde
Het enige wat ik lekker vind bij de BK zijn de curly friesquote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij de Burger King heb je voor 3,75 euro een Whopper, friet en cola. tenminste, als je even met een bonnetje een code ophaalt na zo'n survey. uiterst prettige prijs.
die Whopper mag ik wel. een wipperdewapperdewopper
Zo erg is het bij mij nog niet gelukkig. Elke ochtend uit m'n nest om een uurtje op de fiets rond te scheuren met de kranten. En ook af en toe even naar fitness. Al gebeurd dat laatste niet meer zoveel, vanwege rugklachten (daar wassie weer) en stage/school.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik beweeg ook inderdaad helemaal niet. Mijn mountainbike staat al 2 jaar stof te happen bij mijn ouders, vanwege het feit dat ik hem gewoon nergens kwijt kan waar we nu wonen..
Da's over een tijdje dus hopelijk wat anders. Dan wonen we als het goed is ook langs een dijkje!
Alle vrouwen doen datquote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Het enige wat ik lekker vind bij de BK zijn de curly fries! Da's meestal ook het enige wat ik dan neem
(en uiteraard achteraf spijt en dan om een hapje bedelen bij d'n Draeck).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |