idd, word je niet blij vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef densmee het volgende:
Slechtemorgen ondertussen wat een tyfus weer
Ik neem aan dat zoiets goed is?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb morgen mijn functioneringsgesprek. En ik ben de enige die hem met twee teamleiders heeft.
Dat geld alleen voor cadeautjes kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Anne het volgende:
Je weet dat als vrouwen zeggen dat ze iets niet willen, ze het juist wel willen eh?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor cadeautjes kan ik je vertellen.
Zou die verklaring stand houden voor de rechter als ik een vrouw verkracht heb ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Anne het volgende:
Je weet dat als vrouwen zeggen dat ze iets niet willen, ze het juist wel willen eh?
Zie mijn tip:quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou die verklaring stand houden voor de rechter als ik een vrouw verkracht heb ?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor cadeautjes kan ik je vertellen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:50 schreef 2cv het volgende:
Maarruh, is het dan geen cadeautje als ze er zwanger van wordt ?![]()
daar gaat je nachtrustquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt! Om 18:50 is onze dochter Noor geboren!
of als je kinderen krijgt of een huis gekocht hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef 2cv het volgende:
Die toeslag kan je halen bij het UWV als je inkomen onder het sociaal minimum ligt.
Wellicht. Maar dat sociale minimum was in dit geval van toepassing.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
of als je kinderen krijgt of een huis gekocht hebt
Toeslag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
of als je kinderen krijgt of een huis gekocht hebt
die geef jij wel uit aan pampers, nutrilon en kleertjesquote:
Van roestige BX'en kan een kind niet eten!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef lipje het volgende:
[..]
die geef jij wel uit aan pampers, nutrilon en kleertjes
die kan je alleen maar schenken aan 2CV want als hij ze moet betalen komt het ook uit je portomonnaiequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Van roestige BX'en kan een kind niet eten!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef lipje het volgende:
[..]
die kan je alleen maar schenken aan 2CV want als hij ze moet betalen komt het ook uit je portomonnaie
Als ik weer werk heb worden dat halve BX-en.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef lipje het volgende:
[..]
die kan je alleen maar schenken aan 2CV want als hij ze moet betalen komt het ook uit je portomonnaie
Heb je genoeg slijpschijven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik weer werk heb worden dat halve BX-en.
Experienced that.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:36 schreef lipje het volgende:
Duvel, hoe is het nu met de slapeloze/gebroken nachten?
Aangifte doen vanmiddag!quote:pak lekker vanmiddag een paar uurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |