Ach, geluk en verdriet liggen naast elkaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een prachtige verhalen en fotos komen hier twee dagen langs! OMG Ithis topic
edit:beetje ongelukkig gepost net terwijl Slacker ook postte
Oa bij bijv PlutoSport kan je ook veel dingen terug vinden voor niet al te veel geld. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, wat 1 duur vind is voor de ander goedkoop.quote:Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel.Iemand die dé gouden tip heeft?
Leuke foto!quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Serinde het volgende:
Wat een goede verhalen allemaal van dit weekendsuperleuk om te lezen!!
Een specialevoor Bonobo11
![]()
Oh en CRX-master: jij wilde de 5 km goed kunnen lopen voor je met een evenement mee deed toch? Ik had voor gisteren nog nooit zo ver gelopen en ik vond het eigenlijk supertof om dan op zo'n dag voor het eerst 5 km te lopen. Was toch wat extra's! (Grappig, ik zie dat je tijdens het tikken van mijn verhaal iets over een evenement post: gewoon DOEN)
Ik had gisteren best goed geslapen maar toen ik eenmaal wakker was, kwamen de zenuwen toch wel.
We parkeerden rond kwart voor 12 onze auto (lekker dichtbij nog!) waarna ik eerst het shirtje op ging halen. Ik had geen zin om het daar te passen want ik had al mijn startnummer op mijn eigen shirt dus heb met mijn timmermansoog () beoordeeld dat het wel goed zat. Gisteravond bij het passen bleek dat nog zo te zijn ook, het is een erg mooi shirt!
Daarna een klein rondje gelopen langs de 'markt' met loperscompany, spibelt en nog wat tentjes. Om 12 uur maar eens kijken of ik al bekenden van onze vereniging zag. Toen dat zo was maakte mijn vriend zich gauw uit de voeten, naar een vriendin die aan het terrein woont. We zijn strategisch achter een tent gaan staan want de wind was niet zo fijn als je stil stond. Niet snel daarna kwamen Guppy, mama-Gup en Tyler-Girl (met vriend) er al aan. Superleuk om jullie te ontmoeten![]()
Eén van onze trainers verzorgde de warming up in het bos, erg fijn. Lekker uit de wind en rustig een beetje warm en los worden. Jammer alleen dat het daarna nog meer dan een half uur zou duren voor we daadwerkelijk richting start mochten schuifelen.
Ik zou geen vrouw zijn als ik niet nog even snel zou moeten plassenmaar de wachtrijen bij de toilethokjes vielen erg mee. In het startvak was het merendeel met de warming up met Annemarie bezig, omdat we best achteraan in het vak stonden was de wind erg fris dus ik heb alleen een beetje staan dansen op de muziek.
Toen we eindelijk richting start mochten, duurde het best lang voor je eigenijk over de startlijn was, maar het was wel goed geregeld, je had ruimte genoeg om lekker in je eigen tempo te starten.
Dezelfde meiden hebben mij wel 4 of 5 x ingehaaldEn iedere keer zag ik ze weer wandelen. Dat gaf mij wel vertrouwen stom genoeg. Ik dacht: als ik gewoon op dit tempo blijf lopen (ik zat toen op 7:06) dan weet ik in ieder geval dat ik het haal!
Halverwege geen AA of water aangepakt, bij deze temperaturen is dat niet nodig op 5 km dus wilde niet lopen knoeien. Na km 3 kwam ik Tyler-girl opeens weer tegengrappig dat je hele gesprekken met me hebt gevoerd in je hoofd, ik wilde ook wel wat zeggen maar was bang dat ik dan teveel buiten adem zou raken
![]()
Bij de laatste km liepen we het bos uit en daar stonden weer veel meer mensen langs de route. Ook veel kinderen "Jullie doen het supergoed, jullie rennen keihard, nog maar 1 km"![]()
Ik wilde nog versnellen de laatste km maar ik had even niet goed nagedacht over hoe groot die afstand eigenijk isToen het nog zo'n 400 meter was, stond mijn eigen trainer langs de kant "Je bent goed bezig meid!!"
Uiteindelijk mijn laatste km een minuut sneller afgelegd dan die ervoor in 6:23.
Ik heb met een big smile mijn medaille in ontvangst genomen.
Na de finish zag ik opeens het bekende Guppyshirt weer, dus nog heel even staan praten maar omdat het begon te regenen ging zij haar kluisje opzoeken voor wat warmere kleren en ben ik met mijn vriend naar de auto gelopen. Tyler-Girl helaas niet meer gezien maar wel per WhatsApp nog even contact gelegd over de resultaten en tevredenheid. Iedereen was blij![]()
Nu nog wachten op de foto's en hopen dat ik er leuk op sta.
Heb in ieder geval een leuke foto van Gup en mij vooraf, nog fris en fruitig![]()
[ afbeelding ]
Perry sport heeft een goedkope lijn hardloopkleding.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel.Iemand die dé gouden tip heeft?
inderdaad. INQ heet dat. Bevalt mij prima.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Perry sport heeft een goedkope lijn hardloopkleding.
Mij ookquote:Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
inderdaad. INQ heet dat. Bevalt mij prima.
Ik heb precies zo'n achterzwaai met een voet. Met één voet inderdaad, met de andere niet. Zou dat graag willen veranderen, maar vrees dat het mijn natuurlijke manier van afwikkelen is.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn houding ziet er op deze foto niet helemaal top uit![]()
[ afbeelding ]
I Never Quit bevalt mij ook prima inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
inderdaad. INQ heet dat. Bevalt mij prima.
Netjes!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:38 schreef Trebweb het volgende:
Net weer een heerlijk loopje gehad, nog niet te warm buiten en heerlijk droog
http://www.endomondo.com/workouts/195108726/811632
Wat een toffe foto!quote:Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Serinde het volgende:
Wat een goede verhalen allemaal van dit weekendsuperleuk om te lezen!!
Nu nog wachten op de foto's en hopen dat ik er leuk op sta.
Heb in ieder geval een leuke foto van Gup en mij vooraf, nog fris en fruitig![]()
[ afbeelding ]
Runner's world leest gemakkelijk weg en vind ik ook altijd interessant. Bij een (proef)abonnement kun je ook alle nummers teruglezen op iPad, maar dan moet je wel een iPad hebben natuurlijk. Eventueel wil ik je mijn exemplaren van februari t/m juni ook toesturen.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Mascleta het volgende:
Aangezien ik toch de komende tijd op bed lig om te herstellen ben ik op zoek naar leuke hardlooplectuur om mezelf cadeau te doen.
Wat zijn leuke tijdschriften of makkelijk weg te lezen boeken voor een beginnend hardloper?
Mijn geld krijgen ze niet, bij Runner's World. Dat ze eerst maar eens met een Android App komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Runner's world leest gemakkelijk weg en vind ik ook altijd interessant. Bij een (proef)abonnement kun je ook alle nummers teruglezen op iPad, maar dan moet je wel een iPad hebben natuurlijk. Eventueel wil ik je mijn exemplaren van februari t/m juni ook toesturen.
Daarnaast leest Eat&Run van Scott Jurek in het Engels in ieder geval lekker weg, maar in het Nederlands vast ook. Born to Run van Christofer McDougall leest ook fijn. Het gaat wel allebei over afstanden die jij en ik waarschijnlijk nooit zullen lopen, maar dat neemt niet weg dat het leuk lezen is
quote:
ik loop dus ik bestaquote:Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Mascleta het volgende:
Aangezien ik toch de komende tijd op bed lig om te herstellen ben ik op zoek naar leuke hardlooplectuur om mezelf cadeau te doen.
Wat zijn leuke tijdschriften of makkelijk weg te lezen boeken voor een beginnend hardloper?
Ik weet niet of ik het continu doe, of dat het een ongelukkige foto is! Heb in ieder geval nergens last van. Jij wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n achterzwaai met een voet. Met één voet inderdaad, met de andere niet. Zou dat graag willen veranderen, maar vrees dat het mijn natuurlijke manier van afwikkelen is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:24 schreef CRX_master het volgende:
Heb de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven voor de 5km van de ZLM stratenloop in Goirle (http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php). Vindt het wel een beetje spannend eerlijk gezegd...
Leuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:24 schreef CRX_master het volgende:
Heb de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven voor de 5km van de ZLM stratenloop in Goirle (http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php). Vindt het wel een beetje spannend eerlijk gezegd...
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapoten een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen
Maar dat zien we dan wel weer...
Lekker MD!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapoten een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen
Maar dat zien we dan wel weer...
Oh bahquote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker MD!
Er heeft een kat in en over m'n nieuwe schoenen overgegeven![]()
Stom beest.
lol, gadver..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
Ik heb wel eens dat mijn voet mijn andere onderbeen raakt, maar dat heeft op dat soort momenten ook te maken met verminderde coördinatie door vermoeidheid.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het continu doe, of dat het een ongelukkige foto is! Heb in ieder geval nergens last van. Jij wel?
Binnenkort nog wel even langs de de Runnersworld voor wat sportsokken.
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
quote:
Veel slapen (== rust), goed eten.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Iemand trouwens een goede tip tegen een opkomende verkoudheid, zelfs slecht geslapen daardoor en wil ook zaterdag de stuwwaltrail een beetje normaal kunnen lopen. Ik ben op het moment al veel fruit aan het eten en water aan het drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |