Het enige mooie aan Saab is het logo, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Paladijn het volgende:
huh
Ah, een blik op de posthistorie doet wonderen.
Dit is PTA, geen ONZ/SEX/R&P/ikverveelmeendurfnietnaarbuiten
Daf 330/340/360? tis geen Lolvoquote:
Oja. Die ligt in onderdelen ergens achter in een hoekje in de schuurquote:
En de stoelenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het enige mooie aan Saab is het logo, dat weet iedereen.
Ik maak sowieso geen onderscheid tussen subfora.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Paladijn het volgende:
huh
Ah, een blik op de posthistorie doet wonderen.
Dit is PTA, geen ONZ/SEX/R&P/ikverveelmeendurfnietnaarbuiten
Scheelt nogal een boel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat valt me nog mee... de 126 is best klein qua plaatwerk
Hij heeft een achterbank, en in Polen was het heel gebruikelijk om er met 4 personen (vooral als gezinsauto) mee op uit te gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:50 schreef 2cv het volgende:
Heeft een 126 eigenlijk wel een achterbank ? Of iets wat er de schijn van heeft een achterbank te zijn
Te kort door de bocht. Saab maakte te goede auto's. Geen compromissen, het moet gewoon goed zijn. maar de consument koos voor de minder goed, maar goedkopere (geldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, maar je doet alsof die Saab zo geweldig is tov de Suzuki. Wat dus onterecht is, niet voor niets is Saab failliet.
Kwaliteit van Saab is best wel teleurstellend anders. En goedkope materialen, vooral in het interieur, zie bv bij de 9-3.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Te kort door de bocht. Saab maakte te goede auto's. Geen compromissen, het moet gewoon goed zijn. maar de consument koos voor de minder goed, maar goedkopere (geld) Suzuki.
Ik ben erg nieuwschierig naar de pechstatistieken. Los daarvan: sommige dingen die de kwaliteit bewijzen merk je als het goed is nooit op. N.l. als je de auto in de prak rijdt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwaliteit van Saab is best wel teleurstellend anders. En goedkope materialen, vooral in het interieur, zie bv bij de 9-3.
Volgende keer zelf halen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
2 uur geleden pizza besteld, belt net die kerel op dat ie mijn huis niet kan vinden. Ik loop naar buiten, zie em aan de andere kant van de straat staan, 500 meter lopen om mijn bezorgpizza af te halen (3.00 bezorgkosten), dus ik zit koude pizza te vreten nu, waar ze ook nog eens champignons op gepleurd hebben die ik niet besteld had...
Eerste en laatste keer dat ik online pizza bestel...
Eventueel, maar iig niet bij die tent.quote:
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar als je te weinig hebt kun je zo weer een extra rol halen toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Scheelt nogal een boel ja
Ik houd het nu op 38 meter, dat is een factor 1.6 meer dan vorig jaar met de 126. Even snel opgemeten; de 9000 is ook een factor 1.6 langer dan de 126
quote:
Kwaliteit betekent dus veiligheid voor jou. Ik vind de eigenschappen ook belangrijk, daar heb je constant mee te maken namelijk. Maar een 9-3 die ik gereden heb stuurt als een boot kan ik uit ervaring vertellen, constant onderstuur en voelt zwaar aan. De motoren bieden ook weinig spektakel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwschierig naar de pechstatistieken. Los daarvan: sommige dingen die de kwaliteit bewijzen merk je als het goed is nooit op. N.l. als je de auto in de prak rijdt.
Uitlijnen dus. En eens kijken wat voor banden er onder wonen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwaliteit betekent dus veiligheid voor jou. Ik vind de eigenschappen ook belangrijk, daar heb je constant mee te maken namelijk. Maar een 9-3 die ik gereden heb stuurt als een boot kan ik uit ervaring vertellen, constant onderstuur en voelt zwaar aan. De motoren bieden ook weinig spektakel.
de 9-3 is ook geen echte saab maar meer een Slopelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwaliteit betekent dus veiligheid voor jou. Ik vind de eigenschappen ook belangrijk, daar heb je constant mee te maken namelijk. Maar een 9-3 die ik gereden heb stuurt als een boot kan ik uit ervaring vertellen, constant onderstuur en voelt zwaar aan. De motoren bieden ook weinig spektakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |