quote:
Daar komen ze mooi op tijd meequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef .Neovo. het volgende:
Ook geen taart hier.
Ik krijg net te horen dat ik toch naar het ziekenhuis moet komen voor mijn rug en voeten. Blijkbaar is het er nog slechter aan toe dan ik dacht..
Kut.
Naja ik ben er zelf maar achter aan gegaan, volgens de huisarts (quote:
"gewoon"steunzolen rogellen, heb ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens nooit zo'n fan van steunzooltjes..
Da's niet het oplossen van de oorzaak. Beter passen ze je houding gewoon aan..
Bij mij zouden steunzooltjes ook helpen (ik loop met mijn rechtervoet scheef, waardoor mijn enkels scheef staan, mijn knie verkeerd buigt (waardoor mijn spieren té gespannen staan en er aan mijn knie wordt getrokken wat irriteert en door die irritatie heb ik soms een dikke knie vol vocht), mijn bekken altijd scheef staan en daardoor heb ik ook weer last van mijn rug, daardoor weer van mijn nek en daardoor weer van mijn hoofd...), maar ik moet 't ook gewoon op eigen voet (!) kunnen fiksen vindt mijn fysioknurftje.
Puntige knieën?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens nooit zo'n fan van steunzooltjes..
Da's niet het oplossen van de oorzaak. Beter passen ze je houding gewoon aan..
Bij mij zouden steunzooltjes ook helpen (ik loop met mijn rechtervoet scheef, waardoor mijn enkels scheef staan, mijn knie verkeerd buigt (waardoor mijn spieren té gespannen staan en er aan mijn knie wordt getrokken wat irriteert en door die irritatie heb ik soms een dikke knie vol vocht), mijn bekken altijd scheef staan en daardoor heb ik ook weer last van mijn rug, daardoor weer van mijn nek en daardoor weer van mijn hoofd...), maar ik moet 't ook gewoon op eigen voet (!) kunnen fiksen vindt mijn fysioknurftje.
Je sport wel toch? Daarvan wordt je ook flink losser iig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef .Neovo. het volgende:
De podotherapeut vroeg me ook om m'n voeten te ontspannen. Ik dacht dat ik dat al deed. Blijkbaar niet, er was geen beweging in te krijgen.. Na wat moeite had ik m'n voeten "ontspannen".
Het wordt wel vaker gezegd dat ik mijn lichaam niet onstpan, ook tijdens dansles. Eerlijk gezegd lukt me dat ook niet. Als ze dan mijn schouders naar beneden drukken en weer loslaten gaan ze mooi weer omhoog.. Het zit allemaal op slot. Zal wel deels stress zijn.
Ben al blij dat er naar gekeken gaat worden.
hoger dan z'n schenen kom je waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt hoor. Ik steek je zo neer met mijn knietjes, zó puntig.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Maegrim het volgende:
[..]
hoger dan z'n schenen kom je waarschijnlijk niet
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Maegrim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ja ik sport wel. Andere zat ik al helemaal vast.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je sport wel toch? Daarvan wordt je ook flink losser iig.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Maegrim het volgende:
[..]
zelfs zonder de afmetingen van daNpy te kennen
Barca heeft ook al jaren de zelfde inrichtingquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Anne het volgende:
Die is al vaker voor Barca voorbij gekomen. Populair plaatje.
gefeliciteerd, mag je nu dan ook je internet inleveren?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef 2cv het volgende:
Joehoe, ik ga naar Attractiepark Slagharen !
ja en densmee zaagt m elke keer weer omquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
Barca zit al jaren in de zelfde inrichting
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ja en densmee zaagt m elke keer weer om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |