Ik weet niet of ik het continu doe, of dat het een ongelukkige foto is! Heb in ieder geval nergens last van. Jij wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n achterzwaai met een voet. Met één voet inderdaad, met de andere niet. Zou dat graag willen veranderen, maar vrees dat het mijn natuurlijke manier van afwikkelen is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:24 schreef CRX_master het volgende:
Heb de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven voor de 5km van de ZLM stratenloop in Goirle (http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php). Vindt het wel een beetje spannend eerlijk gezegd...
Leuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:24 schreef CRX_master het volgende:
Heb de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven voor de 5km van de ZLM stratenloop in Goirle (http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php). Vindt het wel een beetje spannend eerlijk gezegd...
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapoten een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen
Maar dat zien we dan wel weer...
Lekker MD!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapoten een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen
Maar dat zien we dan wel weer...
Oh bahquote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker MD!
Er heeft een kat in en over m'n nieuwe schoenen overgegeven![]()
Stom beest.
lol, gadver..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
Ik heb wel eens dat mijn voet mijn andere onderbeen raakt, maar dat heeft op dat soort momenten ook te maken met verminderde coördinatie door vermoeidheid.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het continu doe, of dat het een ongelukkige foto is! Heb in ieder geval nergens last van. Jij wel?
Binnenkort nog wel even langs de de Runnersworld voor wat sportsokken.
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
[..]
Lekker MD!
Stom beest.
quote:
Veel slapen (== rust), goed eten.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Iemand trouwens een goede tip tegen een opkomende verkoudheid, zelfs slecht geslapen daardoor en wil ook zaterdag de stuwwaltrail een beetje normaal kunnen lopen. Ik ben op het moment al veel fruit aan het eten en water aan het drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |