Schoolverlatertje?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Elke ochtend tot minstens 12 uur kunnen uitslapen
#thuglife
dat is heerlijk man, ik hoop echt dat ik een keer een miljoen win en zodoende niet hoef te werkenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
#thuglife
je zou maar zo willen levenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
#thuglife
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
hee zaadfanaat dm me ook ff pics dankje doei
nee money is beter maar eer is nisk te vinden deze week ook al 3 sollicitaties gestuurd en ww krijg ik geeneens door premies :s hoerezonen van uvwquote:
Kan je niet een bijbaantje nemen voor wat geld? Zou mij echt doodvervelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee studeer aan de universiteit en alle colleges (4 uur per week) zijn in de middag
Daarom ga ik kuren van mijn stufiquote:Op zondag 26 mei 2013 23:41 schreef esv7 het volgende:
[..]
Kan je niet een bijbaantje nemen voor wat geld? Zou mij echt doodvervelen.
80 per mndquote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Awesome_ het volgende:
Wat kost een (basis)kuurtje eigenlijk vandaag de dag?
Lol nice, genoeg tijd om voor de spiegel te zitten en jezelf te zien groeienquote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daarom ga ik kuren van mijn stufi
Enige bijbanen die je hier kan krijgen is promotor of callcenter
damn, lekkere tettenquote:
echte irritante ritmequote:Op maandag 27 mei 2013 02:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ook :x maar ik duik er half negen weer in.
Nite!
#delevenquote:Op maandag 27 mei 2013 04:10 schreef IrCute het volgende:
lkkr vicodinnetjes, jack & coke en jointje
#yolo
Dat is wel dikke bullshit natuurlijk. Er is overal goed betalend, leuk studentenwerk te vinden, zolang je maar goed zoekt en beter bent dan de rest.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daarom ga ik kuren van mijn stufi
Enige bijbanen die je hier kan krijgen is promotor of callcenter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |