thnx jullie ook.quote:
teveel gepraat bij de ambtenaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:01 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn keel voelt of ik gisteren een sloot bier leeg gedronken heb, maar ik heb geen druppel op
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:31 schreef Alfisti het volgende:
Over 1,5 uur het transport bij de notaris
Ohh, daar heb ik keihard overheen gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:31 schreef Alfisti het volgende:
En gefeliciteerd Fristiquote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me net 5 minuten gelden aangemeld op het saabfourm iig
Gefeliciteerd maar eemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:31 schreef Alfisti het volgende:
quote:Dit is onder my aandag gebring dat die inwoners in u bogemelde eiendom 'n hond op die perseel aanhou. Ek het geen rekord dat daar ooit enige toestemming gevra is vir sodanige hond nie. Derhalwe word die hond, in terme van die Gedragsreėls van die Beheerliggaam, onwettig op die perseel aangehou. Behalwe dat die hond onwettig is, laat die eienaars van die hond ook toe dat hy gereeld die gemeenskaplike area bevuil en hulle maak nie skoon agter die hond nie.
As verantwoordelike eienaar van bogemelde eiendom wens ek u, namens die Trustees van Disa Gardens Beheerliggaam, te versoek om dringend toe te sien dat bogemelde onwettige hond van die perseel verwyder word. Die Trustees sal ongelukkig nie toestemming gee vir die aanhou van die hond nie.
Dit snap ik niet, maar de rest van de tekst welquote:Dit is onder my aandag gebring dat die inwoners in u bogemelde eiendom 'n hond op die perseel aanhou.
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 11:58:42We moeten van een aantal hogesnelheidstreinen af, maar we kunnen op Marktplaats alleen een categorie voor modeltreinen vinden? #durftevragen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |