Nee, beetjeboel drukke dag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef lipje het volgende:
en Duvel ben je al verder gekomen met je puzzel?
Kijkt er uberhaupt iemand naar dat ding?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
Het was vandaag warm in Leeuwarden.
[ afbeelding ]
ik wel, want ik maakte er een foto van.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kijkt er uberhaupt iemand naar dat ding?
je maakt wel foto's hèquote:
Reken maar! En video dankzij cadeautje van oma.quote:
spam eens een paar foto's?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Reken maar! En video dankzij cadeautje van oma.
Mijn oma, dus.
* Paladijn alt-tabt voor de awwwww cute geluidjes om de oren vliegenquote:
* Alfisti ziet Paal de Aero al inruilen op een Frod Focus "Edizione Burgerbak"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn alt-tabt voor de awwwww cute geluidjes om de oren vliegen
* lipje jat Fristi's stokbrood en laat een Ford Focus Burgerbak Wagon achterquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ziet Paal de Aero al inruilen op een Frod Focus "Edizione Burgerbak"
Mits ST wil ik best een Focus voor de deur hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje jat Fristi's stokbrood en laat een Ford Focus Burgerbak Wagon achter
2.0 Rallye editie mag ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mits ST wil ik best een Focus voor de deur hebben.
spam eens een paar foto's?quote:
Vrij simpel. Eerst het hoofdje, daarna de armpjes en dan om de luier met drukknoopjes sluitenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef lipje het volgende:
en Duvel ben je al verder gekomen met je puzzel?
lekker geslapen meneer de grootgrondbezitterquote:
ik dacht dat de klapdoos weer raar deed.....quote:
Spierpijn van f*cking muren met latex rollenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:48 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker geslapen meneer de grootgrondbezitter
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Spierpijn van f*cking muren met latex rollen
en met papa en mama van de kleine?quote:@Duvelke: Gaat alles goed met de kleine?
* lipje pikt de koffie in en roept "weltrusten" tegen Duvelquote:Op zondag 2 juni 2013 10:02 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schuift extra sterke koffie naar Duvel.
Hm, nee, er komt vanmiddag een lactatiedeskundige. Er wordt gekolfd en aangevuld met Nutrilon.quote:
tja wij hebben 6 maanden gekolft, de één zoog niet krachtig genoeg, de ander niet lang genoeg. Plus dat er niet genoeg melk was voor alle voedingen, we moesten er toch eentje met Nutrilon doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, nee, er komt vanmiddag een lactatiedeskundige. Er wordt gekolfd en aangevuld met Nutrilon.
Noor heeft het toehappen ook nog niet helemaal door, en dat frustreerde moeders, dus had het kind er geen zin in, etc. En de productie is ook nog niet heel optimaal. Maar goed, hoe oud is ze, vanavond vijf dagen.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:18 schreef lipje het volgende:
[..]
tja wij hebben 6 maanden gekolft, de één zoog niet krachtig genoeg, de ander niet lang genoeg. Plus dat er niet genoeg melk was voor alle voedingen, we moesten er toch eentje met Nutrilon doen.
lekker blijven proberen.... over een paar daagjes lukt het ineens.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Noor heeft het toehappen ook nog niet helemaal door, en dat frustreerde moeders, dus had het kind er geen zin in, etc. En de productie is ook nog niet heel optimaal. Maar goed, hoe oud is ze, vanavond vijf dagen.
waren ze dat al eerder dan ?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:22 schreef Anne het volgende:
Moi parents zijn morgen 35 jaar getrouwd alweer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |