Ideaal zo'n moederdag. (toch?quote:
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jeetje beterschap
Wat mezelf betreft: morgen de beuk erin en misschien lopen in de Kalmthoutse Heide (probeer de ondergrond te variëren)
Jeempie. Wat heftig zeg... ik wens je heel veel sterkte!! Dit wens je echt niemand toe, zeker niet als je gewoon lekker aan het fietsen bent... Als je je adres pm't (thuis of zh) krijg je een kaartje!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef Mascleta het volgende:
Dank voor alle beterschapswensen.
Ik voel me op moment beroerd, kan niet eten en heel erg moeilijk drinken. Hoop dat snel weer gaat lukken want ik heb geen zin om aan een infuus te gaan liggen.
De laatste tijd heb ik mijn wielrennen al vervangen door hardlopen. Een paar vrienden vroeg me mee voor wielrenweekendje in Limburg, maar nu ben ik dus volledig klaar met dat wielrennen. Vanaf nu (lees: als Mascleta weer beter is) wordt het voor de volle 100% hardlopen
omdat ik net een week ziek geweest benquote:Op zondag 26 mei 2013 11:58 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'nu' en 'zeker'? Ik zie alleen maar toekomstplannen bij jou. En dan komt er alsnog niets van.
bvo'tje?quote:
Nee gewoon Spa rood, verstandig wezen.quote:
Netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8
Wat leuk, waarom krijgen jullie dat op het werk?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, lekker rondje gelopen weer! Voor het eerst sinds meer dan een week weer, was fijn! Voor het eerst samen met mossel een rondje gelopen, gaan we vast vaker doen!
Ik heb morgen trouwens een hardloopclinic op het werk, ben er heel benieuwd naar!
Paintballgunquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef slacker_nl het volgende:
Straks even gluren bij de Colorrun in Damsco. Tis bij mij om de hoek en er lopen enkele bekenden. Denk dat ik een pot latexverf meeneem
Dat is ook mijn streeftijd zondag, dus kun je mij ook komen hazen?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef YUR het volgende:
Zo...schoonvader naar een nieuw PR geholpen. 2uur8
Die heb ik niet helaas.quote:
Biertje is dan wel verdiend!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Haha geweldig! 30. Nog iets gelopen! Biertent bij de finish.![]()
Verhaal komt later nog, eerst feest! Ik ben geen jogger meer!
Nice!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..
Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!
Snap sowieso niet waarom je je eerst jogger noemde, maar als deze prestatie er voor gezord heeft dat je dat niet meer doet dan dubbele hulde!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
De Vestingloop in 's Hertogenbosch treft het niet: *LINK*.
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Fuck zeg, 2km na de start, zat net in een lekker ritme, worden we door een mega smal paadje geleidt; zorgde ervoor dat we bijna moesten wandelen. Achteraf blijkt er een steekpartij in een huis op de route te zijn geweest, en de politie was dus ter plaatse voor een sporenonderzoek. Arme organisatie..
Wel DIK tevreden. Op m'n horloge 52:54 gelopen. Nu bij een kennis languit op de bank, later uitgebreider verslag!
Shit wat een deftig PR! Goed bezigquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.
De vorige keer liep ik 52 min 22 en mijn doel was onder de 50 minuten.
Mijn tijd volgend mijn horloge is....
46m:42s!
http://www.endomondo.com/workouts/194832061/2250012
&
http://connect.garmin.com/activity/318204183
Erg tevreden met mijn tijd. Dus de 10 onder de 45 moet ooit haalbaar zijn
Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
Ik ben dus nu ook thuis. Heb nog even wat mensen aangemoedigd langs de kant. Maar toen ik het koud kreeg ben ik maar richting de auto gegaan.
&
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef hatsaflats het volgende:
Netjes gelopen allemaal!
Lekker tempo! En een flink stuk onder je doeltijd!
iets meer dan 5 minuten snellerquote:
Hell Yeah!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Levitas het volgende:
Ook vet netjes man!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:
&
Goed gedaan!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:
Thuis na de halve van Leiden
Super lekker gelopen en blij met mn tijd
[ link | afbeelding ]
Duim voor de organisatie ook, was allemaal top geregeld
Zeker!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi constant gelopen ook! Hele nette tijd!Wat is iedereen goed bezig vandaag!
Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed gedaan!Maar tot wanneer ben je een jogger dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Mip1988 het volgende:
Thuis na de halve van Leiden
Super lekker gelopen en blij met mn tijd
[ link | afbeelding ]
Duim voor de organisatie ook, was allemaal top geregeld
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Onama het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf vindt. Heb het altijd een beetje onzin gevonden, alsof er een harde grens is. De een loopt sneller dan de ander natuurlijk. Maar wat voor de eens als joggen voelt voelt voor de ander als sprinten. We zijn allemaal hardlopers IMO.
Hier vandaag ook lekker gelopen. Zonnetje op de kop en gaan. 13km heuvels is pittig, zowel bergop als af. Heb dan ook lekker gezweet en lopen hijgen. Uiteraard weer verdwaald![]()
(het zal ook eens niet), daardoor dus nog twee kilometer naar huis moeten lopen toen ik het genoeg vond.
En RD, jouw tips zijn heel bruikbaar geweest. Heb vanalles geprobeerd bergaf en ben erachter gekomen dat je of de zwaartekracht zijn werk moet laten doen en keihard omlaag moet vliegen, of gewoon wandelen. Iedere tempo daartussen is een aanslag op mijn hakken. Het is even eng om volle snelheid omlaag te gaan, maar dan voel je ook amper wat in de voeten. Leerzame training geweest dus.
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat ik voor eeuwig een jogger blijf, dan...![]()
Vind het knap hoor!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
'jogger' is een dingetje voor mij, ik wilde 30 lopen op de 5 als die grens, psychologisch iets
30.32 gelopen uiteindelijk.
Misschien wel juist door het koude weerquote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Goed weekend is het zeker ja, ondanks het koude weer voor deze periode van het jaar.
Wat is het leven toch mooi.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef DeeBee het volgende:Edit: wow, net als Zwabberhark dus 14 seconden boven m'n PR gestrand.
![]()
Behalve als je hem achter hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel een voordeel ja, maar windkracht 5 zoals hier is toch wel iets te enthousiast.
Hier ook wk5 en dat was toch wel even flink aanpoten hoor, met lopen. Je verliest toch sneller energie.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel een voordeel ja, maar windkracht 5 zoals hier is toch wel iets te enthousiast.
Die ziet er zeker leuk uit! Alleen dat stuk over Hoorn80 (industriegebied) is jammer ..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef linebear het volgende:
Ben me alvast mentaal aan het voorbereiden op volgend weekend. Het parcours ziet er mooi uit
[ afbeelding ]
Mooie plek om te versnellenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die ziet er zeker leuk uit! Alleen dat stuk over Hoorn80 (industriegebied) is jammer ..
Echt respect dat je in zo'n korte tijd zo snel gaatquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Levitas het volgende:
Ik ga zometeen even teruglezen en eventueel reageren, nu wil ik eerst (heel egoïstisch) mijn eigen euphorisch succesverhaal kwijt!
Het begon vanochtend allemaal om 11:00, toen ik al op de Parade in Den Bosch stond. Per e-mail had ik een aantal weken geleden mezelf om laten zetten van de 5 naar de 10km. Bij het ophalen van het startnummer afgelopen week, stond er nog steeds 5km op de envelop. Zeker voor het onzekere dus maar vroeg gegaan om na te vragen of dit daadwerkelijk is aangepast. Dit was dus niet het geval en is ter plekke geregeld. Gelukkig maar dus dat ik eerder ben gegaan..
Na een bakje koffie en wat eten op het terras, vond ik het om 12:30 tijd voor de warming-up, de spiertjes was losgooien en dynamische rek oefeningen. Vind ik altijd wel fijn, en zo schud ik ook wat nervositeit van me af.
Om 12:50 het startvak ingegaan, waar ik ergens halverwege stond. Net voor de grote drukte.
De start ging - nadat we over de streep gingen - wat moeizaam. Het was gewoon erg druk en er waren veel tempoverschillen tussen lopers, met het gevolg dat ik regelmatig op de noodrem moest om iemand anders (die notabene voor mij sprong) onderuit te lopen. Toch 5:30 min/km kunnen lopen. Na een kilometer of 2 gingen we terug de stad in, waar de route anders liep dan ik had verwacht. Er was dus ergens langs de route een steekpartij geweest en de politie had een hele straat van de route afgezet. Aan de organisatie dus om alles letterlijk(!) last-minute om te gooien. Het gevolg hiervan was dat we door extreem smalle straatjes moesten, waardoor we dus allemaal op de noodrem moesten en uit ons ritme werden gehaald.
Eenmaal voor de tweede keer over de startlijn, vond ik het tijd om het tempo wat omhoog te gooien. Ergens rond de 5:00 en 5:10 min/km ging wel lekker. Zo liep ik tot we de drinkpost passeerden (zo rond 6km verwacht ik) en ik een paar slokjes water nam. Te grote slokken, bleek achteraf. Een paar minuten "last" van gehad. Dit in combinatie met het feit dat ik er echt ff doorheen zat rond de 7km, zorgde ervoor dat ik wat tempo begon te verliezen. Dit was ook het stuk waar we door het Bossche Broek liepen (helemaal open dus) en we de wind van linksvoren kregen. Maakte het er allemaal niet makkelijker op, toch het tempo rond de 5:20 - 5:25 min/km weten te houden.
De laatste kilometer brak aan, we liepen wéér door het centrum heen, en er kwamen wat meer toeschouwers in het straatbeeld. Gaf me veel motivatie om even op de tanden te bijten en weer aan te zetten. Op m`n horloge zag ik dat ik 48 min. had gelopen, wat me vleugels gaf. Althans, zo voelde het.
Voordat ik het door had, draaiden we de parade weer op, waar de finishlijn was. Een dikke eindsprint eruit geperst, met ALLE energie die ik nog over had (2:57 min/km!!!), waarmee ik met 52:54 over de finish kwam.
Na even wat zoeken, stonden m`n ouders met een bloemetje klaar (ik had rond 9,5km - waar zij stonden - al het gebaar gemaakt dat ik dik tevreden was). Zat er echt helemaal doorheen, maar man man, wat was/ben ik blij!
Eerlijk is eerlijk, zonder het vertrouwen dat jullie (voornamelijk Onama en Jero_nimo) mij hebben gegeven, had ik dit niet gehaald. Dan had ik véél veiliger gelopen en op die 55:00 gefocussed. Nu echt gewoon gedachte op nul gehad, genoten van alles en een prachtige tijd neergezet.
Een hele mooie tijd om de trainingen voor de HM mee te beginnen. Deze week lekker een rustig weekje waarin ik m`n schoenen ga inlopen, om daarna weer flink aan het trainen te gaan!
http://www.endomondo.com/workouts/194863275/8850231
Top reeks! Zonder jullie had ik het niet gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel een jubelweekendVeel PR's, leerzame trainingen, en mensen die gewoon lekker lopen.
Gefeliciteerd met je eerste wedstrijd. 1200 man is nog redelijk rustig hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo, terug van mijn eerste wedstrijd in Zupthen (5 km). Ik moet zeggen dat het erg leuk was!
Pluspunten:
- Goede organisatie
- Duidelijk parkour
- Veel leuke mensen langs de weg die je aan het aanmoedigen waren!
- Leuk om met veel soortgenoten te lopen!
Minpunten:
- Enorme drukte! Ruimt 1200 man die tegelijk van start ging. Pas na 1 minuut kon ik de officiele startpoort langs!De eerste kilometer liep je eigenlijk in een grote groep, waardoor je je moest inhouden. Onderweg ook nog wat smalle paadjes waar je je in moest houden.
- Door al die mensen had ik geen flauw idee hoe hard ik aan het lopen was. Gezien de tijd leek ik wel sneller te lopen dan normaal. Blijkbaar is het toch leuk om mensen voorbij te gaan!
Tijden werden geregistreerd via een GEVO-chip, dus die zullen vanavond nog online komen. Ik verwacht een tijd onder de 27 minuten
Het is in ieder geval voor herhaling vatbaar. Nu opweg naar de 10 km!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar je foto'squote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zie mooite tijden voorbijkomen. Ik ben net terug van de Colorrun. Voor velen gewoon een funrun, het tempo was laag, heb van verschillende groepen ook nog foto's moeten maken. Het leek overigens wel een ladiesrun, horden en horden vrouwen. Ook van die kleine guppies die met hun ouders liepen, was schattig om te zien.
Twee bekenden gezien, dus ik was blij. M'n fiets is ook gekleurd nu. Best grappig. Overigens is de kleurstofgebeuren een maiszetmeelachtig product. Het was grappig om te zien, maar gezien het tempo denk ik dat ik zulke loopjes aan me voorbij laat gaan. Lopen voor the shits and giggles is leuk, maar dit was toch iets te.... Al vonden de mensen die eraan meededen het wel heel leuk.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
2160 Mariska ***, Eindhoven VSR 10km: 00:57:07 5km: 00:28:07
Netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
Best vlak gelopen zo, netjes!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
En, wat is daar mis mee? Dat is toch super goed??quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef IbeBen het volgende:
Heb ik weerEvy les 19 gelopen, is mn 5km tijd 30:01....
En ook jij hebt prima gelopen. Net onder de 2 uur op een HM is een mooie tijd!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Even vluchtig gelezen, maar nu nog aan het vieren. Op de HM van Leiden gefinisht in 1:59.42. Op 7 seconde na 10 minuten van mijn PR af. Mooi gevoel overgehouden. Nu sleutelen aan nog mooiere tijden. Maar eerst meer bier & wijn.
Huh? Juist helemaal nietquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Even vluchtig gelezen, maar nu nog aan het vieren. Op de HM van Leiden gefinisht in 1:59.42. Op 7 seconde na 10 minuten van mijn PR af. Mooi gevoel overgehouden. Nu sleutelen aan nog mooiere tijden. Maar eerst meer bier & wijn.
Eens hoor, maar die ene seconde sneller had toch leuk geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
En, wat is daar mis mee? Dat is toch super goed??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en hele toffe tijgerprint compressiekousenGa eens kijken op de website (alleen voor chicks
)
[ Bericht 13% gewijzigd door SEMTEX op 26-05-2013 18:34:37 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik zag 1 minuut verval in je laatste 5k,,dan ga ik zo even kijken op garmin/endo/rk voor de echte cijfers.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huh? Juist helemaal nietVeel te snel begonnen met 5:36, beetje teruggezakt, tussen 6 en 7km inkakmoment en zwaar en een eindsprintje
Jaaa, ook vetquote:Op zondag 26 mei 2013 18:35 schreef Shravani het volgende:
Haha dank je semtex, ik ging ook even snuffelen en toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Leuke stad hequote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb niet meegedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Daarna dus op zoek naar vriend en direct door opzoek naar Serinde en Guppy om mee te doen aan een warming up. De warming up zelf vond ik wel fijn en handig....ik was goed warm.
Wauw, wat een prachtige eerste marathon ervaring moet dat zijn. En nog eens binnen je doel ook nog. Knap hoor!quote:
Wij (Serinde, guppy, mamma gup en ik )hadden een elitte warming up van de atletiek club van Serinde. ( met uiteraard nog een aantal andere leden van de club)quote:
Perfect man! Mooi gelopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Over de finish in 3:29:45. Achievement unlocked Yeah
It was a good day.
http://www.endomondo.com/workouts/194830462/7904237
Wat een doel voor een eerste marathon, en hem dan met 15seconden behalen...quote:Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Bonobo11 het volgende:
(doel was binnen drie-enhalf uur finishen
Over de finish in 3:29:45. Achievement unlocked Yeah
Voor een zwabberhark loop je best behoorlijke kilometer tijden. Vergeleken met mezelf. Maar dat komt misschien dan weer omdat ik meer mastodont ben. Hardloopgewijs.quote:
Hoe zit dat met die bruto en netto tijd dan? /noobquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Levitas het volgende:
En nu de officiële tijd van vandaag:
Naam: Kevin **
Categorie: M10km
Totaal plaats: 576 / 1613
Categorie plaats: 500 / 954
Snelheid: 11,342 km/uur
Bruto tijd: 54:07
Netto tijd: 52:54
[ afbeelding ]
Haha, de #1 heeft een bruto tijd van 1 uur 24 min., maar wel een netto tijd van 23 minuten. De t*ring wat snel!
Brutotijd = Startschot tot finishquote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die bruto en netto tijd dan? /noob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |