Smooth jazz, krijg je traag zaad van.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef ChesterPerry het volgende:
smooth jazz music... echt van die wellnessclub muziek
Mascotte, niet de chick. Chick is wel goed trouwensquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
hier vandaan
http://lindsaycappotelli.blogspot.nl/
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Agentperry het volgende:
Bij mijn gym laatst alleen maar adele en dat soort gehuild in de gym, zo'n hoer daar zal wel gedumpt zijn door haar vriendje
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
evoel dat je midden in een soft pr0n sho
matige trollquote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef ZetaOS het volgende:
Wat vinden jullie die gast met zijn NS, Whey en Creatine topic.
Dit s de TS zijn auto die die verkoopt: http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=homequote:Op zondag 26 mei 2013 14:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
matige troll
komt die frank drebin er weer bij met z'n broscience
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit s de TS zijn auto die die verkoopt: http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
quote:ik ben zelf 46 jaar.
ik wacht af met vr gr Richard
Wtf ben je aan het experimenteren of je kan cutten op fastfood of wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dag 2 van cheeseburger cut.
[ afbeelding ]
Gewoon lekker blijven genieten, yolo.
Haha kan sowieso, maar ben steeds weg en alleen fastfood heeft duidelijke voedingswaarden.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Wtf ben je aan het experimenteren of je kan cutten op fastfood of wat?
Never become what you lovequote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dan zelf gewoon melk en eiwit/carb shakes nemenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha kan sowieso, maar ben steeds weg en alleen fastfood heeft duidelijke voedingswaarden.
Haha echt hequote:
Geen complex carbsquote:Op zondag 26 mei 2013 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt hegisteren gewoon met water.
Maarja boeiend het zijn uiteindelijk gewoon carbs en vetten.
post dit maar niet in LIF die wijven worden dan gillend gekquote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeggen ze in LIF ook altijd en je weet met wat voor tempo die afvallenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ach, gewoon onder onderhoud zitten en dan is een dagje ook geen ramp.
kom haten, eet 700kcal boven onderhoud en val 1,5 kilo per week af met dnpquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in LIF ook altijd en je weet met wat voor tempo die afvallen
Maak een foto dagboek van je cut met fastfood en post dat in LIF voor lulzquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah maar 6 dagen onder onderhoud en dam één dag 200 erboven val je nog steeds gewoon af. Maar zit er nu ook n nog gewoon onder vandaag.
Haha had ik eigenlijk moeten doen ja. En dan zo'n lijntje erbij van mn gewichtsverlies.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Maak een foto dagboek van je cut met fastfood en post dat in LIF voor lulz
Heb je een beetje goede body? Dan moet je ook before en after pics maken en dan vooral in Dieetclub posten.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha had ik eigenlijk moeten doen ja. En dan zo'n lijntje erbij van mn gewichtsverlies.
Heb nu geen before foto's dus moet het maar onthouden voor de volgende cut.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:52 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Heb je een beetje goede body? Dan moet je ook before en after pics maken en dan vooral in Dieetclub posten.
Babies zijn nooit grappig behalve dode baby grappenquote:
quote:Wat is grappiger dan een dode baby?
Een dode baby in een clownspak
die vertellen de helft nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in LIF ook altijd en je weet met wat voor tempo die afvallen
Volgens mij ben je nu al iets van 3x gewezen op Starting Strength?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef nickhguitar het volgende:
Hm. De planning was om 3 dagen per week te gaan sporten met een split schema, maar heb nu nog maar 2 dagen over. Nu zit ik dus te denken aan een Fb schema om op deze manier alle spiergroepen toch 2x p/w te kunnen pakken. Maar wat is nu een goed fb schema? Ik vind deze er altijd zo karig uitzien, 1 grote oefening per spiergroep en that's it. Of is dit niet zo?
laat gaan johquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah maar 6 dagen onder onderhoud en dam één dag 200 erboven val je nog steeds gewoon af. Maar zit er nu ook n nog gewoon onder vandaag.
Ik at een paar maanden geleden een bucket kfc in de cut, had meer dan een week cutten ongedaan gemaaktquote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
laat gaan joh
de meeste eppo's die zeggen dat je geen mac kunt eten etc hebben zelf niet eens een fatsoenlijk fysiek
Goede trollpostquote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik at een paar maanden geleden een bucket kfc in de cut, had meer dan een week cutten ongedaan gemaakt
we verwachten niet anders, klaagsoldaatquote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik at een paar maanden geleden een bucket kfc in de cut, had meer dan een week cutten ongedaan gemaakt
Het is rood en wit en gilt heel hard? Een gepelde baby in een zoutvatquote:Op zondag 26 mei 2013 16:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Babies zijn nooit grappig behalve dode baby grappen
[..]
ja ik probeer iedereen juist fastfood te laten eten zodat ze voor niks cuttenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
bb 9900 en nokia 100 mss nog een iphone 3g of 4 of htc flyer erbij voor apps en spelletjesquote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Binnenkort misschien een nieuwe phone uitzoeken, wat is Dé telefoon van/voor deze Gymrats?
ja idd bb is bestequote:Op zondag 26 mei 2013 17:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bb 9900 en nokia 100 mss nog een iphone 3g of 4 of htc flyer erbij voor apps en spelletjes
zeg ik niet, vind het fijn typen en is goedkoopquote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef 16meter het volgende:
1 hamburger jongen ik loop die mac uit en tien min later heb je weer honger komt door al die toevoegingen die ze dr in stoppen E-nummers enzo
plus je kan t alleen maar omzetten in vet
[..]
ja idd bb is beste
nu ga je onzin uitslaan voor hoeverre je dat al niet deedquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind een whey perfection shake veel lekkerder dan eem macdonalds milkshake
zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zeg ik niet, vind het fijn typen en is goedkoop
chocolate coconut bounty shake van de whey isolaatquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
alsof je ze ooit drinktquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dan heb jij nog niet de juiste smaak gevondenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nu ga je onzin uitslaan voor hoeverre je dat al niet deed
+ Ultra Fine Oatsquote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
chocolate coconut bounty shake van de whey isolaat
Volgende cut pak ik gwn lekker t3+clen+epa stack+dnpquote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef seto het volgende:
[..]
alsof je ze ooit drinkt
dan heb je meteen weer een week cutten verneukt gek
9000kcal aan vet in 25 hotwings?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
maar serieus ik had iets van 25 van die hotwings op en was echt een kilo aan vet aangekomen
Ik zie dit als een gelegenheid om iedereen kapot te maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://news.sky.com/story(...)-stabbed-in-woolwich
Aan welke kant strijden jullie als straks de islam oorlog uitbreekt?
Wat heb jij in je jeugd meegemaakt?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zie dit als een gelegenheid om iedereen kapot te maken.
INB4 wat heb jij in je jeugd meegemaakt dit soort dingen te zeggen
Heb je ffquote:
Welke kanten zijn er?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://news.sky.com/story(...)-stabbed-in-woolwich
Aan welke kant strijden jullie als straks de islam oorlog uitbreekt?
wrm post je telkens dit rotzooi topciquote:
Zou er maar trots op zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:32 schreef ChesterPerry het volgende:
de islam veel mensen denken dat ik nu al moslim ben
doet me niks, snap deze hele reactie ook niet eigenlijkquote:
Held! Ik heb ze allebei even opgeschreven, en ik ga ze zeker binnenkort gebruiken!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké, hier komt die.
Je hebt nodig:
- 180 gr. havermout
- 2 eetlepes cacaopoeder (mag meer als je wilt)
- 75 gr. vanilla whey (ik gebruik 20 gr. vanille caseïne en 20 gr. aardbeien whey omdat ik geen vanilla whey heb)
- handje amandelen
- 3 eetlepels honing
- 115 ml melk
- 3 eetlepels biologische/vloeibare pindakaas (verkrijgbaar bij de dichtsbijzijnde natuurwinkel http://www.natuurwinkels.net/ De pindakaas heeft altijd een laagje olie op de bovenkant en is echt vloeibaar. Je hebt ook een verharde biologische pindakaas. Kijk goed of je de juiste hebt.)
Pak een grote kom en doe daar de havermout, cacao en whey in. Roer dit even door en voeg daarna een handje amandelen toe. Ik doe deze eerst in de crusher zodat ik kleinere stukjes krijg. Als je geen crusher/mixer/whatever hebt kun je het ook in een theedoek doen en kapot stampen jonguh!
Voeg daarna de honing, pindakaas en melk toe. Vervolgens alles door elkaar kneden en in repen vormen. Ik verpak de repen daarna altijd in ovenpapier, plak ze dicht en doe ze in de koelkast. Je kunt het ook in een ovenschaal met ovenpapier op de bodem doen, in de koelkast en na een paar uurtjes in repen snijden en verpakken.
Kijk even hoe de consistentie is. Je wilt het 'deeg' niet te vochtig hebben maar ook niet te droog. Bij mij wordt het altijd iets te droog (door de caseïne) waardoor het een beetje kruimelt. Trial and error, mijn vriend.
Je kunt ook nog dingen zoals kaneel, andere noten of gedroogde vruchten toevoegen. Maak er een feestje van.
Ik eet ze met een glaasje melk. Succes bro!
Sowieso voor een kant willen kiezenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
doet me niks, snap deze hele reactie ook niet eigenlijk
Dit sloeg nergens op laat maarquote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso voor een kant willen kiezen.
Maar ik doelde meer op het feit dat ik mensen heb zien bekeren (o.a mijn schoonzus). En dat ze meteen ubergefocussed zijn op het moslim zijn en fucking extremistisch worden.
Mensen die leven volgens de regels van een honderden jaren oud boek mogen van mij per direct sterven.quote:
bekeerlingen zijn inderdaad het ergstquote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar ik doelde meer op het feit dat ik mensen heb zien bekeren (o.a mijn schoonzus). En dat ze meteen ubergefocussed zijn op het moslim zijn en fucking extremistisch worden.
nee heb niks met een geloof tis meer omdat ik vrijwel geen alcohol drink en geen varken eet dan hoor je al snel BEN JE MOSLIEM??? :s:s:s:s::s:quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Idd, mensen die geloven in een fictief persoonquote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Mensen die leven volgens de regels van een honderden jaren oud boek mogen van mij per direct sterven.
ja kom ook snel aan, zit nu een week thuis zonder te sporten en iets te doen, maar wel veel etenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef 16meter het volgende:
ik deed n keer mee aan het suikerfeest volgende dag was ik 1,5kg zwaarder
mensen die mij bij de lunch kilo's ham zien eten en daarna nog vragen of ik niet moslim benquote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee heb niks met een geloof tis meer omdat ik vrijwel geen alcohol drink en geen varken eet dan hoor je al snel BEN JE MOSLIEM??? :s:s:s:s::s:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef 16meter het volgende:
ik deed n keer mee aan het suikerfeest volgende dag was ik 1,5kg zwaarder
maar ben je het nou?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die mij bij de lunch kilo's ham zien eten en daarna nog vragen of ik niet moslim ben
Moslims mogen geen ham => Neequote:
Mijn zus zei altijd..''Als je dan een keer benieuwd bent naar varkensvlees moet je die HEMA rookworsten proberen hihi''quote:Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je beter een stukje ham nemen wat mij betreft.
viesquote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn zus zei altijd..''Als je dan een keer benieuwd bent naar varkensvlees moet je die HEMA rookworsten proberen hihi''
Familie denkt nog steeds dat ik moslim ben.
Hihi natuurlijk wel geil als je ze neukt en weet dat het verboden is hihihihi.....quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Moslimchickies![]()
Wel zonder hoofddoek dan, gewoon van die Zara meisjes.
Bidden dat hij geen SOA heeft opgelopen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hihi natuurlijk wel geil als je ze neukt en weet dat het verboden is hihihihi.....
Ow en niets is geiler als je vriend na de daad gaat knielen voor het bed en even gaat bidden.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bidden dat hij geen SOA heeft opgelopen?
Oh nee niet daarom. Gewoon mooie meisjes, donker haar, bruine ogen, kleurtje.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hihi natuurlijk wel geil als je ze neukt en weet dat het verboden is hihihihi.....
Ow en niets is geiler als je vriend na de daad gaat knielen voor het bed en even gaat bidden.
daarom zijn ze allemaal zo behaard togquote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Juist niet, staat ook in de Koran dat je lichaamshaar moet verwijderen.
Marokkaanse meiden pakken hem ook wel eens anaal, zolang dat vliesje maar intact blijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb van een Turkse collega gehoord dat ze wel allemaal anaal doen voor het huwelijk omdat niet per definitie verboden is.
Anaal is wel verboden. Oraal is dat niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb van een Turkse collega gehoord dat ze wel allemaal anaal doen voor het huwelijk omdat niet per definitie verboden is.
Zou best kunnen, maar weet niet of hij is vreemd gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bidden dat hij geen SOA heeft opgelopen?
Zou je met een turk trouwen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar weet niet of hij is vreemd gegaan.
too many differencesquote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nooit. Tenzij hij is opgevoed door Nederlanders.
Recept?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Kerol het volgende:
Zo, de eiwittaart staat ook weer in de oven.
Macros: E-17, K-5, F-5. Ongeveer 125 cal per punt. Epic.
gehad zelfs..nl/spaanse 5.5jrquote:
Pics als die klaar is?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Kerol het volgende:
Zo, de eiwittaart staat ook weer in de oven.
Macros: E-17, K-5, F-5. Ongeveer 125 cal per punt. Epic.
Ah nice..quote:
Klopt. Maar vreemd genoeg nooit echt met Turken omgegaan buiten werk om dan. Marokkanen vind ik dan nog chillerquote:
Die ook al eens gemaakt maar ranzig as hellquote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Recept?
http://www.fitnesskeuken.nl/?p=284
Had ook deze gevonden, die van jou heeft betere macro's
quote:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Kerol het volgende:
[..]
Die ook al eens gemaakt maar ranzig as hell
[..]
[ afbeelding ]
Dat bovenop is kaneelIs een banaantaart met noten en choco whey als bodem.(Ja dat wil echt!)
Zo blijf je connected toch, met die worsten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
HEMA rookworst? Ik wil er twee. Ja man. Zo zie je meteen wie moslim is en wie niet.
Kan gebeuren, heb hem even voor je aangepast.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef Kerol het volgende:
Oh en je moet je hoofd naar links doen, foto fail
Is eigen keus, ik vind het lekkerquote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan gaat die overheersen vriend al jij proeft is kaneel
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kan gebeuren, heb hem even voor je aangepast.
[ afbeelding ]
50 gram voor de bodem, en 30 gram voor de vulling!quote:
jij bgent cker echte nederlander vriendquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Is eigen keus, ik vind het lekkerMaar zonder de kaneel is het ook prima! Vind de combi banaan/kaneel lekker.
[..]
ja tog kt mrkn en turknquote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij bgent cker echte nederlander vriend
ik heb 28gr banaan alleen kan ik de bodem ook ergens anders mee makenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Is eigen keus, ik vind het lekkerMaar zonder de kaneel is het ook prima! Vind de combi banaan/kaneel lekker.
[..]
[..]
50 gram voor de bodem, en 30 gram voor de vulling!
cacao zou ook kunnen, 40gr noten plat stampen, mengen met wat melk en cacao erdoor heenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb 28gr banaan alleen kan ik de bodem ook ergens anders mee maken
Kan je het hele recept dan posten aub?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
cacao zou ook kunnen, 40gr noten plat stampen, mengen met wat melk en cacao erdoor heen
goed zo maar uitkijken met dat shirt in frankrijk (betekent iets niet netjes daar)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
voortgangsfoto, hoe vinden jullie mijn armen erbij staan mattis?
Iedereen die niet onder een steen gelegen heeft de afgelopen maanden weet dat de HTC One de telefoon is die je moet hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Binnenkort misschien een nieuwe phone uitzoeken, wat is Dé telefoon van/voor deze Gymrats?
faka tiki tiri tiri manquote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
post dan brah wtf kil tof doen uit het niks
Tuurlijkquote:
morgenavond ga ik dat doen thanx brahquote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
faka tiki tiri tiri man
[..]
Tuurlijk
Bodem:
50 gram chocolade caseïne
40 gram ongezouten pinda's (cashew kan ook, eigen voorkeur)
60ml melk
10 gram cacao
1 eiwit
Dit alles 10 min op 170 graden bakken, alles wel goed uitspreiden van tevoren trouwens in een bakvorm.
----
Vulling:
30 gram banaan (vanilla kan ook) caseïne
1 ei
1 eiwit
500 gram kwark
kaneel naar voorkeur erbij
Lekker mixen tot het één geheel is.
Bovenop de bodem pleuren en nog even 25 min in de oven op 170 graden.
Vervolgens 10 min af laten koelen en in de koelkast. Als die niet koud is is die wat droog vind ik.
Let me know als iemand hier er een heeft gebakken bois
Thanks man, klinkt echt goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
faka tiki tiri tiri man
[..]
Tuurlijk
Bodem:
50 gram chocolade caseïne
40 gram ongezouten pinda's (a la defqon style alles tot moes stampen)(cashew kan ook, eigen voorkeur)
60ml melk
10 gram cacao
1 eiwit
Dit alles 10 min op 170 graden bakken, alles wel goed uitspreiden van tevoren trouwens in een bakvorm.
----
Vulling:
30 gram banaan (vanilla kan ook) caseïne
1 ei
1 eiwit
500 gram kwark
kaneel naar voorkeur erbij
Lekker mixen tot het één geheel is.
Bovenop de bodem pleuren en nog even 25 min in de oven op 170 graden.
Vervolgens 10 min af laten koelen en in de koelkast. Als die niet koud is is die wat droog vind ik.
Let me know als iemand hier er een heeft gebakken bois
Heb je van me tegoed. Krijg je morgen. IFquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Thanks man, klinkt echt goed.
Heb je ook een pic van de binnenkant (aangesneden)?
Nu niks. Je hebt alleen je alfa-female certificering met een half jaar verlengd.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteruh liet een meisje merken dat ze wilde zoenen maar wilde haar niet geven vond haar beetje viess dus toen zei ik dat ik naar toilet ging...maar ze liep heel tijd achter me aan..toen heb ik haar geslagen en nu?
weet je nietquote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moslims mogen ook geen vliegtuigen in torens boren.
die wil k ook welquote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand al dl linkje van hangover 3?
Ook al zijn het meestal slappe aftreksels, hangover 2 was ook wel te doen nog.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand nog filmpje of link van die hari die gister weer klop kreeg... Liefst met die grote bek die hij vooraf had erbij.
htctjes zijn echt irritante phones wil mss wel een htc flyer halenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iedereen die niet onder een steen gelegen heeft de afgelopen maanden weet dat de HTC One de telefoon is die je moet hebben.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.html
Harde tepels gekregen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Kerol het volgende:
Kan je wel een aangesneden eiwitbrownie/cake aanbieden Levolution
[ afbeelding ]
Ook wel lekker
Helaas is die al op.
Is verkeerde gevecht. Niet die van gister.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.html
Elk gevecht waarin Badr neergaat is het goede gevecht, maar weet niet dan,quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is verkeerde gevecht. Niet die van gister.
Heb um!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Elk gevecht waarin Badr neergaat is het goede gevecht, maar weet niet dan,
Ik bak wel een nieuwe voor je dan kunnen we het lekker samen oppeuzelen skatjequote:
Lijkt me gezellig lekker theetje erbij.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik bak wel een nieuwe voor je dan kunnen we het lekker samen oppeuzelen skatje(nohomo)
verantwoord genietenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig lekker theetje erbij.
Wat is er dan gebeurd schatje?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
is er hier iemand die met mij test wil zetten want ik durf niet meer aleen sinds die is misgegaan
gewoon gel nemen en onder je ballen smerenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
is er hier iemand die met mij test wil zetten want ik durf niet meer aleen sinds die is misgegaan
Gewoon crunches doen. Max aantal herhalingen en slankie op brrod, gr gr!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi Jonges,
Mijn naam is Awesome_ en ik ben 21 jaar. Ook ben ik al 21 jaar te dik en ben dit spuugzat!!!! Ik zag net op et joernaal dat et morge mooi weer word dus das mooi. Maar ik scham me enorm alsk me shirt uit moet en dus ga ik afvalle
Hoe kan ik zo snel mogelyk me buik en heupvet kwijt rake!?? Ik doe al veel buikspieroefeningen sins een week maar et help helemaal nix!!
Me schema:
100 situps
2 pushups
15min lope op een tempo waarby ik nog kan lulle haha.
Tips anyone plsss?
Goeien tip AAS-Soldaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je weet dat je de injectiespuit niet letterlijk in je reet moet zetten maar in de spieren er omheen?
Crunches? Toen ik googlede zag ik dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon crunches doen. Max aantal herhalingen en slankie op brrod, gr gr!
Jij d8 ntrlk uit gewoonte een langwerpig ding in je goef steeken fuile hommoquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je weet dat je de injectiespuit niet letterlijk in je reet moet zetten maar in de spieren er omheen?
Ja maar is slecht vanwege de transvetzuren.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Crunches? Toen ik googlede zag ik dit.
[ afbeelding ]
ik zag ze laatst wel ligge by de jumbo mar had laatst gelezen dat pure chokola alleen goed was dus die eet ik wel 2 repen per dag. 1 = goed, 2 = dubbel goed tog![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de slankietip! Ga em morge hale!
haha ja lol ik wist dat nietquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stuk voor stuk lelijke tjappies. Eerste lijkt wel een piraat.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wil loverboy worden en daar moet je nou eenmaal voor kuren
Mijn streef zijn Mehmet en zijn boys
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
probeer de sit ups, langzaam op te voeren naar 500quote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi Jonges,
Mijn naam is Awesome_ en ik ben 21 jaar. Ook ben ik al 21 jaar te dik en ben dit spuugzat!!!! Ik zag net op et joernaal dat et morge mooi weer word dus das mooi. Maar ik scham me enorm alsk me shirt uit moet en dus ga ik afvalle
Hoe kan ik zo snel mogelyk me buik en heupvet kwijt rake!?? Ik doe al veel buikspieroefeningen sins een week maar et help helemaal nix!!
Me schema:
100 situps
2 pushups
15min lope op een tempo waarby ik nog kan lulle haha.
Tips anyone plsss?
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaaf man zei kijken ook heel boosquote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen wat dat is hihi.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar is slecht vanwege de transvetzuren.
Ze hebben aardig wat chicks gehosseldquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stuk voor stuk lelijke tjappies. Eerste lijkt wel een piraat.
allemaal undercurver hommo'squote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze hebben aardig wat chicks gehosseld
Jij wordt echt wel nat van deze boys
[ afbeelding ]
Kuuroord. HAHAHAquote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil ook wel die fysiek met welke kuur kan ik duie het beste bereieken
met de KFC kuurquote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil ook wel die fysiek met welke kuur kan ik duie het beste bereieken
Is synthetisch spul man je lichaam kan niet verwerken.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen wat dat is hihi.![]()
Dus wel of geen crunches in me schema?
dat blijft nog altijd carboncquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
gaan jullier maar haten straatsoldaat en ik zijn straks de grootste bvan deze topic
Stiekem zit je nu te fantaseren over Murrat O en zijn kornuitenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Om een beetje in de gaysferen te blijven hier,
Wel een baasje ondanks die verwijfde shit. Mijn vraag zou zijn waarom ze allemaal zo verwijft doen, lijkt wel een tiepetje al die homosquote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Om een beetje in de gaysferen te blijven hier,
ai ai gedisst door de haan. niqqa het is O V E R.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens haat in me klb topic wortdtd me teveel. HELP!!!
Ik wil een dance battle tegen hem doen op muziek van PR. Ik kan jumpstyle, australian shuffle en vogeltjesdans.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ai ai gedisst door de haan. niqqa het is O V E R.
wow je kan zeggen wat je wil maar hij is groter dan deze hele topic bij mekaarquote:
cker vriendquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
wow je kan zeggen wat je wil maar hij is groter dan deze hele topic bij mekaar
dit is wel ongeveer hoe ik wil zijn over een tijdje
vooral die separatie tussen armen en schouders heel mooi
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil een dance battle tegen hem doen op muziek van PR. Ik kan jumpstyle, australian shuffle en vogeltjesdans.
Straatapaat is onverschillig en gevoelloos.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Straatmandaat steekt me gewoon KEIhard in mijn rug.
Wel door 72 maagden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
Staartparaat moet gewoon eens flink geknuffeld worden.
Mensen hebben mij via DM geld aangeboden voor die foto die je mij ooit stuurde en toch heb ik het niet gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Straatapaat is onverschillig en gevoelloos.
Hahah die grap maakte je deze maand al eerder, beetje LaatSoldaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mensen hebben mij via DM geld aangeboden voor die foto die je mij ooit stuurde en toch heb ik het niet gedaan
Dat was een grap toen ik hem voor geld aanbood maar er gingen mensen serieus op inquote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah die grap maakte je deze maand al eerder, beetje LaatSoldaat.
Jij hebt issues sowieso.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat was een grap toen ik hem voor geld aanbood maar er gingen mensen serieus op in
hemaal nie lelijk, gwn echte sterke mannen, lekker breed ensowquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stuk voor stuk lelijke tjappies. Eerste lijkt wel een piraat.
ehej vriendje hier moet je zijn:quote:
Naah man, jij bent daar niet. Wil met je chillen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ehej vriendje hier moet je zijn:
ONZ / Funny links, pics & clips - #150 Oh kut, ik had de laatste post.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Djibril het volgende:
[..]
Naah man, jij bent daar niet. Wil met je chillen.
Aight bro, laterquote:Op zondag 26 mei 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok maar nu geen zin meer man ik ga weer tjalla
Als ik jou was zou ik gewoon nudes gaan verkopen hier want na dat bericht kreeg ik weer 3 DMS van mensen voor jouw foto.quote:
Screenshot van je DMs.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon nudes gaan verkopen hier want na dat bericht kreeg ik weer 3 DMS van mensen voor jouw foto.
jesus wat triestquote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon nudes gaan verkopen hier want na dat bericht kreeg ik weer 3 DMS van mensen voor jouw foto.
kan ik ook met 1min in paint, gewoon jezelf dmennenquote:
Heb er in totaal 4. 2 van mensen die ik nog nooit heb zien posten en 2 van mensen die hier regelmatig posten. Ga niet identiteit bekend makenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
kan ik ook met 1min in paint, gewoon jezelf dmennen
Dan nietquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vmsdkr en chesterperry hebben hun werk gedaan, voel je je nu beter?
vind der aardig aan de maat hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Beach het volgende:
Sapstengel was het iig niet, daarvoor is Fanta niet chubby genoeg
Schoolverlatertje?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Elke ochtend tot minstens 12 uur kunnen uitslapen
#thuglife
dat is heerlijk man, ik hoop echt dat ik een keer een miljoen win en zodoende niet hoef te werkenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
#thuglife
je zou maar zo willen levenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
#thuglife
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
hee zaadfanaat dm me ook ff pics dankje doei
nee money is beter maar eer is nisk te vinden deze week ook al 3 sollicitaties gestuurd en ww krijg ik geeneens door premies :s hoerezonen van uvwquote:
Kan je niet een bijbaantje nemen voor wat geld? Zou mij echt doodvervelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee studeer aan de universiteit en alle colleges (4 uur per week) zijn in de middag
Daarom ga ik kuren van mijn stufiquote:Op zondag 26 mei 2013 23:41 schreef esv7 het volgende:
[..]
Kan je niet een bijbaantje nemen voor wat geld? Zou mij echt doodvervelen.
80 per mndquote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Awesome_ het volgende:
Wat kost een (basis)kuurtje eigenlijk vandaag de dag?
Lol nice, genoeg tijd om voor de spiegel te zitten en jezelf te zien groeienquote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daarom ga ik kuren van mijn stufi
Enige bijbanen die je hier kan krijgen is promotor of callcenter
damn, lekkere tettenquote:
echte irritante ritmequote:Op maandag 27 mei 2013 02:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ook :x maar ik duik er half negen weer in.
Nite!
#delevenquote:Op maandag 27 mei 2013 04:10 schreef IrCute het volgende:
lkkr vicodinnetjes, jack & coke en jointje
#yolo
Dat is wel dikke bullshit natuurlijk. Er is overal goed betalend, leuk studentenwerk te vinden, zolang je maar goed zoekt en beter bent dan de rest.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daarom ga ik kuren van mijn stufi
Enige bijbanen die je hier kan krijgen is promotor of callcenter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |