Het was toch een COLOUR run? Geen WHITE run?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:26 schreef slacker_nl het volgende:
Dit vond ik nou leuk van de colorrun vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nawww liev!!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:26 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

verplicht ik ze ook om mee te doen aan de marikenloop en colourrun
 verplicht ik ze ook om mee te doen aan de marikenloop en colourrun   

)
 )

Dat viel mij ook op. Maar sommige zaten ONDER en andere waren wit. Ben ook nog geknuffeld door een gekleurde dame, moet zo even m'n jas uitkloppen. En iemand wilde me ook onderspuiten met eoa kleurstof, maar de wind blies het weg. Ik stond echt zo te kijken van, "Now what?!", ze rende maar weg toen.. hehehee. Best grappig allemaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het was toch een COLOUR run? Geen WHITE run?

Kinderen horen zich juist af te zetten tegen hun ouders. Anders zijn ze kansloos in deze maatschappij.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik hoop dat mijn kindjes ook gaan hardlopen

en toen weer verder want wedstrijdtempo is niet bedoelt voor lange conversaties :p
 en toen weer verder want wedstrijdtempo is niet bedoelt voor lange conversaties :p 

Ik vond dat de dag voor de Rotterdamse marathon zo leuk. Heel veel scholen deden mee met de kindermarathon en daar zag je ook echt veel kinderen tussen lopen zonder conditie en met overgewicht. Die werden dan wel weer heel hard aangemoedigd. Zeker in steden als Rotterdam zijn er helaas te veel kinderen die te weinig bewegen, dan zijn dit soort initiatieven altijd erg cool vind ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:26 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voor sommige betekende dit een PR, voor sommige net niet. Maar wat het belangrijkste is, is dat we allemaal genoten hebben. En als ik de verhalen zo zie, is dat zeer zeker het geval geweest!
 Voor sommige betekende dit een PR, voor sommige net niet. Maar wat het belangrijkste is, is dat we allemaal genoten hebben. En als ik de verhalen zo zie, is dat zeer zeker het geval geweest!   

| 1 2 3 | [b]31 mei - [ url=http://www.veluwezoomloop.nl/]Veluwezoomloop (Dieren)[/url][/b] [*]Gogo83 [*]mosselmossel | 

Las ik nou dat jij ook mee ging doen met de Ekiden?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef Levitas het volgende:
Zo, ik ga met een brede grijns mijn bed eens opzoeken. Ben echt op en mag morgen om 4:30 op om te werken, yay!
Het is vandaag al vaak gezegd, maar wát een prestaties FOK!'ers! We hebben allemaal super gelopen.Voor sommige betekende dit een PR, voor sommige net niet. Maar wat het belangrijkste is, is dat we allemaal genoten hebben. En als ik de verhalen zo zie, is dat zeer zeker het geval geweest!

als ze 7 zijn toch nog niet!? dan zijn ze toch nog wel lief?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kinderen horen zich juist af te zetten tegen hun ouders. Anders zijn ze kansloos in deze maatschappij.
Nee, als je echt van ze houdt dan hoop je dat ze groot worden met PlayStation, McDonald's en een 3 voor gymles.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja! Zin in!!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef mosselmossel het volgende:
Slacker Kun je ons toevoegen aan de OP?
[ code verwijderd ]
De eerste wedstrijd van Gogo!

quote:Op zondag 26 mei 2013 21:55 schreef hatsaflats het volgende:
Met al die prestaties van vandaag voel ik bijna de druk om volgende week zelf ook rond m'n PR te moeten lopen, of liever 'm kneiterhard verbreken, terwijl dat niet echt in de planning stond. Al vind ik het eigenlijke plan om de komende tijd gewoon een beetje rustigjes aan te doen en dan in september te gaan knallen ook nog steeds wel aantrekkelijkIncl. een ultramarathon ala Ropa en kleine week erna een HM. Strakke planning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Dat is wel heel ver weg planning. Meer het rustig aan evenementen hobbelen en het PR's laten regenen. Beetje jammer dat dat voor mij waarschijnlijk niet gaat werken, maar zo rond de 52 vind ik eigenlijk ook wel prima. Dat is alsnog een stuk sneller dan ik in training zou lopen, zonder dat ik mezelf de pleuris in ren.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Incl. een ultramarathon ala Ropa en kleine week erna een HM. Strakke planning!

Wat leukquote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef mosselmossel het volgende:
Slacker Kun je ons toevoegen aan de OP?
[ code verwijderd ]
De eerste wedstrijd van Gogo!
 hoeveel gaan jullie lopen??
 hoeveel gaan jullie lopen??

Dat klinkt hoe dan ook wel als een goed plan. Je loopt genoeg wedstrijdjes zag ik net, dus denk wel dat je een Yurretje kan doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef hatsaflats het volgende:
Dat is wel heel ver weg planning. Meer het rustig aan evenementen hobbelen en het PR's laten regenen. Beetje jammer dat dat voor mij waarschijnlijk niet gaat werken, maar zo rond de 52 vind ik eigenlijk ook wel prima. Dat is alsnog een stuk sneller dan ik in training zou lopen, zonder dat ik mezelf de pleuris in ren.

We gaan de 5 doen. Doe je ook mee? Het is vlakbijquote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat leukhoeveel gaan jullie lopen??

Verkrampte zelf ook een klein beetje rond de 18 kilometer, maar overal gezien wel blij met hoe ik loop de laatste tijd. Haalde ook nog een meisje in wat echt perfect liep, middenvoet landing, soepel, zag er echt effortless uit (liep ook schema 1:35 of zo, wat flink rap is voor vrouwen).
 Verkrampte zelf ook een klein beetje rond de 18 kilometer, maar overal gezien wel blij met hoe ik loop de laatste tijd. Haalde ook nog een meisje in wat echt perfect liep, middenvoet landing, soepel, zag er echt effortless uit (liep ook schema 1:35 of zo, wat flink rap is voor vrouwen).  

Ik kan niet op 31 meiquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
We gaan de 5 doen. Doe je ook mee? Het is vlakbij
@slacker, zou je er nog 5km bij kunnen zetten? Je bent een schat!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |