quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker MD!
Er heeft een kat in en over m'n nieuwe schoenen overgegeven![]()
Stom beest.
Kat vreet m'n schoenen gelukkig niet op, ookal krijgt hij vaak genoeg de kans. Ze hebben ook nog nooit m'n veters doorgebeten (wel het snoer van de adapter van m'n laptop, dat dan weer welquote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Kwam nog een leuk magazine tegen trouwens, gaat vooral over trailrunnen en er staan wel wat leuke en interessante dingen in. Ook wat verschillende trails in Nederland. Wat dingen over voeding en marathons enzo.
http://losseveter.nl/publ(...)eVeterMagazine_3.pdf
Hats, lekker zo'n katBlij dat ik een konijn heb, die kotst geen schoenen onder
.
MD mooi dat er niets kapot is. Een weekje rust is afentoe helemaal zo slecht nog niet, als je dan weer begint gaat het weer extra soepel!![]()
Iemand trouwens een goede tip tegen een opkomende verkoudheid, zelfs slecht geslapen daardoor en wil ook zaterdag de stuwwaltrail een beetje normaal kunnen lopen. Ik ben op het moment al veel fruit aan het eten en water aan het drinken.
Gelukkig zijn ze zindelijk, want dat zou wel dramatisch zijn inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Kots in je schoenen is niet zo erg (ok, het is bepaald geen knipoog van het leven), urine daarentegen betekent dat je je schoenen weg kunt gooien omdat die geur er echt nooit meer uit gaat.
Thanks voor de tip, maar ze zijn alweer schoonquote:Op maandag 27 mei 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb tapijt/meubelreiniger gebruikt om de vele moddervlekken van de ML uit mijn schoenen te krijgen, wie weet werkt het ook voor kattenkots
Dat is waar, nou staan mijn schoenen meestal ook buiten zijn bereik, maar een mooie 5.1 headset moest er wel aan geloven, en mijn 5.1 Home-cinemaset is nu een 3.1 set..quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kat vreet m'n schoenen gelukkig niet op, ookal krijgt hij vaak genoeg de kans. Ze hebben ook nog nooit m'n veters doorgebeten (wel het snoer van de adapter van m'n laptop, dat dan weer wel)
En verder wat slacker zegt. En goed drinken!
| 1 2 | [b]23 juni 2013 - [ url=http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php]ZLM straatloop (Goirle)[/url][/b] [*]CRX_master - 5 km |
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef Maariindaa het volgende:
Loop ik langs die groep, zijn het van die kl*tejochies die het grappig vinden te doen of ze me een duw van de pier af gaan geven.
Uiteindelijk die groep voorbij, maar lopen ging inmiddels echt niet meer. Nou weet ik niet of dat kwam doordat ik uit m'n ritme was of dat ik nog niet goed hersteld was van de vorige keren. Maar vind het niet leuk, had me echt verheugd op dit stukje
Ja, inderdaadquote:
Na de Golden Ten had ik de dag erop behoorlijk last van vrijwel alles, maar het lijkt er vandaag op dat ik de Royal Ten beter verteerd heb. Geen idee waarom. Misschien omdat ik weet dat ik straks nog ruim 2 uur moet autorijden. Overigens heb ik weer eens extreem slecht geslapen, heb ik altijd na een wedstrijd.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Levitas het volgende:
Ik wilde vandaag even een stukje gaan lopen, maar dat sla ik over en doe ik dan morgen. Lichaam vraagt om rust. Ook komt er een keelpijn en/of verkoudheid opzetten, dus ik doe even rustig aan
Als ik het zo lees lijkt het wel alsof ik een f*cking marathon heb gelopen
Molly heeft anders al eens m'n zool te grazen genomen en een veter doorgebetenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Hats, lekker zo'n katBlij dat ik een konijn heb, die kotst geen schoenen onder
.
Oo.... Een weekje zegt de fysio... Dus jij hoort een dag of 5... Vrijdag weer proberen te lopen dus ... Hehehe.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapoten een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen
Maar dat zien we dan wel weer...
Nee, lopen ga ik echt pas volgende week doen, maar de korfbalwedstrijd van zaterdag die wil ik wel gaan lopenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef AlexN het volgende:
[..]
Oo.... Een weekje zegt de fysio... Dus jij hoort een dag of 5... Vrijdag weer proberen te lopen dus ... Hehehe.
Goed bezig! Van de herfst moet je makkelijk 21 kunnen halen. Als je nog wat langer de tijd neemt kan dat nog snel gebeuren ook nog.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Eerste x 15Km
Denk dat die HM eerder komt dan Enschede volgend jaar. Die begint nu gewoon ook te jeuken
http://www.endomondo.com/workouts/195031102/7102294
Ik weet het. Echter gaat dat deze week niet lukken. Vanavond KT en dan de rest van de week elke dag 15KM wandelen. En wellicht nog wat hardlopen, mits dat goed voelt.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Goed gedaan Daywalk3r!
Wel jezelf even rust gunnen he? Opbouwen naar langere afstanden is tof, maar altijd blijven letten op het tempo waarmee je de afstand verhoogt per week en je lichaam meer rust gunnen na een lange training.
Ga je daar dan ook de Marathon lopen? Heb eerlijk gezegd geen idde wat voor afstanden jij doet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Vandaag op mn gemakkie 12 KM gelopen in 59.31. Heerlijk rustig loopje en genoten van het weer. Nu het nog kan
Nieuwe schoenen lopen prima.
Hoop leuke verslagen gelezen!
Begint zelf ook weer te kriebelen. Eerst volgende zijn de marathon van Amsterdam en 7heuvelenloop (1ste keer, schijnt een must te zijn).
Dus binnenkort nog maar een paar kleine evenementen uitzoeken
6 juli de Rotterdam Ekiden in het Kralingse Bosquote:Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef MvN_Rdam het volgende:
Vandaag op mn gemakkie 12 KM gelopen in 59.31. Heerlijk rustig loopje en genoten van het weer. Nu het nog kan
Nieuwe schoenen lopen prima.
Hoop leuke verslagen gelezen!
Begint zelf ook weer te kriebelen. Eerst volgende zijn de marathon van Amsterdam en 7heuvelenloop (1ste keer, schijnt een must te zijn).
Dus binnenkort nog maar een paar kleine evenementen uitzoeken
Gelukkig dat er niets kapot is. Dat is fijn om te horen. Welke oefeningen moet je doen? De oefening op de trap?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, net bij de fysio geweest voor mijn kuit. Er is niks kapoten een paar goede rekoefeningen gekregen, dan moet het snel weer over zijn. Alleen verwacht de komende week niet te kunnen hardlopen
Maar dat zien we dan wel weer...
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:24 schreef CRX_master het volgende:
Heb de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven voor de 5km van de ZLM stratenloop in Goirle (http://www.loopgroepgoirle.nl/Activiteiten/Stratenloop_Cross.php). Vindt het wel een beetje spannend eerlijk gezegd...
Onder andere en rustig rekken van de kuitspier, plus op mijn tenen lopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Gelukkig dat er niets kapot is. Dat is fijn om te horen. Welke oefeningen moet je doen? De oefening op de trap?
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |