abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2013 @ 08:54:45 #101
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_127056449
Iedereen natuulijk goed bezig geweest gisteren. Ik zit hier trouwens even naar buiten te kijken, maar vandaag ziet het er echt super uit om te lopen. Zon en weinig wind en een strak blauwe lucht hier. Ik heb gisteren de 10k in Leiden gelopen en heb vanmiddag een sportmassage, dus ik skip vandaag even. Hoop dat het weer nog een beetje aanhoudt, want dit ziet er toch een stuk gezelliger uit dan die regen en wind.
  maandag 27 mei 2013 @ 08:58:32 #102
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127056514
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een prachtige verhalen en fotos komen hier twee dagen langs! OMG I O+ this topic

edit:beetje ongelukkig gepost net terwijl Slacker ook postte
Ach, geluk en verdriet liggen naast elkaar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127056562
quote:
Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel. -O- Iemand die dé gouden tip heeft?
Oa bij bijv PlutoSport kan je ook veel dingen terug vinden voor niet al te veel geld. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt, wat 1 duur vind is voor de ander goedkoop.

Zelf zaterdagavond gelopen, totaal geen zin, maar toch toe gezet. Ging voor een klein rondje..kijken of ik tempo iets kon opschroeven.

Alleen de RunKeeper geactiveerd, geen muziek en ook geen Evy start2run op. Was wat zoeken in begin. Resultaat 3.74 km in 21:37 met avg page van 5.47, dus niet geslaagd in een tempo verhoging. Maar kwam er zo achter dat ik dus wel een vaste regelmaat heb, waar ik me lekker bij voel. :)

Ondanks de regen en wind toch redelijk voldaan gevoel aan overgehouden. Morgenavond weer stuk op de racefiets en dan do maar weer rennen.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  maandag 27 mei 2013 @ 09:06:00 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127056635
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Serinde het volgende:
Wat een goede verhalen allemaal van dit weekend *O* superleuk om te lezen!!

Een speciale ^O^ voor Bonobo11 :)

Oh en CRX-master: jij wilde de 5 km goed kunnen lopen voor je met een evenement mee deed toch? Ik had voor gisteren nog nooit zo ver gelopen en ik vond het eigenlijk supertof om dan op zo'n dag voor het eerst 5 km te lopen. Was toch wat extra's! (Grappig, ik zie dat je tijdens het tikken van mijn verhaal iets over een evenement post: gewoon DOEN)

Ik had gisteren best goed geslapen maar toen ik eenmaal wakker was, kwamen de zenuwen toch wel.
We parkeerden rond kwart voor 12 onze auto (lekker dichtbij nog!) waarna ik eerst het shirtje op ging halen. Ik had geen zin om het daar te passen want ik had al mijn startnummer op mijn eigen shirt dus heb met mijn timmermansoog ( :') ) beoordeeld dat het wel goed zat. Gisteravond bij het passen bleek dat nog zo te zijn ook, het is een erg mooi shirt!

Daarna een klein rondje gelopen langs de 'markt' met loperscompany, spibelt en nog wat tentjes. Om 12 uur maar eens kijken of ik al bekenden van onze vereniging zag. Toen dat zo was maakte mijn vriend zich gauw uit de voeten, naar een vriendin die aan het terrein woont. We zijn strategisch achter een tent gaan staan want de wind was niet zo fijn als je stil stond. Niet snel daarna kwamen Guppy, mama-Gup en Tyler-Girl (met vriend) er al aan. Superleuk om jullie te ontmoeten O+

Eén van onze trainers verzorgde de warming up in het bos, erg fijn. Lekker uit de wind en rustig een beetje warm en los worden. Jammer alleen dat het daarna nog meer dan een half uur zou duren voor we daadwerkelijk richting start mochten schuifelen.

Ik zou geen vrouw zijn als ik niet nog even snel zou moeten plassen :P maar de wachtrijen bij de toilethokjes vielen erg mee. In het startvak was het merendeel met de warming up met Annemarie bezig, omdat we best achteraan in het vak stonden was de wind erg fris dus ik heb alleen een beetje staan dansen op de muziek.

Toen we eindelijk richting start mochten, duurde het best lang voor je eigenijk over de startlijn was, maar het was wel goed geregeld, je had ruimte genoeg om lekker in je eigen tempo te starten.

Dezelfde meiden hebben mij wel 4 of 5 x ingehaald :') En iedere keer zag ik ze weer wandelen. Dat gaf mij wel vertrouwen stom genoeg. Ik dacht: als ik gewoon op dit tempo blijf lopen (ik zat toen op 7:06) dan weet ik in ieder geval dat ik het haal!

Halverwege geen AA of water aangepakt, bij deze temperaturen is dat niet nodig op 5 km dus wilde niet lopen knoeien. Na km 3 kwam ik Tyler-girl opeens weer tegen ^O^ grappig dat je hele gesprekken met me hebt gevoerd in je hoofd, ik wilde ook wel wat zeggen maar was bang dat ik dan teveel buiten adem zou raken :D

Bij de laatste km liepen we het bos uit en daar stonden weer veel meer mensen langs de route. Ook veel kinderen "Jullie doen het supergoed, jullie rennen keihard, nog maar 1 km" O+
Ik wilde nog versnellen de laatste km maar ik had even niet goed nagedacht over hoe groot die afstand eigenijk is :') Toen het nog zo'n 400 meter was, stond mijn eigen trainer langs de kant "Je bent goed bezig meid!!" ^O^ Uiteindelijk mijn laatste km een minuut sneller afgelegd dan die ervoor in 6:23.
Ik heb met een big smile mijn medaille in ontvangst genomen.

Na de finish zag ik opeens het bekende Guppyshirt weer, dus nog heel even staan praten maar omdat het begon te regenen ging zij haar kluisje opzoeken voor wat warmere kleren en ben ik met mijn vriend naar de auto gelopen. Tyler-Girl helaas niet meer gezien maar wel per WhatsApp nog even contact gelegd over de resultaten en tevredenheid. Iedereen was blij *O*

Nu nog wachten op de foto's en hopen dat ik er leuk op sta.
Heb in ieder geval een leuke foto van Gup en mij vooraf, nog fris en fruitig :P
[ afbeelding ]
Leuke foto! *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127056639
Goedemorgen!
Het koste even tijd om alles bij te lezen maar wat ik begrijp zijn er veel goede wedstrijden gelopen en met veel plezier.
^O^ ^O^
Vanavond probeer ik een klein herstel rondje tussen mijn werk en avondschool te proppen want ik heb nu best wel vermoeide benen.
En ik zal eens proberen om vanavond tijdens de les een verslag(je) te typen.
  maandag 27 mei 2013 @ 09:07:47 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127056660
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
Verder wou ik meteen even vragen of iemand nog tips heeft voor goedkope hardloopkleding, ik wil graag zo'n nieuwe fijne hardlooplegging erbij, maar die Nike dingen zijn toch wel 50 euro en dat vind ik best veel. -O- Iemand die dé gouden tip heeft?
Perry sport heeft een goedkope lijn hardloopkleding.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 27 mei 2013 @ 09:16:52 #107
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_127056804
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Perry sport heeft een goedkope lijn hardloopkleding.
inderdaad. INQ heet dat. Bevalt mij prima.
heitieh
  maandag 27 mei 2013 @ 09:19:59 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127056857
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Mij ook :) heb een lange legging en mouwloze top van het merk. H&M is ook niet duur,maar ik moet zeggen dat die wat minder ondersteunend is. INQ is dan beter.
  maandag 27 mei 2013 @ 09:26:01 #109
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127056958
Voor hardloopkleding hou ik mijn ogen open, zeker de serie van Nike Dri-Fit wil nog weleens bij zaken zoals Aktiesport in de aanbieding zijn. Heb mijn shirts (3 stuks) dan ook voor 7,50 euro per stuk gekocht. Verder heb ik bij de Roparun een heerlijk shirt gekregen en afgelopen zaterdag een mooi shirt besteld bij mijn korfbalverening, omdat ze volgend jaar 60 jaar bestaan, hebben ze een speciale jubileum kledinglijn opgezet, met lichte shirts (grootste gedeelte wit, met wat rode accenten op schouders en ter hoogte van je heupen). Kostte wel 22,50 euro, maar de shirts die ik had waren allemaal redelijk donker, dus voor de warme dagen heb ik nu ook een goed hardloopshirt.
Voor mij zal het komend jaar waarschijnlijk opletten zijn voor tights...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_127057033
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn houding ziet er op deze foto niet helemaal top uit :P

[ afbeelding ]
Ik heb precies zo'n achterzwaai met een voet. Met één voet inderdaad, met de andere niet. Zou dat graag willen veranderen, maar vrees dat het mijn natuurlijke manier van afwikkelen is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 mei 2013 @ 09:31:18 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127057062
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

I Never Quit bevalt mij ook prima inderdaad :)
  maandag 27 mei 2013 @ 09:33:22 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127057103
Ik vind een shirt van de Halve marathon Eindhoven toch altijd wel een vette om te hebben, alleen ze zijn elkjaar zo lelijk ;( Vorig jaar een oranje :r Dit jaar deze :{ Volgens mij zelfs van gewoon katoen ;(
pi_127057191
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij zelfs van gewoon katoen ;(
Ziet er wel zo uit ja :X
  maandag 27 mei 2013 @ 09:38:44 #114
112150 Trebweb
Started running again
pi_127057207
Net weer een heerlijk loopje gehad, nog niet te warm buiten en heerlijk droog :)

http://www.endomondo.com/workouts/195108726/811632
pi_127057354
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:38 schreef Trebweb het volgende:
Net weer een heerlijk loopje gehad, nog niet te warm buiten en heerlijk droog :)

http://www.endomondo.com/workouts/195108726/811632
Netjes!
  FOK!fotograaf maandag 27 mei 2013 @ 09:47:53 #116
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127057409
Aangezien ik toch de komende tijd op bed lig om te herstellen ben ik op zoek naar leuke hardlooplectuur om mezelf cadeau te doen.

Wat zijn leuke tijdschriften of makkelijk weg te lezen boeken voor een beginnend hardloper?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  maandag 27 mei 2013 @ 09:48:42 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127057434
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:43 schreef Serinde het volgende:
Wat een goede verhalen allemaal van dit weekend *O* superleuk om te lezen!!

Nu nog wachten op de foto's en hopen dat ik er leuk op sta.
Heb in ieder geval een leuke foto van Gup en mij vooraf, nog fris en fruitig :P
[ afbeelding ]
Wat een toffe foto! O+

Hats, ;( van je kuit!
  maandag 27 mei 2013 @ 09:50:23 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127057468
Oja en Mascleta, wat een klap heb jij gemaakt :{ Veel sterkte! Runner's World ;)
pi_127057618
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:39 schreef E.T. het volgende:

[..]

zit er een Decathlon in R'dam???? :o
waar?
Oh sorry ik was in de war, Daka sport bedoel ik :@.
pi_127057700
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Mascleta het volgende:
Aangezien ik toch de komende tijd op bed lig om te herstellen ben ik op zoek naar leuke hardlooplectuur om mezelf cadeau te doen.

Wat zijn leuke tijdschriften of makkelijk weg te lezen boeken voor een beginnend hardloper?
Runner's world leest gemakkelijk weg en vind ik ook altijd interessant. Bij een (proef)abonnement kun je ook alle nummers teruglezen op iPad, maar dan moet je wel een iPad hebben natuurlijk. Eventueel wil ik je mijn exemplaren van februari t/m juni ook toesturen.

Daarnaast leest Eat&Run van Scott Jurek in het Engels in ieder geval lekker weg, maar in het Nederlands vast ook. Born to Run van Christofer McDougall leest ook fijn. Het gaat wel allebei over afstanden die jij en ik waarschijnlijk nooit zullen lopen, maar dat neemt niet weg dat het leuk lezen is :)
pi_127057813
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Runner's world leest gemakkelijk weg en vind ik ook altijd interessant. Bij een (proef)abonnement kun je ook alle nummers teruglezen op iPad, maar dan moet je wel een iPad hebben natuurlijk. Eventueel wil ik je mijn exemplaren van februari t/m juni ook toesturen.

Daarnaast leest Eat&Run van Scott Jurek in het Engels in ieder geval lekker weg, maar in het Nederlands vast ook. Born to Run van Christofer McDougall leest ook fijn. Het gaat wel allebei over afstanden die jij en ik waarschijnlijk nooit zullen lopen, maar dat neemt niet weg dat het leuk lezen is :)
Mijn geld krijgen ze niet, bij Runner's World. Dat ze eerst maar eens met een Android App komen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_127057843
Heb ook maar eens een proefabo genomen op Runnersworld. Eens kijken of het wat voor me is. Dat tientje voor 3 edities is niet teveel :)
pi_127057883
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wat een toffe foto! O+

Hats, ;( van je kuit!
:* Gewoon even een weekje iets rustiger aan. Al ben ik nu al een beetje onrustig doordat ik gisteren niet gelopen heb :')
  maandag 27 mei 2013 @ 10:12:27 #124
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127057974
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Mascleta het volgende:

ik loop dus ik besta :Y

Leuk boekje van Paul Rosenmöller met interviews met hardlopende BN'ers. Soms erg herkenbaar, soms wat minder. Oh en What I talk about when I talk about running van Murakami is ook echt fantastisch. Sowieso Murakami O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  maandag 27 mei 2013 @ 10:13:03 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127057998
Over kuiten gesproken: ik ga die van mij eens "loslopen" vandaag. Er zit nog een pijnlijk knoopje van de kramp. Je zal zo'n kramp maar hebben de nacht voor een belangrijke wedstrijd :o (daarom: intensiteit dan afbouwen)

Mooi weer 8-)
  maandag 27 mei 2013 @ 10:15:14 #126
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127058049
Ik ga ook eens op zoek naar hardloopboeken :') misschien heeft RD nog tips?
And eternity in an hour.
pi_127058074
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb precies zo'n achterzwaai met een voet. Met één voet inderdaad, met de andere niet. Zou dat graag willen veranderen, maar vrees dat het mijn natuurlijke manier van afwikkelen is.
Ik weet niet of ik het continu doe, of dat het een ongelukkige foto is! Heb in ieder geval nergens last van. Jij wel?

Binnenkort nog wel even langs de de Runnersworld voor wat sportsokken.
  maandag 27 mei 2013 @ 10:17:28 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127058091
Ik moet zeggen dat ik gisteren niet 'lekker' gelopen heb, niet in mijn tempo, veel buiten adem, wilde per se een goede tijd lopen. Ga nog een herstelloopje doen vandaag of morgen. Zondag 2 juni alweer de volgende 10km (Flow ladiesrun.. met mijn supergave startnummer A3 8-) )
pi_127058105
Na een weekendje weg mijn best gedaan om alles te lezen

Allereerst @Mascleta heel veel sterkte, schrok van je foto's, wat een smak heb je gemaakt. Ik hoop dat het redelijk met je gaat en je herstel spoedig.

Verder wat heeft iedereen weer lekker gelopen!! Blijft zo leuk om te lezen!!

Ik ga vanavond pas weer, kijken hoe het gaat na een weekend met veel te weinig slaap, teveel wijn en teveel eten. Het was in ieder geval de moeite waard, zaterdagavond topavond gehad met een onwijze band in Den Haag en gisteren lekker geshopt. Leuke stad is het toch!!

Vanmiddag eens kijken of ik nog wat zonnestralen kan oppikken hier op balkon. Maar nu eerst zooi ruimen!!
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_127058248
Heb de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven voor de 5km van de ZLM stratenloop in Goirle (http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php). Vindt het wel een beetje spannend eerlijk gezegd...
pi_127058431
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:24 schreef CRX_master het volgende:
Heb de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven voor de 5km van de ZLM stratenloop in Goirle (http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php). Vindt het wel een beetje spannend eerlijk gezegd...
^O^
pi_127058605
quote:
Leuk! *G*
  maandag 27 mei 2013 @ 10:40:13 #133
236410 MaleDuck
pi_127058615
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapot *G* en een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen -O- Maar dat zien we dan wel weer...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 27 mei 2013 @ 10:40:58 #134
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127058635
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapot *G* en een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen -O- Maar dat zien we dan wel weer...
^O^
And eternity in an hour.
pi_127058650
Toch goed nieuws MD. Van nog een weekje rustig aan doen hou je niks over hoor ;)

Het lijkt erop dat de wind verdwenen is *O* . Zo de nieuwe veters in de schoentjes en gaan :D
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_127058774
quote:
Lekker MD!

Er heeft een kat in en over m'n nieuwe schoenen overgegeven }:| :r Stom beest.
pi_127058787
Net soort van besloten dat ik 17 november met de marathon van Istanbul mee te lopen, 8 km. Tenzij ik net die week tentamen heb lijkt dat me toch wel erg gaaf. En 8 km tot november moet haalbaar zijn.
pi_127058799
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Lekker MD!

Oh bah :').
pi_127058823
quote:

[..]

Lekker MD!

lol, gadver..
  maandag 27 mei 2013 @ 11:04:06 #140
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127059222
quote:

[..]

Lekker MD!

:D _O- _O-
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127059361
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:16 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het continu doe, of dat het een ongelukkige foto is! Heb in ieder geval nergens last van. Jij wel?

Binnenkort nog wel even langs de de Runnersworld voor wat sportsokken.
Ik heb wel eens dat mijn voet mijn andere onderbeen raakt, maar dat heeft op dat soort momenten ook te maken met verminderde coördinatie door vermoeidheid.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:08:38 #142
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127059365
quote:

[..]

Lekker MD!

:')
And eternity in an hour.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:08:40 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127059368
quote:

[..]

Lekker MD!

:D Aandachtskwestie?
pi_127059518
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D Aandachtskwestie?
_O- Dikke allesetende vreetzak met een zwakke maag en een kotsreflex van hier tot sint-juttemis. Tel uit je winst. Het is dat hij tegelijkertijd ook zo'n lieve knuffelkater is die alles prima vindt, anders was het nog veel dramatischer geweest. Nu was het evengoed nog wel een ranzig klusje, maargoed. Ze zijn weer schoon!
pi_127059829
O+ wat zijn jullie goed bezig geweest dit weekend zeg (nou ja, bijna allemaal, ik zag ook wat pijnlijke zaken voorbij komen :X )

Wel fijn dat jullie plaatsvervangend genieten van het lopen voor mij *) :+ ;)
  FOK!fotograaf maandag 27 mei 2013 @ 11:26:43 #146
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127059860
Bedankt voor de boeken tips. Ik blader Bol.com eens een beetje door, wat zijn er eigenlijk ontzettend veel boeken!

Edit: Hey, dat is slim. Ik typ bol.com in en tegelijk hangt Fok! een partnerprogramma aan het linkje naar de website. slim
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_127060070
Kwam nog een leuk magazine tegen trouwens, gaat vooral over trailrunnen en er staan wel wat leuke en interessante dingen in. Ook wat verschillende trails in Nederland. Wat dingen over voeding en marathons enzo.
http://losseveter.nl/publ(...)eVeterMagazine_3.pdf

Hats, lekker zo'n kat :P Blij dat ik een konijn heb, die kotst geen schoenen onder :D .

MD mooi dat er niets kapot is. Een weekje rust is afentoe helemaal zo slecht nog niet, als je dan weer begint gaat het weer extra soepel! :)

Iemand trouwens een goede tip tegen een opkomende verkoudheid, zelfs slecht geslapen daardoor en wil ook zaterdag de stuwwaltrail een beetje normaal kunnen lopen ;) . Ik ben op het moment al veel fruit aan het eten en water aan het drinken.
pi_127060150
Kots in je schoenen is niet zo erg (ok, het is bepaald geen knipoog van het leven), urine daarentegen betekent dat je je schoenen weg kunt gooien omdat die geur er echt nooit meer uit gaat.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:41:11 #149
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127060261
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Iemand trouwens een goede tip tegen een opkomende verkoudheid, zelfs slecht geslapen daardoor en wil ook zaterdag de stuwwaltrail een beetje normaal kunnen lopen ;) . Ik ben op het moment al veel fruit aan het eten en water aan het drinken.
Veel slapen (== rust), goed eten.
pi_127060489
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Veel slapen (== rust), goed eten.
Ga ik doen! Kan nu ook wel, weekje vrij dus sowieso lekker uitslapen en niet al te laat naar bed. Eten komt ook goed.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:48:39 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127060491
quote:

[..]

Lekker MD!

Ik heb tapijt/meubelreiniger gebruikt om de vele moddervlekken van de ML uit mijn schoenen te krijgen, wie weet werkt het ook voor kattenkots :D
pi_127060543
Ik baal, ik loop vaak zelfde stukje langs de dijk omdat de andere kant uit de stad in gaat en daar hou ik niet zo van. Nou hebben we hier ook een leuke pier de zee in, die is iets meer dan anderhalve kilometermeter lang, dus ik had mezelf beloofd dat als ik 3,2 kilometer kon lopen, ik die mocht doen. Dus vandaag vol goede moed, de wind was ook nog eens bijna weg, op naar de pier. Slentert daar zo'n schoolreisje klas. Fijn ;( .. Nouja, ik toch maar van start, had het mezelf immers beloofd. Loop ik langs die groep, zijn het van die kl*tejochies die het grappig vinden te doen of ze me een duw van de pier af gaan geven.

Uiteindelijk die groep voorbij, maar lopen ging inmiddels echt niet meer. Nou weet ik niet of dat kwam doordat ik uit m'n ritme was of dat ik nog niet goed hersteld was van de vorige keren. Maar vind het niet leuk, had me echt verheugd op dit stukje |:(
pi_127060552
quote:
Kwam nog een leuk magazine tegen trouwens, gaat vooral over trailrunnen en er staan wel wat leuke en interessante dingen in. Ook wat verschillende trails in Nederland. Wat dingen over voeding en marathons enzo.
http://losseveter.nl/publ(...)eVeterMagazine_3.pdf

Hats, lekker zo'n kat :P Blij dat ik een konijn heb, die kotst geen schoenen onder :D .

MD mooi dat er niets kapot is. Een weekje rust is afentoe helemaal zo slecht nog niet, als je dan weer begint gaat het weer extra soepel! :)

Kat vreet m'n schoenen gelukkig niet op, ookal krijgt hij vaak genoeg de kans. Ze hebben ook nog nooit m'n veters doorgebeten (wel het snoer van de adapter van m'n laptop, dat dan weer wel :') )

En verder wat slacker zegt. En goed drinken!

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Kots in je schoenen is niet zo erg (ok, het is bepaald geen knipoog van het leven), urine daarentegen betekent dat je je schoenen weg kunt gooien omdat die geur er echt nooit meer uit gaat.
Gelukkig zijn ze zindelijk, want dat zou wel dramatisch zijn inderdaad.

quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb tapijt/meubelreiniger gebruikt om de vele moddervlekken van de ML uit mijn schoenen te krijgen, wie weet werkt het ook voor kattenkots :D
Thanks voor de tip, maar ze zijn alweer schoon :D
pi_127060703
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Kat vreet m'n schoenen gelukkig niet op, ookal krijgt hij vaak genoeg de kans. Ze hebben ook nog nooit m'n veters doorgebeten (wel het snoer van de adapter van m'n laptop, dat dan weer wel :') )

En verder wat slacker zegt. En goed drinken!
Dat is waar, nou staan mijn schoenen meestal ook buiten zijn bereik, maar een mooie 5.1 headset moest er wel aan geloven, en mijn 5.1 Home-cinemaset is nu een 3.1 set.. :') Dat zouden katten niet zo snel doen, nou ja, normale katten dan :P , die van jou misschien dus wel..
pi_127060736
Mag ik ook in de OP?

1
2
[b]23 juni 2013 - [ url=http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php]ZLM straatloop (Goirle)[/url][/b]
[*]CRX_master - 5 km

(hoop dat ik het goed heb gedaan zo :) )
  maandag 27 mei 2013 @ 12:26:54 #156
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127061521
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef Maariindaa het volgende:
Loop ik langs die groep, zijn het van die kl*tejochies die het grappig vinden te doen of ze me een duw van de pier af gaan geven.

Uiteindelijk die groep voorbij, maar lopen ging inmiddels echt niet meer. Nou weet ik niet of dat kwam doordat ik uit m'n ritme was of dat ik nog niet goed hersteld was van de vorige keren. Maar vind het niet leuk, had me echt verheugd op dit stukje |:(
Herkenbaar.

Ik ben zelf een redelijk opvallende verschijning (heb een verkorte nek door een of ander aangeboren afwijking), dus ik word super vaak nageroepen tijdens het lopen. Of fietsers (altijd schoolkinderen) die dan expres om je heen blijven fietsen. Vroeger liep ik altijd op bepaalde tijden waarvan ik wist dat de kans klein was om die lui tegen te komen. Of heel vroeg, of heel laat in het donker langs verlichte stukken. Het laatste jaar (nu ik ook beter loop), maakt het me niet meer uit. Oordoppen in en gaan. Gewoon negeren die handel.

Volgende keer beter, Maariindaa!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_127061799
Ik wilde vandaag even een stukje gaan lopen, maar dat sla ik over en doe ik dan morgen. Lichaam vraagt om rust. Ook komt er een keelpijn en/of verkoudheid opzetten, dus ik doe even rustig aan :)

Als ik het zo lees lijkt het wel alsof ik een f*cking marathon heb gelopen :')
pi_127061812
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:26 schreef yozd het volgende:

[..]

Volgende keer beter, Maariindaa!
Ja, inderdaad *) . Al denk ik de volgende keer wel even 2x na voor ik over een drukke pier loop, hopelijk is het binnenkort een keer rustig. Dat ding is niet heel erg breed en met aan beide kanten zee loop ik toch liever niet het risico in een schrikreactie eraf te donderen ofzo :N
pi_127061967
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Levitas het volgende:
Ik wilde vandaag even een stukje gaan lopen, maar dat sla ik over en doe ik dan morgen. Lichaam vraagt om rust. Ook komt er een keelpijn en/of verkoudheid opzetten, dus ik doe even rustig aan :)

Als ik het zo lees lijkt het wel alsof ik een f*cking marathon heb gelopen :')
Na de Golden Ten had ik de dag erop behoorlijk last van vrijwel alles, maar het lijkt er vandaag op dat ik de Royal Ten beter verteerd heb. Geen idee waarom. Misschien omdat ik weet dat ik straks nog ruim 2 uur moet autorijden. Overigens heb ik weer eens extreem slecht geslapen, heb ik altijd na een wedstrijd.
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 12:42:09 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_127061982
quote:

Molly heeft anders al eens m'n zool te grazen genomen en een veter doorgebeten }:|
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127063225
Ik had net opeens helemaal strakke kuiten en ik was gewoon van de uni naar het station aan het wandelen :(

Hopelijk trekt het snel weg.
  maandag 27 mei 2013 @ 13:31:22 #162
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_127063471
quote:
Oo.... Een weekje zegt de fysio... Dus jij hoort een dag of 5... Vrijdag weer proberen te lopen dus ... Hehehe.
  maandag 27 mei 2013 @ 13:40:27 #163
236410 MaleDuck
pi_127063782
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef AlexN het volgende:

[..]

Oo.... Een weekje zegt de fysio... Dus jij hoort een dag of 5... Vrijdag weer proberen te lopen dus ... Hehehe.
Nee, lopen ga ik echt pas volgende week doen, maar de korfbalwedstrijd van zaterdag die wil ik wel gaan lopen ;)
  maandag 27 mei 2013 @ 13:46:13 #164
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127063998
Ik heb gisteren al alles gelezen en had nog geen tijd om zelf iets te posten.
Net dat ik dat wou was mijn batterij van de telefoon leeg. Toen heb ik bij thuiskomst de laptop gepakt en mijn loopje geupload maar toen vlak na die upload naar endomondo was ook die batterij leeg.
En omdat mijn batterij ook leeg was ben ik maar gaan planken.

Maar toch, omdat het toch weer een mijlpaal is.
Eerste x 15Km

Eigenlijk zou ik elke week een halve KM doen, maar omdat ik vorige week nauwelijks liep en omdat vrjidag de 8KM ook goed ging zonder zere kuiten (eindelijk) besloot ik om er 15 van te maken.
Het is dat ik daarna gelijk door naar het wokrestaurant moest anders kon ik nog wel langer. Ik liep heel even met iets pijntjes maar die trokken snel weg en daarna liep ik 15Km op een roze wolk! :D O+

Denk dat die HM eerder komt dan Enschede volgend jaar. Die begint nu gewoon ook te jeuken

http://www.endomondo.com/workouts/195031102/7102294
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127064190
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:

Eerste x 15Km

Denk dat die HM eerder komt dan Enschede volgend jaar. Die begint nu gewoon ook te jeuken

http://www.endomondo.com/workouts/195031102/7102294
Goed bezig! Van de herfst moet je makkelijk 21 kunnen halen. Als je nog wat langer de tijd neemt kan dat nog snel gebeuren ook nog.
The sun in your Eyes
pi_127064300
Goed gedaan Daywalk3r! ^O^

Wel jezelf even rust gunnen he? Opbouwen naar langere afstanden is tof, maar altijd blijven letten op het tempo waarmee je de afstand verhoogt per week en je lichaam meer rust gunnen na een lange training. :)
Jack does it in real time...
  maandag 27 mei 2013 @ 13:55:36 #167
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127064382
Vandaag naar de fysio, daarna in het krachthok mezelf bezighouden en dan manjana weer een klein stukje hardlopen. Mag straks tegen de fysio zeggen, die ene oefening he.. die heb ik 2x gedaan..
  maandag 27 mei 2013 @ 14:00:53 #168
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127064572
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Goed gedaan Daywalk3r! ^O^

Wel jezelf even rust gunnen he? Opbouwen naar langere afstanden is tof, maar altijd blijven letten op het tempo waarmee je de afstand verhoogt per week en je lichaam meer rust gunnen na een lange training. :)
Ik weet het. Echter gaat dat deze week niet lukken. Vanavond KT en dan de rest van de week elke dag 15KM wandelen. En wellicht nog wat hardlopen, mits dat goed voelt.

De andere weken deed ik wel gewoon 2 dagen erna een kort rondje. En dat doe ik volgende week bijvoorbeeld ook weer. Dus dan denk ik 15,5KM op zondag en dan Dinsdags een rondje van rond de 5.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127064904
Vandaag op mn gemakkie 12 KM gelopen in 59.31. Heerlijk rustig loopje en genoten van het weer. Nu het nog kan :)

Nieuwe schoenen lopen prima.
Hoop leuke verslagen gelezen!

Begint zelf ook weer te kriebelen. Eerst volgende zijn de marathon van Amsterdam en 7heuvelenloop (1ste keer, schijnt een must te zijn).
Dus binnenkort nog maar een paar kleine evenementen uitzoeken :)
pi_127065111
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Vandaag op mn gemakkie 12 KM gelopen in 59.31. Heerlijk rustig loopje en genoten van het weer. Nu het nog kan :)

Begint zelf ook weer te kriebelen. Eerst volgende zijn de marathon van Amsterdam en 7heuvelenloop (1ste keer, schijnt een must te zijn).
Ga je daar dan ook de Marathon lopen? Heb eerlijk gezegd geen idde wat voor afstanden jij doet.
The sun in your Eyes
  maandag 27 mei 2013 @ 14:16:27 #171
236410 MaleDuck
pi_127065116
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef MvN_Rdam het volgende:

6 juli de Rotterdam Ekiden in het Kralingse Bos O-)
  maandag 27 mei 2013 @ 14:17:28 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127065153
Mooie verslagen idd van gisteren. Wat een superloopweekend zeg! :Y

Ik heb zojuist al mijn hardloopspulletjes mijn koffer gedaan. Vastbesloten om deze week toch iig 1 keer een rondje te gaan lopen in Singapore. Ik neem het me steeds voor. Maar vergeet dan weer iets, of het komt niet uit, of... of... Maar nu ga ik het toch iig echt 1 keer doen. Heel vroeg in de ochtend als de temperatuur nog een beetje te doen is. ;)
pi_127065426
quote:
Gelukkig dat er niets kapot is. Dat is fijn om te horen. Welke oefeningen moet je doen? De oefening op de trap?

quote:
^O^ ^O^
pi_127065475
Hrm, ik zat even te kijken naar de clubrecords van mijn (niet zo grote) vereniging of ik daar ooit bij in de buurt zou kunnen komen, maar met Lornah Kiplagat als lid kan ik dat wel vergeten ;)

Misschien moet ik maar weer in m'n geboortedorp gaan wonen. Daar is het clubrecord op de 5000m ruim 6 minuten langzamer :D

Juist, en nu weer studie :')
  maandag 27 mei 2013 @ 14:27:15 #175
236410 MaleDuck
pi_127065488
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef streamnl het volgende:

[..]

Gelukkig dat er niets kapot is. Dat is fijn om te horen. Welke oefeningen moet je doen? De oefening op de trap?

[..]

^O^ ^O^
Onder andere en rustig rekken van de kuitspier, plus op mijn tenen lopen.
pi_127065529
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie verslagen idd van gisteren. Wat een superloopweekend zeg! :Y

Ik heb zojuist al mijn hardloopspulletjes mijn koffer gedaan. Vastbesloten om deze week toch iig 1 keer een rondje te gaan lopen in Singapore. Ik neem het me steeds voor. Maar vergeet dan weer iets, of het komt niet uit, of... of... Maar nu ga ik het toch iig echt 1 keer doen. Heel vroeg in de ochtend als de temperatuur nog een beetje te doen is. ;)
Ik deed dat vorig jaar ook in Italië. Ik zette mijn wekker extra vroeg, ging even rennen, spoelde me buiten af en dook het zwembad in. Heerlijk!
Als je de kans hebt... Zeker doen.
pi_127065561
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Onder andere en rustig rekken van de kuitspier, plus op mijn tenen lopen.
Dezelfde als ik moest doen. Ik had het idee dat ze erg goed hielpen.
Succes en sterkte ermee.
pi_127065858
Mijn God, wat een ellende om jezelf terug te vinden op marathonfoto.nl :')

Zit daar überhaupt iets van een volgorde of systeem in?

//Edit
Oh, je kan gewoon zoeken op startnummer.. Silly me.

[ Bericht 12% gewijzigd door Levitas op 27-05-2013 14:46:01 ]
pi_127066162
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef Onama het volgende:

[..]

Ga je daar dan ook de Marathon lopen? Heb eerlijk gezegd geen idde wat voor afstanden jij doet.
Ik ga daar dan idd de marathon lopen. Vorig jaar heb ik de marathon van Rotterdam in 3.41 gelopen. Nu ga ik voor onder de 3.20.

Ik hou zelf meer van de lange afstanden. Ik ben vrij langzaam op de eerste kilometers. Dus 5 km wedstrijdjes loop ik niet graag.
pi_127066227
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

6 juli de Rotterdam Ekiden in het Kralingse Bos O-)
Had er idd al vaker over gelezen! Kom er eind deze week ff op terug. Hoeveel teams heb je al vol gekregen?
pi_127066250
Jeetje, ik moet echt wat gaan doen aan m`n (hak)landing tijdens de eindsprint. Ik weet 100% zeker dat ik m`n been niet zo gestrekt voor me houd als ik op een normaal tempo loop. Afgelopen zondag regelmatig langs etallages gelopen waar ik even naar m`n houding keek, en daar ging het heel netjes.

SPOILER: Foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127066401
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Levitas het volgende:
Jeetje, ik moet echt wat gaan doen aan m`n (hak)landing tijdens de eindsprint. Ik weet 100% zeker dat ik m`n been niet zo gestrekt voor me houd als ik op een normaal tempo loop. Afgelopen zondag regelmatig langs etallages gelopen waar ik even naar m`n houding keek, en daar ging het heel netjes.

SPOILER: Foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ik eerst ook bij het sprinten, toen, op aanraden van Jero_nimo, bewust mijn hakken omhoog gegooid bij het sprinten, in combinatie met 180 stappen per minuut, sprinten gaat nu heel soepel.

quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:48 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

Ik ga daar dan idd de marathon lopen. Vorig jaar heb ik de marathon van Rotterdam in 3.41 gelopen. Nu ga ik voor onder de 3.20.

Ik hou zelf meer van de lange afstanden. Ik ben vrij langzaam op de eerste kilometers. Dus 5 km wedstrijdjes loop ik niet graag.
Cool, had totaal geen idee wat voor loper jij was. ^O^ Ik hoop dat ik volgend jaar ook kan zeggen dat ik van de lange afstanden hou.
The sun in your Eyes
  maandag 27 mei 2013 @ 14:58:26 #183
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127066513
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:55 schreef Onama het volgende:

[..]

Deed ik eerst ook bij het sprinten, toen, op aanraden van Jero_nimo, bewust mijn hakken omhoog gegooid bij het sprinten, in combinatie met 180 stappen per minuut, sprinten gaat nu heel soepel.

[..]

Cool, had totaal geen idee wat voor loper jij was. ^O^ Ik hoop dat ik volgend jaar ook kan zeggen dat ik van de lange afstanden hou.
Dat moet je even uitleggen. Hakken omhoog? Naar de billen toe? En dan dus meer op voorvoet en vanuit hamstring lopen?
pi_127066703
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat moet je even uitleggen. Hakken omhoog? Naar de billen toe? En dan dus meer op voorvoet en vanuit hamstring lopen?
Als ik op normaal tempo loop dan komen mijn voeten maar een heel klein beetje omhoog, centimeter of 20, misschien 30. Toen ik eerst sprinten deed ik gewoon hetzelfde als normaal tempo, alleen sneller, dus meer stappen per minuut.

Toen realiseerde ik me dat de pro's hun voeten best ver omhoog halen richting hun billen inderdaad en ik vroeg me af waarom. Toen dus eens in sprint geprobeerd om mijn voeten overdreven omhoog te halen. Je merkt dan dat je automatisch grotere stappen gaat zetten, terwijl je op een zelfde staptempo blijft als normaal. Ook land je dan makkelijker onder je lichaam. Niet eens zozeer op de voorvoet, gewoon middenvoets als normaal.

Het blijft zwaarder dan een normaal tempo, maar de "voeten-richting-billen"-sprint voelt soepeler en makkelijker dan de "doe-wat-ik-normaal-doe-maar-dan-sneller"-sprint.

Valt lastig uit te leggen. Probeer het volgende keer maar eens als je gaat lopen. Sprintje trekken en overdreven je voeten omhoog schoppen, je voelt meteen verschil.
The sun in your Eyes
  maandag 27 mei 2013 @ 15:06:39 #185
236410 MaleDuck
pi_127066827
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

Had er idd al vaker over gelezen! Kom er eind deze week ff op terug. Hoeveel teams heb je al vol gekregen?
Je bent van harte welkom :Y We hebben nu 20 volledige inschrijvingen, dus dat wil zeggen 3 teams + 2 man. Dus ik mik erop om 4 teams vol te krijgen. 5 teams gaan we niet redden denk ik.
pi_127066828
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:03 schreef Onama het volgende:

[..]

Als ik op normaal tempo loop dan komen mijn voeten maar een heel klein beetje omhoog, centimeter of 20, misschien 30. Toen ik eerst sprinten deed ik gewoon hetzelfde als normaal tempo, alleen sneller, dus meer stappen per minuut.

Toen realiseerde ik me dat de pro's hun voeten best ver omhoog halen richting hun billen inderdaad en ik vroeg me af waarom. Toen dus eens in sprint geprobeerd om mijn voeten overdreven omhoog te halen. Je merkt dan dat je automatisch grotere stappen gaat zetten, terwijl je op een zelfde staptempo blijft als normaal. Ook land je dan makkelijker onder je lichaam. Niet eens zozeer op de voorvoet, gewoon middenvoets als normaal.

Het blijft zwaarder dan een normaal tempo, maar de "voeten-richting-billen"-sprint voelt soepeler en makkelijker dan de "doe-wat-ik-normaal-doe-maar-dan-sneller"-sprint.

Valt lastig uit te leggen. Probeer het volgende keer maar eens als je gaat lopen. Sprintje trekken en overdreven je voeten omhoog schoppen, je voelt meteen verschil.
Het loopt uiteindelijk echt makkelijker ook. Alleen je moet het niet zoals ik in een keer doorvoeren, omdat je wel lekker gaat :')
  maandag 27 mei 2013 @ 15:06:52 #187
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127066839
quote:

[..]

Juist. Ik denk eerlijk gezegt dat ik dat ook al wel wat meer doe. Maar niet overdreven hoog. Ook ik heb bij normaal hardlopen redelijk weinig "lift" met mijn benen.
pi_127066983
Bedankt voor alle reacties wat betreft goedkope hardloopkleding! Ik ga eens even een kijkje nemen bij de H&M en Hema om te beginnen. :)
pi_127067048
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het loopt uiteindelijk echt makkelijker ook. Alleen je moet het niet zoals ik in een keer doorvoeren, omdat je wel lekker gaat :')
Tuurlijk niet in een keer extreem hard gaan doen, maar ik probeer af en toe in versnelling er op te letten. Op mijn normale tempo blijven mijn voeten dicht bij de grond.

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Juist. Ik denk eerlijk gezegt dat ik dat ook al wel wat meer doe. Maar niet overdreven hoog. Ook ik heb bij normaal hardlopen redelijk weinig "lift" met mijn benen.
Dit zijn mijn ervaringen he. Ik weet niet hoe jij sprint, maar zoals Levitas zijn foto (op de hak) deed ik eerst heel erg en heb ik op kunnen lossen door dit te doen. Als jij nergens last van hebt moet je niks veranderen natuurlijk.
The sun in your Eyes
pi_127067550
quote:

[..]

Denk dat het verstandig is om die tip mee te nemen voor tijdens mijn tempoloopjes/ intervallen. Dat zijn kortere stukjes op wat hoger tempo (doh!) en dus de ideale gelegenheid om op techniek te letten, zeker omdat op tempo mijn techniek een stuk slechter is.

Ik heb er overigens geen last van.. Maar wat niet is kan nog komen, natuurlijk. En dat wil ik voorkomen.
  maandag 27 mei 2013 @ 15:30:00 #191
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127067752
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:11 schreef Onama het volgende:

[..]

Tuurlijk niet in een keer extreem hard gaan doen, maar ik probeer af en toe in versnelling er op te letten. Op mijn normale tempo blijven mijn voeten dicht bij de grond.

[..]

Dit zijn mijn ervaringen he. Ik weet niet hoe jij sprint, maar zoals Levitas zijn foto (op de hak) deed ik eerst heel erg en heb ik op kunnen lossen door dit te doen. Als jij nergens last van hebt moet je niks veranderen natuurlijk.
Geen idee. Zijn geen foto's of filmpjes van. Wil dat toch eens gaan (laten) filmen.
pi_127067864
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:30 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Geen idee. Zijn geen foto's of filmpjes van. Wil dat toch eens gaan (laten) filmen.
Oh ja, de filmpjes van afgelopen zondag. Die komen over - als het goed is - een half uur. Ik heb op iets van 3 of 4 plaatsen camera's gezien (incl. finish), dus daar is ongetwijfeld iets meer te vertellen over m`n techniek (en de verschillende gezichtsuitdrukkingen tussen de punten :P )
pi_127067967
Wij leren bij de vereniging snelheid te maken door de knieën verder op te trekken. Hoe hoger de knie hoe sneller je automatisch gaat, bij ons wordt veel gelet op het recht naar beneden neerzetten van de voet. En het werkt. Alleen vereist bij mij nog steeds de nodige concentratie (plus dat ik verschillende tempo's (inschatten) nog steeds lastig vind, maar dat komt vanzelf .... hoop ik).
  maandag 27 mei 2013 @ 15:42:42 #194
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127068237

Zo dus. Hoog naar achter en landen onder het lichaam.
pi_127068515
http://www.endomondo.com/workouts/195231916/5661302

2km inlopen, 1600 meter versnellen, 800 meter rust, 1600 meter versnellen, 2km uitlopen.

Dacht dat ik doodging :@ :') De eerste keer versnellen begon ik veel te snel. De hakken-billen techniek werkt wel :+ Probeerde daar wat meer op te letten en het voelde alsof ik vloog, tot ik mijzelf niet meer bij kon houden en dacht dat ik doodging dus...
Eerste versnelling ging gemiddeld in het gewenste tempo (5:21/km), maar de tweede helaas daaronder (5:33/km).

Dit is week 2 van mijn schema, in week 6 moet ik weer 1600 meter intervals doen, maar dan 3 keer ipv 2 keer. Ik hou mijn hart nu al vast... :+
  maandag 27 mei 2013 @ 15:50:22 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_127068523
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef msacras het volgende:
Bedankt voor alle reacties wat betreft goedkope hardloopkleding! Ik ga eens even een kijkje nemen bij de H&M en Hema om te beginnen. :)
vanaf 3 juni heeft Lidl ook weer loopkleding met best goede prijs/kwaliteit verhouding :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 27 mei 2013 @ 16:17:01 #197
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127069611
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef E.T. het volgende:

[..]

vanaf 3 juni heeft Lidl ook weer loopkleding met best goede prijs/kwaliteit verhouding :)
Extrasuperdeluxegratisservice!

klik voor groter.
  maandag 27 mei 2013 @ 16:17:34 #198
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_127069632
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Je bent van harte welkom :Y We hebben nu 20 volledige inschrijvingen, dus dat wil zeggen 3 teams + 2 man. Dus ik mik erop om 4 teams vol te krijgen. 5 teams gaan we niet redden denk ik.
Houd er rekening mee dat in de voorbereiding er nog uitvallers kunnen zijn. Het zou fijn zijn als je op de dag zelf ook nog een aantal personen reserve hebt die eventueel kunnen invallen.
pi_127069840
Ik heb straks een clinic op mijn werk. In totaal zijn het drie clinics, deze week en volgende week en dan nog eentje in augustus, vlak voor de bridge to bridge.

Ben echt heel benieuwd, hoop (en denk) dat ik er wat van op steek! En dan vrijdag m'n eerste loopje, best spannend!! Denk dus dat ik verder alleen komende woensdag een klein rondje loop..
pi_127069909
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:50 schreef Miezziej het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/195231916/5661302

2km inlopen, 1600 meter versnellen, 800 meter rust, 1600 meter versnellen, 2km uitlopen.

Dacht dat ik doodging :@ :') De eerste keer versnellen begon ik veel te snel. De hakken-billen techniek werkt wel :+ Probeerde daar wat meer op te letten en het voelde alsof ik vloog, tot ik mijzelf niet meer bij kon houden en dacht dat ik doodging dus...
Eerste versnelling ging gemiddeld in het gewenste tempo (5:21/km), maar de tweede helaas daaronder (5:33/km).

Dit is week 2 van mijn schema, in week 6 moet ik weer 1600 meter intervals doen, maar dan 3 keer ipv 2 keer. Ik hou mijn hart nu al vast... :+
Volgens mij moet je wat minder snel aan je interval beginnen. Je gaat 300 meter onder de 5:00 min/km, terwijl je gemiddelde op 5:20 min/km zou moeten komen. Iets meer doseren, lijkt me?

Zelfde schema aan het doen als waar ik mee ga beginnen, zo te zien. Ben echt heel erg benieuwd hoe mij die 2x1600 meter afgaan. En heb er echt mega veel zin in al, hoewel ik nu al weet ik dood zal gaan tijdens het lopen (de intervals van m`n eerste training is op 5:11 min/km! :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')