Jaquote:
super gedaan! en petje af voor je tijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Levitas het volgende:
-snip- Mooi verhaal van levitas
http://www.endomondo.com/workouts/194863275/8850231
decathlon amsterdam.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
Ook ik heb vandaag The Color Run gelopen!
[ afbeelding ]
Tijd heb ik niet bijgehouden, ik liep ook niet om tijd maar gewoon omdat het leuk is.Wel alles hardgelopen, ik denk dat ik er ongeveer een half uur over deed? Gewoon een normale tijd, haha.
Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel.Iemand die dé gouden tip heeft?
Glen, waar zie jij de tijd die je gelopen hebt, want ik kan het nog niet zien bij de uitslagen op de site.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:27 schreef GlenHighland het volgende:
Ook ik heb vandaag de 10km in Leiden gelopen. Ik was een van die business runners die zo lekker in de weg liep![]()
We moesten van tevoren een streeftijd opgeven, dus ik ging voor 52m30s, omdat een nieuw PR zou betekenen. Ik moest dus weg op 5m15s per kilometer.
In de 10 minuten voor de start lukte het m'n Garmin niet om een GPS fix te krijgen. Best klote starten, als je geen idee hebt op wat voor tempo je weg gaat. Bij gaat juist die eerste kilometer vaak veel te snel. Maar goed, na 700m besloot de Garmin het toch te gaan doen, dus kon ik me gaan richten op km tijden. Die kon ik net boven de 5 minuten houden, dus dat ging heel lekker.
Ik had alleen geen idee hoelang ik over die eerste 700m gedaan had, dus ik verwachte niet aan de 50 minuten te komen. Totdat ik de laatste bocht genomen had en de klok net onder de 50 minuten zag tikken. Snel nog een soort van eindsprint er uit geperst en nu maar afwachten of die snel genoeg was...
Maar goed, waarom zou ik zeuren om die paar seconden: gewoon 3 minuten van mijn PR af !!
Ik vond het trouwens een erg leuke en goed georganiseerde run, zo dwars door de binnenstad van Leiden. En de business teams werden echt in de watten gelegd in de Stadsgehoorzaal: Eten en drinken genoeg en maar 100 meter van het startvak af.
Edit:
Tijd staat inmiddels online:
bruto 50:15
netto 50:04
![]()
Dat ziet er al een stuk gekleurder uit, leuk!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd heb ik niet bijgehouden, ik liep ook niet om tijd maar gewoon omdat het leuk is.Wel alles hardgelopen, ik denk dat ik er ongeveer een half uur over deed? Gewoon een normale tijd, haha.
Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel.Iemand die dé gouden tip heeft?
Die in Rotterdam is ook erg goed!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
decathlon amsterdam.
ik vind het een top winkel!
Sinds 21:30u via de knop 'uitslagen' op de site. Daarvoor werkte het nog niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef AlexN het volgende:
[..]
Glen, waar zie jij de tijd die je gelopen hebt, want ik kan het nog niet zien bij de uitslagen op de site.
daar ben je zoquote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die in Rotterdam is ook erg goed!
Ik blijf het bizar vinden hoe snel de opbouw gaat van het hardlopen. Waar een loopje naar de tram me al half een hartritmestoornis bezorgde, heb ik net 2x8 minuten gelopen. Zou de 5 km dan toch in aantocht zijn? En dan de 8, en 10....
Knap hoor!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef winterstorm666 het volgende:
kreeg net een smsje van mijn vader.
ze hebben de top van de mont ventoux gehaald!!! mijn moeke 22km hardlopend en mijn pa twee keer op de racefiets. super trots op hun!
Bedoel je tijdens het hardlopen, of in de drukte bij bijvoorbeeld de medailles ofzo? Bij het hardlopen zelf is nog nooit iemand op m'n voet gaan staan, gaat ook niet zo makkelijk, als je zo in het gedrang komt dat je letterlijk op elkaars voeten stapt tijdens het hardlopen dan riskeer je toch wel een valpartij of zoiets, ook met schoenen. Tijdens het langzame geschuifel in een massa maak ik me er geen zorgen om, net zomin als ik bang ben voor elk iets groter steentje of elk stukje glas. Het is zeldzaam maar de enkele keer dat 't gebeurd is in al die jaren was 't geen ramp, de persoon die op me ging staan schrok zich rot en ik schrik niet eens. Voeten zijn niet van porselein, kunnen echt wel een stootje hebben. Alleen als ik in een overvolle trein toevallig zie dat ik naast iemand sta die van die naaldhakken aan heeft, dan draai ik me liever met m'n rug naar haar toe, dat zou wel harder aankomen! Maar zelfs daar kijk ik niet speciaal naar. Ik vertrouw mijn voeten, denk aan ze als stevig en sterk ipv kwetsbaar zoals de meeste mensen die gewend zijn aan schoenen, en al zo'n 18 jaar (met & zonder hardlopen) terecht, geen incidenten. Het meest riskante, wat ook echt pijn doet, is je (kleine) teen lelijk stoten.. in een pikdonker bos ofzo ben ik wel voorzichtig, of in diepe bladeren buiten het pad. Maar hoe vaak kom je tegenwoordig op plekken die zo donker zijn dat je de grond niet kan zien, zeker als vrouw alleen, meestal toch al niet zo'n strak planquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef DeeBee het volgende:
Wordt je bij van die grotere evenementen trouwens nooit op je voeten getrapt Sheriam? Dat lijkt mij nog een van de grootste risico's van het blootvoetslopen, dat mensen heel lomp ineens op je tenen staan of zo...![]()
Vandaag was ook wel weer goed te zien hoeveel verschillende looptechnieken er toch zijn.Verkrampte zelf ook een klein beetje rond de 18 kilometer, maar overal gezien wel blij met hoe ik loop de laatste tijd. Haalde ook nog een meisje in wat echt perfect liep, middenvoet landing, soepel, zag er echt effortless uit (liep ook schema 1:35 of zo, wat flink rap is voor vrouwen).
![]()
Yup, heb vrij gekregen!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Las ik nou dat jij ook mee ging doen met de Ekiden?
De Hema heeft ook hardloopkleding. Webshop doet het nu ff niet, maar in je later wel ff kijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op maandag 27 mei 2013 06:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zeker weten. Voorlopig ben je al 4 weken bezig en nog steeds gemotiveerd: dat gaat goedkomen
Thanks!quote:Op maandag 27 mei 2013 06:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zeker weten. Voorlopig ben je al 4 weken bezig en nog steeds gemotiveerd: dat gaat goedkomend
Hema, inderdaad. Verder ook (heel) veel outletshops op internet, waar je voor een klein bedrag kleding uit een paar seizoenen geleden kan kopen. Nu weet ik niet hoe modebewust je bent, maar een zwarte tight uit een oude collectie zal niet echt verschillen van een tight uit de collectie van nu. Een outlet die ik zo weet is plutosport, maar er zijn er vast nog meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
De Hema heeft ook hardloopkleding. Webshop doet het nu ff niet, maar in je later wel ff kijken.
Of de Lidl heeft regelmatig kleding in de aanbieding, maar moet je maar net geluk hebben dat jouw maat erbij zit.
Nee hoor, dat ben ik al.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Muis, ik doe met je mee hoor! Ik ben de least likely person on the planet om hardloper te zijn, maar zo heel, heel langzaam aan begint het te komen. Gewoon trots op jezelf zijn, dan komt de rest van de wereld later wel.
21 juni is er s' avonds een loopje in het Amsterdamse bos. Midzomernachtcross.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:23 schreef valleilijn het volgende:
Ben wel een beetje competitief ingesteld dus het lijkt me ook wel leuk om eens aan een wedstrijd/trimloop mee te doen, ook om dan iets te hebben om naartoe te werken. Is er ergens op internet een overzicht te vinden van waar wedstrijden gehouden worden (behalve de lijst in de OP)? Regio Amsterdam
.
zit er een Decathlon in R'dam????quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die in Rotterdam is ook erg goed!
Ik blijf het bizar vinden hoe snel de opbouw gaat van het hardlopen. Waar een loopje naar de tram me al half een hartritmestoornis bezorgde, heb ik net 2x8 minuten gelopen. Zou de 5 km dan toch in aantocht zijn? En dan de 8, en 10....
Hee, niet gek gaan doen he?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh,
ik had sinds ik plankte continue neiging tot lage rugpijn (daarom planken niet uitgebreid en bij anderhalve minuut blijven hangen). Maar sinds zaterdag, ongeveer een uurtje of 2 na die 14KM doet m'n rug écht zeer
Nee preciesquote:Op maandag 27 mei 2013 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is stomvoorlopig maar even niet meer planken dan
Ziet er naar uit dat ik sowieso pas woensdag weer kan lopen dus dan zal 't wel over zijnquote:
Voor de 5e keer?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goedemorgen, wat een heerlijk weer, zou het dan nu toch eindelijk toch lente worden? Net Evy les 23 voor de 5e keer, wou eigenlijk nog wel een rondje extra, zo lekker is het buiten.
Ja! Gewoon doen! Ik had ook een loopje gepland aan het einde van mijn Evy. Is me goed bevallen. Soort van bevestiging dat ik nu echt die kilometers kan rennen (joggen). Bovendien ging ik ineens een stuk harder dan tijdens Evy. Beetje raar, vond dat ik bij Evy ook mijn best deed maar er zit blijkbaar meer inquote:Op maandag 27 mei 2013 08:34 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, in mijn dorpje is volgende maand ook een loopevenement . Ik overweeg om deze gewoon eens te gaan proberen op de 5 km. Ben dan net klaar met Evy, ik zou het moeten kunnen dan zou je zeggen..
Ik twijfel inderdaad nog wat.. een deel van mij wil zsm een evenement lopen.. andere deel zegt dat ik beter nog ff kan wachten..Ga even checken of ik 23 juni al iets te doen heb toevalligquote:Oh en CRX-master: jij wilde de 5 km goed kunnen lopen voor je met een evenement mee deed toch? Ik had voor gisteren nog nooit zo ver gelopen en ik vond het eigenlijk supertof om dan op zo'n dag voor het eerst 5 km te lopen. Was toch wat extra's! (Grappig, ik zie dat je tijdens het tikken van mijn verhaal iets over een evenement post: gewoon DOEN)
SPOILER: slecht nieuws van/uit/in/bij een Belgische hardloopwedstrijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |