Gefeliciteerd! Die van mij zijn deze maand 30 jaar gescheiden!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:22 schreef Anne het volgende:
Moi parents zijn morgen 35 jaar getrouwd alweer!
Ik denk patat/friet met vissticks, al heb ik ook nog IKEA-gehaktballetjes in de vriezer liggenquote:
hier een reisplannerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:17 schreef Dingest het volgende:
En ik ben halverwege 50 Tinten Grijs, en dringend op zoek naar een trein
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:17 schreef Dingest het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Dingest het volgende:
Los van de sterke, constante herhaling van het thema en een onrealistisch sullig wicht als hoofdpersoon;
NS heeft wel wat fyra's te koop staanquote:Op zondag 2 juni 2013 14:17 schreef Dingest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Nee vroeg ik aan de koper van de baby.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Duvel het volgende:
Dat vraag je toch niet aan mij? Ik ben slechts de ontvanger!
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:49 schreef Duvel het volgende:
Harlo, daar zijn we weer! We hebben eindelijk tijd gehad om jullie cadeaus uit te pakken. Wat een tofheid!Mademoiselle heeft het nog niet helemaal door, maar dat komt nog wel! Ook bedankt van XM natuurlijk! Fotootje in de spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja... Mijn deadlines tikken gewoon door, of ik nu in Koarnjum, Übach of Widdern ben?quote:
Harlo, daar zijn we weer! We hebben eindelijk tijd gehad om jullie cadeaus uit te pakken. Wat een tofheid!Mademoiselle heeft het nog niet helemaal door, maar dat komt nog wel! Ook bedankt van XM natuurlijk! Fotootje in de spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!![]()
!
wat een cutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt te gek, hartstikke bedankt!!!
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Herkenbaar, had alleen de indruk dat je je tijdsbesteding wat meer onder controle had.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja... Mijn deadlines tikken gewoon door, of ik nu in Koarnjum, Übach of Widdern ben?
Mja, ergens achter het treinstation geronseldquote:Op zondag 2 juni 2013 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee vroeg ik aan de koper van de baby.
Wat wil je dan precies geregeld hebbenquote:
Nou, als dat zou kunnen... Graag tot op de minuut, inclusief volledige kostenberekeningquote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
We hoeven toch geen heel tijdschema gedurende de dag te hebben, of wel?
Ja, en wie er in welke auto komt enzo is ook wel handig.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies geregeld hebben?
We hoeven toch geen heel tijdschema gedurende de dag te hebben, of wel?
Verzamelpunt + tijd van verzamelen is voldoende toch?
Je bent bang dat je ons niet herkentquote:Op zondag 2 juni 2013 22:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, en wie er in welke auto komt enzo is ook wel handig.
Misschien ook wat tips om te gaan kijken voor de mensen die de omgeving niet kennen of eens willen kijken op een plek waar ze nog niet geweest zijn
Jou herken ik wel van foto'squote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent bang dat je ons niet herkent![]()
.
Maar oké! Dat lijstje maak ik.
Beter is er wat tastbaars (uitgeprint) of iig vooraf voorbereid, want uitleggen hoe en wat werkt nooit zo goed als je denktquote:En die tips kunnen ook ter plekke gegeven worden toch? Ik heb ze in ieder geval niet, dus blaat maar raak.
Ook dat is wat handiger.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef Dingest het volgende:
Als we vaak verplaatsen is het misschien wel handig om daar wat te carpoolen. Vorige keer had ik de auto ook ergens weggezet en met Paal de rest meegereden. Als je telkens 8 auto's ergens kwijt moet en het is een drukke dag...
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. En ik sta bij de rest. Volgens mij weet ik hoe iedereen eruit ziet
, behalve jou dan.
Tja, ik had eerst wat eerder staan, maar dan mogen Bara en M5 bijvoorbeeld op een redelijk onmenselijke tijd op staan op een zondag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |