abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 mei 2013 @ 21:03:26 #1
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127040909

Mede mogelijk gemaakt door Guppyfriend O+

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 2% gewijzigd door slacker_nl op 27-05-2013 13:23:44 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127041008
Thanks Slacker. Ik zat te klooien en kon geen titel verzinnen :X 8)7
pi_127041024
Wat zijn er vandaag een hoop loopjes geweest, heerlijk om terug te lezen. Ik vind dat toch net wat leuker dan discussies over wasvoorschriften (al scheelt het weinig).

BTW, succes voor de mensen die vanavond 4 minuten moeten (front)planken.
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:05:18 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_127041042
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
*O* 2160 Mariska ***, Eindhoven VSR 10km: 00:57:07 5km: 00:28:07 *O*
Wauw, wat een mooie tijd _O_

quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn eindtijd was 35:38... geen record, maar ben dr wel best blij mee :)

*O* voor iedereen die gelopen heeft!
Serinde, heel knap gedaan, zelfs ik ben trots (en jaloers :p)
En Guppy, sorry dat ik weg was....had het eventjes gehad en het was echt koud. Tijdens de colourrun maken we het goed.
Supergoed gedaan!! En ik had je berichtje ook pas zo laat gezien, door alle gedoe, drukte en netwerkoverbelasting. Maar geeft niet hoor :) we maken het binnenkort goed ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127041147
Wat is trouwens dat planking wat ik hier al meerdere keren voorbij heb zien komen?
pi_127041163
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:57 schreef Manual het volgende:
Vandaag Colorrun gedaan in Amsterdam. Was 5km zonder tijdsregistratie, maar met veul kleuren. Het ging vooral om dat laatste :)

Ik was met een groepje van totaal 4 lopers. Nadat het startnummer afgehaald was kon men een Colorrun T-shirt, een aantal Tatoos en een zweetbandje
afhalen. We waren redelijk op tijd dus zijn we nog even wat gaan drinken en eten in een naastgelegen zwembad/sportschool.
We zagen al dat het onzettend druk was bij de drop-off van tassen etc. Dus lange wachttijden voor het brengen en het halen van spullen.
Iemand kwam op het idee om de tassen in de sportschool in een kluisje te doen. Dat scheelde weer alles bij elkaar een uur.

Start ging gefaseerd. Er waren zo'n 4 a 5 zgn. Waves (startgroepen). De start duurde daardoor best lang.
Ik schat dat wij na aankomst bij de start zo'n half uur a 3 kwartier moeten wachten.
Het tempo was erg laag en het ging zoals gezegd meer om alles eromheen.
Om de Km stond een groep van de organisatie klaar om je onder te gooien met een kleur poeder.
Het merendeel van de deelnemers was vrouw. Dat had ik ook wel een beetje verwacht :)
Ons groepje heeft er zo'n 37 min over gedaan.

Na de finish kreeg men een zakje met poeder, een mueslireep en een flesje drinken.
Men had een soort festivalterrein gecreeerd met een aantal van die festivalbarretjes, een kassa waar je munten kon kopen en een
merchandisestand. Ook was er een podium waar iedereen zich verzamelde.
Na aftellen kon je de inhoud van het zakje poeder in de lucht gooien waardoor
er uiteindelijk op elke plek van je lichaam gekleurd poeder zat.

Eigenlijk was het hartstikke leuk! Goede sfeer. Goed georganiseerd. Het blijft wel bij één zo'n evenement.
Leuk om een keer meegemaakt te hebben :)

Een aantal foto's. Ik ben de blonde :)

Voor:
[ afbeelding ]

Het podium:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Jah, ze moesten mij hebben :p
Dat valt nog best mee. Had het véél erger verwacht. Een beetje zoals dit (was op Emporium, een best groot (muziek)festival dit weekend):

Ik denk dat dat wel het laatste is waar ik op zit te wachten op een festival...
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:07:11 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_127041185
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:48 schreef Zwabberhark het volgende:
De medaille was oranje.
"De medaille was oranje."

Wat is dat nou weer?? Zo'n tof verslag en dan dat. Doe eens een foto dan :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 26 mei 2013 @ 21:07:22 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127041199
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Manual het volgende:
Thanks Slacker. Ik zat te klooien en kon geen titel verzinnen :X 8)7
NP.

@Planking vraag, zie laatste spoiler in de OP.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127041303
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

NP.

@Planking vraag, zie laatste spoiler in de OP.
Ja die had ik wel gezien.. Maar snap niet wat het inhoud :)
pi_127041471
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef CRX_master het volgende:
Wat is trouwens dat planking wat ik hier al meerdere keren voorbij heb zien komen?
Tegenwoordig bedoelen we met planken volgens mij meer slapen. Het kan ook een bepaalde oefening zijn waarmee je buikspieren / core stability traint. Afhankelijk van de context ;)
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:13:16 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_127041590
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:33 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

ik weet niet welk vak jij had....maar ik vond het in het een na laatste vak toch best lang duren :p
en als ik na ga rekenen ben ik rond half2 gestart ipv kwart over 1

trouwens beetje spijt dat ik weer geen foto's heb gemaakt/laten maken en mijn medialle niet heb laten graveren :{
Er komen nog foto's online he ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:14:53 #12
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127041688
`Levitas, je inschrijving is verwerkt :Y

We hebben nu 20 personen, die ingeschreven zijn, dus 3 teams plus 2, heb nog 5 mensen ovb staan en van 1 persoon die had aangegeven mee te doen, heb ik nog geen info binnen. Dus op naar de 4 teams :D En mocht je nog mee willen doen bij de Ekiden, just let me know :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 26 mei 2013 @ 21:18:00 #13
92409 Twinky
Little star.
pi_127041917
Wat leuk, die verslagen van de colorrun! Ik ga naar Colours by the Sea, wat volgens mij een puinhoopje wordt :') de mails van de organisatie zijn rommelig, vol spelfouten en gewoon gek :D

Ach, vast heel gezellig.
pi_127042011
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Twinky het volgende:
Wat leuk, die verslagen van de colorrun! Ik ga naar Colours by the Sea, wat volgens mij een puinhoopje wordt :') de mails van de organisatie zijn rommelig, vol spelfouten en gewoon gek :D

Ach, vast heel gezellig.
Ach joh, gewoon uit je hoofd zetten dat het om hardlopen gaat. Dan valt de puinhoop best mee.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_127042058
quote:

Ach, vast heel gezellig.
Is inderdaad goed te merken dat het voor de 1e keer georganiseerd wordt. We zien het wel :P
  zondag 26 mei 2013 @ 21:20:14 #16
92409 Twinky
Little star.
pi_127042084
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ach joh, gewoon uit je hoofd zetten dat het om hardlopen gaat. Dan valt de puinhoop best mee.
ja inderdaad. We gaan gewoon lekker 5km in Vlissingen ons voortbewegen *)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:20:31 #17
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127042102
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Er komen nog foto's online he ;)
ja weet ik...hopelijk sta ik daar een beetje goed op. Ze hebben sowieso een foto van me gemaakt, vanmorgen toen ik op een bankje zat :)

Manual, dat valt idd nog wel mee, had veel erger verwacht. Ik ben erg benieuwd naar colours by the sea (en al die andere colourevents die als paddestoelen uit de grond schieten).
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:20:32 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_127042103
quote:

Ach, vast heel gezellig.
Komt vast wel goed. Het zijn ook 5 enthousiaste vrijwilligers, superleuk dat ze het voor ons doen O+ Wordt vast heel gezellig!
pi_127042133
Ik ga ook gewoon een paar oude schoenen aandoen. Wil m'n hardloopschoenen dit niet aandoen ;)
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:23:05 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_127042302
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

ja inderdaad. We gaan gewoon lekker 5km in Vlissingen ons voortbewegen *)
Precies :D komt goed! En het gaat toch niet op tijd, dus lekker een stukje rennen.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:23:18 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127042315
hardloopschoenen waren er toch om vies te worden ;) :+
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:24:49 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_127042394
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Arquero het volgende:
Ik ga ook gewoon een paar oude schoenen aandoen. Wil m'n hardloopschoenen dit niet aandoen ;)
Oh, ik doe gewoon m'n gewone schoenen aan hoor. Is weer eens wat anders dan vaal bruin grijze modder kleur :)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:26:25 #23
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127042502
Dit vond ik nou leuk van de colorrun vandaag:

zondag 26 mei 2013 @ 21:27:09 #24
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_127042558
Ook ik heb vandaag de 10km in Leiden gelopen. Ik was een van die business runners die zo lekker in de weg liep :P

We moesten van tevoren een streeftijd opgeven, dus ik ging voor 52m30s, omdat een nieuw PR zou betekenen. Ik moest dus weg op 5m15s per kilometer.
In de 10 minuten voor de start lukte het m'n Garmin niet om een GPS fix te krijgen. Best klote starten, als je geen idee hebt op wat voor tempo je weg gaat. Bij gaat juist die eerste kilometer vaak veel te snel. Maar goed, na 700m besloot de Garmin het toch te gaan doen, dus kon ik me gaan richten op km tijden. Die kon ik net boven de 5 minuten houden, dus dat ging heel lekker.
Ik had alleen geen idee hoelang ik over die eerste 700m gedaan had, dus ik verwachte niet aan de 50 minuten te komen. Totdat ik de laatste bocht genomen had en de klok net onder de 50 minuten zag tikken. Snel nog een soort van eindsprint er uit geperst en nu maar afwachten of die snel genoeg was...

Maar goed, waarom zou ik zeuren om die paar seconden: gewoon 3 minuten van mijn PR af !! *O*

Ik vond het trouwens een erg leuke en goed georganiseerde run, zo dwars door de binnenstad van Leiden. En de business teams werden echt in de watten gelegd in de Stadsgehoorzaal: Eten en drinken genoeg en maar 100 meter van het startvak af.

Edit:
Tijd staat inmiddels online:
bruto 50:15
netto 50:04
:+
pi_127042609
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

"De medaille was oranje."

Wat is dat nou weer?? Zo'n tof verslag en dan dat. Doe eens een foto dan :P

Volgens mij dezelfde als vorig jaar.
pi_127042686
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:26 schreef slacker_nl het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het was toch een COLOUR run? Geen WHITE run?
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:29:43 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_127042757
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nawww liev!! O+
pi_127042809
Colour Walk

EDIT: Nu weet ik wel zeker dat ik die hier in Dublin niet ga doen. Was nog een beetje aan het twijfelen maar volgens mij ga ik er echt niks aan vinden als ik de foto's zo zie.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  zondag 26 mei 2013 @ 21:32:42 #29
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127042956
ik hoop dat mijn kindjes ook gaan hardlopen O+ verplicht ik ze ook om mee te doen aan de marikenloop en colourrun ~O> O+
(wist trouwens niets dat het bij de marikenloop mocht, maar de jongste deelneemster was 7 :) )
  zondag 26 mei 2013 @ 21:33:20 #30
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127043006
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het was toch een COLOUR run? Geen WHITE run?
Dat viel mij ook op. Maar sommige zaten ONDER en andere waren wit. Ben ook nog geknuffeld door een gekleurde dame, moet zo even m'n jas uitkloppen. En iemand wilde me ook onderspuiten met eoa kleurstof, maar de wind blies het weg. Ik stond echt zo te kijken van, "Now what?!", ze rende maar weg toen.. hehehee. Best grappig allemaal.
pi_127043322
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik hoop dat mijn kindjes ook gaan hardlopen
Kinderen horen zich juist af te zetten tegen hun ouders. Anders zijn ze kansloos in deze maatschappij.

Nee, als je echt van ze houdt dan hoop je dat ze groot worden met PlayStation, McDonald's en een 3 voor gymles.
pi_127043393
Ik heb ook heel lekker gelopen! Vanmorgen eerst er heen, toen ik kwam was alles al wel goed aangegeven, liep met de stroom mee naar het terrein. T-shirt afgehaald, even getwijfeld maar toch m'n rondje Tilburg shirt aan gehouden voor vandaag. Daarna richting omkleden, had m'n hardloopkleren onder m'n trui en spijkerbroek dus da's altijd makkelijk. Kleren/tas in een kluisje gepropt, en naar het startvak. Het ging net regenen vlak voor de 10km start! Warming-up vind ik niet zo fijn, als ik ga springen, hupsen of rekken voor het lopen, heb ik eerder dat ik iets verrek, ben ik geen fan van. Was natuurlijk al in beweging lopen van het station, rondlopen over het terrein, da's meer mijn ding, thuis doe ik juist achteraf wat van die dingen.

Intussen was de regen wel wat frisjes, ik had m'n jasje nog aan maar wilde het voor de start omknopen en miste het overzicht om te zien dat de daadwerkelijke start nog een heel stuk verderop was. Uiteindelijk moesten we nog wel een kwartier langzaam in de massa wandelen. Maar wel fijn dat je zo, nadat je eenmaal de nauwe doorgang van de start gepasseerd was, ook de ruimte had! Kon daardoor goed van start, toch nog niet al te snel begonnen maar het was niet zo'n gedrang als ik elders wel heb meegemaakt.

Vlak na de start liepen we Nijmegen al uit, en kwam er een stukje heel ruw asfalt. Op dat soort weggetjes die het bos in gaan en doodlopen, of echt alleen voor recreatie zijn, wordt vaak veel minder onderhoud gepleegd en is het wegdek vaak veel slechter dan op gewone doorgaande wegen. Liep nog wel goed maar ik hoopte dat het zo niet door zou gaan tot aan het zweefvliegveld!

Gelukkig een stukje verder onverhard/halfverhard, dat ging lekker. Beetje glad van de regen maar niet te. Ik liep best lekker, mee met de stroom, haalde zo nu en dan iemand in en werd soms ingehaald maar de startvakken leken aardig te kloppen, niet alsof ik constant ingehaald werd of enorm moest slalommen. Voor ik het wist was er eerst water (niet nodig met dit weer, en ook geen last van stilstaande drinkers), en toen de afslag naar rechts van de Groesbekerweg. Hier weer meer publiek, leuk wel als er zoveel mensen staan. Bij Malden het bos weer in, tweede waterpost (ong 6km) ook doorgelopen.

Ergens rond de waterpost liep ik zo lekker dat ik toen ik werd ingehaald door iemand die echt een pasje sneller liep, besloot het er op te wagen en die een stuk als haas te gebruiken. Ook wat versneld, en dat ging prima! Plan bij het 'aanhaken' was het van 6-7km vol te houden, maar ik liep lekker, het 8km bordje kwam ook voorbij, toen alweer dichterbij Nijmegen en in de bocht allerlei publiek die riepen nog 1 1/2 kilometer! Tempo zat er in! Zo zelfs dat een stukje na die bocht ik naast m'n haas kwam en haar zelfs voorbij liep. Bij het passeren nog bedankt :) en toen weer verder want wedstrijdtempo is niet bedoelt voor lange conversaties :p

Laatste stuk naar de finish had ik nog wat over voor een redelijke eindsprint, en een voor mij prima tijd neergezet. Heel tevreden!
Myranya Vrouwen45 bruto 1:11:36 netto 0:56:47 5km 0:29:04
  zondag 26 mei 2013 @ 21:41:03 #33
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127043549
wat een prachtige prestaties dit weekend!
en natuurlijk een extra schouderklopje voor Bonobo! wat een klasse debuut!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_127043674
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vond dat de dag voor de Rotterdamse marathon zo leuk. Heel veel scholen deden mee met de kindermarathon en daar zag je ook echt veel kinderen tussen lopen zonder conditie en met overgewicht. Die werden dan wel weer heel hard aangemoedigd. Zeker in steden als Rotterdam zijn er helaas te veel kinderen die te weinig bewegen, dan zijn dit soort initiatieven altijd erg cool vind ik.
pi_127043877
Zo, ik ga met een brede grijns mijn bed eens opzoeken. Ben echt op en mag morgen om 4:30 op om te werken, yay!

Het is vandaag al vaak gezegd, maar wát een prestaties FOK!'ers! We hebben allemaal super gelopen. _O_ Voor sommige betekende dit een PR, voor sommige net niet. Maar wat het belangrijkste is, is dat we allemaal genoten hebben. En als ik de verhalen zo zie, is dat zeer zeker het geval geweest! *O*
pi_127044108
Slacker Kun je ons toevoegen aan de OP?

1
2
3
[b]31 mei - [ url=http://www.veluwezoomloop.nl/]Veluwezoomloop (Dieren)[/url][/b]
[*]Gogo83
[*]mosselmossel

De eerste wedstrijd van Gogo! *G*
pi_127044117
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef Levitas het volgende:
Zo, ik ga met een brede grijns mijn bed eens opzoeken. Ben echt op en mag morgen om 4:30 op om te werken, yay!

Het is vandaag al vaak gezegd, maar wát een prestaties FOK!'ers! We hebben allemaal super gelopen. _O_ Voor sommige betekende dit een PR, voor sommige net niet. Maar wat het belangrijkste is, is dat we allemaal genoten hebben. En als ik de verhalen zo zie, is dat zeer zeker het geval geweest! *O*
Las ik nou dat jij ook mee ging doen met de Ekiden? ^O^
  zondag 26 mei 2013 @ 21:54:43 #38
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_127044353
Even alle verslagen terug gelezen: Wat een hoop toppers hier !!! *O* *O* *O*
Allemaal super gedaan _O_ _O_

En Mascleta: Shit man, dat ziet er vervelend uit. Beterschap !!
  zondag 26 mei 2013 @ 21:55:33 #39
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127044411
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Kinderen horen zich juist af te zetten tegen hun ouders. Anders zijn ze kansloos in deze maatschappij.

Nee, als je echt van ze houdt dan hoop je dat ze groot worden met PlayStation, McDonald's en een 3 voor gymles.
als ze 7 zijn toch nog niet!? dan zijn ze toch nog wel lief? :@
en tja, die playstation, laptop, iphone kom je denk ik niet meer onderuit nu...
pi_127044424
Met al die prestaties van vandaag voel ik bijna de druk om volgende week zelf ook rond m'n PR te moeten lopen, of liever 'm kneiterhard verbreken, terwijl dat niet echt in de planning stond. Al vind ik het eigenlijke plan om de komende tijd gewoon een beetje rustigjes aan te doen en dan in september te gaan knallen ook nog steeds wel aantrekkelijk :D

SPOILER
pi_127044553
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef mosselmossel het volgende:
[ code verwijderd ]

Ja! Zin in!! :D
pi_127044681
Oh ja, stipstreepje, die barefooter zal ik wel geweest zijn! Heb verder niemand op blote voeten gezien, en bij het vele commentaar ook niet eentje die iets opmerkte als 'nog eentje' oid. Wit shirt met Tilburg opdruk, witte asics pet, zwarte capri, jas om m'n middel, en dit bandje, want daar vroeg ook iemand naar:
https://www.facebook.com/(...)86739&type=1&theater (sorry voor de link, krijg met ipad geen foto gepost op de normale manier??).
Ik heb nog naar jullie uitgekeken maar wist alleen het guppy-shirt, helaas niet gezien. Was ook echt heel druk!

Andere lopers ook gefeliciteerd, mooie verslagen!
  zondag 26 mei 2013 @ 21:59:48 #43
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127044722
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:55 schreef hatsaflats het volgende:
Met al die prestaties van vandaag voel ik bijna de druk om volgende week zelf ook rond m'n PR te moeten lopen, of liever 'm kneiterhard verbreken, terwijl dat niet echt in de planning stond. Al vind ik het eigenlijke plan om de komende tijd gewoon een beetje rustigjes aan te doen en dan in september te gaan knallen ook nog steeds wel aantrekkelijk :D

SPOILER
Incl. een ultramarathon ala Ropa en kleine week erna een HM. Strakke planning! oO<
pi_127044927
quote:
6s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Incl. een ultramarathon ala Ropa en kleine week erna een HM. Strakke planning! oO<
Dat is wel heel ver weg planning. Meer het rustig aan evenementen hobbelen en het PR's laten regenen. Beetje jammer dat dat voor mij waarschijnlijk niet gaat werken, maar zo rond de 52 vind ik eigenlijk ook wel prima. Dat is alsnog een stuk sneller dan ik in training zou lopen, zonder dat ik mezelf de pleuris in ren.
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 22:07:52 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_127045319
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef mosselmossel het volgende:
[ code verwijderd ]

Wat leuk :) hoeveel gaan jullie lopen??
  zondag 26 mei 2013 @ 22:08:45 #46
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127045384
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
Dat is wel heel ver weg planning. Meer het rustig aan evenementen hobbelen en het PR's laten regenen. Beetje jammer dat dat voor mij waarschijnlijk niet gaat werken, maar zo rond de 52 vind ik eigenlijk ook wel prima. Dat is alsnog een stuk sneller dan ik in training zou lopen, zonder dat ik mezelf de pleuris in ren.
Dat klinkt hoe dan ook wel als een goed plan. Je loopt genoeg wedstrijdjes zag ik net, dus denk wel dat je een Yurretje kan doen.
pi_127045492
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat leuk :) hoeveel gaan jullie lopen??
We gaan de 5 doen. Doe je ook mee? Het is vlakbij :)

@slacker, zou je er nog 5km bij kunnen zetten? Je bent een schat!
  zondag 26 mei 2013 @ 22:17:26 #48
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127045947
Net besloten dat ik toch door wil gaan trainen voor de 10km. Waarschijnlijk wel weer met Evy, want zonder lukt waarschijnlijk niet. Heb ook nog dat B210k op mn foon staan, mocht ik evy moe zijn kan even omschakelen.

Ik zag vanmiddag wel nog een paar vrouwen met de tekst "ik ben fier op u" op hun t-shirt staan, toen moest ik toch wel even lachen. :D
pi_127046061
Die color-run verhalen en foto's bevestigen precies mijn verwachtingen en zou echt niks voor mijn zijn...

Goede prestaties verder allemaal!

Wordt je bij van die grotere evenementen trouwens nooit op je voeten getrapt Sheriam? Dat lijkt mij nog een van de grootste risico's van het blootvoetslopen, dat mensen heel lomp ineens op je tenen staan of zo... :X

Vandaag was ook wel weer goed te zien hoeveel verschillende looptechnieken er toch zijn. :D Verkrampte zelf ook een klein beetje rond de 18 kilometer, maar overal gezien wel blij met hoe ik loop de laatste tijd. Haalde ook nog een meisje in wat echt perfect liep, middenvoet landing, soepel, zag er echt effortless uit (liep ook schema 1:35 of zo, wat flink rap is voor vrouwen). _O_

Heb nu de komende periode amper wedstrijden in de planning staan. Eigenlijk voor het eerst dit jaar, in toch wel m'n beste eerste maanden van het jaar in jaren. Blessurevrij doorgekomen, meer gelopen dan ooit, eerste marathon gelopen, PR op 10 kilometer verbeterd, meer halve marathons gelopen in mei dan normaal in een heel jaar zo ongeveer en ook eindelijk weer eens onder de 1:30 op de halve, tevreden. _O_

Nu nog een paar wedstrijdjes in de komende maanden uitzoeken en weer vlammen rond september / oktober. *O*
Jack does it in real time...
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 22:20:03 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_127046109
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

We gaan de 5 doen. Doe je ook mee? Het is vlakbij :)

@slacker, zou je er nog 5km bij kunnen zetten? Je bent een schat!
Ik kan niet op 31 mei :(
pi_127046269
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik kan niet op 31 mei :(
jammer :(
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 22:24:26 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_127046346
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

jammer :(
Ja :( maar ik kom wel naar Colors by the Sea *O*
  zondag 26 mei 2013 @ 22:34:05 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127046868
Back home ~:)

Ik ging "even" bijlezen :{w Prachtige prestaties & verslagen van de Roparunners Yur & MD, Bonobo (mooie tijd!) en álle andere renners (wat waren er veel dit weekend :o )!!

Was de spierpijn in mijn kuiten van "de kloof" net gister wat gezakt, word ik me afgelopen nacht toch wakker met een hell-of-a-kuitkramp :X Zo eentje zodat je 's ochtends de voet niet meer plat kunt neerzetten :o Het is echt slopend, zo'n vakantie ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 23:04:04 #54
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127048398
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Levitas het volgende:
-snip- Mooi verhaal van levitas
http://www.endomondo.com/workouts/194863275/8850231
super gedaan! en petje af voor je tijd!
en wijze woorden van "opa".
ga nu niet als een dolle op langere afstanden trainen. Leer van mijn fouten en hou je langere duurlopen beperkt tot 1 per week, zie november 2012 bij mijn overzicht op endomondo
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_127048435
Ook ik heb vandaag The Color Run gelopen! :D

Tijd heb ik niet bijgehouden, ik liep ook niet om tijd maar gewoon omdat het leuk is. :9 Wel alles hardgelopen, ik denk dat ik er ongeveer een half uur over deed? Gewoon een normale tijd, haha.

Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel. -O- Iemand die dé gouden tip heeft?

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 23:06:13 ]
  zondag 26 mei 2013 @ 23:07:38 #56
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127048584
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd heb ik niet bijgehouden, ik liep ook niet om tijd maar gewoon omdat het leuk is. :9 Wel alles hardgelopen, ik denk dat ik er ongeveer een half uur over deed? Gewoon een normale tijd, haha.

Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel. -O- Iemand die dé gouden tip heeft?
decathlon amsterdam.
ik vind het een top winkel!
Ecosia
pi_127049274
kreeg net een smsje van mijn vader.

ze hebben de top van de mont ventoux gehaald!!! mijn moeke 22km hardlopend en mijn pa twee keer op de racefiets. super trots op hun!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_127049437
Ben wel een beetje competitief ingesteld dus het lijkt me ook wel leuk om eens aan een wedstrijd/trimloop mee te doen, ook om dan iets te hebben om naartoe te werken. Is er ergens op internet een overzicht te vinden van waar wedstrijden gehouden worden (behalve de lijst in de OP :P)? Regio Amsterdam :).
pi_127049514
Hardloopkalender.nl ofzoiets.
Ja doei.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:28:11 #60
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_127049653
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:27 schreef GlenHighland het volgende:
Ook ik heb vandaag de 10km in Leiden gelopen. Ik was een van die business runners die zo lekker in de weg liep :P

We moesten van tevoren een streeftijd opgeven, dus ik ging voor 52m30s, omdat een nieuw PR zou betekenen. Ik moest dus weg op 5m15s per kilometer.
In de 10 minuten voor de start lukte het m'n Garmin niet om een GPS fix te krijgen. Best klote starten, als je geen idee hebt op wat voor tempo je weg gaat. Bij gaat juist die eerste kilometer vaak veel te snel. Maar goed, na 700m besloot de Garmin het toch te gaan doen, dus kon ik me gaan richten op km tijden. Die kon ik net boven de 5 minuten houden, dus dat ging heel lekker.
Ik had alleen geen idee hoelang ik over die eerste 700m gedaan had, dus ik verwachte niet aan de 50 minuten te komen. Totdat ik de laatste bocht genomen had en de klok net onder de 50 minuten zag tikken. Snel nog een soort van eindsprint er uit geperst en nu maar afwachten of die snel genoeg was...

Maar goed, waarom zou ik zeuren om die paar seconden: gewoon 3 minuten van mijn PR af !! *O*

Ik vond het trouwens een erg leuke en goed georganiseerde run, zo dwars door de binnenstad van Leiden. En de business teams werden echt in de watten gelegd in de Stadsgehoorzaal: Eten en drinken genoeg en maar 100 meter van het startvak af.

Edit:
Tijd staat inmiddels online:
bruto 50:15
netto 50:04
:+
Glen, waar zie jij de tijd die je gelopen hebt, want ik kan het nog niet zien bij de uitslagen op de site.
pi_127049655
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Hardloopkalender.nl ofzoiets.
^O^
  zondag 26 mei 2013 @ 23:31:23 #62
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_127049844
quote:
[ afbeelding ]

Dat ziet er al een stuk gekleurder uit, leuk!

Bij de h&m hebben ze ook hardloop/sportspul...mssn is dat wat voor je.
pi_127050163
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:07 schreef Jumparound het volgende:

[..]

decathlon amsterdam.
ik vind het een top winkel!
Die in Rotterdam is ook erg goed!

Ik blijf het bizar vinden hoe snel de opbouw gaat van het hardlopen. Waar een loopje naar de tram me al half een hartritmestoornis bezorgde, heb ik net 2x8 minuten gelopen O+. Zou de 5 km dan toch in aantocht zijn? En dan de 8, en 10....
  zondag 26 mei 2013 @ 23:48:14 #64
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_127050610
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef AlexN het volgende:

[..]

Glen, waar zie jij de tijd die je gelopen hebt, want ik kan het nog niet zien bij de uitslagen op de site.
Sinds 21:30u via de knop 'uitslagen' op de site. Daarvoor werkte het nog niet.
Ik weet alleen niet of ze alles er al opgezet hebben of dat ze dat gefaseerd doen.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:57:45 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127051007
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik blijf het bizar vinden hoe snel de opbouw gaat van het hardlopen. Waar een loopje naar de tram me al half een hartritmestoornis bezorgde, heb ik net 2x8 minuten gelopen O+. Zou de 5 km dan toch in aantocht zijn? En dan de 8, en 10....
daar ben je zo :)
Ecosia
pi_127051301
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef winterstorm666 het volgende:
kreeg net een smsje van mijn vader.

ze hebben de top van de mont ventoux gehaald!!! mijn moeke 22km hardlopend en mijn pa twee keer op de racefiets. super trots op hun!
Knap hoor! ^O^ Ik vond het met de auto al een hele tocht.
pi_127052679
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef DeeBee het volgende:
Wordt je bij van die grotere evenementen trouwens nooit op je voeten getrapt Sheriam? Dat lijkt mij nog een van de grootste risico's van het blootvoetslopen, dat mensen heel lomp ineens op je tenen staan of zo... :X

Vandaag was ook wel weer goed te zien hoeveel verschillende looptechnieken er toch zijn. :D Verkrampte zelf ook een klein beetje rond de 18 kilometer, maar overal gezien wel blij met hoe ik loop de laatste tijd. Haalde ook nog een meisje in wat echt perfect liep, middenvoet landing, soepel, zag er echt effortless uit (liep ook schema 1:35 of zo, wat flink rap is voor vrouwen). _O_
Bedoel je tijdens het hardlopen, of in de drukte bij bijvoorbeeld de medailles ofzo? Bij het hardlopen zelf is nog nooit iemand op m'n voet gaan staan, gaat ook niet zo makkelijk, als je zo in het gedrang komt dat je letterlijk op elkaars voeten stapt tijdens het hardlopen dan riskeer je toch wel een valpartij of zoiets, ook met schoenen. Tijdens het langzame geschuifel in een massa maak ik me er geen zorgen om, net zomin als ik bang ben voor elk iets groter steentje of elk stukje glas. Het is zeldzaam maar de enkele keer dat 't gebeurd is in al die jaren was 't geen ramp, de persoon die op me ging staan schrok zich rot en ik schrik niet eens. Voeten zijn niet van porselein, kunnen echt wel een stootje hebben. Alleen als ik in een overvolle trein toevallig zie dat ik naast iemand sta die van die naaldhakken aan heeft, dan draai ik me liever met m'n rug naar haar toe, dat zou wel harder aankomen! Maar zelfs daar kijk ik niet speciaal naar. Ik vertrouw mijn voeten, denk aan ze als stevig en sterk ipv kwetsbaar zoals de meeste mensen die gewend zijn aan schoenen, en al zo'n 18 jaar (met & zonder hardlopen) terecht, geen incidenten. Het meest riskante, wat ook echt pijn doet, is je (kleine) teen lelijk stoten.. in een pikdonker bos ofzo ben ik wel voorzichtig, of in diepe bladeren buiten het pad. Maar hoe vaak kom je tegenwoordig op plekken die zo donker zijn dat je de grond niet kan zien, zeker als vrouw alleen, meestal toch al niet zo'n strak plan :P Heb een keer of 3 een nachtelijk bos spel gehad waarbij ik niet helemaal mee kon/durfde komen wat snelheid betreft, en 't was de stronken/boomwortels waar ik aan dacht, niet 'ergens op gaan staan'.

Loopstijl, ja, leuk dat je daar over schrijft, had ik ook nog een opmerking over willen maken! Op een gegeven moment zat ik achter iemand die echt heel erg met haar benen naar buiten zwabberde bij elke stap, werd er bijna wiebelig van toen ik er recht achter liep! Soms zie je ook wel eens iemand die met z'n armen maait alsof ze door de lucht probeert te zwemmen, hele bovenlichaam werkt mee (of tegen?)... Er zitten erbij waarvan ik me afvraag hoe ze 'm uit kunnen lopen! Maar dat kan blijkbaar wel, ook de 10 en zag zo'n armwieker laatst op de 13 in Tilburg.
pi_127052723
blah, laat en ipad
pi_127055278
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Las ik nou dat jij ook mee ging doen met de Ekiden? ^O^
Yup, heb vrij gekregen! :)
pi_127055306
Wat is het toch leuk, al die enthousiaste verslagen en lopers van dit weekend! ^O^

Bijna beschamend om vandaag pas les 12 van Evy te gaan lopen. :@
Toch voor mij al heel bijzonder, en omgeving is blijkbaar verbaasd dat ik het al zo 'lang' vol hou. Jij??? JA, IK JA. ;) Maar goed, nog een hoop lessen te gaan, week 4 zit er bijna op. Maar ik kom er wel. ;)
pi_127055313
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 06:06 schreef Muis84 het volgende:
Maar ik kom er wel. ;)
Zeker weten. Voorlopig ben je al 4 weken bezig en nog steeds gemotiveerd: dat gaat goedkomend :Y
pi_127055317
quote:
[ afbeelding ]

De Hema heeft ook hardloopkleding. Webshop doet het nu ff niet, maar in je later wel ff kijken.
Of de Lidl heeft regelmatig kleding in de aanbieding, maar moet je maar net geluk hebben dat jouw maat erbij zit.
  maandag 27 mei 2013 @ 06:22:00 #73
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127055323
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 06:14 schreef Arquero het volgende:

[..]

Zeker weten. Voorlopig ben je al 4 weken bezig en nog steeds gemotiveerd: dat gaat goedkomen :Y
dit dus
pi_127055333
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 06:14 schreef Arquero het volgende:

[..]

Zeker weten. Voorlopig ben je al 4 weken bezig en nog steeds gemotiveerd: dat gaat goedkomend :Y
Thanks! :) Moet ook zeggen dat ik veel aan dit forum en jullie heb, hoor. :@ Even een paar pagina's lezen zorgt al voor zin in lopen! ;) Ik wacht nog steeds op de momenten dat ik mezelf de deur echt uit moet slepen, dat schijnt vooral in het begin te zijn. Tot nu toe nog niet echt gehad. Motivatie en wil is er zeker! Alleen soms jammer dat m'n omgeving wat minder geïnteresseerd/enthousiast is. :@ Maar gelukkig doe ik het voor mezelf, en ik ben toch best trots op mezelf; against all odds, doe ik het toch maar.
Einde ego-post. Excuus. :)
pi_127055340
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 06:19 schreef Arquero het volgende:

[..]

De Hema heeft ook hardloopkleding. Webshop doet het nu ff niet, maar in je later wel ff kijken.
Of de Lidl heeft regelmatig kleding in de aanbieding, maar moet je maar net geluk hebben dat jouw maat erbij zit.
Hema, inderdaad. Verder ook (heel) veel outletshops op internet, waar je voor een klein bedrag kleding uit een paar seizoenen geleden kan kopen. Nu weet ik niet hoe modebewust je bent, maar een zwarte tight uit een oude collectie zal niet echt verschillen van een tight uit de collectie van nu. Een outlet die ik zo weet is plutosport, maar er zijn er vast nog meer.
pi_127055343
Muis, ik doe met je mee hoor! Ik ben de least likely person on the planet om hardloper te zijn, maar zo heel, heel langzaam aan begint het te komen. Gewoon trots op jezelf zijn, dan komt de rest van de wereld later wel.
pi_127055345
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 06:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Muis, ik doe met je mee hoor! Ik ben de least likely person on the planet om hardloper te zijn, maar zo heel, heel langzaam aan begint het te komen. Gewoon trots op jezelf zijn, dan komt de rest van de wereld later wel.
Nee hoor, dat ben ik al.
Laat ik zo zeggen, mijn vrouw had gisteren geen probleem om mij uit de horde hardlopers te halen. :D

Maar inderdaad, gewoon rustig opbouwen, lekker constant naar buiten gaan en komt vanzelf wel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127055527
Goedemorgen :9

Ik moet echt aan mijn looptechniek werken. Als ik een beetje aan mijn scheen voel, voel ik nog steeds wat pijn. Wel minder al. Ik maak nog steeds een haklanding, ik probeer er meer op te letten maar ik vind het toch nog erg lastig allemaal. Ik ga denk ik weer goed op de maat van de muziek letten om kleinere stappen te maken. Loop nu op 165, en wanneer dat goed gaat wil ik naar 170 en kijken of ik later richting de 180 kan.
Ik denk dat ik mijn benen wat meer naar achter moet zwaaien (hakken billen zeg maar :P). Op veel filmpjes waar ze goede looptechnieken laten zien (zeggen ze dan :+) zie ik dat de voet best ver omhoog gaat richting de billen, mijne blijven nog wat dichter bij de grond.

Vanmiddag even proberen :P
  maandag 27 mei 2013 @ 07:35:24 #79
404115 triskellen
sjokt moedig verder
pi_127055582
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:23 schreef valleilijn het volgende:
Ben wel een beetje competitief ingesteld dus het lijkt me ook wel leuk om eens aan een wedstrijd/trimloop mee te doen, ook om dan iets te hebben om naartoe te werken. Is er ergens op internet een overzicht te vinden van waar wedstrijden gehouden worden (behalve de lijst in de OP :P)? Regio Amsterdam :).
21 juni is er s' avonds een loopje in het Amsterdamse bos. Midzomernachtcross.
  maandag 27 mei 2013 @ 07:39:27 #80
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_127055599
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

zit er een Decathlon in R'dam???? :o
waar?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 mei 2013 @ 07:39:46 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127055601
Mogguh,

ik had sinds ik plankte continue neiging tot lage rugpijn (daarom planken niet uitgebreid en bij anderhalve minuut blijven hangen). Maar sinds zaterdag, ongeveer een uurtje of 2 na die 14KM doet m'n rug écht zeer }:|
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 07:48:26 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_127055675
Dat is stom :( voorlopig maar even niet meer planken dan
pi_127055705
quote:
18s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh,

ik had sinds ik plankte continue neiging tot lage rugpijn (daarom planken niet uitgebreid en bij anderhalve minuut blijven hangen). Maar sinds zaterdag, ongeveer een uurtje of 2 na die 14KM doet m'n rug écht zeer }:|
Hee, niet gek gaan doen he? }:|
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 mei 2013 @ 07:58:52 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127055760
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is stom :( voorlopig maar even niet meer planken dan
Nee precies
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:51 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hee, niet gek gaan doen he? }:|
Ziet er naar uit dat ik sowieso pas woensdag weer kan lopen dus dan zal 't wel over zijn :)
  maandag 27 mei 2013 @ 08:03:25 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127055802
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef E.T. het volgende:

[..]

waar?
Dat zou ik ook wel willem weten! :Y
  maandag 27 mei 2013 @ 08:06:27 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127055829
Swets, ik heb de laatste tijd ook veel rug en plank oefeningen gedaan en idd ook rugpijn, maar lastig te duiden hoe wat waar. Nu ik overgegaan ben naar de volgend spiergroep is het weg en was het denk ik toch, wat ik hoopte, domweg spierpijn in het hele spiercorset onderin zeg maar. Incl. mijn zij. Ik heb er 1 nacht zelfs ibuprofen voor geslikt omdat ik wakker werd van de spierpijn. :')
pi_127055926
Goedemorgen, wat een heerlijk weer, zou het dan nu toch eindelijk toch lente worden? Net Evy les 23 voor de 5e keer, wou eigenlijk nog wel een rondje extra, zo lekker is het buiten.
pi_127055972
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goedemorgen, wat een heerlijk weer, zou het dan nu toch eindelijk toch lente worden? Net Evy les 23 voor de 5e keer, wou eigenlijk nog wel een rondje extra, zo lekker is het buiten.
Voor de 5e keer?
Ow, en mogguh allemaal :)
pi_127055994
Langzaam maar zeker begin ik spierpijn in m'n bovenbenen en hamstrings te voelen. Een goede spierpijn wel, die je zo "Ik heb écht goed m'n best gedaan" doet laten voelen :)

Morgen op m'n gemak een half uurtje op m'n nieuwe schoenen lopen. Heb er nu al zoveel zin in!
  maandag 27 mei 2013 @ 08:23:38 #90
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127056014
Ik hou nog even rust ivm pijn in mijn schenen. Nog steeds niet over uit wat het is, maar beter te veel rust dan te weinig.

Erg veel last van stress op het moment dus letterlijk bijna alles doet zeer. Maar even een paar dagen richten op ontspannen, want dit is niet echt uit te houden...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 27 mei 2013 @ 08:26:12 #91
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127056040
Iedereen nog gefeliciteerd met de mooie tijden.

Een color run zou voor mij niks zijn geloof ik, ben ik toch iets te competitief voor ingesteld. ;-)

En Mascleta, veel sterkte!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_127056129
Hmm, in mijn dorpje is volgende maand ook een loopevenement . Ik overweeg om deze gewoon eens te gaan proberen op de 5 km. Ben dan net klaar met Evy, ik zou het moeten kunnen dan zou je zeggen..
  maandag 27 mei 2013 @ 08:38:35 #93
404115 triskellen
sjokt moedig verder
pi_127056182
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:34 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, in mijn dorpje is volgende maand ook een loopevenement . Ik overweeg om deze gewoon eens te gaan proberen op de 5 km. Ben dan net klaar met Evy, ik zou het moeten kunnen dan zou je zeggen..
Ja! Gewoon doen! Ik had ook een loopje gepland aan het einde van mijn Evy. Is me goed bevallen. Soort van bevestiging dat ik nu echt die kilometers kan rennen (joggen). Bovendien ging ik ineens een stuk harder dan tijdens Evy. Beetje raar, vond dat ik bij Evy ook mijn best deed maar er zit blijkbaar meer in :)
pi_127056199
Mijn houding ziet er op deze foto niet helemaal top uit :P

pi_127056242
Wat een goede verhalen allemaal van dit weekend *O* superleuk om te lezen!!

Een speciale ^O^ voor Bonobo11 :)

Oh en CRX-master: jij wilde de 5 km goed kunnen lopen voor je met een evenement mee deed toch? Ik had voor gisteren nog nooit zo ver gelopen en ik vond het eigenlijk supertof om dan op zo'n dag voor het eerst 5 km te lopen. Was toch wat extra's! (Grappig, ik zie dat je tijdens het tikken van mijn verhaal iets over een evenement post: gewoon DOEN)

Ik had gisteren best goed geslapen maar toen ik eenmaal wakker was, kwamen de zenuwen toch wel.
We parkeerden rond kwart voor 12 onze auto (lekker dichtbij nog!) waarna ik eerst het shirtje op ging halen. Ik had geen zin om het daar te passen want ik had al mijn startnummer op mijn eigen shirt dus heb met mijn timmermansoog ( :') ) beoordeeld dat het wel goed zat. Gisteravond bij het passen bleek dat nog zo te zijn ook, het is een erg mooi shirt!

Daarna een klein rondje gelopen langs de 'markt' met loperscompany, spibelt en nog wat tentjes. Om 12 uur maar eens kijken of ik al bekenden van onze vereniging zag. Toen dat zo was maakte mijn vriend zich gauw uit de voeten, naar een vriendin die aan het terrein woont. We zijn strategisch achter een tent gaan staan want de wind was niet zo fijn als je stil stond. Niet snel daarna kwamen Guppy, mama-Gup en Tyler-Girl (met vriend) er al aan. Superleuk om jullie te ontmoeten O+

Eén van onze trainers verzorgde de warming up in het bos, erg fijn. Lekker uit de wind en rustig een beetje warm en los worden. Jammer alleen dat het daarna nog meer dan een half uur zou duren voor we daadwerkelijk richting start mochten schuifelen.

Ik zou geen vrouw zijn als ik niet nog even snel zou moeten plassen :P maar de wachtrijen bij de toilethokjes vielen erg mee. In het startvak was het merendeel met de warming up met Annemarie bezig, omdat we best achteraan in het vak stonden was de wind erg fris dus ik heb alleen een beetje staan dansen op de muziek.

Toen we eindelijk richting start mochten, duurde het best lang voor je eigenijk over de startlijn was, maar het was wel goed geregeld, je had ruimte genoeg om lekker in je eigen tempo te starten.

Dezelfde meiden hebben mij wel 4 of 5 x ingehaald :') En iedere keer zag ik ze weer wandelen. Dat gaf mij wel vertrouwen stom genoeg. Ik dacht: als ik gewoon op dit tempo blijf lopen (ik zat toen op 7:06) dan weet ik in ieder geval dat ik het haal!

Halverwege geen AA of water aangepakt, bij deze temperaturen is dat niet nodig op 5 km dus wilde niet lopen knoeien. Na km 3 kwam ik Tyler-girl opeens weer tegen ^O^ grappig dat je hele gesprekken met me hebt gevoerd in je hoofd, ik wilde ook wel wat zeggen maar was bang dat ik dan teveel buiten adem zou raken :D

Bij de laatste km liepen we het bos uit en daar stonden weer veel meer mensen langs de route. Ook veel kinderen "Jullie doen het supergoed, jullie rennen keihard, nog maar 1 km" O+
Ik wilde nog versnellen de laatste km maar ik had even niet goed nagedacht over hoe groot die afstand eigenijk is :') Toen het nog zo'n 400 meter was, stond mijn eigen trainer langs de kant "Je bent goed bezig meid!!" ^O^ Uiteindelijk mijn laatste km een minuut sneller afgelegd dan die ervoor in 6:23.
Ik heb met een big smile mijn medaille in ontvangst genomen.

Na de finish zag ik opeens het bekende Guppyshirt weer, dus nog heel even staan praten maar omdat het begon te regenen ging zij haar kluisje opzoeken voor wat warmere kleren en ben ik met mijn vriend naar de auto gelopen. Tyler-Girl helaas niet meer gezien maar wel per WhatsApp nog even contact gelegd over de resultaten en tevredenheid. Iedereen was blij *O*

Nu nog wachten op de foto's en hopen dat ik er leuk op sta.
Heb in ieder geval een leuke foto van Gup en mij vooraf, nog fris en fruitig :P
pi_127056322
Ik heb denk ik toch m'n kuiten een minibeetje overbelast door meteen vrij pittig op m'n nieuwe schoenen te gaan lopen en daarbij meteen verder aan m'n techniek ben gaan werken. Om dan zaterdag wel gewoon een duurloop te gaan lopen was misschien niet m'n verstandigste beslissing ooit. Ze zijn nog steeds gevoelig :')

Nouja, leermomentje maar. Morgen maar met het langzame groepje meelopen denk ik.
pi_127056339
Overigens wel netjes gisteren. Een man van 81 jaar heeft de 5 km nog in 37 minuten uitgelopen! ^O^

Jongste deelnemer was 4 (!) jaar.
pi_127056415
quote:
Oh en CRX-master: jij wilde de 5 km goed kunnen lopen voor je met een evenement mee deed toch? Ik had voor gisteren nog nooit zo ver gelopen en ik vond het eigenlijk supertof om dan op zo'n dag voor het eerst 5 km te lopen. Was toch wat extra's! (Grappig, ik zie dat je tijdens het tikken van mijn verhaal iets over een evenement post: gewoon DOEN)
Ik twijfel inderdaad nog wat.. een deel van mij wil zsm een evenement lopen.. andere deel zegt dat ik beter nog ff kan wachten..Ga even checken of ik 23 juni al iets te doen heb toevallig :)
  maandag 27 mei 2013 @ 08:52:55 #99
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127056417
SPOILER: slecht nieuws van/uit/in/bij een Belgische hardloopwedstrijd
  maandag 27 mei 2013 @ 08:53:29 #100
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_127056425
Wat een prachtige verhalen en fotos komen hier twee dagen langs! OMG I O+ this topic

edit:beetje ongelukkig gepost net terwijl Slacker ook postte
  maandag 27 mei 2013 @ 08:54:45 #101
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_127056449
Iedereen natuulijk goed bezig geweest gisteren. Ik zit hier trouwens even naar buiten te kijken, maar vandaag ziet het er echt super uit om te lopen. Zon en weinig wind en een strak blauwe lucht hier. Ik heb gisteren de 10k in Leiden gelopen en heb vanmiddag een sportmassage, dus ik skip vandaag even. Hoop dat het weer nog een beetje aanhoudt, want dit ziet er toch een stuk gezelliger uit dan die regen en wind.
  maandag 27 mei 2013 @ 08:58:32 #102
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127056514
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een prachtige verhalen en fotos komen hier twee dagen langs! OMG I O+ this topic

edit:beetje ongelukkig gepost net terwijl Slacker ook postte
Ach, geluk en verdriet liggen naast elkaar.
pi_127056562
quote:
Oa bij bijv PlutoSport kan je ook veel dingen terug vinden voor niet al te veel geld. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, wat 1 duur vind is voor de ander goedkoop.

Zelf zaterdagavond gelopen, totaal geen zin, maar toch toe gezet. Ging voor een klein rondje..kijken of ik tempo iets kon opschroeven.

Alleen de RunKeeper geactiveerd, geen muziek en ook geen Evy start2run op. Was wat zoeken in begin. Resultaat 3.74 km in 21:37 met avg page van 5.47, dus niet geslaagd in een tempo verhoging. Maar kwam er zo achter dat ik dus wel een vaste regelmaat heb, waar ik me lekker bij voel. :)

Ondanks de regen en wind toch redelijk voldaan gevoel aan overgehouden. Morgenavond weer stuk op de racefiets en dan do maar weer rennen.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  maandag 27 mei 2013 @ 09:06:00 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127056635
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Serinde het volgende:

Een speciale ^O^ voor Bonobo11 :)

Ik had gisteren best goed geslapen maar toen ik eenmaal wakker was, kwamen de zenuwen toch wel.
We parkeerden rond kwart voor 12 onze auto (lekker dichtbij nog!) waarna ik eerst het shirtje op ging halen. Ik had geen zin om het daar te passen want ik had al mijn startnummer op mijn eigen shirt dus heb met mijn timmermansoog ( :') ) beoordeeld dat het wel goed zat. Gisteravond bij het passen bleek dat nog zo te zijn ook, het is een erg mooi shirt!

Daarna een klein rondje gelopen langs de 'markt' met loperscompany, spibelt en nog wat tentjes. Om 12 uur maar eens kijken of ik al bekenden van onze vereniging zag. Toen dat zo was maakte mijn vriend zich gauw uit de voeten, naar een vriendin die aan het terrein woont. We zijn strategisch achter een tent gaan staan want de wind was niet zo fijn als je stil stond. Niet snel daarna kwamen Guppy, mama-Gup en Tyler-Girl (met vriend) er al aan. Superleuk om jullie te ontmoeten O+

Eén van onze trainers verzorgde de warming up in het bos, erg fijn. Lekker uit de wind en rustig een beetje warm en los worden. Jammer alleen dat het daarna nog meer dan een half uur zou duren voor we daadwerkelijk richting start mochten schuifelen.

Ik zou geen vrouw zijn als ik niet nog even snel zou moeten plassen :P maar de wachtrijen bij de toilethokjes vielen erg mee. In het startvak was het merendeel met de warming up met Annemarie bezig, omdat we best achteraan in het vak stonden was de wind erg fris dus ik heb alleen een beetje staan dansen op de muziek.

Toen we eindelijk richting start mochten, duurde het best lang voor je eigenijk over de startlijn was, maar het was wel goed geregeld, je had ruimte genoeg om lekker in je eigen tempo te starten.

Dezelfde meiden hebben mij wel 4 of 5 x ingehaald :') En iedere keer zag ik ze weer wandelen. Dat gaf mij wel vertrouwen stom genoeg. Ik dacht: als ik gewoon op dit tempo blijf lopen (ik zat toen op 7:06) dan weet ik in ieder geval dat ik het haal!

Halverwege geen AA of water aangepakt, bij deze temperaturen is dat niet nodig op 5 km dus wilde niet lopen knoeien. Na km 3 kwam ik Tyler-girl opeens weer tegen ^O^ grappig dat je hele gesprekken met me hebt gevoerd in je hoofd, ik wilde ook wel wat zeggen maar was bang dat ik dan teveel buiten adem zou raken :D

Bij de laatste km liepen we het bos uit en daar stonden weer veel meer mensen langs de route. Ook veel kinderen "Jullie doen het supergoed, jullie rennen keihard, nog maar 1 km" O+
Ik wilde nog versnellen de laatste km maar ik had even niet goed nagedacht over hoe groot die afstand eigenijk is :') Toen het nog zo'n 400 meter was, stond mijn eigen trainer langs de kant "Je bent goed bezig meid!!" ^O^ Uiteindelijk mijn laatste km een minuut sneller afgelegd dan die ervoor in 6:23.
Ik heb met een big smile mijn medaille in ontvangst genomen.

Na de finish zag ik opeens het bekende Guppyshirt weer, dus nog heel even staan praten maar omdat het begon te regenen ging zij haar kluisje opzoeken voor wat warmere kleren en ben ik met mijn vriend naar de auto gelopen. Tyler-Girl helaas niet meer gezien maar wel per WhatsApp nog even contact gelegd over de resultaten en tevredenheid. Iedereen was blij *O*

[ afbeelding ]
Leuke foto! *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127056639
Goedemorgen!
Het koste even tijd om alles bij te lezen maar wat ik begrijp zijn er veel goede wedstrijden gelopen en met veel plezier.
^O^ ^O^
Vanavond probeer ik een klein herstel rondje tussen mijn werk en avondschool te proppen want ik heb nu best wel vermoeide benen.
En ik zal eens proberen om vanavond tijdens de les een verslag(je) te typen.
  maandag 27 mei 2013 @ 09:07:47 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127056660
quote:
Perry sport heeft een goedkope lijn hardloopkleding.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 27 mei 2013 @ 09:16:52 #107
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_127056804
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Perry sport heeft een goedkope lijn hardloopkleding.
inderdaad. INQ heet dat. Bevalt mij prima.
heitieh
  maandag 27 mei 2013 @ 09:19:59 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127056857
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Mij ook :) heb een lange legging en mouwloze top van het merk. H&M is ook niet duur,maar ik moet zeggen dat die wat minder ondersteunend is. INQ is dan beter.
  maandag 27 mei 2013 @ 09:26:01 #109
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127056958
Voor hardloopkleding hou ik mijn ogen open, zeker de serie van Nike Dri-Fit wil nog weleens bij zaken zoals Aktiesport in de aanbieding zijn. Heb mijn shirts (3 stuks) dan ook voor 7,50 euro per stuk gekocht. Verder heb ik bij de Roparun een heerlijk shirt gekregen en afgelopen zaterdag een mooi shirt besteld bij mijn korfbalverening, omdat ze volgend jaar 60 jaar bestaan, hebben ze een speciale jubileum kledinglijn opgezet, met lichte shirts (grootste gedeelte wit, met wat rode accenten op schouders en ter hoogte van je heupen). Kostte wel 22,50 euro, maar de shirts die ik had waren allemaal redelijk donker, dus voor de warme dagen heb ik nu ook een goed hardloopshirt.
Voor mij zal het komend jaar waarschijnlijk opletten zijn voor tights...
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_127057033
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn houding ziet er op deze foto niet helemaal top uit :P

[ afbeelding ]
Ik heb precies zo'n achterzwaai met een voet. Met één voet inderdaad, met de andere niet. Zou dat graag willen veranderen, maar vrees dat het mijn natuurlijke manier van afwikkelen is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 mei 2013 @ 09:31:18 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127057062
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

I Never Quit bevalt mij ook prima inderdaad :)
  maandag 27 mei 2013 @ 09:33:22 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127057103
Ik vind een shirt van de Halve marathon Eindhoven toch altijd wel een vette om te hebben, alleen ze zijn elkjaar zo lelijk ;( Vorig jaar een oranje :r Dit jaar deze :{ Volgens mij zelfs van gewoon katoen ;(
pi_127057191
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij zelfs van gewoon katoen ;(
Ziet er wel zo uit ja :X
  maandag 27 mei 2013 @ 09:38:44 #114
112150 Trebweb
Started running again
pi_127057207
Net weer een heerlijk loopje gehad, nog niet te warm buiten en heerlijk droog :)

http://www.endomondo.com/workouts/195108726/811632
pi_127057354
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:38 schreef Trebweb het volgende:
Net weer een heerlijk loopje gehad, nog niet te warm buiten en heerlijk droog :)

http://www.endomondo.com/workouts/195108726/811632
Netjes!
  FOK!fotograaf maandag 27 mei 2013 @ 09:47:53 #116
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127057409
Aangezien ik toch de komende tijd op bed lig om te herstellen ben ik op zoek naar leuke hardlooplectuur om mezelf cadeau te doen.

Wat zijn leuke tijdschriften of makkelijk weg te lezen boeken voor een beginnend hardloper?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  maandag 27 mei 2013 @ 09:48:42 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127057434
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Serinde het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een toffe foto! O+

Hats, ;( van je kuit!
  maandag 27 mei 2013 @ 09:50:23 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127057468
Oja en Mascleta, wat een klap heb jij gemaakt :{ Veel sterkte! Runner's World ;)
pi_127057618
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef E.T. het volgende:

[..]

waar?
Oh sorry ik was in de war, Daka sport bedoel ik :@.
pi_127057700
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Mascleta het volgende:
Aangezien ik toch de komende tijd op bed lig om te herstellen ben ik op zoek naar leuke hardlooplectuur om mezelf cadeau te doen.

Wat zijn leuke tijdschriften of makkelijk weg te lezen boeken voor een beginnend hardloper?
Runner's world leest gemakkelijk weg en vind ik ook altijd interessant. Bij een (proef)abonnement kun je ook alle nummers teruglezen op iPad, maar dan moet je wel een iPad hebben natuurlijk. Eventueel wil ik je mijn exemplaren van februari t/m juni ook toesturen.

Daarnaast leest Eat&Run van Scott Jurek in het Engels in ieder geval lekker weg, maar in het Nederlands vast ook. Born to Run van Christofer McDougall leest ook fijn. Het gaat wel allebei over afstanden die jij en ik waarschijnlijk nooit zullen lopen, maar dat neemt niet weg dat het leuk lezen is :)
pi_127057813
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Runner's world leest gemakkelijk weg en vind ik ook altijd interessant. Bij een (proef)abonnement kun je ook alle nummers teruglezen op iPad, maar dan moet je wel een iPad hebben natuurlijk. Eventueel wil ik je mijn exemplaren van februari t/m juni ook toesturen.

Daarnaast leest Eat&Run van Scott Jurek in het Engels in ieder geval lekker weg, maar in het Nederlands vast ook. Born to Run van Christofer McDougall leest ook fijn. Het gaat wel allebei over afstanden die jij en ik waarschijnlijk nooit zullen lopen, maar dat neemt niet weg dat het leuk lezen is :)
Mijn geld krijgen ze niet, bij Runner's World. Dat ze eerst maar eens met een Android App komen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127057843
Heb ook maar eens een proefabo genomen op Runnersworld. Eens kijken of het wat voor me is. Dat tientje voor 3 edities is niet teveel :)
pi_127057883
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wat een toffe foto! O+

Hats, ;( van je kuit!
:* Gewoon even een weekje iets rustiger aan. Al ben ik nu al een beetje onrustig doordat ik gisteren niet gelopen heb :')
  maandag 27 mei 2013 @ 10:12:27 #124
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127057974
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Mascleta het volgende:

ik loop dus ik besta :Y

Leuk boekje van Paul Rosenmöller met interviews met hardlopende BN'ers. Soms erg herkenbaar, soms wat minder. Oh en What I talk about when I talk about running van Murakami is ook echt fantastisch. Sowieso Murakami O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  maandag 27 mei 2013 @ 10:13:03 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127057998
Over kuiten gesproken: ik ga die van mij eens "loslopen" vandaag. Er zit nog een pijnlijk knoopje van de kramp. Je zal zo'n kramp maar hebben de nacht voor een belangrijke wedstrijd :o (daarom: intensiteit dan afbouwen)

Mooi weer 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')